Όλοι οι κατασκευαστές θέλουν κάτι από την Peugeot. Εσείς τι πιστεύετε;

Όλοι οι κατασκευαστές θέλουν κάτι από την Peugeot. Εσείς τι πιστεύετε;

Αν όλοι οι κατασκευαστές θέλουν κάτι από την Peugeot, μήπως έχει κάτι που δεν έχουν;

32.446 Επισκέψεις στο άρθρο (31/1/2013)

Ποια είναι η σημαντικότερη ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία σήμερα; Δύσκολη απάντηση. Όταν όμως μία μάρκα την πλευρίζουν όλοι για κάτι, μήπως κάνει κάτι καλύτερα από όλους;

Για να δούμε λοιπόν την Peugeot. Μέχρι πρότινος ήταν στις ειδήσεις για τις αναδιαρθρώσεις που κάνει για να αντεπεξέλθει στο «σφαγείο» της ευρωπαϊκής αγοράς που αφήνει ελάχιστα περιθώρια κέρδους στους κατασκευαστές. Τουλάχιστον αυτή την κατάσταση περιγράφει ο σύνδεσμος κατασκευαστών δια στόματος του προέδρου και προέδρου του ομίλου της Fiat, Σέρτζιο Μαρκιόνε. 
Όμως την ίδια στιγμή η Peugeot είναι η πολύφερνη νύφη της αυτοκινητοβιομηχανίας με όλους τους κατασκευαστές να θέλουν να έχουν μαζί της σχέση. Σήμερα η Peugeot ολοκλήρωσε ακόμη μία τέτοια σχέση, αυτή τη φορά με τον κολοσσό της GM που όμως θέλει λίγη βοήθεια για την ευρωπαϊκή της μάρκα, την Opel.  
Και εκεί που όλοι νόμιζαν πως η Peugeot αναζητά συνεργάτη για τα μεγάλα της μοντέλα στα οποία οι γερμανοί έχουν το πάνω χέρι, το πράγμα είναι αλλιώς. Καμία σχέση με τα μεγάλα μοντέλα της Peugeot. Ίσα ίσα που η Opel θα βοηθηθεί κυρίως από την εμπειρία της Peugeot στα πολυμορφικά, με τους γάλλους να αναλαμβάνουν τα αντίστοιχα μοντέλα της Opel στην ομπρέλα τους σε θέμα τα εξέλιξης και τεχνολογίας.
Μετά είναι τα μικρά, επίσης γαλλική σπεσιαλιτέ, όπου το Corsa μπαίνει στο γκρουπ των 208 και Citroen C3 για από κοινού εξέλιξη. Σειρά έχει το νέο 1.200άρι τρικύλινδρο μοτέρ βενζίνης που η Opel θέλει επίσης στα μοντέλα της, ενώ και ένα μικρό diesel για να αντικαταστήσει το προερχόμενο από τη Fiat 1,3 του Corsa, θα είναι πρόχειρο στους γάλλους. Για επιδόρπιο, η Opel θα έχει πρόσβαση στην νέα υβριδική τεχνολογία που κάνει χρήση πεπιεσμένου αέρα και έχει εξελιχθεί από κοινού μεταξύ Peugeοt και Bosch. 
Και αυτά χωρίς να ξεχνάμε τις ήδη υπάρχουσες σχέσεις των γάλλων. Με την BMW για τα μοτέρ 1,6, με την Toyota για τα μίνι μοντέλα C1/107/Aygo, με τη Fiat στα επαγγελματικά, με τη Ford και τη Volvo στα ντίζελ μοτέρ. Δε μπορεί για να θέλουν όλοι κάτι από την Peugeot κάτι πρέπει να κάνει πολύ καλά.
Τι εικόνα όμως έχετε εσείς; Της δίνει αξία αυτή η προσπάθεια των άλλων κατασκευαστών να συνεργαστούν μαζί της; Και τελικά τι κάνει για εσάς καλύτερα η Peugeot απ ότι οι άλλοι;  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

test center
fiat