Παραμένει πρώτος στο Ράλι Αυστραλίας ο Andreas Mikkelsen, παρόλο το θρίλερ με τον στραβωμένο συμπλέκτη που του πάταγε το φρένο στο Volkswagen Polo R.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Παραμένει πρώτος στο Ράλι Αυστραλίας ο Andreas Mikkelsen, παρόλο το θρίλερ με τον στραβωμένο συμπλέκτη που του πάταγε το φρένο στο Volkswagen Polo R.

Ράλι Αυστραλίας: Προς το φινάλε του φετινού WRC (+videos)

4.068 Επισκέψεις στο άρθρο (19/11/2016)

Δείτε την εξέλιξη του Ράλι Αυστραλίας, με το οποίο πέφτει αυλαία στο φετινό πρωτάθλημα του WRC και μαζί του χαιρετά τον θεσμό και η Volkswagen.

Στο φετινό φινάλε του πρωταθλήματος WRC, στο Ράλι Αυστραλίας, ο Andreas Mikkelsen κρατάει μετά το πέρας του 2ου σκέλους το προβάδισμα, έστω και «με νύχια και με δόντια», καθώς οι ελπίδες του να κλείσει την καριέρα του στη VW με μία νίκη, δέχθηκαν στην τελευταία ειδική, μια μεγάλη απειλή.

Δύο δευτερόλεπτα χωρίζουν από την κορυφή τον Sebastien Ogier, μετά από 18 ειδικές διαδρομές στο Ράλι Αυστραλίας.

Δύο δευτερόλεπτα χωρίζουν από την κορυφή τον Sebastien Ogier, μετά από 18 ειδικές διαδρομές στο Ράλι Αυστραλίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Εκεί, χτύπησε μια πέτρα από κάτω και στράβωσε το πεντάλ του συμπλέκτη του Volkswagen Polo R, σπρώχνοντάς τον προς αυτόν του γκαζιού. Αναγκάστηκε να διανύσει έτσι περισσότερα από τα μισά από τα 14,84 χλμ. της ειδικής, έχοντας δηλαδή ενεργοποιημένα μερικώς τα φρένα του.
 
Κάπως έτσι, το προβάδισμα των 12 δλ. από τον ήδη πρωταθλητή Sebastien Ogier, έπεσε στα μόλις 2 δλ. στο τέλος της 18ης ειδικής. Ο Hayden Paddon ήταν ο πρώτος που «επιτέθηκε» στον Mikkelsen και μετά από τον μαραθώνιο των 50,8 χλμ. βρίσκεται στην 3η θέση. Ο Ogier που άνοιγε τις διαδρομές ήταν αυτός που για μία ακόμα φορά είχε πρόβλημα, καθώς το πρωί οι δρόμοι ήταν καλυμμένοι από χαλίκια, ενώ όταν το απόγευμα καθαρίστηκαν, η θερμοκρασία είχε ανέβει στους 35˚C και τα λάστιχα ζεμάταγαν.
Ο Paddon έκλεισε τη μέρα 10 δλ. πίσω από τον Ogier, ενώ ο team-mate στη Hyundai, Thierry Neuville, απομακρύνθηκε από το βάθρο. Παρόλα τα λάθη του, ο Dani Sordo, σκαρφάλωσε δύο θέσεις, προσπερνώντας τους Eric Camilli και Mads Οstberg. Τα υπερθερμασμένα ελαστικά απέτρεψαν στον Ott Tanak να κάνει κάτι περισσότερο από την 8η θέση. Ο Lorenzo Bertelli και ο πρωτοπόρος στο WRC 2, Esapekka Lappi, συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα. Ο Jari-Matti Latvala, ξεπερνώντας τα προβλήματα με την ανάρτηση, κέρδισε δύο ειδικές, καταλαμβάνοντας τελικά την 11η θέση.
 
ΡΑΛΙ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ - 2ο ΣΚΕΛΟΣ
ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΑΦ. ΠΡ/ΝΟ ΔΙΑΦ. 1ο
1. A. MIKKELSEN 2:15:06.2    
2. S. OGIER 2:15:08.2 +2.0 +2.0
3. H. PADDON 2:15:18.2 +10.0 +12.0
4. T. NEUVILLE 2:15:40.0 +21.8 +33.8
5. D. SORDO 2:16:05.4 +25.4 +59.2
6. M. OSTBERG 2:16:06.8 +1.4 +1:00.6
7. E. CAMILLI 2:16:27.9 +21.1 +1:21.7
8. O. TANAK 2:17:26.1 +58.2 +2:19.9
9. L. BERTELLI 2:20:02.8 +2:36.7 +4:56.6
10. E. LAPPI 2:20:28.9 +26.1 +5:22.7
11. J. LATVALA 2:22:40.0 +2:11.1 +7:33.8
12. N. FUCHS 2:24:28.2 +1:48.2 +9:22.0
13. H. PTASZEK 2:25:55.3 +1:27.1 +10:49.1
14. H. BATES 2:29:07.5 +3:12.2 +14:01.3
15. M. TAYLOR 2:32:13.6 +3:06.1 +17:07.4
 
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
4green