ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Auto Τρίτη - Auto Εκλογές 2012: Τα αποτελέσματα
Διαβάστηκε από 3230 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/6/2012
Στο Auto Τρίτη που κυκλοφορεί στις 19 Ιουνίου ανακοινώνονται οι μεγάλοι νικητές των Auto Εκλογών 2012. Ποιες εταιρείες έχουν το καλύτερο after sales, ποιες προσφέρουν το καλύτερο value for money;
Ακόμα ανακαλύψτε ποια μοντέλα ψηφίστηκαν ως τα καλύτερα σε έξι κύριες κατηγορίες της ελληνικής αγοράς. Τέλος, διαβάστε τα πορίσματα της έρευνας για τις τάσεις της ελληνικής αγοράς όσον αφορά στην αγορά νέου αυτοκινήτου. Φυσικά, μόνο στο Auto Τρίτη. 

Βγάλαμε κυβέρνηση! 

Μετά από ψηφοφορία τριών  εβδομάδων, με χιλιάδες αναγνώστες που συμμετείχαν εκφράζοντας ενεργά τόσο τις προτιμήσεις τους, όσο και την άποψή τους για την αγορά αυτοκινήτου, έχουμε τους νικητές. Παρουσιάζουμε τα μοντέλα και τις εταιρείες εκείνες που σχηματίζουν «κυβέρνηση», συγκεντρώνοντας τις περισσότερες ψήφους εμπιστοσύνης. 

Οι εκλογές που διεξήγαγε το Auto Τρίτη διήρκεσαν από τα τέλη Μαΐου μέχρι τις 15 Ιουνίου και σε αυτές ψήφισαν πάνω από 2.300 φίλοι και αναγνώστες του Auto Τρίτη.

Η ψηφοφορία διεξήχθη μέσω της σελίδας facebook του Auto Τρίτη, ενώ όλοι οι συμμετέχοντες μπήκαν σε κλήρωση για να κερδίσουν πλούσια δώρα, τα αποτελέσματα της οποίας θα ανακοινωθούν στο επόμενο τεύχος. Η ψηφοφορία είχε δύο σκέλη. Στο πρώτο οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να απαντήσουν στο ποια μοντέλα θεωρούν καλύτερα ανά κατηγορία, αλλά και το ποιες εταιρείες πιστεύουν ότι προεξέχουν σε 4 τομείς: των υπηρεσιών ικανοποίησης του πελάτη – after sales, της φιλικότητας στο περιβάλλον, της προηγμένης τεχνολογίας και του value for money. Στο δεύτερο σκέλος, που είχε τη μορφή έρευνας δημοσκόπησης, οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να απαντήσουν σε ερωτήσεις που έχουν να κάνουν με τη συμπεριφορά τους όσον αφορά στην επιλογή νέου αυτοκινήτου. Τα αποτελέσματα που εξήχθησαν έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα, καθώς ο αριθμός του «εκλογικού σώματος» είναι ιδιαίτερα υψηλός, αν λάβει κανείς υπόψη ότι για μία συνήθη πολιτική δημοσκόπηση, τα δείγματα που χρησιμοποιούνται είναι περίπου τα μισά. Παρακάτω, ακολουθεί αναλυτική περιγραφή των αποτελεσμάτων. Για λόγους βαρύτητας έχουμε επιλέξει την ανακοίνωση των νικητών που διαμορφώνουν το Top 10 κάθε κατηγορίας, ενώ ιδιαίτερης μνείας χαίρουν οι τρεις πρώτοι νικητές, καθώς αυτοί είναι που συγκέντρωσαν και τους περισσότερους ψήφους. 

Τα τελικά αποτελέσματα της Έρευνας του Auto Τρίτη 
· Οι προτεραιότητες της αγοράς έχουν μετατοπιστεί. 
· Οι αναγνώστες του Auto Τρίτη έχουν άποψη και τη λένε. 
· Οι opinion leaders της αγοράς διαμορφώνουν τις τάσεις. 

Με πάνω από 2.000 συμμετοχές τα συμπεράσματα είναι ασφαλή και αποτυπώνουν τις νέες τάσεις τις ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου. 
Τα exit polls της έρευνας που έχουμε ήδη δημοσιεύσει, φανέρωσαν από την αρχή τις διαθέσεις των ψηφοφόρων. Οι διακυμάνσεις ήταν ουσιαστικά ασήμαντες, ενώ τα τελικά  αποτελέσματα επιβεβαίωσαν τις αρχικές τάσεις. Εν γένει έχουμε μια σαφή ταύτιση των αγοραστών που δίνουν προτεραιότητα σε θέματα κατανάλωσης και after sales, συμφωνώντας ότι η χαμηλή τιμή αυτή καθΆ αυτή δεν μπορεί να ορίσει αν ένα νέο μοντέλο αποτελεί αυτό που λέμε «ευκαιρία». 

