• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάσαμε στα άκρα το νέο Peugeot 208 GTi δια χειρός Peugeot Sport και σας παρουσιάζουμε όλα τα στοιχεία και την άποψή μας.

Test: Peugeot 208 GTi by Peugeot Sport

Διαβάστηκε από 15667 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/12/2016

Η Peugeot είχε πολύ καιρό να «βγάλει» ένα αυθεντικό σπορ αυτοκίνητο και η κατηγορία των μικρών GTi απέκτησε ένα νέο μέλος, που δικαιωματικά μπορεί να τοποθετηθεί στην κορυφή της.

 
What is new
- Κινητήρας 1,6 λτ. 
- Turbo με 208 ίππους
- Καίει 9,5 λτ./100 χλμ.
- Tιμή από 26.500 ευρώ
 
Το Peugeot 208 από τις απλές του κι όλας εκδόσεις έχει δείξει ότι κρύβει μέσα του το λιοντάρι της Peugeot το οποίο στην κορυφαία έκδοση GTi είναι εξημερωμένο. Το συγκεκριμένο Peugeot 208 GTi δια χειρός Peugeot Sport όμως είναι ένα άγριο λιοντάρι, ατίθασο και σε έναν πολύ μεγάλο βαθμό φέρνει θύμησες από την πάλαι ποτέ ένδοξη ιστορία της συγκεκριμένης φίρμας στην κατασκευή μικρών σπορ αυτοκινήτων. Το Peugeot 208 GTi by Peugeot Sport, όπως και το Peugeot 308 GTi που οδηγήσαμε πρόσφατα, είναι από τα αυτοκίνητα που μπορούν να επαναφέρουν την Peugeot ψηλά στη συνείδηση του «θερμόαιμου» αγοραστικού κοινού και που από μόνα τους μπορούν να δημιουργήσουν φανατικούς φίλους της Γαλλικής σχολής. `Ασχετα αν η τιμή του δεν επιτρέπει την εμπορική επιτυχία των προκατόχων του.  

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

  • 日本 旗

    Τουλαχιστον οι Γαλλοι φτιαχνουν καλυτερα και πιο ομορφα αυτοκινητα απο τους γερμανους.

      10
  • France

    Καλό αλλά... λίγο,γνήσιος ράλος (106 306)δεν είναι...κάπου οι γάλλοι τόχασαν το παιχνίδι όταν άρχισαν να..αντιγράφουν τους αλαζόνες γερμανούς δίνοντας έμφαση στη δήθεν ποιότητα κατασκευής φτιάχνοντας θεόβαρα αυτοκίνητα και ξεχνώντας ατομικά χαρακτηριστικα όπου ήταν μετρ του είδους(στροφή),ευτυχώς άρχισαν με το 208 και 308 με 250+ άλογα και σφυριλατο με...ημιάκαμπτο όπως αρμόζει στη γαλλική κουλτουρα να ξαναβρίσκουν το δρόμο τους

      7
    • autotriti

      Απάντηση: Αγαπητέ αναγνώστη, η τιμή κατανάλωσης που αναφερόταν στο θέμα ήταν εργοστασιακή. Την αντικαταστήσαμε με την πραγματική κατανάλωση, μετά τις μετρήσεις μας. Ευχαριστούμε.

        4
  • SakisYellow

    Όντας,παλαιότερα, κάτοχος Peugeot 106 Rallye 1.3 και Fiat Uno turbo 1.3 πείτε μου: Έχω άδικο που δεν μπορώ να τα ξεπεράσω; Όχι πείτε μου...

      3
  • loukia

    Πάρα πολύ καλό, έχω όμως μικρές ενστάσεις όσον αφορά τη χρήση του μέσα στην πίστα... στην βασική του έκδοση με τα 200 άλογα σε σχέση με polo, corsa, mini, citroen, renault υπολείπεται σε μικρά κομμάτια, όχι χαώδη πράγματα, οι μυημένοι σε αυτά το αντιλαμβάνονται... Σε μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις και πάλι έχουμε "τα ίδια" όμως σε ακόμα πιο αμελητέα κατάσταση... Σημείο αναφοράς στην κατηγορία για εμένα προσωπικά τα παλιότερα mini... και τα ford... όχι ότι δεν είναι το peugeot, το citroen, το renault, κ.τ.λ. Το 308 πολλά κλικ παραπάνω... αν είχε την ιπποδύναμη του στο 208!!!