Τι λέτε εσείς για το νέο i30; Περνάει μπροστά από τους υπόλοιπους "Ευρωπαίους";
Όταν οι άλλοι διστάζουν, η Hyundai κόβει την ανάσα. Πως σχεδιάζει τέτοια μοντέλα;
Είδες το καινούργιο i30 της Hyundai; Το νέο Veloster; Το στέισον βάγκον του i40; Μιλάμε για αυτοκίνητα που στο δρόμο κάνουν το μεγαλύτερο μέρος του ανταγωνισμού να ντρέπεται. Η Hyundai πως τα καταφέρνει και ξεχωρίζει;
Υπάρχουν κατασκευαστές που έχουν χτίσει το όνομά τους στη βάση του πόσο καλά αυτοκίνητα φτιάχνουν, που προσπαθούν να παραμείνουν ένα βήμα μπροστά και στη σχεδίαση. ¶λλοι, φαίνεται πως αρκούνται στην άριστη φήμη του πως τα αυτοκίνητα που παράγει δε χρειάζονται εξωτερική ομορφιά γιατί έχουν καταπληκτικό «εσωτερικό κόσμο».
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Φυσικά στο άλλο άκρο βρίσκονται κατασκευαστές που στο DNA τους περιέχουν τη σχεδίαση και περιμένουμε από αυτούς κάθε φορά να μας δείξουν κάτι νέο. Οι ιταλοί, οι γάλλοι, η Mazda από τους ιάπωνες, παράγουν αυτοκίνητα με έμφαση στη σχεδίαση. Και όχι γιατί είναι «κενά περιεχομένου» αλλά γιατί θεωρούν πως το αυτοκίνητο πρέπει να ικανοποιεί σε περισσότερους από έναν τομέα, και η αισθητική, το να μην προσβάλεις δηλαδή την άσφαλτο στην οποία πατάει το αυτοκίνητό σου, είναι από τους πιο σημαντικούς.
Και έρχεται η Hyundai να κάνει την υπέρβαση. Πως; Τι Πως μπορεί η Hyundai να ξαναγεννιέται σχεδιαστικά σε κάθε γενιά μοντέλων που παράγει, τη στιγμή που οι περισσότεροι απλά κάνουν παραλλαγές στο ίδιο θέμα, ή ακόμη και παγώνουν τη σχεδίασή τους;
Η Hyundai, στον πρώτο της χρόνο ως αναγνωρισμένος ευρωπαίος κατασκευαστής (αφού όλα της τα μοντέλα πλέον σχεδιάζονται, εξελίσσονται και παράγονται στην Ευρώπη) ξεπερνάει εαυτόν και ανταγωνισμό με μοντέλα που έχουν καθαρά ευρωπαϊκή σχεδίαση, καθαρά ευρωπαϊκή κουλτούρα. Και είναι όμορφα. Κάτι που φαίνεται πως μερικοί έχουν ξεχάσει, και έχουν πιστέψει πως το «ίδιο» ή το «σοβαρό» και τελικά άτολμο πουλάει.
Η Hyundai, στη δική της κούρσα προς την πρώτη παγκόσμια θέση, ποντάρει στην τόλμη της σχεδίασης, με αυτοκίνητα που ο κόσμος τα βλέπει και τα θέλει. Και αυτό σίγουρα είναι το πρώτο βήμα προς την επιτυχία. Το δεύτερο είναι η τεχνολογία, και η Hyundai δείχνει, με τους κινητήρες της ειδικά, το δρόμο. Το i30 έρχεται με μια νέα σειρά ντίζελ μοτέρ 1,4 και 1,6 λίτρων που ξεχωρίζουν. Αρκεί όμως αυτό το πακέτο για να σπάσει το κατεστημένο;
Δεν είναι η εκπληκτική σχεδίαση, η κορυφαία τεχνολογία, η δεδομένη εξυπηρέτηση και η πολύχρονη εγγύηση εργαλεία για να κάνουν με αυτά τα αυτοκίνητα την Hyundai πρώτη δύναμη; Τι λέτε εσείς για το νέο i30;
Σαν , ευχαριστημένος, κάτοχος του προηγουμενου i30 (1400cc), (το πήρα πριν 2 χρόνια 12.000) πραγματικά δεν εβρισκα κανένα λόγω να εδινα απο +3000 εως +5000 ευρω, που κοστιζαν τα αντιστοιχα ευρωπαϊκα. Ηταν ταχυτερο, και με πλουσιότερο εξοπλισμό απο οποιοδήποτε ευρωπαϊκό στην κατηγορία του. Ακόμα και τώρα νιώθω δικαιωμένος και δεν ζηλέυω κανένα ανταγωνιστή του... Το μόνο αρνητικό που του έχω βρεί ειναι οτι απο το εργοστάσιο αν και φοράει 15άρες ζάντες , τα λάστιχα είναι πολύ λεπτά. Ετσι αδικούν το αυτοκίνητο που δε μπορεί να δείξει τις πραγματικές του δυνατότητες στο δρόμο. Οταν έρθει η ώρα για αλλαγή ελαστικών. Σιγουρα θα αλλαξω και ζάντες για να πάω σε κάποιο ποιό φαρδύ ελαστικό.
