Τι λέτε εσείς για το νέο i30; Περνάει μπροστά από τους υπόλοιπους Ευρωπαίους;

Τι λέτε εσείς για το νέο i30; Περνάει μπροστά από τους υπόλοιπους "Ευρωπαίους";

Όταν οι άλλοι διστάζουν, η Hyundai κόβει την ανάσα. Πως σχεδιάζει τέτοια μοντέλα;

(20/8/2012)

Είδες το καινούργιο i30 της Hyundai; Το νέο Veloster; Το στέισον βάγκον του i40; Μιλάμε για αυτοκίνητα που στο δρόμο κάνουν το μεγαλύτερο μέρος του ανταγωνισμού να ντρέπεται. Η Hyundai πως τα καταφέρνει και ξεχωρίζει;

Υπάρχουν κατασκευαστές που έχουν χτίσει το όνομά τους στη βάση του πόσο καλά αυτοκίνητα φτιάχνουν, που προσπαθούν να παραμείνουν ένα βήμα μπροστά και στη σχεδίαση. ¶λλοι, φαίνεται πως αρκούνται στην άριστη φήμη του πως τα αυτοκίνητα που παράγει δε χρειάζονται εξωτερική ομορφιά γιατί έχουν καταπληκτικό «εσωτερικό κόσμο».

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Φυσικά στο άλλο άκρο βρίσκονται κατασκευαστές που στο DNA τους περιέχουν τη σχεδίαση και περιμένουμε από αυτούς κάθε φορά να μας δείξουν κάτι νέο. Οι ιταλοί, οι γάλλοι, η Mazda από τους ιάπωνες, παράγουν αυτοκίνητα με έμφαση στη σχεδίαση. Και όχι γιατί είναι «κενά περιεχομένου» αλλά γιατί θεωρούν πως το αυτοκίνητο πρέπει να ικανοποιεί σε περισσότερους από έναν τομέα, και η αισθητική, το να μην προσβάλεις δηλαδή την άσφαλτο στην οποία πατάει το αυτοκίνητό σου, είναι από τους πιο σημαντικούς.

Και έρχεται η Hyundai να κάνει την υπέρβαση. Πως; Τι Πως μπορεί η Hyundai να ξαναγεννιέται σχεδιαστικά σε κάθε γενιά μοντέλων που παράγει, τη στιγμή που οι περισσότεροι απλά κάνουν παραλλαγές στο ίδιο θέμα, ή ακόμη και παγώνουν τη σχεδίασή τους;

Η Hyundai, στον πρώτο της χρόνο ως αναγνωρισμένος ευρωπαίος κατασκευαστής (αφού όλα της τα μοντέλα πλέον σχεδιάζονται, εξελίσσονται και παράγονται στην Ευρώπη) ξεπερνάει εαυτόν και ανταγωνισμό με μοντέλα που έχουν καθαρά ευρωπαϊκή σχεδίαση, καθαρά ευρωπαϊκή κουλτούρα. Και είναι όμορφα. Κάτι που φαίνεται πως μερικοί έχουν ξεχάσει, και έχουν πιστέψει πως το «ίδιο» ή το «σοβαρό» και τελικά άτολμο πουλάει.
Η Hyundai, στη δική της κούρσα προς την πρώτη παγκόσμια θέση, ποντάρει στην τόλμη της σχεδίασης, με αυτοκίνητα που ο κόσμος τα βλέπει και τα θέλει. Και αυτό σίγουρα είναι το πρώτο βήμα προς την επιτυχία. Το δεύτερο είναι η τεχνολογία, και η Hyundai δείχνει, με τους κινητήρες της ειδικά, το δρόμο. Το i30 έρχεται με μια νέα σειρά ντίζελ μοτέρ 1,4 και 1,6 λίτρων που ξεχωρίζουν. Αρκεί όμως αυτό το πακέτο για να σπάσει το κατεστημένο;

Δεν είναι η εκπληκτική σχεδίαση, η κορυφαία τεχνολογία, η δεδομένη εξυπηρέτηση και η πολύχρονη εγγύηση εργαλεία για να κάνουν με αυτά τα αυτοκίνητα την Hyundai πρώτη δύναμη; Τι λέτε εσείς για το νέο i30;

Mercedes
test center