Όλοι οι κατασκευαστές θέλουν κάτι από την Peugeot. Εσείς τι πιστεύετε;
Αν όλοι οι κατασκευαστές θέλουν κάτι από την Peugeot, μήπως έχει κάτι που δεν έχουν;
32.446 Επισκέψεις στο άρθρο (31/1/2013)
Ποια είναι η σημαντικότερη ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία σήμερα; Δύσκολη απάντηση. Όταν όμως μία μάρκα την πλευρίζουν όλοι για κάτι, μήπως κάνει κάτι καλύτερα από όλους;
Για να δούμε λοιπόν την Peugeot. Μέχρι πρότινος ήταν στις ειδήσεις για τις αναδιαρθρώσεις που κάνει για να αντεπεξέλθει στο «σφαγείο» της ευρωπαϊκής αγοράς που αφήνει ελάχιστα περιθώρια κέρδους στους κατασκευαστές. Τουλάχιστον αυτή την κατάσταση περιγράφει ο σύνδεσμος κατασκευαστών δια στόματος του προέδρου και προέδρου του ομίλου της Fiat, Σέρτζιο Μαρκιόνε.
Όμως την ίδια στιγμή η Peugeot είναι η πολύφερνη νύφη της αυτοκινητοβιομηχανίας με όλους τους κατασκευαστές να θέλουν να έχουν μαζί της σχέση. Σήμερα η Peugeot ολοκλήρωσε ακόμη μία τέτοια σχέση, αυτή τη φορά με τον κολοσσό της GM που όμως θέλει λίγη βοήθεια για την ευρωπαϊκή της μάρκα, την Opel.
Και εκεί που όλοι νόμιζαν πως η Peugeot αναζητά συνεργάτη για τα μεγάλα της μοντέλα στα οποία οι γερμανοί έχουν το πάνω χέρι, το πράγμα είναι αλλιώς. Καμία σχέση με τα μεγάλα μοντέλα της Peugeot. Ίσα ίσα που η Opel θα βοηθηθεί κυρίως από την εμπειρία της Peugeot στα πολυμορφικά, με τους γάλλους να αναλαμβάνουν τα αντίστοιχα μοντέλα της Opel στην ομπρέλα τους σε θέμα τα εξέλιξης και τεχνολογίας.
Μετά είναι τα μικρά, επίσης γαλλική σπεσιαλιτέ, όπου το Corsa μπαίνει στο γκρουπ των 208 και Citroen C3 για από κοινού εξέλιξη. Σειρά έχει το νέο 1.200άρι τρικύλινδρο μοτέρ βενζίνης που η Opel θέλει επίσης στα μοντέλα της, ενώ και ένα μικρό diesel για να αντικαταστήσει το προερχόμενο από τη Fiat 1,3 του Corsa, θα είναι πρόχειρο στους γάλλους. Για επιδόρπιο, η Opel θα έχει πρόσβαση στην νέα υβριδική τεχνολογία που κάνει χρήση πεπιεσμένου αέρα και έχει εξελιχθεί από κοινού μεταξύ Peugeοt και Bosch.
Και αυτά χωρίς να ξεχνάμε τις ήδη υπάρχουσες σχέσεις των γάλλων. Με την BMW για τα μοτέρ 1,6, με την Toyota για τα μίνι μοντέλα C1/107/Aygo, με τη Fiat στα επαγγελματικά, με τη Ford και τη Volvo στα ντίζελ μοτέρ. Δε μπορεί για να θέλουν όλοι κάτι από την Peugeot κάτι πρέπει να κάνει πολύ καλά.
