Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
«Κλέβουν» οι φορτιστές όπως οι αντλίες βενζίνης;
Εσύ πόση απόσταση αφήνεις όταν προσπερνάς ποδηλάτη;
Αυτοκίνητα που έγραψαν ιστορία & αυτοκίνητα που «έγραψες» ιστορία εσύ!
Κάν`το όπως η Toyota: Peugeot, Citroen, Opel & DS έγιναν υβριδικά
Ηλεκτρικά: Μήπως έκατσαν «λουκούμι» για τους Κινέζους;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Εσείς θέλετε σώνει και καλά το καινούργιο σας αυτοκίνητο να είναι το ίδιο μεγάλο με το παλιό;
Διαβάστηκε από 3208 αναγνώστες

Έχετε ακούσει την έκφραση «ολόκληρο αυτοκίνητο» να συνοδεύεται από την επόμενη έκφραση «θα το αλλάξεις για ένα μικρό»; Λες και το μικρό δεν είναι ολόκληρο. Μήπως όμως βλέπετε και εσείς έτσι την πιθανή αντικατάσταση του αυτοκινήτου με ένα καινούργιο; Μήπως νομίζετε ότι χάνετε σε μέγεθος; Είναι οι χώροι πραγματικό ζήτημα στην αντικατάσταση του αυτοκίνητου σας; Έχετε ακούσει την έκφραση «ολόκληρο αυτοκίνητο» να συνοδεύεται από την επόμενη έκφραση «θα το αλλάξεις για ένα μικρό»; Λες και το μικρό δεν είναι ολόκληρο. Μήπως όμως βλέπετε και εσείς έτσι την πιθανή αντικατάσταση του αυτοκινήτου με ένα καινούργιο; Μήπως νομίζετε ότι χάνετε σε μέγεθος; Πρόκειται για έναν από τους σημαντικότερους λόγους που οι οδηγοί «παντρεύονται» τα αυτοκίνητά τους. Με το ζωνάρι σφιχτό, δεν βγαίνει ο προϋπολογισμός για νέο αυτοκίνητο ίδιας κατηγορίας με το παλιό. Και πιο κάτω δεν πάνε. 

Το πρόβλημα είναι ότι αν είχες αγοράσει ένα μεσαίο οικογενειακό, όπως πολλοί έκαναν πριν δέκα χρόνια, με τους χώρους του, τα άλογά του, τις επιδόσεις του αλλά και τα κυβικά και την κατανάλωσή του, σήμερα για να πάρεις κάτι αντίστοιχο σε αυτούς τους τομείς (αν και όχι σε κυβικά και κατανάλωση), θες ένα σωρό λεφτά. Που δεν υπάρχουν.

Μήπως να πας ένα κλικ πιο κάτω; Μήπως από ένα παλιό μεσαίο να πας σε ένα νέο μικρομεσαίο; Ή από ένα παλιό μικρομεσαίο σε ένα καινούργιο μικρό;
Εδώ έρχεται η λογική του «ολόκληρου» αυτοκινήτου. Για να δούμε όμως τι ισχύει και τι όχι. Από πλευράς χώρων, αναλόγως τι είχες πριν και τι θα πάρεις τώρα, το πράγμα εξαρτάται. Γιατί είναι πολλά πλέον τα μικρομεσαία που έχουν ξεπεράσει σε χώρους (ειδικά για τους επιβάτες) πολλά μεσαία δεκαετίας. 

Μια κατηγορία πιο κάτω το θέμα των χώρων είναι ακόμη πιο έντονο. Ένα σημερινό μικρό είναι εξίσου ευρύχωρο με ένα μικρομεσαίο δέκα ετών. Ακόμη και αυτά που δεν είναι στα τέσσερα μέτρα, είναι πιο ευρύχωρα.

