ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Οδηγούμε το κινέζικο SUV Rein
Διαβάστηκε από 20078 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/2/2009
ΟΔΗΓΟΥΜΕ
Την γκάμα μοντέλων που αντιπροσωπεύει η China Motors έρχεται να ενισχύσει με τη σειρά του το νέο SUV με την ονομασία "Rein", το οποίο διακρίνεται για την αρκετά δελεαστική του τιμή, προσφέροντας χώρους, άνεση και σχετικά καλό επίπεδο εξοπλισμού.
Tο νέο SUV της China Motors είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε σε εκτός δρόμου διαδρομές στα Γεράνεια Όρη, πάνω από την περιοχή του Λουτρακίου, σε υψόμετρο 500 μέτρων. Ο χαρακτήρας του νέου Rein βρίσκεται, εν μέρει, σε τέτοιου είδους διαδρομές, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μπορεί να κινηθεί εξίσου καλά και στους δρόμους της πόλης ή στον αυτοκινητόδρομο. Σημαντικό είναι, ότι τα περισσότερα μέρη του Rein βασίζονται στο πρώτης γενιάς Santa Fe, κατόπιν αδείας από τη Hyundai. Εξωτερικά, οι ομοιότητες των δύο μοντέλων είναι εμφανείς, με το εμπρόσθιο τμήμα του αυτοκινήτου να διαθέτει μία ευμεγέθη μάσκα χρωμίου και τριγωνικά φωτιστικά σώματα. Συνεχίζοντας στο πίσω μέρος του κινέζικου μοντέλου, αυτό που τραβάει αμέσως την προσοχή, είναι τα μεγάλου μεγέθους διάφανα φωτιστικά σώματα.
JAC: Η αυτοκινητοβιομηχανία πίσω από το Rein
H βιομηχανία Hefei Jianguai Automobile ξεκίνησε το 1964 και το 1998 μετονομάστηκε σε «JAC Group», έναν όμιλο παραγωγής 500.000 οχημάτων ετησίως, με δεκατέσσερις θυγατρικές και 18.000 υπαλλήλους. Μία από αυτές τις θυγατρικές είναι και η JAC Motors, η οποία παράγει σήμερα πέντε διαφορετικά επιβατικά μοντέλα. Δύο από αυτά, το Rein και το Refine, τα παράγει κατόπιν αδείας της Hyundai, για λογαριασμό της ίδιας το πρώτο, ή της ίδιας και της κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας το δεύτερο. Η JAC διαθέτει τρία κέντρα έρευνας και τεχνολογίας σε Κίνα, Ιαπωνία και Ευρώπη, στο Τορίνο της Ιταλίας και συνεργάζεται με διεθνείς οίκους (όπως ο Pininfarina) σε τομείς σχεδίασης και τεχνολογίας παραγωγής για τα νέα επιβατικά μοντέλα της μάρκας. Το 2008 εξήγαγε 31.000 αυτοκίνητα σε 35 χώρες της Ασίας, Αφρικής, Νοτίου Αμερικής, μέσης Ανατολής και Ευρώπης, με στόχο να φτάσει στις 100.000 μονάδες μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

Κινητήρας
Κάτω από το καπό του Rein βρίσκεται ένα αλουμινένιος βενζινοκινητήρας χωρητικότητας 2,0 λίτρων. Το μηχανικό αυτό σύνολο διαθέτει δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και 16 βαλβίδες, με αποτέλεσμα η ισχύς του να φτάνει στους 142 ίππους και στα 195 Nm ροπής. Η μέγιστη ροπή εμφανίζεται στις 3.000 σ.α.λ., με το 75% να εμφανίζεται από τις 1.000 στροφές πιο κάτω. Μειονέκτημα του κινητήρα είναι ο αυξημένος θόρυβος που παράγει, αλλά και η μειωμένη προσφερόμενη δύναμη κάτω από τις 2.000 σ.α.λ. Ο κινητήρας αυτός συνεργάζεται με ένα 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, του οποίου οι τρεις πρώτες σχέσεις διαθέτουν σφιχτή κλιμάκωση, ώστε να συνεισφέρει στις εκτός δρόμου δυνατότητες και οι επόμενες δύο είναι πιο αραιές, για άνεση και οικονομία στο ταξίδι. Σύμφωνα με την εταιρεία, η κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 8,8 λίτρα ανά 100 χλμ. Στο μέλλον, το Rein θα εφοδιαστεί και με ένα μηχανικό σύνολο πετρελαίου, το οποίο θα συνεργάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων.

