Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Η ΕΕ θα αναγκάσει τους κατασκευαστές να φτιάξουν φθηνότερα ηλεκτρικά. Πως;
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Μετά το ΑΒS και το ESP, ποιο θα είναι το επόμενο που θα γίνει υποχρεωτικό σε όλα τα αυτοκίνητα;
Διαβάστηκε από 5593 αναγνώστες

Πόσο στοίχιζε ένα σύστημα ευστάθειας πριν πέντε χρόνια; Πεντακόσια, οκτακόσια, μέχρι και πάνω από χίλια ευρώ. Χώρια η αναμονή αφού το αυτοκίνητο έπρεπε να γίνει ειδική παραγγελία. Τώρα που είναι υποχρεωτικό περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό. Ποιο σύστημα νομίζεται πως θα γίνει υποχρεωτικό επόμενο; Μετά το ΑΒS και το ESP, ποιο θα είναι το επόμενο που θα γίνει υποχρεωτικό σε όλα τα αυτοκίνητα; Πόσο στοίχιζε ένα σύστημα ευστάθειας πριν πέντε χρόνια; Πεντακόσια, οκτακόσια, μέχρι και πάνω από χίλια ευρώ. Χώρια η αναμονή αφού το αυτοκίνητο έπρεπε να γίνει ειδική παραγγελία. Τώρα που είναι υποχρεωτικό περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό. Ποιο σύστημα νομίζεται πως θα γίνει υποχρεωτικό επόμενο; Εντάξει, δεν είναι το οικονομικό όφελος αλλά ζήτημα ασφάλειας. Και το ABS και το σύστημα ευστάθειας φάνηκαν ότι αυξάνουν κάθετα την προσφερόμενη ασφάλεια στα αυτοκίνητα που τα διέθεταν. Ως εκ τούτου οι κατασκευαστές πιέστηκαν να απορροφήσουν το κόστος και να τα τοποθετούν με δικά τους έξοδα.

Όπως και να το κάνεις όμως, όταν η τιμή ενός αυτοκινήτου πέφτει επί της ουσίας σχεδόν ένα χιλιάρικο δεν είναι κι άσχημα. Μπορεί να προέχει η ασφάλεια, είναι όμως τελικά το οικονομικό που μετράει. Δεν είχε εξάλλου κανείς λόγο να μην παραγγείλει το νέο του αυτοκίνητο χωρίς ESP παρά μόνο για να γλιτώσει χρήματα.

Η υποχρέωση των κατασκευαστών για περισσότερα συστήματα ασφαλείας δεν θα τελειώσει όμως με ότι έχουμε σήμερα, όπως δεν τελείωσε με την καθιέρωση των ζωνών ασφαλείας τριών σημείων. Θα έρθουν κι άλλα συστήματα. Ποια όμως;
Ανάμεσα σε όλα τα συστήματα που σήμερα πληρώνουμε εξτρά, ποιο νομίζετε ότι είναι αυτό που θα γίνει υποχρεωτικό και θα αναγκαστούν οι κατασκευαστές να τοποθετούν χωρίς χρέωση;
Πολλοί θα ήθελαν να πρόκειται για κάποιο από τα συστήματα μείωσης της κατανάλωσης. Και φυσικά κάτι τέτοιο θα ευνοούσε, όμως μέχρι σήμερα μόνο συστήματα ασφαλείας έχουν γίνει υποχρεωτικά. 

Από τα συστήματα ασφαλείας, ο αερόσακος είναι χρόνια τώρα υποχρεωτικός, ενώ στη λίστα έχουν προστεθεί και διάφορες ενισχύσεις του αμαξώματος αλλά και σχεδιαστικές προδιαγραφές για την ασφάλεια των πεζών. Τι μένει;

Αν οι απαιτήσεις του συνδέσμου ασφαλιστικών εταιρειών στην Αμερική είναι δείγμα, φαίνεται πως το επόμενο στη λίστα των υποχρεωτικών θα είναι το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος πανικού με χρήση ραντάρ για τον έλεγχο της απόστασης από τα προπορευόμενα οχήματα και φυσικά επέμβαση στα φρένα. Οι στατιστικές δείχνουν πως συμβάλει καθοριστικά στην αποφυγή συγκρούσεων. 

