-
Οι τιμές του ανανεωμένου υβριδικού Toyota Yaris ξεκινούν από τα 16.200 ευρώ.
-
Στην πράξη, το Yaris Hybrid προσφέρει αρκετή δύναμη από χαμηλά, προσπερνάει γρήγορα και με ασφάλεια, ωστόσο η ηλεκτροκίνητη λειτουργία περιορίζεται σε ελάχιστο εύρος.
-
Η μέση εργοστασιακή κατανάλωση του Yaris Hybrid είναι τα 3,3 λτ., ενώ οι εκπομπές CO2 ορίζονται στα 75 γρ./χλμ.
-
Μέσω του συστήματος infotainment πληροφορείται ο οδηγός για τις λειτουργίες του υβριδικού συστήματος.
|
Toyota Yaris Hybrid
Διαβάστηκε από 28414 αναγνώστες
|
Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/12/2014 |
Το υβριδικό σύστημα κίνησης του Yaris βασίζεται πάνω σε αυτό των Toyota Auris Hybrid και Prius, είναι όμως μικρότερο σε διαστάσεις, για να μπορέσει να τοποθετηθεί στο αντίστοιχα μικρότερων διαστάσεων Yaris. Αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων κύκλου Ατκινσον (50 χλστ. πιο κοντός και 17 κιλά ελαφρύτερος από τον 1,8 των Auris/Prius) και έναν εξαιρετικά compact ηλεκτροκινητήρα. Η ροπή (συνδυαστικά ή και μη), στέλνεται στους εμπρόσθιους τροχούς μέσω ηλεκτρονικού κιβωτίου e-CVT, με μια ουσιαστικά προεπιλεγμένη σχέση, ενώ η ενέργεια για τον ηλεκτροκινητήρα αποθηκεύεται σε μπαταρίες νικελίου-υδριδίου μετάλλου μικρής σχετικά χωρητικότητας. Η λειτουργία του συστήματος ορίζει ότι το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί και μόνο ηλεκτρικά για μικρή όμως απόσταση, με την ενέργεια να ανακτάται τόσο κατά την επιβράδυνση, όσο και κατά την πέδηση του αυτοκινήτου.
Τα χαρακτηριστικά ισχύος / ροπής του υβριδικού συστήματος του Yaris Hybrid παραμένουν αναλλοίωτα στην ανανεωμένη του γενιά, με το συνδυασμό του ηλεκτροκινητήρα και του βενζινοκινητήρα να μας δίνει αρκετούς (100) ίππους και άφθονη ροπή (169 Nm από 0 χλμ., μόνο από τον ηλεκτροκινητήρα). Στην πράξη, το Yaris Hybrid προσφέρει αρκετή δύναμη από χαμηλά, προσπερνάει γρήγορα και με ασφάλεια, ωστόσο η ηλεκτροκίνητη λειτουργία περιορίζεται σε ελάχιστο εύρος (μέχρι 2 χλμ. και με ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα). Ουσιαστικό πεδίο δράσης του αυτοκινήτου παραμένει η κίνηση στην πόλη, εκεί όπου τα συνεχή σταμάτα-ξεκίνα και η ανάκτηση της ενέργειας κατά την πέδηση φορτίζουν τις μπαταρίες, αυξάνοντας την χρονική εμπλοκή της αποκλειστικά ηλεκτρικής λειτουργίας.
|