Τι εικόνα όμως έχετε εσείς; Της δίνει αξία αυτή η προσπάθεια των άλλων κατασκευαστών να συνεργαστούν μαζί της; Και τελικά τι κάνει για εσάς καλύτερα η Peugeot απ ότι οι άλλοι;
η Peugeot είναι από τις εταιρείες που προοδεύουν με την παροδο του χρόνου διορθώνοντας λάθη και αδύνατα σημεία του παρελθόντος προσφέροντας καινοτόμες λύσεις κ τεχνολογίες και αναβάθμιζοντας σε ποιότητα και συναρμόγή. πριν μερικά χρόνια η αξιοπιστία ηταν ενα σημείο που ταλάνιζε τν φίρμα σε ΜΕΡΙΚΑ μοντέλλα όχι όμως σε όλα πχ στην πρώτη παρτίδα 206. η γαλλική μάρκα σε βενζινοκίνητα σύνολα δεν έχει παρουσιάσει κάτι το τρανταχτό εκτός φυσικά από τις τούρμο εκδόσεις βλ. RCZ 200hp που το μοτέρ απλά είναι διαμάντι όμως σε πετρελαιοκίνητα μοτέρ εχει μακροετή παράδοση που την ζηλεύουν αρκετοί κατασκευαστές που τους θεωρούμε ανώτερους!! είμαι κάτοχος από το 1997 ενός 306 van 1.9 ατμοσφαιρικού diesel μοντέλλο 1994 με πάνω από 585000χλμ με σχεδόν καθόλου προβλήματα και ακόμα είναι σκυλί. στην τελευταία γενιά diesel έχει επιδείξει τις εκδόσεις e-hdi (ο αδερφός μου έχει το 308 1.6 e-hdi 115hp) και είναι απόλυτα ευχαριστημένος κάνοντας απροβλημάτιστα πάνω απο 60000χλμ χώρις το μοτερ να εχει να ζηλέψει τίποτα ούτε από ιάπωνες ούτε απο γερμανους σε οικονομία ούτε σε δύναμη και ροπή). πρόσφατα ανακοίνωσαν νέα τεχνολογία Air Hybrid που η κατανάλωση περιορίζεται κάτω απο 3λτρ. τέλος ο γαλλικός όμιλος εχεί κακή χειραγώγηση σε θέμα μαρκεντινγκ έχοντας κ κάποιους εξυπνοελληναδες να λένε χωρίς να ξέρουν ότι τα Peugeot είναι προβληματικά λογω κάποιας ατυχούς παραγωγης της περασμένης δεκαετιας..ευχαριστώ πολυ!!
spriro 207 rc η γνώμη μου για το ότι πριν η Peugeot έβγαζε πιο αξιόπιστα μοτέρ παρά τώρα είναι αντίθετη!! προσωπικά παρατηρώντας απο φίλους και γνωστους που έιναι κάτοχοι 207, rc, gt, 308, 3008, και έιδικά στα πετρελαιοκίνητα hdi μου έχουν πει ότι δεν αντιμετώπισαν ποτέ κάποιο προβλήμα εκτός μερικά μικρά που μπορεί να έτυχε κανενός!! άλλωστε να μήν ξεχνάμε ότι παγκόσμια γενικα οι κατασκευαστες έχουν λιγο πολυ τις ίδιες φιλοσοφίες και πλέον και οι ιάπωνες που παλιά είχαν μεγάλη αξιοπιστια τώρα αντιμετωπίζουν αντίστοιχα προβλήματα με τς ευρωπαίους γιατί όπως γνωρίζουμε έχουν παράγεμίσει τα αυτοκίνητα τς με του κόσμου τα ηλεκτρικά και τις πολύπλοκες μηχανές που έιναι πιό ευάλωτες από τις παλιές απλές ιαπωνικές μηχανές..ενώ εν συγκρίση με άλλες εταιρείες η peugeot δεν αντιμετωπίζει πλέον σοβαρά προβλήματα αξιοπιστίας
μαλλον οι προηγουμενοι που βαλανε σχολια δεν γνωριζουν ή δεν τους συμφερει να να πουν οτι το group peugeot citroen εχουν τα περισσοτερα πρωταθληματα σε ραλλι απο ολους. Επισης εχει κανει αρκετες καινοτομιες οπως η σιδερενια οροφη ειναι πατεντα της πεζο. Για να μην που με για ανεση ειναι μακραν η καλυτερη. Επισης μεν ξεγελιομαστε υπαρχουν πολυ μεγαλες εταιρεις που εχου προβληματα. Απλα η πεζο ειναι καλη και παει στο να γινει η καλυτερη
marie kai emena mou ebgale trompa benzinhs!!!!!!to rc foraei polu kalh anarthsh den thes kati parapano apo amaxi boltisio!!!!!to moter apo to rc den psofaei psila krataei tempo mexri kofti!!!!!!!apla ego tha ithela apo amaxi 25000 kai Peugeot na einai 200 kila alafrutero giati einai bnaridi!!!!!kai Peugeot moter oxi bmw an ithela bmw tha eperna bmw I Renault einai xazh!!!!!!!an eixe ayta ta 2 pragmatakia to 207 tha htan apla allou!!!!!kai tora kalo einai alla den exei ayto to kati pou eixan ta 106 kai 205!!!!!!!
