H Chrysler θα καθυστερήσει μέχρι το 2018 να βγάλει στην παραγωγή το νέο Wrangler, ενώ δεν αποκλείονται ως τότε οι ανανεωμένες εκδόσεις (όπως η εικονιζόμενη Freedom του 2012).
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

H Chrysler θα καθυστερήσει μέχρι το 2018 να βγάλει στην παραγωγή το νέο Wrangler, ενώ δεν αποκλείονται ως τότε οι ανανεωμένες εκδόσεις (όπως η εικονιζόμενη Freedom του 2012).

Το 2018 το νέο Wrangler

3.987 Επισκέψεις στο άρθρο (26/7/2013)

Καθυστέρηση θα υπάρξει στο λανσάρισμα της νέας γενιάς του Wrangler, καθώς δεν προβλέπεται να γίνει νωρίτερα από το 2018, όπως θα συμβεί και με άλλα μοντέλα της Chrysler.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Chrysler θα καθυστερήσει να βγάλει στην παραγωγή το νέο Wrangler, το οποίο μετρά αρκετά χρόνια ζωής. Ενδεχομένως, οι εξελίξεις στο Ντιτρόιτ να δημιουργούν δευτέρες σκέψεις στην αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία, το ζητούμενο πάντως είναι ότι η Chrysler την ίδια πολιτική θα ακολουθήσει και για ορισμένα μοντέλα της Dodge (τα οποία δεν εισάγονται στην Ελλάδα). Αρχικά λοιπόν είχε ανακοινώσει ότι επίκειται το λανσάρισμά τους, τώρα μετατίθεται για δύο έως τρία χρόνια. Έτσι λοιπόν τα Dodge Avenger, Dodge Challenger, Dodge Grand Caravan δεν θα «αντικρίσουν» σύντομα τον αντικαταστάτη τους.Επίσης το νέο Grand Cherokee θα ξεκινήσει αργότερα, από το προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα τις πωλήσεις του, καθώς παρατηρήθηκαν εμπλοκές στη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου στο Οχάιο, αφού ο στόχος είναι να ταιριάξουν αρμονικά και χωρίς προβλήματα οι κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης με το νέο 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, όπως υποστήριξαν οι υπεύθυνοι της εταιρείας.Από την άλλη για να επιστρέψουμε στο Wrangler, ενώ για τόσα χρόνια έχει καθιερωθεί ως σκληροτράχηλο off-road όχημα, η εικόνα του δεν παραπέμπει σε σύγχρονο κι άνετο τετρακίνητο.Γι αυτό, πιθανότατα θα δούμε το επόμενο διάστημα και μέχρι το 2018 ορισμένες ανανεωμένες εκδόσεις, όπως αυτή που βγήκε με την ευκαιρία της συμπλήρωσης ενός εκατομμυρίου Wrangler στην παραγωγή, τον προηγούμενο μήνα.Θυμίζουμε ότι η έκδοση αυτή ήταν το Wrangler Rubicon 10th Anniversary Edition (2013), το οποίο εξωτερικά διέθετε νέους προφυλακτήρες και καινούργια κουκούλα, είχε αυξημένη απόσταση από το έδαφος και 17-ιντσών ζάντες αλουμινίου με ενισχυμένα ελαστικά. Κάτω από το καπό βέβαια, υπάρχει πάντα το γνωστό 3,6 λίτρων V6 μοτέρ, που αποδίδει 285 ίππους και 352 Nm ροπής, συνδυαζόμενο με το κλασικό μπλοκέ διαφορικό, που «φροντίζει» για τα «σκαρφαλώματα» της εν λόγω έκδοσης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center