2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το 3θυρο SEAT Mii 60 PS στην έκδοση Reference είναι το φθηνότερο καινούργιο αυτοκίνητο, που μπορεί να αγοράσει κανείς σήμερα στην Ελλάδα.
SEAT Mii 1,0 λτ. με 8.600 ευρώ
54.887 Επισκέψεις στο άρθρο (21/12/2016)
Τεχνικά χαρακτηριστικά
- «Καίει» 5,1 λτ./100 χλμ.
- Εκπέμπει 105 γρ./χλμ.
- 0-100 χλμ./ώρα σε 14,0 δλ.
- Με 8.600 ευρώ
To 3θυρο SEAT Mii στην έκδοση Reference είναι το φθηνότερο καινούργιο αυτοκίνητο, που μπορεί κάποιος να αγοράσει σήμερα στην ελληνική αγορά. Σε αυτή την έκδοση πάντως ο εξοπλισμός άνεσης περιλαμβάνει μόνο το air condition. Από εκεί και πέρα το Mii προσφέρει ανάλογη πρακτικότητα, ευελιξία και στιβαρότητα με τα «αδελφά» Skoda Citigo και VW up!. H καμπίνα είναι γεροδεμένη και ευρύχωρη, φιλοξενώντας με άνεση 4 ενήλικες, τη στιγμή που ο χώρος αποσκευών είναι στα 251 λτ. Η πρόσβαση στα πίσω καθίσματα της 3θυρης έκδοσης είναι σχετικά εύκολη. Στο δρόμο εμφανίζει ανάλογα χαρακτηριστικά ευχρηστίας, άνεσης και στα σταθερότητας με τα up!/Mii. Στα θετικά του μοντέλου ανήκει και το νέο προωθητικό πρόγραμμα της αντιπροσωπείας, προσφέρει 1 χρόνο δωρεάν ασφάλισης, 2 χρόνια δωρεάν service, άτοκο χρηματοδοτικό και δωρεάν επέκταση της εγγύησης για 2+2 χρόνια ή 80.000 χλμ.
Καλοφτιαγμένη καμπίνα, αλλά ο εξοπλισμός της βασικής έκδοσης δεν έχει στοιχεία άνεσης, πέρα από το air condition.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- 1.000άρι με 60 ίππους- «Καίει» 5,1 λτ./100 χλμ.
- Εκπέμπει 105 γρ./χλμ.
- 0-100 χλμ./ώρα σε 14,0 δλ.
- Με 8.600 ευρώ
To 3θυρο SEAT Mii στην έκδοση Reference είναι το φθηνότερο καινούργιο αυτοκίνητο, που μπορεί κάποιος να αγοράσει σήμερα στην ελληνική αγορά. Σε αυτή την έκδοση πάντως ο εξοπλισμός άνεσης περιλαμβάνει μόνο το air condition. Από εκεί και πέρα το Mii προσφέρει ανάλογη πρακτικότητα, ευελιξία και στιβαρότητα με τα «αδελφά» Skoda Citigo και VW up!. H καμπίνα είναι γεροδεμένη και ευρύχωρη, φιλοξενώντας με άνεση 4 ενήλικες, τη στιγμή που ο χώρος αποσκευών είναι στα 251 λτ. Η πρόσβαση στα πίσω καθίσματα της 3θυρης έκδοσης είναι σχετικά εύκολη. Στο δρόμο εμφανίζει ανάλογα χαρακτηριστικά ευχρηστίας, άνεσης και στα σταθερότητας με τα up!/Mii. Στα θετικά του μοντέλου ανήκει και το νέο προωθητικό πρόγραμμα της αντιπροσωπείας, προσφέρει 1 χρόνο δωρεάν ασφάλισης, 2 χρόνια δωρεάν service, άτοκο χρηματοδοτικό και δωρεάν επέκταση της εγγύησης για 2+2 χρόνια ή 80.000 χλμ.
