• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε το νέο SEAT Ateca με τον 1.000άρη TSI κινητήρα απόδοσης 115 ίππων. Πως τα καταφέρνει εντός και εκτός δρόμου;

Η τιμή των 19.950 ευρώ και η σπορτίφ οδική συμπεριφορά, αποτελούν τα δυνατά σημεία του SEAT Ateca.

Ως crossover και δη δικίνητο, το Ateca σε αυτή την έκδοση δεν μπορεί να προσφέρει τίποτα περισσότερο από απλά κίνηση σε πατημένο χώμα.

Δοκιμή: SEAT Ateca

Διαβάστηκε από 16975 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/1/2017

Δίνει ρέστα! Με 20.000 ευρώ, το SEAT Ateca στην βασική του έκδοση με τον 1.000άρη TSI κινητήρα, «δίνει ρέστα» και μεταφορικά και κυριολεκτικά…

 
What is new
- 1,0 λτ. κινητήρας βενζίνης με 115 ίππους
- Σε 2κίνητες αποκλειστικά εκδόσεις
- Καίει 6,7 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 19.950 ευρώ

+ Τιμή, επιδόσεις, κατανάλωση, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά και αίσθηση
- Απουσία ζαντών αλουμινίου στην βασική έκδοση, λιτός διάκοσμος, ηχομόνωση

 
Η SEAT άργησε να μπει στο παιχνίδι της crossover κατηγορίας, μιας κατηγορίας που σημειώνει «τρομακτική» άνοδο τα τελευταία χρόνια σε επίπεδο πωλήσεων. Και άργησε γιατί ως μέλος του ομίλου VW περίμενε την κατάλληλη στιγμή για να «χτυπήσει». Θα μπορούσαμε να πούμε ότι η SEAT βολιδοσκόπησε το ενδιαφέρον για την συγκεκριμένη κατηγορία και επέλεξε την κατάλληλη στιγμή για να μπει δυναμικά σε αυτή, έχοντας ως βάση το εξαιρετικό αλλά ακριβότερο Tiguan της VW. Το Αteca λοιπόν αποτελεί το πρώτο αυθεντικό crossover SUV της SEAT και με επίκεντρο την εξαιρετική για τα δεδομένα της κατηγορίας τιμής του (19.950 ευρώ) στην βασική -αλλά απόλυτα ικανή έκδοση-, αλλά και την οδηγοκεντρική του προσέγγιση, μπορεί να κάνει την διαφορά.
 
Εμφάνιση: Δυναμικό και ξεχωριστό σχεδιαστικά 
Αισθητικά το νέο SEAT Ateca δανείζεται πολλά στοιχεία από το Leon, κάτι που θα ακολουθηθεί άλλωστε και σε όλα τα μελλοντικά αυτοκίνητα της SEAT. Ως crossover, το Ateca διαθέτει ιδιαίτερα δυναμική εικόνα, με «αιχμηρή» στο σύνολό του σχεδίαση και καταφέρνει να δείχνει διαφορετικό από αντίστοιχες προτάσεις, εκφράζοντας ωστόσο και άμεσα το γεγονός ότι πρόκειται για αυτοκίνητο της SEAT. Στο εμπρός μέρος, τα LED φωτιστικά σώματα με τις έντονες γωνίες και η μάσκα της εταιρείας σε συνδυασμό με τον μεγάλο αεραγωγό του προφυλακτήρα, εκφράζουν την δυναμική του, με τα έντονα νεύρα στα πλαϊνά του αμαξώματος και την μεγάλη πίσω κολώνα να την συμπληρώνουν. Αντίστοιχα, στο πίσω μέρος και πάλι τα πολυγωνικά φωτιστικά σώματα και τα νεύρα της πόρτας του χώρου αποσκευών,  αρκούν για τον δυναμισμό, ενώ τα μαύρα πλαστικά στα τελειώματα του αμαξώματος, οι ράγες οροφής και φυσικά το αυξημένο ύψος του Ateca, του προσδίδουν τα απαραίτητα για τον crossover χαρακτήρα του, στοιχεία.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

  • 日本 旗

    A(x)T(ι)ΕCΑ(να) που το αγορασα θα πει ο κατοχος του μετα τους πρωτους μηνες απο τις βλαβες που θα βγαζει! χαχαχαχα

