Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Η ΕΕ θα αναγκάσει τους κατασκευαστές να φτιάξουν φθηνότερα ηλεκτρικά. Πως;
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Χειρόφρενο ή «τρίχες»;
Διαβάστηκε από 11279 αναγνώστες

Γιατί ηλεκτρικό χειρόφρενο; Κάποιος μηχανικός θα έκανε σεξ στο αυτοκίνητο και το χειρόφρενο τον ενοχλούσε. Η μόνη εξήγηση… Έχετε διαφορετική άποψη ή θέλετε και εσείς να γυρίσουμε το χρόνο πίσω και να εξαφανίσουμε τα ηλεκτρικά χειρόφρενα; Γιατί ηλεκτρικό χειρόφρενο; Κάποιος μηχανικός θα έκανε σεξ στο αυτοκίνητο και το χειρόφρενο τον ενοχλούσε. Η μόνη εξήγηση… Τα τελευταία χρόνια έχουμε γίνει μάρτυρες μιας παράξενης εισβολής: Τα ηλεκτρικά χειρόφρενα, τα οποία με το πάτημα του κουμπιού αναλαμβάνουν να σταθεροποιήσουν το αυτοκίνητο, επιτίθενται κατά κύματα. Εδώ δεν υπάρχει περίπτωση να ξεχάσεις να τραβήξεις χειρόφρενο (ειδικά αν υπάρχει αυτόματο κιβώτιο), δε χρειάζεται δύναμη για να το λειτουργήσεις, δε χρειάζεται ιδιαίτερη συντήρηση και σίγουρα δεν κινδυνεύεις να… σου μπει πουθενά ο λεβιές, αν κάνεις την καμπίνα του αυτοκινήτου κρεβατοκάμαρα!

Πέρα από τα αστεία το ηλεκτρικό χειρόφρενο είναι μια άνεση, η οποία κάνει και εξοικονόμηση χώρου στην καμπίνα: ένα κουμπάκι αντικαθιστά τον… κλασικό λεβιέ, ενώ εξαφανίζει και όποια καλώδια ή συρματόσχοινα υπάρχουν κάτω από το αυτοκίνητο.

Είναι όμως όλα τόσο μαγικά και ωραία; Σίγουρα όχι! Αν ένα παιδάκι, από περιέργεια και χωρίς να το πάρει είδηση ο οδηγός, τραβήξει το κουμπί το ηλεκτρικό χειρόφρενο επενεργεί κανονικά. Σε αυτή την περίπτωση το ατύχημα δεν είναι απίθανο. Επίσης η απενεργοποίηση του ηλεκτρικού χειρόφρενου απαιτεί πάτημα του φρένου και κατάλληλη εκπαίδευση. Πάντως να λέμε και του στραβού το δίκιο, αν φοράς ζώνη και ξεκινήσεις, το ηλεκτρικό χειρόφρενο απενεργοποιείται αυτόματα. Το πιο σημαντικό για όλους τους πραγματικούς οδηγούς όμως είναι πως το ηλεκτρικό χειρόφρενο δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να σώσει τον οδηγό από μια ακραία κατάσταση υποστροφής.

Με το κλασικό χειρόφρενο ένας έμπειρος οδηγός μπορεί να αποτρέψει την άσχημη εξέλιξη ενός ακραίου γλιστρήματος του μπροστινού μέρος τραβώντας στιγμιαία το χειρόφρενο προκαλώντας γλίστρημα του πίσω. Με το ηλεκτρικό χειρόφρενο αφενός είναι αδύνατο να βρεις το κουμπάκι για να το τραβήξεις μέσα στον πανικό και αφετέρου συνήθως επενεργεί και στους 4 τροχούς…
Κανονικό ή ηλεκτρικό χειρόφρενο τελικά; Κανονικοοοοοοοοό!!! Αν κάποιος είναι τεμπέλης ή ξεχνάει να τραβήξει χειρόφρενο όταν σταματάει ας μην οδηγεί. Δεν του αξίζει. Δε θα πληρώνει τη νύφη το 99% των υπόλοιπων οδηγών.