Συμφωνώ σε πολλά σημεία με την Loukia. Πολυ καλή προσέγγιση αν και με την BMW δεν είναι το θεμα της αξιοπιστίας (ο 1.6 της Peugeot είναι από τα πιο αξιόπιστα σύνολα που κυκλοφορούσαν τότε), είναι θέμα ότι τόσο σοφιστικέ κινητήρας ήταν πανάκριβος για τα μοντέλα της και θα εμενε πισω από τον ανταγωνισμό (διάβαζε VW). Και για την BMW όμως ήταν συμφέρον, καθώς τα μοντέλα της PSA με τους συγκεκριμένους κινητήρες αυξάνουν τις πωλήσεις και μειώνουν το κόστος ανά μονάδα προϊόντος. Και η BMW είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει την αξιοπιστία των κινητήρων της χωρίς να θίξει το δικό της όνομα... Μακάρι η Peugeot να συνέχιζε την πολύ καλή πορεία τόσων ετών. Προσφέρει γενικά ποιοτικά αυτοκίνητα χωρίς το υπερβολικό κόστος άλλων κατασκευαστών και είναι και κερδοφόρα (τουλάχιστον πέρυσι)! Επίσης έχει πολύ loyal πελάτες καθώς τα προϊόντα της δίνουν πολύ καλή αίσθηση σε όποιον τα χρησιμοποιεί. Έχουμε και λέμε: 1) Ford-Peugeot συνεργάζονται σε κινητήρες diesel από το 1980 (Sierra-505 & 305). 2) Peugeot-Renault-Volvo είχαν τον ίδιο κινητήρα 2.8lt (Peugeot 604, 605, Renault 25 και τα αντίστοιχα Volvo). 3) Peugeot-Fiat συνεργάζονται στα επαγγελματικά ήδη από το 1985 (Peugeot Boxer-Fiat Ducato).
Προς το φίλο "am", που απάντησε σε σχόλιό μου. Από το διαδίκτυο ενημερώθηκα για τη συνεργασία Ford και PSA. Τω όντι έχουν σχεδιάσει, εξελίξει και κατασκευάσει από κοινού V6 turbo πετρελαιοκινητήρες στα 2,7 και 3,0 λίτρα, τους οποίους έχουν "φορέσει" oι Jaguar, Land Rover, Peugeot 607 και Citroen C6. Αλλα΄για τη Volvo ξέρω ότι χρησιμοποιεί δικούς της, μικρότερους πετρελαιοκινητήρες, πεντεκύλινδρους, μέχρι 2,5 λίτρα. Δεν ήξερα αν έχει φορέσει τους συγκεκριμένους. Πάντως σε ευχαριστώ για την ενημέρωση!
Νομίζω ότι η εικόνα που προβάλλει το άρθρο για την Peugeot είναι υπερεκτιμημένη.Εντάξει, κατασκευάζει όμορφα κατά γενική ομολογία αυτοκίνητα στις μικρές και όχι μόνο κατηγορίες (βλεπε 3008,RCZ), με αξιοπρεπείς κινητήρες τουλάχιστο τα τελευταία χρόνια με τη γενικευμένη χρήση turbo.Αυτό που δεν έχει όμως είναι ο χαρακτήρας και η προσωπικότητα ως brand name (με εξαίρεση το καταπληκτικό 106 Rallye).Την εικόνα επιδεινώνεικαι η έλλειψη μοντέλων σε μεσαιο-μεγαλύτερες κατηγορίες που προσδίδουν περισσότερο κύρος,όπως και η περιορισμένη αξιοπιστία κυρίως στα ηλεκτρικά, που παραδοσιακά ταλαιπωρεί τη φίρμα.
