Στο δρόμο: Αρκετά άνετο και πάει παντού

57.423 Επισκέψεις στο άρθρο (2/5/2024)
η Toyota στόχευσε στην άνεση και στην ευκολία χρήσης, με την πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση, να έχει σχετικά μαλακή ρύθμιση και να ικανοποιεί με τον τρόπο που απορροφά τους κραδασμούς, προσφέροντας αρκετά
3 Φωτογραφίες »

η Toyota στόχευσε στην άνεση και στην ευκολία χρήσης, με την πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση, να έχει σχετικά μαλακή ρύθμιση και να ικανοποιεί με τον τρόπο που απορροφά τους κραδασμούς, προσφέροντας αρκετά ποιοτική και ήσυχη κύλιση.

Το bZ4X είναι πολύ ευχάριστο και ραφιναρισμένο στο δρόμο. Σε σχέση με τα περισσότερα ηλεκτρικά που κυκλοφορούν στην αγορά, έχει πιο γραμμική και σταθερή επιτάχυνση και όχι τόσο εκρηκτική. Πιθανότατα προτιμότερο γιατί ακόμα και σε άτσαλο χειρισμό του δεξιού πεντάλ δεν υπάρχουν νευρικές αντιδράσεις.


Το bZ4X καταφέρνει και κρύβει σε μεγάλο βαθμό το βάρος του και αν δεν το παρακάνεις και η κλίση συγκρατείται, ενώ η τετρακίνηση προσφέρει πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης.
3 Φωτογραφίες »

Το bZ4X καταφέρνει και κρύβει σε μεγάλο βαθμό το βάρος του και αν δεν το παρακάνεις και η κλίση συγκρατείται, ενώ η τετρακίνηση προσφέρει πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης.

Είναι ξεκάθαρο πως η Toyota στόχευσε στην άνεση και στην ευκολία χρήσης, με την πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση, να έχει σχετικά μαλακή ρύθμιση και να ικανοποιεί με τον τρόπο που απορροφά τους κραδασμούς, προσφέροντας αρκετά ποιοτική και ήσυχη κύλιση. Προς αυτή την κατεύθυνση είναι κατασκευασμένο και το σύστημα διεύθυνσης, όντας ελαφρύ, αλλά σε κάθε περίπτωση προσφέρει τη σωστή απόκριση. Έτσι καταφέρνει και κρύβει σε μεγάλο βαθμό το βάρος του και αν δεν το παρακάνεις και η κλίση συγκρατείται, ενώ η τετρακίνηση προσφέρει πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης.

Σε γενικές γραμμές το Toyota bZ4X εξαργυρώνει στο δρόμο με τον καλύτερο τρόπο τα πλεονεκτήματα της eTNGA πλατφόρμας, που ξεχωρίζει για την ακαμψία, το χαμηλό κέντρο βάρους και το συγκρατημένο βάρος συνολικά.

Off road, α λα… Land Cruiser

To bZ4X ξεχωρίζει με τις εκτός δρόμου ικανοτήτες του, πεδίο που λίγα μοντέλα πλέον δίνουν ιδιαίτερη σημασία. Έτσι σύστημα AWD περιλαμβάνει ένα οδηγικό mode με την ονομασία «X-Mode», το οποίο μπορεί να προσαρμόσει την απόδοση για επιφάνειες όπως το χιόνι και η λάσπη, αλλά και μια λειτουργία ρυθμιζόμενου σε 3 επίπεδα Grip Control που ελέγχει την ταχύτητα όταν κινείσαι σε απότομες πλαγιές ή ανώμαλες επιφάνειες. Επιπλέον διαθέτει σύστημα ελέγχου κατάβασης, ενώ η ηλεκτρική τετρακίνηση δε «μασάει» πουθενά και στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του είναι και το πέρασμα υδάτινου κωλύματος με βάθος 50 εκατοστών. Στη συνέχεια μπορείτε να διαβάσετε την ξεχωριστή ανάλυση-άρθρο για τις εκτός δρόμου ικανότητές του. 
 

Σελίδα 1Πρώτη Δοκιμή: Toyota bZ4X, το «ηλεκτρικό RAV4» της Toyota
Σελίδα 2Σχεδίαση: Δυναμική παρουσία που τραβάει τα βλέμματα
Σελίδα 3Εσωτερικό: Πρωτότυπο με έμπνευση από κόκπιτ αεροπλάνου
Σελίδα 4Χώροι: Έχει το περισσότερο χώρο για τα πόδια που έχουμε μετρήσει και πολλά στοιχεία πρακτικότητας
Σελίδα 5Κινητήρες: Σε προσθιοκίνητη και τετρακίνητη έκδοση με δύο μοτέρ
Σελίδα 6Στο δρόμο: Αρκετά άνετο και πάει παντού
Σελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
MORIAKOS CORAL GAS
ΜΟΤΟ