Έχετε διαφορετική άποψη ή θέλετε και εσείς να γυρίσουμε το χρόνο πίσω και να εξαφανίσουμε τα ηλεκτρικά χειρόφρενα;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
manol... (8/5/2015, 22:39) Αλλος ενας μπελας οταν περσουν λιγο τα χρονια στο αυτοκινητο σας.Μου εχει τυχει να παλευω 8 ωρες να ξεκολλησει η δαγκανα σε γερμανικο πανακριβο σενταν και τελικα να αλλαζουμε ολη την δαγκανα.Σε αντιπρωσια με το διαγνωστικο...Εχω φιλο με γαλλικο πολυμορφικο αναβει λαμπακι.Απο την αποψη της λειτουργικορητας και αξιοπιστιας ψηφιζω κλασικο.Ασε που αν πεσει η μπαταρια παπαλα...δεν το κουνας.
alexh... (7/5/2015, 22:57) Πόσο πάει το μαλλί του εγκεφάλου του ηλεκτρικού χειρόφρενου; 150 για τα mercedes. Καλή άνεση.
forma... (6/5/2015, 12:02) Το κλασικό χειρόφρενο είναι μονόδρομος για τα εκτός δρόμου αυτοκίνητα. Η χρήση του χειρόφρενου είναι συχνά απαραίτητη σε συγκεκριμένους χειρισμούς και μπορεί να σώσει ζωές σε κρίσιμες καταστάσεις. Φυσικά δεν σχολιάζω την αξιοπιστία και την δυνατότητα επισκευής/ρύθμισης όταν βρίσκεσαι "εκτός πολιτισμού". Για τα αυτοκίνητα πόλης & ταξιδιού είναι μια ελκυστική πολυτέλεια με δυνατότητα να συνεργάζεται με τα λοιπά συστήματα ασφαλείας του οχήματος (στάθμευση, εκκίνηση σε ανηφόρα, ασφαλεια κλοπής κ.λπ.). Dr. Format [email protected]
stath... (6/5/2015, 11:23) Κατ' αρχάς συμφωνώ με τη Λουκία και την αναλυτική περιγραφή της. Εγώ δεν έχω καμιά εμπειρία με το ηλεκτρικό χειρόφρενο, διότι μέχρι τώρα οδηγώ παλιά αυτοκίνητα. Όμως έχω την εντύπωση ότι από τη μια όλα τα ηλεκτρονικά κάνουν πιο εύκολη τη ζωή των οδηγών, από την άλλη όμως είναι πιο ευαίσθητα, από ότι τα αντίστοιχα μηχανικά και ιδιαίτερα όταν τα αυτοκίνητα παλιώσουν, μπορεί να δημιουργήσουν διάφορα προβλήματα. Πέρα όμως από αυτά, το μηχανικό χειρόφρενο πιστεύω ότι έχει το πλεονέκτημα ότι μπορείς να το χρησιμοποιήσεις, όταν το χρειαστείς, πιό άμεσα, να το τραβήξεις όσο δυνατά κρίνεις σκόπιμο, ή για να μπλοκάρεις τους πίσω τροχούς, ή για να τους περιορίσεις λίγο την κίνηση, ας πούμε για να ξεκινήσεις σε γλυστερό έδαφος. Γενικά το μηχανικό σου δίνει ένα καλύτερο και ακριβέστερο χειρισμό, από όσο το ηλεκτρικό, Όπως επίσης σου δίνει μια σιγουριά ότι τραβώντας το στο παρκάρισμα, μαζί με το συνδυασμό μιας 1ης ή όπισθεν στο κιβώτιο, έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, ότι το αυτοκίνητο σου είναι καλά ακινητοποιημένο.