Αυτό που θέλουν να πάρουν οι άλλοι από την Peugeot, είναι η πολύ καλή σχέση εξασφαλισμένης αξιοπιστίας σε καινοτομίες που λόγω ιδιοσυγκρασίας οι Γερμανοί (ή και άλλοι) δεν τόλμησαν να πράξουν σε οχήματα χαμηλού κόστους. Ίσως διότι και η PSA θέλει την βοήθειά τους (οικονομική ή μη), καθώς θεωρώ ότι δεν ξέρει να πουλάει καλά τα προϊόντα της. Εννοώ ότι αν μια γερμανική μάρκα είχε την πορεία των ράλι της PSA θα είχε τόσες εκδόσεις και παραλλαγές (και χρωματικές ακόμη) στα μοντέλα της, και δεν θα συνεργάζονταν με καμία άλλη. Απλώς θα εξαγόραζε τα πάντα.
GROUP PSA:
i)No1 Diesels
ii)Χρυσή τομή άνεσης-σπορ συμπεριφοράς(τουλάχιστον για τους ελληνικούς δρόμους)
iii)όλα τα άλλα σάπια
Η PEUGEOT είναι πράγματι μια αξιόλογη αυτοκινητοβιομηχανία...? ως κάτοχος του PEUGEOT 206 CC (2002 - 2005) εγώ και ενός PEUGEOT 307 (2002 - 2007) συγγενικό μου πρόσωπο, δεν μείναμε απόλυτα ικανοποιημένη από την αξιοπιστία τους με προβλήματα όπως λάμπες, ιμμάντες γρύλλων παραθύρων, διακόπτες φώτων πορείας και αλλαγής πορείας και η πιο σημαντική βλάβη στο υδραυλικό σύστημα της "σκληρής" αναδιπλούμενης οροφής. Θέλω να πιστεύω ότι 10 χρονια μετά να έχουν αλλάξει τα πράγματα γιατί στους δύσκολους καιρούς που ζούμε δεν είναι κ ότι καλύτερο να επισκέπτεσαι συχνά τα συνεργεία ειδικά μετά τη λήξη της εργοστασιακής εγγύησης....
Σαν κατοχος ενος 207 GT εχω να πω τα εξης:
-Τρομερο κρατημα για εργοστασιακο στησιμο και ακομα πιο τρομερος ο συνδιασμος ανεσης/κρατηματος. Το αμαξι με αλλη αναρτηση aftermarket και χωρις να ειναι απαραιτητα πανακριβη μπορει να πεται.
-Μοτερ που μετα τις 4500 ψοφαει, Σαν δυναμη ειναι καλο στις χαμηλες, ψηλα απλα δεν υπαρχει ή τουλαχιστον δεν εχει να σου δωσει αυτο που περιμενεις με βαση το τραβηγμα που εχει στις χαμηλες.
-Αξιοπιστια για τα πανηγυρια. Προβληματα στο χρονισμο και οχι μονο στην καδενα που ειπε ενας κατοχος RC παρακατω, προβλημαατα με μοναδες ESP που κοστιχουν κανα 1500αρη, προβληματα με αντλιες υψηλης (420ευρω ανταλλακτικο), προβληματα με τουρμπινες που εχουμε μαντεμια να ραγιζουν με 20 και 30 χιλιαδες χιλιομετρα, και γενικα με τα οσα εχω δει και διαβασει σε φορουμ με κατοχους Πεζο ο THP ειναι μοτερ για να αγοραστει απο μηχανικο για να το συντηρει σωστα οχι για καποιον απλο ανθρωπο. Κατα τη γνωμη μου καλυτερα να παρω ενα αμαξι "βαρκα" απο το να κανω το σταυρο μου καθε φορα που μπαινω μεσα να το γυρισω σπιτι εγω και οχι η οδικη.
Υ.Γ για να μην υπαρξει καποια αμφισβητηση επισκεφτειτε φορουμ με φιλους των Peugeot για να δειτε την αληθεια μονοι σας.
