Ο νέος 1,6 biturbo diesel των 160 ίππων εξασφαλίζει καλές επιδόσεις και είναι οικονομικός σε κατανάλωση.
Κινητήρες: Το ισχυρότερο στην κατηγορία του
24.253 Επισκέψεις στο άρθρο (23/12/2016)
Ο 1,6 λτ. με διπλό τούρμπο κινητήρας που βρίσκεται κάτω από το καπό αποδίδει 160 άλογα και είναι ο ισχυρότερος στην κατηγορία του. Στην επιλογή normal δεν βγάζει εκρηκτικό χαρακτήρα και επιδίδεται στην οικονομία καυσίμου, όταν όμως πατήσεις το κουμπί sport τότε αποκτά νεύρο. Ίσως όχι τόσο όσο αναμένεις ακούγοντας 160 άλογα και 350 nm ροπής στις 1.500 σ.α.λ. καθώς το αυξημένο βάρος επιβαρύνει τις επιδόσεις, ωστόσο σε κάθε περίπτωση μπορείς να πας πολύ γρήγορα πίσω από το τιμόνι. Αναφορικά με τον τρόπο λειτουργίας είναι ήσυχος και πολιτισμένος, δεν έχει καθόλου υστέρηση, ενώ πλεονέκτημά του είναι πως η μέση κατανάλωση στην πράξη δεν υπερβαίνει τα 6,2 λτ./100 χλμ.
30 xιλιαρικάκια για νεκροφόρα 1600cc είναι πολλά...κι οσο για τα εικονικα 160 άτια ,τσιπάκια made in china που φουσκωνουν τις τουρμπινες και τα μυαλά των πιστών πλημμύρισε πια ο τόπος(και τα συνεργεια φυσικά εκ των υστερων που τριβουν τα χερια τους απο χαλασμενες τουρμπινες που καλούνται να ατικαταστήσουν...)
Σπυρο ολοι αγοραζουν φτηνα ιαπωνικα γιατι νομιζουν οτι τα πολλα λεφτα αξιζει να τα δινεις σε ευρωπαϊκες "premium" (και καλα) μαρκες. Εγω ομως που αγορασα ακριβο ιαπωνικο το μονο που εχω να πω ειναι οτι τετοιο χαμογελο στο προσωπο μου καθε φορα που το οδηγω δεν ειχα με κανενα αλλο ακριβο και γρηγορο "premium" στο παρελθον!!!
Ο ιδρυτής Adam Opel έφτιαχνε ραπτομηχανές. Όταν αποφάσισε να κατασκευάσει αυτοκίνητα αγοράστηκε η εταιρία του από την αμερικάνικη απρόσωπη εταιρία GM (General Motors). H GM από τότε κατασκευάζει αυτοκίνητα χωρίς χαρακτήρα, ακριβά γι' αυτό που προσφέρουν και αναξιόπιστα αφού μια τέτοια πολυεθνική εταιρία δεν μπορεί να έχει πάθος για τα αυτοκίνητα. Μην ξεχνάμε ότι πτώχευσε το 2009 και πέρασε στο αμερικανικό δημόσιο.
Japan flag καλα και πολοι ιαπωνες κατασκευαστες φτιαχνουν και αλλα πραγματα η ξεκινησαν αλλιως.και σχεδον στο συνολο τουε τα ιαπωνεζικα αυτοκινητα δεν τα λες και συναρπαστικα στον τομεα της οδικης συμπεριφορας.αυτα που εχω οδηγησει εγω τουλαχιστον.υ.γ. δεν ειμαι της γερμανικης σχολης,ειμαι ιταλοφιλος.
Όταν πλησιάζουμε το ψυχολογικό όριο των 30.000, υπάρχουν άλλα τουτούνια, με πολύ περισσότερα καρύδια...βλεπε Subaru Levorg, για τα οποία ΔΕΝ σκέφτεσαι το κάτι τι παραπάνω για τα πολύ παραπάνω που παίρνεις...:-)
Πάντως η έκδοση Excellence με τα 136 PS, πετρέλαιο που έχω εγώ μια χαρά πάει, πλούσιο σε τεχνολογία και καίει και λίγο. Συμφωνώ για την τιμή είναι ακριβό το bi-turbo. Καλύτερα GM πάντως παρά να οδηγείς αμάξι του group...
30 xιλιαρικάκια για νεκροφόρα 1600cc είναι πολλά...κι οσο για τα εικονικα 160 άτια ,τσιπάκια made in china που φουσκωνουν τις τουρμπινες και τα μυαλά των πιστών πλημμύρισε πια ο τόπος(και τα συνεργεια φυσικά εκ των υστερων που τριβουν τα χερια τους απο χαλασμενες τουρμπινες που καλούνται να ατικαταστήσουν...)
BRAVO OPEL
Σπυρο ολοι αγοραζουν φτηνα ιαπωνικα γιατι νομιζουν οτι τα πολλα λεφτα αξιζει να τα δινεις σε ευρωπαϊκες "premium" (και καλα) μαρκες. Εγω ομως που αγορασα ακριβο ιαπωνικο το μονο που εχω να πω ειναι οτι τετοιο χαμογελο στο προσωπο μου καθε φορα που το οδηγω δεν ειχα με κανενα αλλο ακριβο και γρηγορο "premium" στο παρελθον!!!
Ο ιδρυτής Adam Opel έφτιαχνε ραπτομηχανές. Όταν αποφάσισε να κατασκευάσει αυτοκίνητα αγοράστηκε η εταιρία του από την αμερικάνικη απρόσωπη εταιρία GM (General Motors). H GM από τότε κατασκευάζει αυτοκίνητα χωρίς χαρακτήρα, ακριβά γι' αυτό που προσφέρουν και αναξιόπιστα αφού μια τέτοια πολυεθνική εταιρία δεν μπορεί να έχει πάθος για τα αυτοκίνητα. Μην ξεχνάμε ότι πτώχευσε το 2009 και πέρασε στο αμερικανικό δημόσιο.
Japan flag καλα και πολοι ιαπωνες κατασκευαστες φτιαχνουν και αλλα πραγματα η ξεκινησαν αλλιως.και σχεδον στο συνολο τουε τα ιαπωνεζικα αυτοκινητα δεν τα λες και συναρπαστικα στον τομεα της οδικης συμπεριφορας.αυτα που εχω οδηγησει εγω τουλαχιστον.υ.γ. δεν ειμαι της γερμανικης σχολης,ειμαι ιταλοφιλος.
Όταν πλησιάζουμε το ψυχολογικό όριο των 30.000, υπάρχουν άλλα τουτούνια, με πολύ περισσότερα καρύδια...βλεπε Subaru Levorg, για τα οποία ΔΕΝ σκέφτεσαι το κάτι τι παραπάνω για τα πολύ παραπάνω που παίρνεις...:-)
Πάντως η έκδοση Excellence με τα 136 PS, πετρέλαιο που έχω εγώ μια χαρά πάει, πλούσιο σε τεχνολογία και καίει και λίγο. Συμφωνώ για την τιμή είναι ακριβό το bi-turbo. Καλύτερα GM πάντως παρά να οδηγείς αμάξι του group...