nikos... (6/5/2015, 07:18) Ας πούμε τα θετικά του. Βάζεις ζώνη,μίζα,ταχύτητα και έφυγες. Σταματάς, βγάζεις το κλειδί ή¨ απλά σβήνεις την μηχανή και μπλόκαρε. Τα αρνητικά του: σε φανάρι με κλίση δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και...πατάς φρένο συνέχεια γιατί δεν έχεις άλλη λύση. Τώρα με το θέμα της υποστροφής νομίζω ότι είναι καθαρά θέμα μαγκιάς αυτό που περιγράφετε. Πέστε μου αλήθεια πόσοι απο εμάς όταν οδηγούμε απενεργοποιούμε τα esp κλπ ? νομίζω ότι κάπου τα μυαλά μας πρέπει να ηρεμήσουμε. Ευχαριστω
katha... (6/5/2015, 01:44) xwris na pw polla logia mou aresei to klasiko xirofreno. alla episis na sxoliasw kai kati akomi pou diavasa oti en kinisi epiase ilektriko xirofreno xwris na gnwrizw apo to thema auto me to ilektroniko ligo xazo tha mou fenotan na min to exoune sketoi oi eteries kai na to exoune valei etsi apla egw me tin dikia mou gnwmi en kinisi den tha litourgi to ilektroniko xirofreno kai toso aplo dioti edw kai sta klasika xirofrena ama ksexasis to xirofreno sfirizi to tablo opote kata 99% den tha epiane to ilektroniko en kinisi
katha... (6/5/2015, 01:44) xwris na pw polla logia mou aresei to klasiko xirofreno. alla episis na sxoliasw kai kati akomi pou diavasa oti en kinisi epiase ilektriko xirofreno xwris na gnwrizw apo to thema auto me to ilektroniko ligo xazo tha mou fenotan na min to exoune sketoi oi eteries kai na to exoune valei etsi apla egw me tin dikia mou gnwmi en kinisi den tha litourgi to ilektroniko xirofreno kai toso aplo dioti edw kai sta klasika xirofrena ama ksexasis to xirofreno sfirizi to tablo opote kata 99% den tha epiane to ilektroniko en kinisi
nikos... (5/5/2015, 23:42) Ας πούμε τα θετικά του. Βάζεις ζώνη,μίζα,ταχύτητα και έφυγες. Σταματάς, βγάζεις το κλειδί ή¨ απλά σβήνεις την μηχανή και μπλόκαρε. Τα αρνητικά του: σε φανάρι με κλίση δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και...πατάς φρένο συνέχεια γιατί δεν έχεις άλλη λύση. Τώρα με το θέμα της υποστροφής νομίζω ότι είναι καθαρά θέμα μαγκιάς αυτό που περιγράφετε. Πέστε μου αλήθεια πόσοι απο εμάς όταν οδηγούμε απενεργοποιούμε τα esp κλπ ? νομίζω ότι κάπου τα μυαλά μας πρέπει να ηρεμήσουμε. Ευχαριστω
reven... (5/5/2015, 20:38) ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ!! ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΟΛΙΑ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΙΑ! ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΣ ΝΑ ΤΟ ΔΕΣΕΙΣ, ΔΕΝΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΒΥΣΙΜΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ (ΤΟ ΕΧΩ ΤΕΣΤΑΡΕΙ ΣΕ "ΓΚΡΕΜΟ"). ΤΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΝ ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ ΑΛΛΟ ΑΜΑΞΙ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ, ΞΕΧΝΑΣ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙΣ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ!!!! ΜΕ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ....