file blackys!!!!o kathenas exei thn prosopikh tou apopsh pano sto thema !!!!!h Peugeot ayth thn stigmh exei ta kalytera petreleokinita aytokinita san moter panta !!!!!sta benzinokinita den nomizo apla allaxan oi kanonismoi se euro 4 kai pire ena etoimo moter apo bmw meria!!!!!!pou den exei kontra pouthena oute se ekentroforous oute strofalo douleuei me ftoxo meigma kai exei 1300 bathmous sto thalamo kaushs me apotelesma na kaiei 3 litra ladi sta 10000 xlm!!!!!!exei polla themata exeis taxuthta kai tsoulaei to amaxi sbisto kai xexronizetai xaxaxax...sou milao ek peiras !!!!!!!exo rc kai den eimai kolimenos na to penepso oute exo paropides….polu kalo genika amaxi me lathos polu lathos moter h Peugeot einai mesa 1 kai kati dis eno h Renault ena kai kati dis kerdoi......h Peugeot exase ton xarakthra ths telia kai paula,,,,,,,,giati den bgazei pleon amaxia me xarakthra?????kapote htan gia founto kai ebgale to 205 pou akoma kai to 2000 exelise amaxia me ta lefta pou ebgale apo ayto !!!!kapos etsi tha xanaginei giati me tis aidies pou bgazei kai ta moter pou exei Peugeot xana giok ....exoun texnologia alla den thn xrisimopoioun sosta o filos pou eipe gia rover exei dikio einai taktikh ton germanon ayth (h audi pire thn lambo kai thn ekane san ta moutra ths pou einai o trelos xarakthras ton lambo ??)pagkosmia protathlitria sto wrc pou eixe vash ton diltro kinitira pou kai se atmosfairikh morfh me 306 maxi edeixne to dromo na dineis 24000 xiliarika kai na exei enan kinitira foul sthn texnologia kai sta provlimata epishs kai exoun kotsarei kai to liontarh pano apla tragikoi!!!!!!!!!ayta gia kapoion pou thelei to amaxi tou na to xairetai gia kapoion pou thelei apla na kanei thn douleia tou den exoun logo ayta kalo einai na meionoun to kostos kai na bgazoun amaxia prosita kai poiotika alla gia thn Peugeot me 200 xronia istoria den eprepe na leronei to onoma ths eprepe na einai Peugeot kai na bgazei amaxia me xarakthra!!!!
Το έχω ξαναπεί σ αυτό το φόρουμ ότι πολλοί στο παγκόσμιο αυτοκινητιστικό στερέωμα και κυρίως στην Ελλάδα απορρίπτουν και υποτιμούν χωρίς δεύτερη σκέψη την Peugeot.
Ειναι καθαρα προσπαθειες μειωσης του κοστους για ολλες τις εταιριες. με τις διαφορες συνεργασιες που κανουν κατα καιρους. Ειναι γεγονος παντος οτι στα επομενα χρονια θα υπαρχουν λιγοτερες εταιριες παγκοσμια, αποτελεσμα συγχωνευσεων. Δεν αποκλειετε λοιπον και η Peugeot να συνεργαστει η ακομα και να συγχωνευτει με αλλη μεγαλη εταιρια....
Peugeot 205 gti citroen ds to proto autokinito me udrauliko timoni diskofrena udropneumatikh anarthsh timonh me mia aktina korufaia aerodinamikh kai posa akoma otan h Toyota paradeigma ebgaze argaleious 106 rallye to thiriakh!!!! se ola 306 race kai posa akoma oplakia gia tous odigous pou den hthelan apla ena amaxi xoris xarakthra pou den tha tous kanei aisthsh na pane oute gia psonia!!!!apo thn empeiria mou sta Peugeot an kai eixa kai Toyota starlet 2 corolla kai alla amaxia sta mikra aytokinita einai polu mprosta se ola ektos apo ena pragma pleon to moter exo ena 207 rc kai ena 307 kai kati eipe gia bmw ena filos pio pano dusthxos parolo pou exei texnologia san moter apo axiopistia einai gia ta mpaza pos tha sou fainotan na allazes 3 fores tentotira kadenas kai na sou karfone balbides sta 10000xlm na thes 3 litra ladi kai ladia oxi oti nane ta kalutera 25 euro to litro kai posa alla makari h Peugeot na htan h Peugeot tou tote xoris sunergasies ola ginontai gia to kostos as erthei kapoios na mou pei gia 307 me 360000 xlm xoris na kaei gramario ladi kai ta Toyota pou eixa sta 230000 baria ithelan 1 kai bale litro kai gia na deite ti mporei na kanei deite ta prototupa pou tsoulane kiolas kai den einai statika paradeigma 908 alla den to bgazei giati poios tha dosei 300000euro na parei Peugeot alla bmw metraei allios alla opou kai na exei diagonistei egrapse wrc leman irc kai I Toyota paradeigma 10 xronia f1 egine rompa kai spiti kai h Renault 2 monh ths Renault olo to amaxi me Alonso gia osous exoun apopsh dekth alla as diabasoun kai ligo kai oxi na lene oti leei o oxlos!!!!!!!
