O τρόπος που το 208 GTi by Peugeot Sport γαντζώνει στον δρόμο είναι κορυφαίος για τα δεδομένα της κατηγορίας και γενικά για προσθιοκίνητη κατασκευή.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

O τρόπος που το 208 GTi by Peugeot Sport γαντζώνει στον δρόμο είναι κορυφαίος για τα δεδομένα της κατηγορίας και γενικά για προσθιοκίνητη κατασκευή.

Οδική συμπεριφορά: Γνήσιο GTi, εθιστικό και πολύ πολύ γρήγορο…

49.881 Επισκέψεις στο άρθρο (7/7/2017)

Το «χέρι» της Peugeot Sport μπήκε για τα καλά στο DNA του μικρού 208 και του προσέδωσε αυτό που έλειπε και αυτό που μπορεί να καταστήσει αξιομνημόνευτο μελλοντικά ένα αυτοκίνητο. Ανόθευτο σπορ χαρακτήρα, είτε κυνηγάς χρόνο είτε αναζητάς παιχνίδι. Αρχικά η ανάρτηση έχει «σφίξει» πάρα πολύ, διαθέτει πιο κοντά ελατήρια και πιο λεπτή αντιστρεπτική, ενώ τα μετατρόχια έχουν μακρύνει, με το όλο σύστημα να διαθέτει και άλλη γεωμετρία με αλλαγή στις γωνίες κάμπερ και τη σύγκλιση των τροχών. Οι τελευταίοι είναι 18 ιντσών και φιλοξενούν τα εντυπωσιακά ελαστικά της Michelin (Pilot Super Sport). Στις άλλες επεμβάσεις του τμήματος Peugeot Sport, η εφαρμογή διαφορικού τύπου Torsen στους εμπρός τροχούς, τα 4 πίστονα φρένα της Brembo με δίσκους 323 χλστ. και οι αλλαγές στο σύστημα διεύθυνσης και του ESP. Όλα αυτά συνθέτουν ένα σύνολο που διεκδικεί και τελικά αποσπά τον όρο του πραγματικού GTi, που έχει εκλείψει από την μικρή κατηγορία.

Ο τρόπος που το πίσω μέρος «γυρνάει» στα άσε του γκαζιού, θυμίζει τα παλιά καλά Peugeot, είναι όμως σημαντικά πιο προβλέψιμος και αντιμετωπίσιμος στον χειρισμό του.

Ο τρόπος που το πίσω μέρος «γυρνάει» στα άσε του γκαζιού, θυμίζει τα παλιά καλά Peugeot, είναι όμως σημαντικά πιο προβλέψιμος και αντιμετωπίσιμος στον χειρισμό του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Το 208 GTi by Peugeot Sport είναι απίστευτα σταθερό και συγκλονιστικά γρήγορο σε πολύ κλειστά στριφτερά κομμάτια, ενώ με την ίδια ευκολία μπορεί να διαγράφει εντυπωσιακές τροχιές σε πιο πατημένες διαδρομές (με το ειδικά ρυθμισμένο ESP απενεργοποιημένο), προσφέροντας σε κάθε περίπτωση κορυφαία αίσθηση στον οδηγό του. Το τιμόνι έχει πολύ καλή αίσθηση και γενικά κάθε τι που κάνει ο οδηγός μεταφέρεται αμεσότατα στο δρόμο, σε βαθμό που τρομάζεις. Η ανάρτηση κοπανάει αρκετά στους ελληνικούς δρόμους και συχνά διαταράσσει την ισορροπία του αμαξώματος, κάτι που μπορεί να αποβεί επικίνδυνο πριν από μια στροφή. Αν ο δρόμος προσφέρεται όμως, τα πλευρικά g που δέχεται το σώμα σου από το εκπληκτικό turn in κι όλας, δεν αφήνουν αμφιβολίες πως πρόκειται για ένα γνήσιο καλοστημένο Peugeot. Αν το παρακάνεις, την υποστροφή θα περιορίσει διακριτικά το Torsen και αν αφήσεις ή μετριάσεις την πίεση στο γκάζι, το πίσω μέρος θα γυρίσει μετέχοντας στην όλη διαδικασία με μοναδικό τρόπο, χάνοντας φυσικά σε ταχύτητα. Τα φρένα με τη σειρά τους βρίσκονται στο ύψος των περιστάσεων σε απόδοση, ενώ και εκείνα μπορούν να οδηγήσουν σε παιχνίδια με το πίσω μέρος, κάτι που ήταν χαρακτηριστικό των Rallye εκδόσεων της Peugeot. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD E-TRANSIT
NISSAN