Από κει και πέρα το πράγμα είναι ψυχολογικό. «Είχα μεσαίο, θέλω μεσαίο». Πριν 10 χρόνια το ήθελες γιατί ήταν η μόδα ή η ανάγκη σου για την οικογένειά σου. 10 χρόνια μετά κυκλοφορείτε πολλές φορές όλοι μαζί στο αυτοκίνητο; Μία φορά για το χωριό, μήπως αξίζει να στριμωχτείτε από το να έχεις ένα δεινόσαυρο να τον ταΐζεις βενζίνη και τέλη κυκλοφορίας;

Τι λέτε λοιπόν; Είναι οι χώροι πραγματικό ζήτημα στην αντικατάσταση του αυτοκίνητου σας; Μήπως είναι περισσότερο ψυχολογικό το πρόβλημα και μένετε με ένα παλιό μοντέλο γιατί αρνείστε να πάτε μια κατηγορία κάτω; Τι λέτε; 
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
geome... (1/12/2014, 22:04) Σαφώς και τα σημερινά αυτοκίνητα έχουν καλύτερη εκμετάλευση χώρου από τα παλαιότερα, άρα μπορούν να είναι μικρότερα, με όλα τα οικονομικά οφέλη που συνεπάγεται αυτό. Συνήθως είναι και ασφαλέστερα από τα παλαιότερα, ενώ φυσικά είναι και βολικότερα στο παρκάρισμα.
kefal... (30/11/2014, 01:34) Παιδιά , όταν πάμε να αλλάξουμε αυτοκίνητο δεν πάμε με τη λογική να πάρουμε αυτό που έχουμε . Πάμε με τη λογική να πάρουμε κάτι καλύτερο . Και όταν λέμε καλύτερο , εννοούμε σε όλους τους τομείς . Άρα και μεγαλύτερο .

Τα ωφέλη του μεγαλύτερου αυτοκινήτου είναι - εκτός από ότι αναφέρθηκε στα υπόλλοιπα σχόλια - και ότι αυτοκίνητα μεγαλύτερης κλάσης είναι εξ ορισμού καλύτερα κατασκευασμένα . Πχ αν είχες ένα αμάξι μικρομεσαίο με 4 ηλ.παράθυρα και του οδηγού αυτόματο , αν πάρεις ένα μικρό μετά 10 χρόνια , πολύ πιθανό να πέσεις πάλι στο ίδιο πρόβλημα . Προφανώς και τα θες όλα φουλ αυτόματα ηλεκτρικά . πατας να κατεβαίνει , να κατέβουν όλα . όχι να κρατάς το χέρι σου μια ώρα στα υπόλλοιπα τρία , όπως έκανες τα προηγούμενα 10 χρόνια ...  Άλλη περίπτωση θερμενόμενος καθρέπτης μόνο οδηγού ... Αλλη περίπτωση το σκίαστρο του οδηγού να μην έχει καθρέπτη . Άλλη περίπτωση υποβραχιώνιο χεριού που να χωράει μόνο ένα χέρι .
Είναι λεπτομέριες που κάνουν τη διαφορά , και αν τις μαζέψουμε μαζί βγαίνει παίζουν σημαντικό ρόλο.

Τέτοια πράγματα δεν υπάρχουν στις μεγαλύτερες κατηγοριες . Να μην αναφέρουμε καν την καλύτερη ποιότητα κύλισης , καλύτερα φώτα , εργονομία ηχοσυστήματος κ λοιπών κουμπιών , λιγότεροι τριγμοί , καλύτερα υλικά κτλ . Γενικα υπάρχει άλλη φιλοσοφία κατασκευής σε μεγαλύτερης κλάσης αυτοκίνητα πχ μεσαία . Άλλος αέρας , άλλη άνεση , άλλη ποιότητα .

Συνεπώς , αν δε στοχεύεις να πάρεις κάτι απλά για να κινείσαι , οι μικρές κατηγορίες αυτομάτως φεύγουν από τις επιλογές σου . Γιατί πολύ απλά έχεις ήδη αυτοκίνητο και ουτως ή άλλως , μπορείς να μετακινηθείς . Ακόμα και το οικονομικό , λύνεται με προσθήκη υγραερίου .
Οπότε όταν αγοράζεις αμάξι , αγοράζεις διότι θες κάτι καλύτερο . Σε όλα καλύτερο . Και άρα , θα κοιτάξεις στην κατηγορία αυτοκινήτου που έχεις ( ή μεγαλύτερη ) και όχι μικρότερη .
Εξαιρούνται σαφώς περιπτώσεις αυτοκινήτων 20 ετών , ή κακοσυντηρημένων , που ότι και να πάρεις , θα είναι εξ ορισμού καλύτερο .
elmar... (27/11/2014, 21:07)

Η επιλογή νέου αυτοκινήτου πρέπει να γίνεται ανάλογα μετά χρήματα που έχουμε να διαθέσουμε για την απόκτηση του και τις μεταφορικές μας ανάγκες. Οχι με το πουλ μουρ. 