      24
  • 日本 旗

    @loukia Μερσι :) Εχουν ταλεντο οι γερμανοι στα ...ευφανταστα ονοματα που δινουν στα μοντελα τους! χαχα Ευκολα κανει καποιος λογοπαιγνια :) @Tasos Ναι εχεις δικιο εχουν αλλαξει οι καιροι και δεν βγαζουν τα ιδια προβληματα αλλα περισσοτερα και χειροτερα! Δεν εχω ακουσει τοσα χρονια καποιον που να εχει μεινει απολυτα ευχαριστημενος απο το γερμανικο του! Οσο για το αντιγραφο CH-R μισα μας τα ειπες. Περιμενω να μας πεις ποιο εχει αντιγραψει γιατι εμενα προσωπικα δεν μου θυμιζει τιποτα σε αντιθεση με το γκρουπ που ειναι μαστερ της κλωνοποιημενης αντιγραφης!χαχαχα

      12
  • France

    Το γκρουπ της Volkswagen, για να καταφέρει η εταιρεία να αφήσει πίσω της το όλο σκάνδαλο, που έγινε γνωστό με την ονομασία Dieselgate, ομολόγησε την ενοχή της στις ρυθμιστικές αρχές των ΗΠΑ και συμφώνησε να καταβάλει 22 δισεκατομμύρια δολάρια σε αποζημιώσεις και πρόστιμα.

      9
  • Νίκος

    Μπορείς να το πεις και ΑϊΤρέχα να διορθώσεις τις βλάβες ..! Άλλαξε ο Μανωλιός (Tiguan) κ έβαλε τα ρούχα του αλλιώς.. δεν το λες κ φθηνό για seat πάντως, αν κ ομολογουμένως έχει καλό σχεδιασμό. Το διαχρονικό πρόβλημα της seat, ειναι η αίσθηση του φτωχού εσωτερικού, που κ εδώ βλεπω να μην χει διορθωθεί. Κ πως να διορθωθεί, όταν ο πανάκριβος ξάδελφος (q3) κ ο ακριβός αδελφός (ο Μανωλιός) ειναι κ αυτοί πάμπτωχοι στο εσωτερικό τους στις βασικές τους εκδόσεις...

      8
  • 日本 旗

    Ισχυει Φιλιππε γιατι σε καποιες αλλες χωρες που δεν τρωνε παραμυθι και δεν υπαρχουν πληρωμενα ΜΜΕ, κανουν συγκριτικα Mercedes με Mazda και βγαζουν τα Mazda καλυτερα! Δες εδω: www.youtube.com/watch?v=lL_2Obwh-2A

      6
  • France

    Από επίσημο site<> Υ.Γ Απο τον France<<αγαπημενα μου αρνάκια καταναλωτές θιασώτες του γκρουπ μαντέψτε από που θα βγάλει τα σπασμένα το αγαπημένο σας γκρουπ>>

      4
  • Tasos

    Ναι για να μη σου πω ότι τις βλάβες τις βγάζει από το σχεδιαστήριο..και επίσης μη σου πω ότι ενημερώνουν οι μυστικές υπηρεσίες πρώτα εσένα, τι θα γίνει ώστε να ξέρεις να προφυλάξεις τους ανθρώπους από το σοβαρό παράπτωμα της αγοράς.. Δεν κουράζεσαι πραγματικά Japan Flag αλλά έχεις μείνει πίσω.Τα αυτοκίνητα έχουν εξελιχθεί και πλέόν δεν έχουν ούτε τα ίδια μοτέρ ούτε τα ίδια προβλήματα. Και ναι το Ateca θα το προτιμούσα στα ίδια λεφτά από το C-hr για παράδειγμα που είναι και μια αντιγραφή σκέτη.

      4
  • filippos

    ε στην υπολοιπη Ευρώπη που αγοράζουν μόνο Γαλλικά και Γερμανικά ειναι κοροϊδα. Εδώ είμαστε οι έξυπνοι που αγοραζουμε yaris και micra.

      2
  • Tasos

    Το C-hr είναι ολοφάνερη αντιγραφή του Juke.Όποιος δεν μπορεί να το δει λυπάμαι αλλά κοροιδεύει τον εαυτό του. Τώρα αναφορικά με τα προβλήματα ναι κατά κανόνα βγάζουν περισσότερα τα γερμανικά από τα ιαπωνικά.Όμως εσείς εδώ το έχετε τερματίσει. Επίσης το Ateca δεν είναι καθόλου άδειο από τη βασική έκδοση.Και όσοι το έχουν δει(μαζί και εγώ)έχουν μείνει ενθουσιασμένοι.Αλλά δεν θα πω πολλά..θα το δείτε και από τις πωλήσεις σε λίγο καιρό!

     
  • loukia

    日本 旗, πάρα πολύ καλό!!!Το σημειώνω να το λέω και γω!!!ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ, ΚΛΟΠΕΣ ΛΟΓΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΩ, ΕΣΥ ΛΕΩ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΙΠΕΣ.-