Εσείς όμως τι θα θέλατε να δείτε υποχρεωτικό σε όλα τα αυτοκίνητα; Και από οικονομικής πλευράς, τι πληρώνετε σήμερα ως εξτρά και θα θέλατε να έχει το επόμενο αυτοκίνητό σας ως στάνταρ; Τι λέτε; 
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
anast... (19/2/2015, 09:17) το επομενο πιστευω θα ειναι η αυτοματη ειδοποιηση σε περιπτωση ατυχηματος...θα εφαρμοστει σε 2 χρονια, αν δεν κανω λαθος
attsi... (6/2/2015, 08:55) Καποιο ηλεκτρονικο συστημα που να ακινητοποιει το αυτοκινητο οταν δεν ειναι ασφαλες λογω κακης συντηρισης Π.Χ.στα φρενα,στο τιμονι,οδηγηση την νυχτα με σβυστα φωτα και γενικα να ακινητοποιει το αυτοκινητο οταν ειναι επικινδυνο και για τον οδηγο του και για τους αλλους οδηγους !!



Απάντηση:
Αυτο πλάκα-πλάκα ειναι εξαιρετικη ιδέα. Να βγαίνει ενα μήνυμα οτι σε 50 χιλιόμετρα, το αυτοκίνητο θα ακινητοποιηθει. Οδηγήστε το ΤΩΡΑ στο πλησιέστερο επισκευαστήριο!
elmar... (4/2/2015, 11:05) Το μαύρο κουτί. Εκεί θα  τα πάντα καταγράφονται τα πάντα όπως στα πολιτικά αεροπλάνα.
theod... (3/2/2015, 10:13) Εμένα η γνώμη μου είναι ότι θα έπρεπε να διαθέτουν φώτα xenon διότι ειδικά εδώ στην Ελλάδα έχει παραγίνει το κακό με το στράβωμα από κιτ σε φανάρια που δεν είναι τουλάχιστον τύπου projector. Ωστόσο δίνω δίκιο εν μέρει διότι ο δημόσιος φωτισμός ειναι κάκιστος έως ανύπαρκτος.
geome... (31/1/2015, 21:11) Συμφωνώ, ότι και η ένδειξη χαμηλής πίεσης ελαστικών θα γίνει σύντομα υποχρεωτική.
stath... (30/1/2015, 18:21) Ολα αυτά τα υποχρεωτικά συστήματα αφορούν τα καινούρια αυτοκίνητα και όχι τα παλιά. Όλοι λοιπόν εμείς που έχουμε παλιά, θα ήθελα να έχουμε τη δυνατότητα να τα εφοδιάσουμε με όποιο από αυτά τα συστήματα επιθυμούμε. Δηλαδή οι κατασκευαστές ABS, ESP κ.λ.π. να μπορούν να διαθέσουν στην αγορά τα συστήματα αυτά, ως universal, δηλαδή με μια μορφή που να μπορούν να τοποθετηθούν σε κάθε αυτοκίνητο.
geome... (29/1/2015, 18:35) Νομίζω ότι το αυτόματο φρενάρισμα, όπως σημειώνετε, θα είναι το επόμενο υποχρεωτικό σύστημα. Υποψήφια επίσης και τα συστήματα ελέγχου τυφλής ζώνης, εκτροπής από τη λωρίδα κυκλοφορίας και η κάμερα οπισθοπορείας.
Παράλληλα, οι πίσω αισθητήρες παρακαρίσματος θα γίνουν άτυπα στάνταρ.
konth... (29/1/2015, 15:32) Το καλύτερο σύστημα για μένα στο αυτοκίνητο εκτός από αυτά που εφαρμόζουν θα ήταν να μην αφήνει τον οδηγό να τρέχει όταν δεν είναι σε λωρίδα ταχείας κυκλοφορίας. 
sioli... (29/1/2015, 13:33) Το σύστημα αποφυγής πεζών-εμποδίου , και οι ενδείξεις πίεσης ελαστικών σίγουρα είναι σχετικά απλά κι οικονομικά συστήματα που θα βοηθήσουν την μείωση των ατυχημάτων και καλό θα ηταν να υπάρχουν standard στα αυτοκινητά μας ! 
Όσα ηλεκτρονικά όμως κι αν βγουν , ο ανθρώπινος προσωπικός παράγοντας σίγουρα θα αποτελεί τον  βασικό υπαίτιο του ατυχήματος.
Προσωπικά πιστεύω ότι όλες οι χώρες κι ειδικά η Ελλάδα θα πρέπει να εκπαιδεύσει τον κόσμο ξεκινώντας από τα παιδιά μας ώστε να αποκτήσει οδηγική παιδεία .Ο συνδυασμός γνώσης για το "κεφάλαιο" οδήγηση  μαζί με την συμβολή της τεχνολογίας θα οδηγήσει στο ποθητό αποτέλεσμα μείωσης των ατυχημάτων ...αλλιώς ας αφήσουμε ρομπότ να μας καθοδηγήσουν στο μελλον !!