Tα πορίσματα της έρευνας

Πόσο σημαντική θεωρείτε ότι είναι η μέση κατανάλωση κατά την επιλογή νέου αυτοκινήτου (γράφημα 1);

Φυσικά ο Έλληνας αγοραστής έχει πληγεί από την κατακόρυφη τιμή της βενζίνης, ενώ σχετικά ψηλά, για τα σύγχρονα οικονομικά δεδομένα, βρίσκεται και η τιμή του πετρελαίου. Έτσι το θέμα της μέσης κατανάλωσης ενός μοντέλου είναι λογικό να τίθεται ψηλά στις προτεραιότητές του καταναλωτή. Απόδειξη της παραπάνω διαπίστωσης είναι η προτίμηση που δείχνουν οι καταναλωτές σε τεχνολογίες downsized κινητήρων βενζίνης, στους diesel κινητήρες που προσφέρουν (εξ ορισμού) χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, αν και είναι ακριβότεροι, στην υβριδική τεχνολογία, που κερδίζει συνεχώς έδαφος, αλλά και στους κινητήρες διπλού καυσίμου (βενζίνης – LPG) που προσφέρουν κέρδος, εκ της συμφέρουσας τιμής του LPG



Σκέφτεστε να αγοράσετε καινούριο αυτοκίνητο μέσα στο επόμενο 6μηνο (γράφημα 2);


Ίσως το «όχι» των απαντήσεων, στην συγκεκριμένη ερώτηση να ακούγεται πιο ηχηρό από το «ναι» αλλά η ουσία κρύβεται στην ενδιάμεση εναλλακτική. Σύμφωνα με αυτή ο Έλληνας αγοραστής είναι κατά 37% έτοιμος να αγοράσει νέο αυτοκίνητο, ανάλογα των νέων συνθηκών. Είναι λογικό ότι η επένδυση ενός σεβαστού χρηματικού ποσού πρέπει να γίνει σε ένα περιβάλλον σχετικής εμπιστοσύνης στη σταθερότητα του κοινωνικού οικοδομήματος. Σε κάθε περίπτωση για τον Έλληνα η αγορά αυτοκινήτου βρίσκεται ανάμεσα στα πράγματα που θέλει να κάνει το συντομότερο δυνατό. 


Θα αγοράζατε νέο αυτοκίνητο μόνο επειδή έχει χαμηλή τιμή αγοράς (γράφημα 3);


Ένα από τα σημαντικότερα πορίσματα της έρευνας είναι αυτό που προκύπτει από τη συγκεκριμένη ερώτηση. Η τελική τιμή που διαφημίζεται συνήθως με μεγάλα γράμματα είναι δελεαστική, είναι προκλητική, αλλά σίγουρα δεν είναι καθοριστική. Ο Έλληνας αγοραστής είναι ώριμος, κατασταλαγμένος, ικανός να κοιτάει πέρα από τις επιφανειακές προσφορές, στην ουσία των πραγμάτων. 


Πόσο σημαντικό θεωρείτε ότι είναι το after sales κατά την επιλογή νέου αυτοκινήτου (γράφημα 4);

Ακόμα ένας από τους τομείς στους οποίους το Auto Τρίτη έχει επιδείξει, και όχι άδικα, ιδιαίτερο ενδιαφέρον, είναι αυτός του after sales. Η πτώση των πωλήσεων έχει αναδείξει τη σημασία της σωστής συντήρησης του αυτοκινήτου. Αυτή είναι τόσο ουσιαστική, όσο και η ασφάλεια, ενώ μπορεί να μας κερδίσει χρήματα, τόσο λόγω της απρόσκοπτης λειτουργίας του αυτοκινήτου, όσο και λόγω της υψηλής μεταπωλητικής του αξίας. 


Η αγορά νέου αυτοκινήτου θεωρείτε ότι είναι πολυτέλεια ή ανάγκη (γράφημα 5); 


Το αυτοκίνητο ήταν ανέκαθεν ένα καταναλωτικό αγαθό που αγόραζε κανείς με περισσότερα από τη χρηστική του αξία κατά νου. Το αυτοκίνητο ήταν ανέκαθεν κάτι που αγόραζες με πολύ συναίσθημα, έκανες επιλογές που κάλυπταν τα.. κενά σου, ταίριαζε με την ψυχοσύνθεσή σου. Φυσικά η λογική δεν έλειπε ποτέ. Μια λογική που, κυρίως οριζόταν από τις μεταφορικές σου ανάγκες. Αυτούς τους δύο παράγοντες κάλυψε και η αύξηση των υποκατηγοριών των αυτοκινήτων, με μοντέλα που καλούνταν να καλύψουν περισσότερες από μία ανάγκες. 

Διαβάστε μόνο στο Auto Τρίτη που κυκλοφορεί 19 Ιουνίου 
Όλοι οι νικητές ανά κατηγορία. Ποια μοντέλα πρώτευσαν, ποιες εταιρείες πήραν τις περισσότερες ψήφους εμπιστοσύνης. 

»Σχολιάστε την είδηση

Tags: ΕΧΤΡΑ

περισσότερα νέα & άρθρα »
EXTRA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Tesla Model 3 Highland τώρα και σε... νεκροφόρα

Οδηγός Ferrari παρκάρει σε θέση φόρτισης ηλεκτρικών και προκαλεί γέλιο

Βρετανική μάρκα παύει να πουλά αυτοκίνητα στη… Βρετανία

Αμεση πρόσληψη για στελέχη πωλήσεων

«Έσπασε» τα ταμεία η Έκθεση: Πάνω από 2.000.000 επισκέψεις!

Share & κέρδισε πλούσια δώρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου

Αναγνώστες οδήγησαν το Renault Captur, με συνοδηγό το AutoΤρίτη

Είπαν «ΟΧΙ» στα συνηθισμένα...

efood: Με 500 νέους διανομείς βρίσκεται δίπλα στα καταστήματα εστίασης

Off road εμπειρία στο Λιβάδι Suites στις 23-28/10