Εσωτερικό - Χώροι
Στο εσωτερικό του rein, το ταμπλό προσφέρει μία ευχάριστη εικόνα, κυρίως λόγω της διχρωμίας του πάνω και του κάτω τμήματος. Τα πλαστικά τμήματα που έχουν χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή του είναι σκληρά, ενώ η συναρμολόγησή τους είναι αρκετά καλή. Κατά την εκτός δρόμου διαδρομή που πραγματοποιήσαμε, δεν παρουσιάστηκαν ιδιαίτερα ενοχλητικοί τριγμοί στο εσωτερικό, κάτι που δείχνει την καλή κατασκευή στο εσωτερικό του μοντέλου. Αυτό που μαγνητίζει τα βλέμματα είναι η οθόνη, η οποία βρίσκεται τοποθετημένη στο άνω άκρο της κεντρικής κονσόλας και περιλαμβάνει το πολυόργανο με πυξίδα και αλτίμετρο. Από πλευράς χώρων, πέντε επιβάτες στην καμπίνα του Rein φαίνεται ότι δε θα αντιμετωπίσουν κάποιου είδους πρόβλημα, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 485 λίτρων, νούμερο αρκετά καλό για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Εντός και εκτός δρόμου
Κατά τη διάρκεια της πρώτης παρουσίασης του αυτοκινήτου, στη διαδρομή που πραγματοποιήσαμε στα Γεράνεια Όρη, περιλαμβανόταν μόνο ένα μικρό κομμάτι ασφάλτου. Από την άλλη πλευρά, οι άνθρωποι της ελληνικής αντιπροσωπείας είχαν συμπεριλάβει σχεδόν εξ ολοκλήρου εκτός δρόμου διαδρομές. Έτσι, το συμπέρασμα από την πλευρά μας ήταν ότι τα νεροφαγώματα και η λάσπη είναι από τα αγαπημένα μέρη του οδηγού ενός Rein. Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης κάνει το αυτοκίνητο να περνά με ευκολία αυτά τα εμπόδια, χωρίς να ταλαιπωρεί τους επιβάτες του. Στην παχιά λάσπη, το σύστημα της τετρακίνησης λειτουργεί σωστά, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να μην αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα σε τέτοιου είδους εμπόδια. Αυτό που λείπει, είναι κάποια επιλογή στη λειτουργία της τετρακίνησης, όπως οι κοντές σχέσεις ή το "κλείδωμα" του κεντρικού διαφορικού για πιο δύσκολες καταστάσεις. Έτσι, οι δυνατότητες του Rein σταματούν εκεί, μιας και πρόκειται για ένα όχημα που συνδυάζει εξίσου καλά την κίνηση εντός και εκτός δρόμου, χωρίς υπερβολές και υψηλές "χωμάτινες" απαιτήσεις από τον οδηγό του.

»Σχολιάστε την είδηση

Tags: CHINA MOTORS REIN,

περισσότερα νέα & άρθρα »
CHINA MOTORS - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Οδηγούμε το ZX Auto Grand Tiger

«Ναι» στη προσωρινή διάθεση του Noble

Νέο κινέζικο πόλης και για την Ευρώπη

Δοκιμάζουμε το κινέζικο Lifan 1,3

Δοκιμάζουμε το κινέζικο Rein

Δοκιμάζουμε το κινέζικο Benni

ΟΔΗΓΟΥΜΕ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Οδηγούμε τα νέα XPeng G6 και G9 στη Γερμανία - Ηλεκτρικά, premium & high-tech SUV

Οδηγούμε στην Ιταλία το Fiat Grande Panda Hybrid

Πρώτη Επαφή με το νέο smart #5 στη Γερμανία

Οδηγούμε στην Ιταλία το τετρακίνητο Jeep Avenger 4xe