takis... (25/11/2014, 04:02) Γιατί πρέπει σώνει και καλά οι κυβερνώντες να μας πείσουν να ..πάρουμε μικρότερο αυτοκίνητο και να στριμοχνώμαστε, να καίμε καυσόξυλα και να καταστρέφουμε τα πνευμόνια μας, να καταναλώνουμε φθηνές τροφές και να ψωνίζουμε κινέζικα!
Και όλα αυτά γιανα μην .. βγαίνει έξω συνάλαγμα! αφού διέλυσαν την οικονομία ..πρέπει εμείς τώρα να ... υποφέρουμε! Ε όχι δεν θα υποστούμε τον εκβιασμό!
Αν είμαστε υποδεέστεροι των Ευρωπαίων τότε καλιτερα .. να φύγουμε από την Ευρώπη!
Θέλω ίδιο ή παρόμοιο αυτοκίνητο με αυτά που αγοράζουν οι ευρωπαίοι και φυσιολογική Ζωή Ούτε πετραίλεα ούτε καυσόξυλα ούτε ultra small αυτοκίνητα!
stath... (24/11/2014, 18:36) Πολύ σωστά τα λέτε, αλλά υπάρχουν περιπτώσεις που προτιμάς ένα μεγάλο αυτοκίνητο. Π.χ. αν θέλεις να πολήσεις μούρη όπως λένε στο γείτονα, ή στους φίλους σου. Κάποιοι άλλοι προτιμούν ένα μεγάλο αυτοκίνητο για ασφάλεια. Αν συγκρουστείς με ένα μικρότερο, οι πιοθανότητες είναι υπερ του μεγαλύτερου. Όμως και από πρακτικής άποψης μπορεί να θέλεις να μεταφέρεις πράγματα που δεν χωράνε σε ένα μικρό. Για παράδειγμα εγώ που έχω σπίτι στην Αθήνα και σπίτι στο χωριό, κάθε φορά που πηγαίνω από το ένα στο άλλο, μεταφέρω τεράστιο όγκο αντικειμένων, που πολλές φορές δεν χωράνε στο αυτοκίνητο. Αντικείμενα κάθε είδους, ρούχα, παπούτσια, βιβλία, έπιπλα, αντικείμενα διάφορα, που δεν τα θέλω στο ένα σπίτι και τα μεταφέρω στο άλλο.
dkord... (24/11/2014, 17:00) "Οπότε, όταν με το καλό αλλάξω αυτοκίνητο, θα εστιάσω στην οικονομία και όχι στην αξιοπιστία". Εννοούσα "θα εστιάσω στην οικονομία και στην αξιοπιστία". Το "οχι" που μπήκε κατά λάθος, άλλαξε το νόημα και το έκανε...παράλογο! 
dkord... (24/11/2014, 15:28) Εξαιρετικό το θέμα που θέτει το άρθρο. Προσωπικά, έχω οικογένεια 4 ατόμων συνολικά και πάντα ήθελα χώρους. Η πορεία όμως έδειξε ότι ποτέ δεν τους χρειάστηκα! Ξεκίνησα με Hyundai Accent, μετά πήγα στο Elantra και σήμερα έχω matrix. Άνετα όλα! Το matrix ευτυχώς είναι τεράστο μέσα και μικρό εξωτερικά, οπότε βρήκα την υγειά μου μαζί του. Η απάντηση στο ερώτημά σας βρίσκεται στο τι ανάγκες έχει ο καθένας. Για μένα το μεγάλο αυτοκίνητο δεν χρειάζεται. Ακόμα και το matrix που το έχω 5 χρόνια, δεν το έχω φορτώσει ποτέ! Να σκεφθείτε ότι διακοπές το καλοκαίρι στο νησί πάμε με το μικρό της γυναίκας μου, το Hyundai i10! Και μας βολεύει μια χαρά! Οπότε, όταν με το καλό αλλάξω αυτοκίνητο, θα εστιάσω στην οικονομία και όχι στην αξιοπιστία. Ο μεγάλος χώρος πολλές φορές είνα παγίδα. Όπως απαδείχθηκε στη δική μου περίπτωση. Ακόμα και ένα "μικρό" αυτοκίνητο θα μπορούσα να το δω για μένα, αρκεί να είναι diesel και με ισχυρή ροπή.