| Τιμές Αυτοκινήτων | ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | Τιμές με Leasing |
| LIVE: κίνηση στους δρόμους |
| Οι συμφέρουσες εκδόσεις των best-sellers | |||
|
|||
| TOP | |||
|
Πέντε μοντέλα ξεχωρίζουν από την αρχή της φετινής χρονιάς καθώς φιγουράρουν στην κορυφή του πίνακα των πωλήσεων. Ποια είναι όμως τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα τους και ποιες είναι οι πιο συμφέρουσες εκδόσεις που αξίζει να επιλέξετε; | ||
To Ford Fiesta αποτελεί το best-seller μοντέλο της χρονιάς στη χώρα μας, το οποίο στους 9 μήνες του έτους καταγράφει 5.970 ταξινομήσεις. Το αυτοκίνητο προσελκύει κυρίως το νεανικό κοινό, δίνοντας έμφαση σε τομείς όπως η ελκυστική εμφάνιση ή η ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά. Ειδικότερα, το αμάξωμα του Fiesta είναι ένα από τα πιο μοντέρνα, ενσωματώνοντας έντονες νευρώσεις και πολλές καμπύλες. Στην οδική συμπεριφορά, το Fiesta κερδίζει τις εντυπώσεις με την ουδετερότητά του, ξεχωρίζοντας παράλληλα και σε οδηγική αίσθηση. Όσον αφορά στη βασική έκδοση του μοντέλου, το μοτέρ των 1,25 λίτρων προορίζει αυτόματα το αυτοκίνητο κυρίως για αστικές συνθήκες, όντας ωστόσο αρκετά οικονομικό. Ο εξοπλισμός άνεσης περιλαμβάνει μόνο τα βασικά στοιχεία, ωστόσο ο εξοπλισμός ασφάλειας είναι ικανοποιητικός. Σε επίπεδο χώρων, τέλος, η καμπίνα του Fiesta είναι σε θέση να μεταφέρει 4 επιβάτες, όμως δύσκολα θα βολευτεί και ένας 3ος στο πίσω κάθισμα λόγω κυρίως του διαθέσιμου πλάτους. Ο χώρος αποσκευών έχει πολύ καλή χωρητικότητα 295 λίτρων (με κιτ επισκευής ελαστικού). + Οδική συμπεριφορά, σχεδίαση, παρουσία αφρώδους υλικού στο ταμπλό - Χώροι επιβατών, εξοπλισμός στη βασική έκδοση |
||
|
Η βασική έκδοση Ambiente του Ford Fiesta 1,25 5d μπορεί να έχει το προνόμιο της χαμηλότερης τιμής στην γκάμα, όμως οι ελλείψεις στον εξοπλισμό είναι πολλές και άρα αυτόματα μεταφερόμαστε στην επόμενη έκδοση Trend. Εκεί, με κόστος 1.615 ευρώ αποκτά κανείς ένα σαφώς πιο πρέπον πακέτο με επιπλέον air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ράδιο-cd με Mp3, διαιρούμενο πίσω κάθισμα, υπολογιστή ταξιδίου κ.ο.κ. |
||
Μεγάλη είναι η απήχηση που έχει το Nissan Qashqai στην αγορά της χώρας μας, με το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεών του να συγκεντρώνει η έκδοση 4X2 με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων. Το μοτέρ αυτό είναι σε θέση να κινήσει σε γρήγορους ρυθμούς το ιαπωνικό Crossover, επικουρούμενο και από το σφιχτής κλιμάκωσης κιβώτιο 5 σχέσεων. Η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι συνολικά ουδέτερη και παρά το σχετικά αυξημένο ύψος από το έδαφος, δεν παρατηρούνται τάσεις πλεύσεως ή μεγάλες κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές. Περνώντας στο εσωτερικό, εδώ η συνολική αίσθηση ποιότητας που αποκομίζουν οι επιβάτες είναι πολύ καλή, ενώ οι χώροι επαρκούν για τη μεταφορά 5 ενηλίκων. Ο χώρος αποσκευών διαθέτει χωρητικότητα 352 ή 410 λίτρων, ανάλογα με το αν έχει επιλεγεί κιτ επισκευής ελαστικού ή ρεζέρβα. Ο εξοπλισμός, τέλος, της βασικής έκδοσης είναι πολύ καλός, αφού το μόνο βασικό στοιχείο που απουσιάζει σε σχέση με την επόμενη έκδοση είναι οι ζάντες αλουμινίου. + Εξωτερική σχεδίαση, επιδόσεις, χώροι επιβατών - Θόρυβος κινητήρα σε υψηλές στροφές |
||
|
Η φθηνότερη έκδοση Action του Nissan Qashqai 1,6 είναι και η πιο συμφέρουσα σε σχέση με τις υπόλοιπες. Αυτό προκύπτει κυρίως από τη μικρή διαφορά σε εξοπλισμό που υπάρχει σε σχέση με την επόμενη Acenta/Techna, η οποία κοστίζει 1.750 ευρώ περισσότερα, προσφέροντας επιπλέον μόνο ζάντες αλουμινίου, προβολείς ομίχλης και κλιματισμό αντί του air condition. |
||