H Hyundai ειναι η πλέον αξιοζήλευτη εταιρεία που θα ήθελαν να μοιάσουν όλες η άλλες... είναι αληήθεια οτι έχει καταφέρει να τελειοποιήσει όλους τους τομείς, καινοτομία,κινητήρες,λειτουργικότητα,παθητική και ενεργητική ασφάλεια,ομορφιά (βλέπε i30) κ.α.Ενα μεγάλο μπράβο για οσα έχει καταφέρει μέχρι τώρα...
από την εμπερία μου έως τώρα ,εχω να πω ότι αυτοκίνητα χωρίς βλάβες, καλά ποιοτικά με κάποια αρνητικά στο στήσιμο στο δρόμο. θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω το καινούργιο i30!
Η εξέλιξη της Hyundai τα τελευταία 10 χρόνια είναι τεράστια τεχνολογικά και αισθητικά … το i30 αποδεικνύει του λόγου το αληθές και πραγματικά δεν υστερει σε τίποτα από τις «μεγάλες» ευρωπαϊκές και ιαπωνικές εταιρείες.
Μια χαρα σχεδιαστικά (και οχι μονο) η Hyundai. Ειναι ένας πονοκεφαλος μεγάλος για τους ιαπωνες αλλα και ευρωπαίους (λιγότερο) κατασκευαστες. Τιποτα κακό στο να αντιγράφεις και να βελτιώνεις. Τα ίδια έκαναν κ οι ιαπωνες στους τότε ευρωπαίους κατασκευαστες, αλλα και η ευρώπη μεταξύ της. Ολη η νέα γενιά Kia, Hyunday, ειναι μια καλη vfm πρόταση, τιποτα κακό ή ξεπερασμένο, αλλα αυτό δεν σημαίνει οτι τοσο ευκολα θα ξεπεράσει π.χ. το πολυ ολοκληρωμένο focus, qashqai, γερμανοειδή κατασκευαστές όπως Seat (leon - νεο toledo), Skoda (rapid), Opel (astra - corsa), αλλά και άλλα vfm όπως το νέο cruze (5D), κ.τ.λ Κατασκευαστες όπως η Hyundai απλά ανεβάζουν τον πήχη, ζορίζουν "εφησυχασμένους" κατασκευαστες - αν υπάρχουν στις μέρες μας - ακόμα και premium κολλοσούς, και κερδισμένοι βγαίνουμε ολοι. Κάποιος φίλος είπε για Κίνα. Ειναι βέβαιο οτι σε 10 - 12 χρόνια, κινέζικες μπράντες θα "ζορίζουν" Toyota, Honda, Opel (αν αντέξει!), Fiat (δεν την βλέπω καλά..), και ολα τα Γαλλικά κρουασάν. Ειναι η μεγαλύτερη αγορά στον κοσμο, κατασκευάστικά αλλά και καταναλωτικά.
Σε λίγο και η HUYNDAI θα διστάζει... όπως πιο παλιά οι Ευρωπαίοι και πιο μετά οι Ιάπωνες... Έτσι θα δώσει δρόμο στους Κινέζους... Πλάκα δεν έχει που η ιστορία (για ακόμα μια φορά) θα επαναληφθεί???