Βλέπω ότι δεν έχετε βάλει μυαλό που σας κράζει όλος ο κόσμος,τεχνητά έχετε βάλει 3 ίδια αμάξια του groupo vw σαν επιλογή,και όποιος είναι άσχετος ή άσχετη του δίνεται επιλογή σαφώς να επιλέξει κάποιο από τα αμάξια του group vw,τα άλλα 2 αδελφάκια του aygo γιατί δεν τα βάλατε;το hyundai I10 το έφαγε η μαρμάγκα;το twingo που λέει και ο πειραιώτης τι έγινε;τελικά είσαστε τελείως ....... να μην το πώ και λογοκριθώ,αν και θα με λογοκρίνεται έτσι και αλλιώς.Γιατί δεν πάτε το περιοδικό να το ανοίξετε σε καμιά βιτρίνα της κοσμοκάρ να είσαστε και ασορτί.Κωμωδία είσαστε πλέον,αλλά έπρεπε να υπάρχει ένας αντίστοιχος έλληνας Κλάρκσον να σας πήγαινε ...... ξέρετε εσείς.Αντε λογοκρίνετε το κείμενο απαράδεκτοι.
Απάντηση: Ολα τα μοντελα που αναφερεις πουλιουνται ακριβότερα απο τα 5 του άρθρου μας.
Μιλάτε για τις βασικές γυμνές εκδόσεις που με προσθήκη σωστού εξοπλισμού συν τα έξοδα ξεπερνούν τα 12000 ευρώ. Τόσα λεφτά για περίπου αμάξια (άκου μεντεσέδες στα πίσω παράθυρα και τζάμι αντί για πίσω πόρτα!) είναι πάρα πολλά! Άσε που αν τα φορτώσεις μία φορά πέρα από ότι δεν θα πηγαίνουν μία θα κάτσουν και τα αμορτισέρ τους.
Με 10000 αγοράζω το Suzuki Swift με πλούσιο εξοπλισμό που και κανονικό αμάξι είναι και θα θα επιβιώσει για πολλά χρόνια!
Γιατί να τσιγκουνευτεί κάποιος σε σασί και cc όταν μπορεί να πάρει 1.600 cc μοντέλα πετρέλαιο με λιγότερη κατανάλωση από το κάθε ένα και από τα 5 μοντέλα του άρθρου. Αλλά ξέχασα " το diesel πέθανε ".
Το γελοίο στα σχόλια είναι που κράζει ο αντι wv το σάιτ για προχειρότητα και προσανατολισμό προς το γκρουπ. Το τραγικό δε είναι τα like που παίρνει απο κάτω,,,,όλοι τόοοσο άσχετοι;;; και φανταστείτε ότι το σχόλιο του wv διατρανώνει την ασχετοσύνη του...εε λοιπόν αυτό είναι ίσως το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα του βίου μας.
Στα προαναφερομενα μοντελα πρωτη μου επιλογη ειναι το aygo. Αισθητικα το καλυτερο στην λιστα που παρουσιαζεται...και για μενα μαζι με το 500ρακι και το twingo τα κορυφαια...βλεπω το toyota που μαζι με τον σβελτο κινητηρα με οικονομια διπλα στους απολυτα φυσιολογικους για της διαστασεις του χωρους ειναι η καλυτερη επιλογη. Ειναι και toyota οποτε δεν χρειαζεται αλλα λογια περι αυτου για οτι σημαινει το ονομα του.
Μπορεί κανένας να μου πει πόσο Toyota είναι το Aygo; Επειδή κάτι θυμάμαι για Citroen κλπ.
Φιλε anti VW αν το ινδαλμα σου ειναι ο Κλαξον σε συνδυασμο με το ονομα σου καταλαβαινει κανεις ποσο τσακωμενος εισαι με την αντικειμενικοτητα.
Στο καθαρά τυπικό του πράγματος, το Aygo, δεν θα έπρεπε να είναι στη λίστα, μιας και τα αυτοκίνητα κατατάσσονται αποκλειστικά με βάση τη τιμή(και όχι πχ τον εξοπλισμό που (δεν) περιλαμβάνεται σ'αυτή τη τιμή). Μετά το Mii, τοποθετείται το Picanto Basic με τελική τιμή 8990 ευρώ http://www.kia.com/gr/content/price-and-financing/picanto/ (ακόμη και στη μη ενημερωμένη τιμή του site σας, είναι στα 9630, οπότε κλέβει στο νήμα τη θέση του Aygo). Στο δια ταύτα, για φυσιολογικά αυτοκίνητα, με φυσιολογικό εξοπλισμό, Celerio, i10, Picanto, C1 και φυσικά μεγαλύτερα αυτοκίνητα όπως sandero, είναι μακράν πιο συμφέρουσες επιλογές...