Ράγες στην οροφή, προστατευτικά πλαστικά και αυξημένη απόσταση από το έδαφος φανερώνουν το crossover DNA του Passat Alltrack. Οπτικά είναι ενδιαφέρον, όμως και πολύ τεράστιο! Θα θέλαμε να κρύβει καλύτερα τον όγκο του.
Η άποψή μας
32.204 Επισκέψεις στο άρθρο (14/5/2017)
Το VW Passat Alltrack αποτελεί μια ειδική πρόταση, για ψαγμένους οδηγούς, όπως είπαμε και στην αρχή του άρθρου. Είναι αρκετά πιο ακριβό από το Variant ή ένα Tiguan, είναι όμως και διαφορετικό. Θα θέλαμε οπτικά να κρύβει λίγο καλύτερα τον όγκο του, μας άρεσε πολύ στο χώμα, φυσικά τι σχόλιο να κάνουμε για τους χώρους… Όσο, τέλος, για τον αναπόφευκτο συνειρμό που κάνουμε και το συγκρίνουμε με το Audi A4 Allroad; Θα πούμε πως δεν του αξίζει καθώς το Allroad πατάει σε άλλη πλατφόρμα (MLB) και έχει άλλη 4κίνηση. To concept είναι το ίδιο, όχι όμως και η εφαρμογή, για αυτό και η όποια -μεγάλη- διαφορά τιμής.
Στην κατηγορια αυτη και αφου εισαι λατρης της περιπετειας των τεραστιων εσωτερικων χωρων και της απολυτης εκτος δρομου κινησης με αξιοπιστια και ποιοτητα μοναδικη δινεις 46.450 και αγοραζεις το διλιτρο Subaru Outback αξια γνωστη σαν ονομα και με τετρακινηση που δεν την φτανει κανεις και οργωνεις καθε σπιθαμη εδαφους καθε μορφης χωρις το παραμικρο προβλημα στο κεφαλι σου....τελος!!
Το σχόλιο μου παρακαλώ γιτί το σβήσατε;αν δεν θέλετε να γράφουμε την γνώμη μας εμείς οι αναγνώστες όσο και να σας πονάει η αλήθεια τουλάχιστον κόψτε τα σχόλια να μην σχολιάζουν οι αναγνώστες να μην σας εκθέτουμε,δηλαδή αν από το πρωϊ μέχρι το βράδυ λέμε τα καλύτερα για το group vw θα μας τα περνάγατε;ημαρτον πια.
Πολύ καλό αυτοκίνητο και με.εξαιρετική ποιότητα αλλά η αντιπροσωπεία ως συνήθως κοιμάται.Μα είναι δυνατόν 44000?Είναι πάρα πολλά χρήματα χώρια που με αυτά παίρνεις ένα...S3!
Ποιος θα πάει να πάρει ένα Passat με τόσα χρήματα?Ας είμαστε ρεαλιστές.
Δεν έχουν άδικο τα τζαπόνια που κράζουν μετά με αυτά τα τραγελαφικά που βλέπουν!
Το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό, τα χρήματα βέβαια αρκετά. Νομίζω ότι σε αυτά τα χρήματα η πιο ορθολογική επιλογή είναι το AUDI Q5, που είναι το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας.
Se auta ta lefta pairneis to tiguan kai me perissotera extra -an 8es na pareis vw. Sunh8ws omws autos pou 8a dwsei 40K+ eurw 8a parei audi, mercedes h bmw pou einai kai logiko.
το 1/3 της τιμης (ή και παραπανω) είναι φόροι αγοράς. Τι να πουμε και για την συντηρηση (τεκμηριο, τέλη ). Ωραιο ως στεισον βαγκον και σε απλό 1.4 .
ΠΡΟΣ AUTOTRITI: γιατί δεν ανοιγουν οι φωτογραφιες των αρθρων, πέραν της πρώτης;
Στην κατηγορια αυτη και αφου εισαι λατρης της περιπετειας των τεραστιων εσωτερικων χωρων και της απολυτης εκτος δρομου κινησης με αξιοπιστια και ποιοτητα μοναδικη δινεις 46.450 και αγοραζεις το διλιτρο Subaru Outback αξια γνωστη σαν ονομα και με τετρακινηση που δεν την φτανει κανεις και οργωνεις καθε σπιθαμη εδαφους καθε μορφης χωρις το παραμικρο προβλημα στο κεφαλι σου....τελος!!
Πολυ αλμυρος ο passatεμπος...
Το σχόλιο μου παρακαλώ γιτί το σβήσατε;αν δεν θέλετε να γράφουμε την γνώμη μας εμείς οι αναγνώστες όσο και να σας πονάει η αλήθεια τουλάχιστον κόψτε τα σχόλια να μην σχολιάζουν οι αναγνώστες να μην σας εκθέτουμε,δηλαδή αν από το πρωϊ μέχρι το βράδυ λέμε τα καλύτερα για το group vw θα μας τα περνάγατε;ημαρτον πια.
Και σε μαύρο χρωματάκι κάνει και για νεκροφόρα το πανάσχημο κάρο της vw.
Πολύ καλό αυτοκίνητο και με.εξαιρετική ποιότητα αλλά η αντιπροσωπεία ως συνήθως κοιμάται.Μα είναι δυνατόν 44000?Είναι πάρα πολλά χρήματα χώρια που με αυτά παίρνεις ένα...S3! Ποιος θα πάει να πάρει ένα Passat με τόσα χρήματα?Ας είμαστε ρεαλιστές. Δεν έχουν άδικο τα τζαπόνια που κράζουν μετά με αυτά τα τραγελαφικά που βλέπουν!
Το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό, τα χρήματα βέβαια αρκετά. Νομίζω ότι σε αυτά τα χρήματα η πιο ορθολογική επιλογή είναι το AUDI Q5, που είναι το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας.
Αν και φαν του γκρουπ VAG το θεωρω ασχημο και αρκετα ακριβο,για μαζευτειτε λιγο εκει στη VW εχετε ξεφυγει μου φαινεται
Se auta ta lefta pairneis to tiguan kai me perissotera extra -an 8es na pareis vw. Sunh8ws omws autos pou 8a dwsei 40K+ eurw 8a parei audi, mercedes h bmw pou einai kai logiko.
το 1/3 της τιμης (ή και παραπανω) είναι φόροι αγοράς. Τι να πουμε και για την συντηρηση (τεκμηριο, τέλη ). Ωραιο ως στεισον βαγκον και σε απλό 1.4 . ΠΡΟΣ AUTOTRITI: γιατί δεν ανοιγουν οι φωτογραφιες των αρθρων, πέραν της πρώτης;
Απάντηση: Θα διορθωθεί άμεσα, ευχαριστούμε για την παρατήρηση.