Ανερχόμενη εταιρεία,τίμια,με καλή σχέση value for money,σχέση αξίας-τιμής.Όπως πρωτοξεκινήσαν στην χώρα μας οι ιάπωνες την δεκαετία του 1960 και πολύ λίγοι τα αγοράζανε,έτσι και η hyundai με την kia.Και ναί αντιγράφει όπως παλιά οι ιάπωνες,κάποια μοντέλα άλλων εταιρειών,που είναι πιο παλιοί κατασκευαστές από αυτήν.To ι30 πολύ ωραίο αυτοκίνητα με τα υπέρ και τα κατά του,από μία νέα στο χώρο εταιρεία,παλιά σε άλλα πράγματα,το i40 μου άρεσε πάρα πολύ,το veloster ακολουθεί την πεπατημένη των υπολοίπων κατασκευαστών,και δεν έχει να φοβηθεί και πολύ. Και η kia έχει πολύ ωραία αυτοκίνητα όπως το picanto,το ced. Από κει και πέρα τα γούστα είναι υποκειμένικα και τα πιο ειδικά πράγματα μετράν διαφορετικά για τις ανάγκες της κάθεμία και του καθένα μας.Μελετάμε και το αποφασίζουμε.Αλλά ας μην ξεχνάμε πως η hyundai είναι μία νεαρή εταιρεία στο χώρο του οχήματος που έκανε μία προσπάθεια,είτε καλή για άλλους,είτε όχι για άλλους.
To i30 mia sxediastiki paralagi toy focus h to focus mia sxediastiki paralagi tou i30???? Isos h apantisi vriskete sto pio apo ta dyo montela lansaristike proto
ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ, ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΤΗΝ TOYOTA (π.χ. HYUNDAI COUPE ΚΛΠ), ΤΗΝ AUDI ΚΑΙ MAZDA ΜΑΖΙ ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ (ΝΟΜΙΖΩ ΤΟ 2ης ΓΕΝΙΑΣ SANTA FE), ΕΝΩ ΤΩΡΑ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗ FORD (ΜΕ ΟΛΙΓΗ ΚΑΙ ΑΠΟ VOLKSWAGEN ΣΕ ΕΝΑ LIGHT ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΕΙ). ΒΕΒΑΙΑ Η ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ, ΑΛΛΑ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΞΕΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΙΑ ΚΑΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΣΧΕΔΙΟ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΑ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ Ή ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟ HYUNDAI ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ, ΑΝ ΔΕΝ ΘΥΜΙΖΕ ΕΝΤΟΝΑ ΑΛΛΟΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΗΜΑΙΝΕ ΠΙΟ ΑΠΡΟΣΩΠΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ.
Ehontas paratirisi tin ekseliksi tis Hyundai ohi mono stin Ellada alla kai stin Ameriki, thelo na toniso oti ekselisete kai prosarmozete analoga me tis anagkes tou kosmou alla kai tou antagonismou. Me alla logia den prospathi na kani tin diafora me polles protopories opos alles kyrios Germanikes eteries pou dikeomatika tou aniki i korifi se oti afora genika to aftokinito (..tehnologia , piotita, asfalia), alla akolouthi tis ekseliksis kai prosferi timia aftokinita stous agorastes pou isteroun elafra se oti afora tin piotita kai tin asfalia. Meta kai tin eksagora tis KIA apo tin Hyundai vlepo mia iperdinami ston kosmo pou mono thetika apotelesmata tha ehi gia emas tous katanalotes kathos tha mporoume na ehoume asfali , piotika aftokinita kai pio vasiko to dikeoma na epilegoume afto pou antapokrinete stin tsepi mas alla kai stis anagkes mas.....Giati ohi isos se liga hronia i Hyundai na kitai sta matia ta Germanika i ta Iaponika aftokinita......
Η Hyundai προφανώς έχει τα φράγκα και σχεδιάζει ότι θέλει. Οι υπόλοιποι... ακόμη μειώνουν τα κόστη τους...