Το 1.000άρι μοτέρ σε τρεις εκδόσεις καλύπτει το φάσμα ισχύος που σήμερα συμπληρώνουν τρεις διαφορετικοί κινητήρες.
Είναι το 1.000άρι μοτέρ το καλύτερο στη γκάμα του νέου Ford Fiesta;
(12/9/2012)
Τρία σε ένα μπορεί να αντικαταστήσει το νέο 1.000άρι μοτέρ στο Fiesta. Θα είναι η καλύτερη αλλαγή που φέρνει η αναβάθμιση του μικρού Ford; Εσείς τι πιστεύετε;
Η ανανέωση του Fiesta δεν είναι ένα απλό facelift. Από τη μία φέρνει στο μικρό μοντέλο τη νέα μάσκα της Ford βάζοντας και το Fiesta στην παρέα του νέου Focus και του επερχόμενου Mondeo που ήδη έχουν εμφανιστεί να τη «φοράνε».
Μπορεί μια μάσκα από μόνη της να μη λέει πολλά, όμως αυτή η μάσκα της Ford έχει να κάνει με την ολοκλήρωση της ολικής επαναφοράς της εταιρείας που ξεκίνησε με την κρίση της αμερικανικής αγοράς το 2008. Σηματοδοτεί λοιπόν τη νέα εποχή της Ford όπου τα μοντέλα της είναι πλήρως ανανεωμένα και μιλούν την ολόφρεσκη σχεδιαστική της γλώσσα.
Πίσω από τη μάσκα όμως κρύβεται το καλύτερο νέο για το Fiesta, το μοτέρ διαμάντι που ξεκίνησε στο Focus και θα σε όλα τα μοντέλα, περιλαμβανομένου και του νέου Mondeo.
Αν και η Ford δεν έχει κάνει ανακοινώσεις ως προς την απόδοση του κινητήρα αυτού για το Fiesta, έκανε αναφορά πως θα υπάρξει και μία έκδοση με ισχύ χαμηλότερη από τις δύο που θα ταιριάξουν στο νέο B-Max.
Αυτό σημαίνει πως εκτός από 100 και 120 ίππους, θα έχουμε και μικρή έκδοση με ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση, ίσως και κάτω από τα 4 λίτρα, και πολύ χαμηλούς ρύπους.
Με αυτό τον τρόπο, το 1.000άρι μοτέρ σε τρεις εκδόσεις καλύπτει το φάσμα ισχύος που σήμερα συμπληρώνουν τρεις διαφορετικοί κινητήρες. Στο κάτω άκρο ο 1.25 που παραμένει ένας από τους καλύτερους στην κατηγορία του, στο πάνω ο 1.6 με τους 120 ίππους που κινεί τις πιο γρήγορες εκδόσεις αλλά πλέον δεν αντιπροσωπεύει την κατηγορία, και στη μέση τον 1,4 που αν και δυνατός δεν πετυχαίνει την καλύτερη οικονομία στα άλογα αυτά.
Περιμένοντας και την τιμολόγηση του νέου Fiesta, πως μπορεί κανείς να αγνοήσει το γεγονός ότι θα προσφέρεται με μία τριπλέτα ολοκαίνουργιων μοτέρ ίδιας απόδοσης, καλύτερων επιδόσεων και χαμηλότερης κατανάλωσης και ρύπων;
Δεν είναι αυτό το πακέτο ο καλύτερος συνδυασμός που μπορούσε να έχει το Fiesta; Και τι θα μπορέσει να κάνει τώρα απέναντι στον ανταγωνισμό; Τι λέτε;
+1 στον Teo, με την υποσημείωση ότι κάπου εκεί στην κορυφή της κατηγορίας θα συναντήσει και το νέο Renault Clio IV.. ¶γνωστο βέβαια το αν το ανενημέρωτο ελληνικό κοινό θα αποδεχτεί το νέο Clio σαν κορυφαίο όπως όλοι οι υπόλοιποι στην Ευρώπη αλλά σίγουρα πρόκειται για δύο αυτοκίνητα που χτυπάνε κορυφή...
Καταρχήν εφόσον ειναι κάτι καινούριο,δεν μπορούμε να ξέρουμε αν δεν το δοκιμάσουμε.Απλά μια απορία.Εντάξει παίρνουμε μια μικρή μηχανή,την σουπερτουρμπάρουμε,και μας δινει ισχύ μεγαλύτερης σε κυβικά.Μέχρι να πάρει όμως μπροστά το τούρμπο π.χ στις 2500σαλ,δε θα είναι ψοφιο το αμάξι?Ειδικά στα μεγάλα,όπως το mondeo αν εχεις και κόσμο και αποσκευές τι γινεται?
Στην παρούσα φάση το Fiesta με τον 1000άρη κινητήρα ανεβαίνει στην κορυφή της κατηγορίας του.Το πολύ καλό αμάξωμα συνδυάζεται επιτέλους με έναν ιδανικό κινητήρα.Πιστεύω θα κάνει θραύση και στις πωλήσεις, υποσκελίζοντας τον βενζινοκίνητο αλλά και ντιζελοκίνητο ανταγωνισμό.