Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πώς πήγαμε από τις «κούρσες» στην μανία των SUV; Τι σχήμα ακολουθεί;
Πώς θα είναι η ζωή με όριο τα 30 χλμ./ώρα;
Ποιο αμάξι θα αγόραζες αν ήξερες πως θα το κρατούσες 20 χρόνια;
Το αγοράζεις για κελεπούρι το μεταχειρισμένο GTi ή «απαπα»;
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Βάλε το NSX στην πρίζα!
Διαβάστηκε από 3403 αναγνώστες

Όταν ακούει κανείς τη λέξη «υβριδικό», τότε σκέφτεται βαρετό. Και βαρύ. Και αργό. Και σίγουρα, όχι supercar. Βάλε το NSX στην πρίζα! Όταν ακούει κανείς τη λέξη «υβριδικό», τότε σκέφτεται βαρετό. Και βαρύ. Και αργό. Και σίγουρα, όχι supercar. Από τη Ferrari LaFerrari, την Porsche 918 Spyder (εικόνα), το BMW i8 και τη McLaren P1, μέχρι το νέο Honda NSX. Όλα είναι υβριδικά. Και έρχονται και άλλα. Όταν ακούει κανείς τη λέξη «υβριδικό», τότε σκέφτεται βαρετό. Και βαρύ. Και αργό. Και σίγουρα, όχι supercar. Ποιον ενδιαφέρει εάν ένα supercar, όπως η εικονιζόμενη LaFerrari είναι υβριδικό; Μήπως μόνο τις ίδιες τις εταιρείες; Όταν ακούει κανείς τη λέξη «υβριδικό», τότε σκέφτεται βαρετό. Και βαρύ. Και αργό. Και σίγουρα, όχι supercar. Όμως τα δεδομένα έχουν αλλάξει. Οι κατασκευαστές παρουσιάζουν συνεχώς νέα υβριδικά supercar, για να μειώσουν τους ρύπους τους.

Από τη Ferrari LaFerrari, την Porsche 918 Spyder, το BMW i8 και τη McLaren P1, μέχρι το νέο Honda NSX. Όλα είναι υβριδικά. Και έρχονται και άλλα.

Όμως εδώ μπαίνει το ερώτημα: Ποιον ενδιαφέρει εάν ένα supercar είναι υβριδικό; Μήπως μόνο τις ίδιες τις εταιρείες;

Επίσης, όταν ένα αυτοκίνητο-όνειρο αντικαθιστά τα πολυκύλινδρα, πωρωτικά και ψαρωτικά μοτέρ του παρελθόντος (V12, V10 κ.λπ.), με 2 και 3 ηλεκτρικούς κινητήρες + έναν 4κύλινδρο ή το πολύ 6-8κύλινδρο, πόσο «ονειρικό» μπορεί να είναι;

Δείτε π.χ. τη Formula 1: Πού είναι ο ήχος των πρόσφατων 12κύλινδρων, 10 κύλινδρων και 8κύλινδρων του παρελθόντος, που αντηχούσε σαν αυτόν από μαχητικό τζετ και έκανε τους θεατές να φορούν ωτοασπίδες; Τα νέα 1.600άρια με turbo και σύστημα ανάκτησης ενέργειας, ακούγονται σαν έντομα σε βάλτο!

Ακόμη και σαν εικόνα να το δει κανείς, κάτι δεν κολλάει: Παρκάρεις π.χ. την απαστράπτουσα Porsche 918 Spyder σου έξω από το καζίνο του Μονακό. Βγαίνεις από το αυτοκίνητο παρέα με τη δίμετρη καλλονή και μαζί με τα κλειδιά, δίνεις στον παρκαδόρο και το καλώδιο με το φορτιστή, λέγοντάς του «βρες σε παρακαλώ και μια πρίζα να το βάλεις»…

Μετά από αυτά, εσείς τι λέτε;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
tasia... (28/3/2015, 12:07) Η δική μου άποψη βρίσκεται κάπου στη μέση, καθώς λατρεύω τους μεγάλους ατμοσφαιρικούς κινητήρες στα σπορ αυτοκίνητα, και το αγαπημένο μου αυτοκίνητο είναι η Lamborghini Huracan, αλλά βρίσκω έξυπνη και τη λειτουργία των υβριδικών είτε είναι σπορ είτε όχι και πεθαίνω για Ferrari LaFerrari και Porsche 918 Spyder. Και παράλληλα δεν έχω πρόβλημα και με τους turbo κινητήρες, αρκεί να μην επηρεάζουν σημαντικά τον ήχο, όπως ας πούμε στο Nissan GT-R.
stath... (28/3/2015, 11:54) Προσωπικά δεν μου αρέσουν τα υβριδικά supercars διότι η προσθήκη όλων αυτών των μηχανισμών, δίνει βάρος στο αυτοκίνητο και τελικά μειώνει τις επιδόσεις του. Θα προτιμούσα λοιπόν αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και όσο το δυνατό λιγότερο βάρος, για μεγιστοποίηση των επιδόσεων.