Το πόρτ-μπαγκάζ ξεκινά από τα 540 λτ. και φτάνει τα 1.630 λτ., διαθέτει πολλές έξυπνες λύσεις για την τακτοποίηση των αποσκευών, ενώ τα πίσω καθίσματα πέφτουν με μια απλή κίνηση, πατώντας ένα κουμπί στο πλάι.
Χώρος αποσκευών: Από 540 λίτρα και με έξυπνες λύσεις
24.255 Επισκέψεις στο άρθρο (23/12/2016)
Ο χώρος των αποσκευών ξεκινά από τα 540 λίτρα και με την αναδίπλωση των καθισμάτων μπορεί να φτάσει τα 1.630 λτ., νούμερα δηλαδή που θα εκτιμήσουν οι οικογενειάρχες με πολλά «βάρη» και αποσκευές. Τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται σε ποσοστό 40/20/40, «πέφτουν» πολύ εύκολα πατώντας ένα κουμπί στο πλάι του πορτμπαγκάζ, και δημιουργούν ένα επίπεδο χώρο αποσκευών με πολλές έξυπνες μεταφορικές λύσεις (π.χ. μπάρες και δίχτυ για να μένουν σταθερές οι αποσκευές). Με λίγα λόγια; Το Astra Sports Tourer μπορεί να χρησιμεύσει και για μία μίνι μετακόμιση!
30 xιλιαρικάκια για νεκροφόρα 1600cc είναι πολλά...κι οσο για τα εικονικα 160 άτια ,τσιπάκια made in china που φουσκωνουν τις τουρμπινες και τα μυαλά των πιστών πλημμύρισε πια ο τόπος(και τα συνεργεια φυσικά εκ των υστερων που τριβουν τα χερια τους απο χαλασμενες τουρμπινες που καλούνται να ατικαταστήσουν...)
Σπυρο ολοι αγοραζουν φτηνα ιαπωνικα γιατι νομιζουν οτι τα πολλα λεφτα αξιζει να τα δινεις σε ευρωπαϊκες "premium" (και καλα) μαρκες. Εγω ομως που αγορασα ακριβο ιαπωνικο το μονο που εχω να πω ειναι οτι τετοιο χαμογελο στο προσωπο μου καθε φορα που το οδηγω δεν ειχα με κανενα αλλο ακριβο και γρηγορο "premium" στο παρελθον!!!
Ο ιδρυτής Adam Opel έφτιαχνε ραπτομηχανές. Όταν αποφάσισε να κατασκευάσει αυτοκίνητα αγοράστηκε η εταιρία του από την αμερικάνικη απρόσωπη εταιρία GM (General Motors). H GM από τότε κατασκευάζει αυτοκίνητα χωρίς χαρακτήρα, ακριβά γι' αυτό που προσφέρουν και αναξιόπιστα αφού μια τέτοια πολυεθνική εταιρία δεν μπορεί να έχει πάθος για τα αυτοκίνητα. Μην ξεχνάμε ότι πτώχευσε το 2009 και πέρασε στο αμερικανικό δημόσιο.
Japan flag καλα και πολοι ιαπωνες κατασκευαστες φτιαχνουν και αλλα πραγματα η ξεκινησαν αλλιως.και σχεδον στο συνολο τουε τα ιαπωνεζικα αυτοκινητα δεν τα λες και συναρπαστικα στον τομεα της οδικης συμπεριφορας.αυτα που εχω οδηγησει εγω τουλαχιστον.υ.γ. δεν ειμαι της γερμανικης σχολης,ειμαι ιταλοφιλος.
Όταν πλησιάζουμε το ψυχολογικό όριο των 30.000, υπάρχουν άλλα τουτούνια, με πολύ περισσότερα καρύδια...βλεπε Subaru Levorg, για τα οποία ΔΕΝ σκέφτεσαι το κάτι τι παραπάνω για τα πολύ παραπάνω που παίρνεις...:-)
Πάντως η έκδοση Excellence με τα 136 PS, πετρέλαιο που έχω εγώ μια χαρά πάει, πλούσιο σε τεχνολογία και καίει και λίγο. Συμφωνώ για την τιμή είναι ακριβό το bi-turbo. Καλύτερα GM πάντως παρά να οδηγείς αμάξι του group...
30 xιλιαρικάκια για νεκροφόρα 1600cc είναι πολλά...κι οσο για τα εικονικα 160 άτια ,τσιπάκια made in china που φουσκωνουν τις τουρμπινες και τα μυαλά των πιστών πλημμύρισε πια ο τόπος(και τα συνεργεια φυσικά εκ των υστερων που τριβουν τα χερια τους απο χαλασμενες τουρμπινες που καλούνται να ατικαταστήσουν...)
BRAVO OPEL
Σπυρο ολοι αγοραζουν φτηνα ιαπωνικα γιατι νομιζουν οτι τα πολλα λεφτα αξιζει να τα δινεις σε ευρωπαϊκες "premium" (και καλα) μαρκες. Εγω ομως που αγορασα ακριβο ιαπωνικο το μονο που εχω να πω ειναι οτι τετοιο χαμογελο στο προσωπο μου καθε φορα που το οδηγω δεν ειχα με κανενα αλλο ακριβο και γρηγορο "premium" στο παρελθον!!!
Ο ιδρυτής Adam Opel έφτιαχνε ραπτομηχανές. Όταν αποφάσισε να κατασκευάσει αυτοκίνητα αγοράστηκε η εταιρία του από την αμερικάνικη απρόσωπη εταιρία GM (General Motors). H GM από τότε κατασκευάζει αυτοκίνητα χωρίς χαρακτήρα, ακριβά γι' αυτό που προσφέρουν και αναξιόπιστα αφού μια τέτοια πολυεθνική εταιρία δεν μπορεί να έχει πάθος για τα αυτοκίνητα. Μην ξεχνάμε ότι πτώχευσε το 2009 και πέρασε στο αμερικανικό δημόσιο.
Japan flag καλα και πολοι ιαπωνες κατασκευαστες φτιαχνουν και αλλα πραγματα η ξεκινησαν αλλιως.και σχεδον στο συνολο τουε τα ιαπωνεζικα αυτοκινητα δεν τα λες και συναρπαστικα στον τομεα της οδικης συμπεριφορας.αυτα που εχω οδηγησει εγω τουλαχιστον.υ.γ. δεν ειμαι της γερμανικης σχολης,ειμαι ιταλοφιλος.
Όταν πλησιάζουμε το ψυχολογικό όριο των 30.000, υπάρχουν άλλα τουτούνια, με πολύ περισσότερα καρύδια...βλεπε Subaru Levorg, για τα οποία ΔΕΝ σκέφτεσαι το κάτι τι παραπάνω για τα πολύ παραπάνω που παίρνεις...:-)
Πάντως η έκδοση Excellence με τα 136 PS, πετρέλαιο που έχω εγώ μια χαρά πάει, πλούσιο σε τεχνολογία και καίει και λίγο. Συμφωνώ για την τιμή είναι ακριβό το bi-turbo. Καλύτερα GM πάντως παρά να οδηγείς αμάξι του group...