Θα κέρδιζε σε τίποτα μία Giulietta από τη χρήση 
μηχανικών μερών ενός VW Golf;

Θα κέρδιζε σε τίποτα μία Giulietta από τη χρήση μηχανικών μερών ενός VW Golf;

Ποιος θα κέρδιζε και ποιος θα έχανε αν την Alfa Romeo την αγόραζε η VW;

6.807 Επισκέψεις στο άρθρο (10/5/2013)

Αποκλείεται! Είναι μια απάντηση που τρίβει στα μούτρα των Γερμανών ο πρόεδρος της Fiat με κάθε ευκαιρία, όμως οι Γερμανοί επιμένουν. Γιατί; Τι θα κέρδιζαν εκείνοι, τι η Alfa Romeo και τελικά ποιος θα είχε όφελος από μια τέτοια κίνηση;

Αφήνοντας το ηθικό ή ιστορικό κομμάτι για το τέλος, για να δούμε ρεαλιστικά τι θα συνέβαινε αν η Alfa γινόταν μέλος του ομίλου VW. Τι θα είχε να κερδίσει; Στα μικρά και μικρομεσαία μία πλατφόρμα και ένα σετ κινητήρων που βρίσκουμε σήμερα στα μοντέλα της VW/Seat/Skoda. Τα έχει ανάγκη; Μια ματιά στη Mito και την Giulietta αρκεί για αν δει κανείς ότι ούτε από πλατφόρμα υστερούν τα μοντέλα της Alfa, ούτε από κινητήρες. Ίσα ίσα, στη γκάμα τους οι ιταλοί έχουν μοτέρ που θα ζήλευαν στη VW. Αν όχι στη βενζίνη, σίγουρα στο ντίζελ όπου η Alfa είναι αρκετά μπροστά.
Σε ποιο μεγάλα μοντέλα τώρα, η Alfa έχει γράψει απουσία μετά το τέλος της 159. Μία όμως Alfa στο πάτωμα του Passat δεν θα έλεγε κάτι, ενώ η πλατφόρμα της Audi με εμπρός ή κίνηση σε όλους τους τροχούς δεν έχει την σβελτάδα που θα ήθελε κανείς σε μία Alfa Romeo. 
Και μετά είναι τα κουπέ ή τα ανοιχτά μοντέλα. Η Alfa συνεργάζεται με τον «καλύτερο του χωριού» για το επόμενο roadster, την Mazda και το MX5. Από τον όμιλο VW δεν θα είχε κάτι να πάρει ούτε σε αυτή την κατηγορία.Αρα με πρώτη ματιά, και πέραν της οικονομίας κλίμακας που θα έδινε μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους, η Alfa δε να έβλεπε στη γκάμα της καλύτερα αυτοκίνητα με μια τέτοια κίνηση.
Ο όμιλος VW πάλι, δεν θα είχε επίσης να πάρει κάτι. Υποτίθεται πως με τόσες μάρκες καλύπτει ένα πολύ μεγάλο μέρος της αγοράς, ενώ θεωρητικά κάπου μεταξύ Audi και Seat βρίσκεται σαν αντίπαλος και η Alfa. Θεωρητικά τουλάχιστον. 
Από κει και πέρα πάλι, η Alfa είναι σήμερα ο άξονας γύρω από έναν ολόκληρο όμιλο, αυτόν της Fiat/Chrysler και εκτός του ότι δανείζει το DNA της σε μοντέλα της αμερικανικής αγοράς, ετοιμάζεται να κάνει και την επάνοδό της στην εκεί αγορά. Είναι δηλαδή ισχυρή όσο ποτέ, παρότι διαθέτει δύο μόνο μοντέλα στην αγορά. 
Και τέλος έρχεται το ιστορικό κομμάτι. Εδώ ο καθένας έχει την άποψή του, πρέπει όμως να υπενθυμίσουμε πως τόσο η Lamborghini, όσο και η Bentley δεν έχασαν από την «γερμανοποίησή τους» ούτε σε όνομα, παράδοση και ιστορία, ούτε σε μοντέλα. Η Alfa βέβαια είναι άλλο πράμα.
Εσείς λοιπόν τι λέτε; Ποιος και πως θα έβγαινε κερδισμένος από μία τέτοια κίνηση; Εσείς πως θα τη βλέπατε; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

home pro
test center