Το SEAT Leon X-Perience είναι το λιγότερο σκληροτράχηλο, αλλά τη δουλειά του στα σαθρά εδάφη την κάνει μια χαρά.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το SEAT Leon X-Perience είναι το λιγότερο σκληροτράχηλο, αλλά τη δουλειά του στα σαθρά εδάφη την κάνει μια χαρά.

Στο δρόμο: Αγρίμι το Panda Cross, πάνε παντού Renegade & Χ-Perience

(7/1/2017)

Με γωνίες προσέγγισης 24 μοίρες, διαφυγής 34 μοίρες και ράμπας 21 μοίρες, με κλείδωμα της τετρακίνησης, αλλά και με ελαστικά 185/65 R15 Mud + Snow, το Fiat Panda Cross βρίσκεται στα «νερά» του σε εκτός δρόμου διαδρομές. Εκεί, εκτός των παραπάνω χαρακτηριστικών, εκμεταλλεύεται την άμεση εμπλοκή της τετρακίνησης και σε συνδυασμό με τον ακόμη πιο ροπάτο και δυνατό diesel, αλλά και το χαμηλό βάρος, κινείται χωρίς πρόβλημα ακόμη και στις πιο δύσκολες καταστάσεις. Στην άσφαλτο η ανάρτηση «καταπίνει» κάθε ανωμαλία, ωστόσο οι κλίσεις στις στροφές είναι αισθητές. Καλή, τέλος, είναι η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός από το τιμόνι, ενώ και τα φρένα επιβραδύνουν χωρίς δυσκολία το ελαφρύ αυτοκίνητο.

To Fiat Panda Cross λατρεύει τα δύσκολα εκτός δρόμου περάσματα.

To Fiat Panda Cross λατρεύει τα δύσκολα εκτός δρόμου περάσματα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Το τετρακίνητο Renegade στο δρόμο χαρακτηρίζεται από την επιπλέον ασφάλεια που παρέχει η γρήγορα εμπλεκόμενη τετρακίνησή του και παράλληλα, την άνεση από την ανάρτηση. Ο οδηγός, μέσω  του συστήματος Jeep SelecTerain μπορεί να επιλέξει μεταξύ 4 mode που αλλάζουν την παρεμβατικότητα του ESP, την εμπλοκή τετρακίνησης κ.λπ. (Auto, Snow, Sand, Mud). Οι δύο τελευταίες επιλογές διευκολύνουν την κίνηση εκτός δρόμου, μαζί και με στοιχεία όπως το κλείδωμα της τετρακίνησης, αλλά και την πολύ καλή απόσταση από το έδαφος (200 χλστ.). Στην πόλη, το Renegade τα βγάζει πολύ καλά πέρα με τις λακκούβες και τα σαμαράκια, όμως λόγω του τετραγωνισμένου αμαξώματός του η περιμετρική ορατότητα δεν είναι πολύ καλή. Τα φρένα τέλος, σε κάθε περίπτωση είναι άκρως αποτελεσματικά . 
 
Παρά την αύξηση της διαδρομής των αναρτήσεων κατά 15 χλστ., το SEAT Leon X-Perience δεν έχει χάσει και πολλά από τον ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα των συμβατικών εκδόσεων. Στις στροφές γέρνει λίγο περισσότερο, αλλά χάρη και στην τετρακίνηση κρατάει δυναμικά και στρίβει απόλυτα ουδέτερα, χωρίς έντονη υποστροφή. Η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων (ημιάκαμπτος άξονας στη δικίνητη), βελτιστοποιεί περαιτέρω τα οδικά χαρακτηριστικά. Στα ταξίδια είναι άνετο, σταθερό και ευθύβολο. Όταν τελειώσει η άσφαλτος η κορυφαία σε απόκριση τετρακίνηση και η ικανοποιητική απόσταση από το έδαφος (163 χλστ.) επιτρέπουν το κυνήγι της light περιπέτειας. 
 
Περί τετρακίνησης
Το σύστημα τετρακίνησης  και των 3 μοντέλων χρησιμοποιεί έναν πολύδισκο συμπλέκτη και ελέγχεται ηλεκτρονικά. Υπό «κανονικές» συνθήκες, το σύστημα στέλνει την περισσότερη δύναμη στους εμπρός τροχούς του αυτοκινήτου. Aμεσα και μόλις παρουσιαστεί απώλεια πρόσφυσης, η τετρακίνηση μοιράζει τη ροπή και στους πίσω τροχούς, ώστε να διατηρηθεί η πρόσφυση στο μέγιστο δυνατό επίπεδο. Το Panda και το Renegade μπορούν να «κλειδώσουν» την τετρακίνηση για πιο δύσκολες εκτός δρόμου καταστάσεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

CORAL GAS PASXA
skoda