Τι θα λέγατε για κάμερες αντί για μπλόκα; Περισσότερη ασφάλεια για όλους ή περισσότερα λεφτά για το δημόσιο;

Τι θα λέγατε για κάμερες αντί για μπλόκα; Περισσότερη ασφάλεια για όλους ή περισσότερα λεφτά για το δημόσιο;

Τι θα λέγατε για κάμερες αντί για μπλόκα; Περισσότερη ασφάλεια για όλους ή περισσότερα λεφτά για το δημόσιο;

5.229 Επισκέψεις στο άρθρο (9/1/2015)

Είναι το μπλόκο της αστυνομίας παγίδα προς τους φορολογούμενους οδηγούς; Είναι οι κάμερες ελέγχου του ΚΟΚ ακόμη μία φοροεισπρακτική μηχανή; Τελικά πόσο έλεγχο θέλουμε στους δρόμους και γιατί;

Είναι η τήρηση του ΚΟΚ θέμα ελέγχου ή απλά σωστής εκπαίδευσης των οδηγών; Ανάμεσα σε αυτά τα δύο άκρα υπάρχει η απάντηση, όμως όταν αυτά τα δύο σκέλη πάσχουν, τότε πως περιμένουμε να βελτιώσουμε την ασφάλεια στους δρόμους μας; 
Το 2000 η Ευρωπαϊκή Ένωση έθεσε το στοίχημα του 50%. Δηλαδή σε δέκα χρόνια να μειωθούν οι θάνατοι στην άσφαλτο στο μισό. Χώρες όπως η Γερμανία, η Γαλλία, η Μ. Βρετανία και η Ολλανδία πέτυχαν τον στόχο αυτό σε λιγότερο από επτά χρόνια. Η Ισπανία τον έπιασε το 2010 ενώ η Ιταλία και η Πορτογαλία καθυστέρησε ένα χρόνο. Τι έκανε η Ελλάδα; Τίποτα.
Οι θάνατοι στην άσφαλτο στην Ελλάδα είναι στο ίδιο επίπεδο με το 2000. Υπήρξε μία μείωση το 2005 μετά τα νούμερα όμως ανέβηκαν πάλι. Σε απόλυτους αριθμούς οι θάνατοι είναι λιγότεροι, όχι όμως και ανά κάτοικο και ανά διανυθέν χιλιόμετρο. 
Βλέπεις οι άλλες χώρες έθεσαν μια σειρά μέτρων σε εφαρμογή. Η κάμερα ελέγχου έγινε το βασικό ελεγκτικό όργανο. Σε πολλά σημεία των πόλεων κάμερες άρχισαν να ελέγχουν για ταχύτητα πάνω από το όριο και παραβίαση κόκκινου σηματοδότη. Στην Ελλάδα ενισχύσαμε τα μπλόκα.
Τα μπλόκα είναι της ίδιας λογικής, δηλαδή της «ενέδρας» που πιάνει τους οδηγούς που πέφτουν σε παράβαση για την οποία ελέγχει η τροχαία εκείνη τη στιγμή. Είναι ένας δειγματοληπτικός τρόπος εφαρμογής του ΚΟΚ, με μέτρια αποτελέσματα. Ακόμη πιο μέτρια είναι η αντίδραση του κόσμου που έχει την εντύπωση πως τα μπλόκα εντείνονται όταν το δημόσιο κυνηγά να αυξήσει τα έσοδα. Δεν πρόκειται δηλαδή για μέτρο αύξησης της ασφάλειας αλλά των εσόδων.
Η κάμερα όμως ελέγχει όλους τους οδηγούς που περνούν από το ίδιο σημείο. Έχει μια πιο δίκαιη μεταχείριση, δεν μεροληπτεί υπέρ ή κατά της μίας ή της άλλης μάρκας, παλαιότητας και τύπο αυτοκινήτου.Σε χώρες όπου οι κάμερες εφαρμόστηκαν, τα τροχαία έπεσαν κατακόρυφα, ειδικά στα σημεία όπου βρίσκονται οι κάμερες, κάνοντας την τοποθέτησή τους μέρος μιας συνολικής στρατηγικής. Συγχρόνως έφεραν και λεφτά στο δημόσιο. Μία κάμερα στην Μ. Βρετανία το 2014 μάζεψε ένα εκατομμύριο ευρώ σε πρόστιμα. Μόνο μία.
Τι λέτε λοιπόν; Τι άποψη έχετε για τις κάμερες; Ελέγχουν τον ΚΟΚ καλύτερα ή απλά μαζεύουν περισσότερο χρήμα; Τι νομίζετε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

LEASING APRILIOS
skoda