Το γκρούπ psa ήταν παλαιότερα ένα ιδιόμορφο γκρούπ,που σήμερα άλλος κατέχει τα πρωτεία.Είναι μία εταιρεία,κορυφαία στο να στήνει μικρά οχήματα,αλλά απρόθυμη για το κάτι παραπάνω.Και αυτό φαίνεται στην πράξη.
Μάλλον οι υπόλοιποι για εμένα προσωπικά προσπαθούνε να απομυζήσουν τα λιγοστά θετικά της και να την αφήσουν στα κρύα του λουτρού.
Στα πολυμορφικά δεν είναι κορυφαίος κατασκευαστής,ούτε έχει να δείξει κάτι το τεχνολογικά προηγμένο,οι της opel πάνε να φάνε το κεφάλι τους.Στους πετρελαιοκινητήρες είναι τεχνολογικά προηγμένη σε σχέση με την opel,και έχει ένα σοβαρό υπόβαθρο.Με την bmw,αν δεν ήταν η bmw η αξιοπιστία θα ήταν πολύ κάτω,τα ίδια και με την toyota,Με την fiat στα επαγγελματικά,δεν είναι και ο αξιοπρεπής συνδιασμός,πως να το κάνουμε.Με την ford και την volvo,ανταλλάσσει τεχνογνωσία στα σημεία και ΝΑΙ είναι πάρα πολύ αξιοπρεπής.
Το group psa είναι στο dna του να στήνει μικρά,μεσαία οχήματα,αλλά τα παράτησε από τα μεγαλομεσαία,έριξε λευκή πετσέτα,ενώ μπορούσε να είχε την ιδιομορφία,μαζί με την citroen όπως παλαιότερα.
Μάλλον έχασε το συναίσθημα της,και πρέπει να προσπαθήσει για να το ξαναβρεί,είναι στο χέρι τους.
Για τον φίλο με το Volvo. Η Peugeot-Citroen (PSA) έχει κάνει συνεργασία με τη Ford και εξελίξαν απο κοινού κινητήρες diesel πάνω απο 2.0lt. Αυτούς τους κινητήρες η ford τους φορεσε και στα Volvo και στις...Jaguar όσο αυτές οι εταιρείες ήταν υπό τον έλεγχό της.
Οι Γάλλοι γενικά έχουν τεχνολογία και κατά τη γνώμη μου μεγαλύτερη απο τους Γερμανούς. Αεροπλάνα Concorde- Τρένα TGV- Airbus και διαστημικά προγράμματα τρέχουν απο Γαλλικές εταιρείες. Οι Γερμανοί απο την άλλη έχουν προχωρήσει πολύ στα ηλεκτρονικά, τα οποία εξοπλίζουν αυτές τις εταιρείες. Το να φτιάξεις ένα άριστο αυτοκίνητο, το οποίο όμως απευθύνεται σε λιγότερους επειδή είναι ακριβό, δεν είναι και τόσο δύσκολο. Το να φτιάξεις όμως ένα αυτοκίνητο με πολύ καλά οδικά χαρακτηριστικά, πολύ καλούς χώρους και κινητήρες και ικανοποιητική ποιότητα, το οποίο είναι σχετικά φθηνό, είναι πιο δύσκολο. Και αυτό νομίζω πως κάνει καλά η Peugeot - Citroen.
ναι θελουν την αναξιοποιστια της Peugeot ωστε να βγαζουν πιο πολλα τα συνεργεια τους
Έχω να αντιστρέψω το ερώτημα. Οι άλλοι κατασκευαστές θέλουν κάτι από την Peugeot? Ή μήπως η Peugeot είναι αυτή που πλευρίζει τις άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες για να συνεργαστούν μαζί της? Παρεμπιπτόντως, επειδή και ο πατέρας μου και εγώ έιμαστε κάτοχοι αυτοκινήτων Volvo και ενημερωνόμαστε για την πορεία, τα νέα μοντέλα και τη νέα τεχνολογία της εταιρείας, ουδέποτε πληροφορηθήκαμε ότι φοράει πετρελαιοκινητήρες Peugeot. Ούτε η Peugeot χρησιμοποιεί τους πεντεκύλινδρους της Volvo, όπως αναφέρατε περί συνεργασίας.