Η αρχική έκδοση στην γκάμα του Opel Corsa με το 1.000άρη κινητήρα των 60 ονομαστικών ίππων είναι ένα από τα πιο φθηνά μικρά που μπορείτε να αποκτήσετε. Έτσι, από τα 10.990 ευρώ μπορεί κανείς να αποκτήσει σήμερα την έκδοση 1,0 Essentia του 3θυρου μοντέλου, περιλαμβάνοντας μάλιστα ένα σχετικά καλό εξοπλισμό. Από την άλλη όμως, το τρικύλινδρο μοτέρ των 998 κ.εκ. έχει χαμηλή ονομαστική απόδοση, που δε βοηθά σε ταξίδια εκτός πόλεως και περισσότερο απευθύνεται σε αυτούς που αναζητούν την απόλυτη οικονομία κίνησης. Σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, το Corsa κινείται με αρκετή σιγουριά ακόμη και σε πιο απαιτητικές διαδρομές, προσφέροντας παράλληλα ικανοποιητική άνεση. Στο εσωτερικό του, οι προσφερόμενοι χώροι είναι αρκετοί για 4 επιβάτες, τη στιγμή που ο χώρος αποσκευών έχει πολύ καλή χωρητικότητα 285 λίτρων. Η σχεδίαση είναι όμορφη, ειδικά στις εκδόσεις με τη διχρωμία των υλικών, ενώ η ποιότητα βρίσκεται συνολικά σε καλά επίπεδα. + Σχεδίαση εσωτερικού/εξωτερικού, χώροι επιβατών, παθητική ασφάλεια, τιμή - Απόδοση και επιδόσεις κινητήρα, ποιότητα σε επιμέρους τμήματα |
||
|
Εφόσον επιλέξετε το Corsa με το βασικό 1.000άρη κινητήρα, η αρχική έκδοση Essentia μπορεί να έχει τη χαμηλότερη τιμή, όμως η επόμενη C Mon με επιπλέον κόστος μόλις 350 ευρώ προσφέρει και εργοστασιακό ηχοσύστημα. Έτσι, αυτόματα αποκτά μεγαλύτερο ενδιαφέρον. |
||
Η μοναδική έκδοση με ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα του VW Golf που διατίθεται στην αγορά της χώρας μας είναι η βασική των 1.400 κ.εκ., με ονομαστική απόδοση 80 ίππων. Το 16βάλβιδο αυτό μοτέρ κινεί σε ήπιους ρυθμούς το best-seller γερμανικό μοντέλο, συμβάλλοντας παράλληλα και στη μείωση της κατανάλωσης. Κατά τα άλλα, το Golf σε αυτή του βασική επιλογή διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά των υπολοίπων εκδόσεων, όπως π.χ. την ασφαλή και συνάμα ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά, με την υποστροφή να εμφανίζεται μόνο στο όρια και να ελέγχεται εύκολα από το τιμόνι. Στο εσωτερικό, η ποιότητα βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα, η σχεδίαση όμως διατηρεί την κλασική γερμανική "σοβαρότητά" της. Οι χώροι του μοντέλου είναι πολύ καλοί για 5 επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει ικανοποιητική χωρητικότητα 350 λίτρων. Τέλος, όσον αφορά στον προσφερόμενο εξοπλισμό της βασικής έκδοσης, πλην του ESP και των ζαντών αλουμινίου, υπάρχουν όλα τα υπόλοιπα στοιχεία άνεσης και ασφάλειας. + Ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, ασφάλεια, εργονομία - Τράβηγμα κινητήρα, ατέλειες στο φινίρισμα στην κεντρική κονσόλα |
||
|
Η πιο συμφέρουσα επιλογή εξοπλισμού για το βασικό 1.400άρη κινητήρα των 80 ίππων του Golf είναι και η αρχική Trendline, αφού σε αυτή περιλαμβάνονται όλα τα απαραίτητα και παράλληλα είναι και η φθηνότερη στην γκάμα. Σε σχέση μάλιστα με την επόμενη Comfortline, που κοστίζει 1.000 ευρώ περισσότερα, η έκδοση αυτή δεν έχει διαφορές στα βασικά εξοπλιστικά στοιχεία. |
||
H τιμή της βασικής έκδοσης του μοντέλου της Toyota ξεκινάει από 14.720 ευρώ. Σε αυτή του λοιπόν την έκδοση, το ιαπωνικό μικρομεσαίο εφοδιάζεται με το νεότερο ατμοσφαιρικό μοτέρ των 1,33 λτ., φιλοσοφίας Optimal Drive, το οποίο συνδυάζει την αυξημένη απόδοση με τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Από εκεί και πέρα, η οδική συμπεριφορά του Auris είναι συνολικά ασφαλής, με ελεγχόμενες τάσεις υποστροφής σε πιο γρήγορους ρυθμούς. Στο εσωτερικό, αυτό που ξεχωρίζει είναι η σχεδίαση τύπου γέφυρας της κεντρικής κονσόλας, η οποία δίνει μια πολύ μοντέρνα πινελιά. Ποιοτικά, η Toyota έχει επιλέξει σκληρά πλαστικά με ορισμένες μικροατέλειες στο φινίρισμα. Οι χώροι των επιβατών, τέλος, είναι καλοί, ενώ το πορτ μπαγκάζ μπορεί να μεταφέρει αποσκευές όγκου 354 λτ. + Σχεδίαση εσωτερικού, άνεση, ποιότητα κύλισης, κατανάλωση - Ποιότητα σκληρών πλαστικών, συντηρητική εικόνα αμαξώματος |
||
|
Υπάρχει μια διαφορά 1.860 ευρώ μεταξύ της βασικής έκδοσης Casual και της δεύτερης Unique του Auris και αυτή δικαιολογείται πλήρως καθώς περιλαμβάνει επιπλέον αερόσακους κεφαλής, αερόσακο γονάτων οδηγού, κλιματισμό αντί air condition, ζάντες αλουμινίου, προβολείς ομίχλης και δερμάτινο τιμόνι. Οπότε η έκδοση Unique είναι και η επιλογή μας. |
||
| ||
|
»Σχολιάστε την είδηση
| ||
|
| ||