ferra... (5/5/2015, 17:01) Καλό το ηλεκτρικό χειρόφρενο όπως και το abs, το esp, κ.τ.λ. σε οδηγικές συνθήκες δεν πρέπει να είσαι ο πνευματικός συνοδοιπόρος τους Μίκαελ Σουμάχερ για να αντιδράσεις, ούτε ο μέσος οδηγός και άνω, κ.τ.λ. αλλά ενστικτωδώς για την επιβίωση, γιατί διαβάσαμε στο auto triti και τέτοια περί Σουμάχερ. Καταρχάς στις όποιες βλάβες είναι περισσότερο πολυέξοδο από το κλασσικό, σε περίπτωση που χαλάσουν οι αισθητήρες των πεντάλ, με μία κίνηση συμπλέκτη, γκαζιού, μπορεί να λυθεί το ηλεκτρικό χειρόφρενο.Σε περίπτωση παιδιού που να το αφήσεις για ένα λεπτό από τα μάτια σου, πειράξει το διακόπτη ΔΕΝ υπάρχει θέμα.Και ναί δεν είσαι αναίσθητη και αφήνεις αμολυμένα τα παιδιά σου, αλλά γι'αυτό λέγονται ΠΑΙΔΙΑ. Μπορεί να κολλήσει από αστοχία και να υπάρξει τετ α κε, όπως μπορεί να συμβεί σε περίπτωση κολλήματος ενός ταμπούρου πίσω, αυτά τα προβλήματα είναι όπως και σε άλλα κλασσικά υποσυστήματα του οχήματος μας. Υπάρχει σε κάθε όχημα, διαφορετικός τρόπος, κ.τ.λ. δυνατότητα απενεργοποίησης του ηλεκτρικού χειρόφρενου. Αν είσαι εν κινήσει και το τραβήξεις και το έχεις τραβηγμένο για κάποια δευτερόλεπτα, επενεργεί το abs και θα φρενάρει μόνο του το όχημα σταδιακά μέχρι να φτάσει σε ακινητοπόιηση, με ασφάλεια, για τους επιβάτες. Σε κάθε περίπτωση επειδή τα δοκίμασα και τα δύο, σε περίπτωση οδηγικού κινδύνου, κατάσταση οδοστώματος χιόνι, ανηφόρα-κατηφόρα, κ.τ.λ. το κλασσικό με βολεύει καλύτερα, μέσα στα όρια των νόμων της φυσικής εννοείται και όχι με υπερβολές, κ.τ.λ.Εκεί δεν υπάρχει το ηλεκτρικό.Σε υποστροφή, υπερστροφή τεχνητή, χιόνια σε κατηφόρα, πάγο, κ.τ.λ. το κλασσικό υπερτερεί. Οι Γερμανοί λένε πως κάποια στιγμή θα καταργήσουν τα ηλεκτρικά χειρόφρενά και θα έχουν μόνο τα κλασσικά, ΝΑ ΔΟΥΜΕ. Τα ίδια ισχύουν και για το abs, esp, κ.τ.λ. σε στεγνό δρόμο θέλω να μην έχω abs, δεν μου δίνει το δικαίωμα ο κατασκευαστής να το απενεργοποιώ, οπότε τοποθετώ εγώ διακόπτη και επιλέγω πότε να έχω abs, το ίδιο και στο esp.Θέλω να έχω την δυνατότητα της επιλογής αν θα προτιμήσω το ηλεκτρικό χειρόφρενο.Οπότε να βγαίνει το ίδιο όχημα και με τα δύο χειρόφρενά σε επιλογή των ιδιοκτητών του.
kosta... (5/5/2015, 15:08) Καλύτερο θα ήταν να γράψετε τι από τα 2 είναι καλύτερο με βάση τα μηχανικά μέρη. Ας πούμε ότι το ηλεκτρικό λειτουργεί με αυτό τον τρόπο, κ το μηχανικό με τον άλλο τρόπο. Επίσης τι συντήρηση χρειάζεται το καθένα. Πόσο στοιχίζει η συντήρησή του. Σε ποιες καταστάσεις μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το ένα κ σε ποιες το άλλο. Τα προβλήματα κ τις ιδιαιτερότητες που ενδεχομένως να προκύψουν από το καθένα. Αυτά πιστεύω πως είναι κάποια βασικά ερωτήματα
tsak3... (5/5/2015, 14:05) το ηλεκτρικο χειροφρενο βοηθαει σε μια εκτακτη αναγκη να φρεναρεις πιο γρηγορα . το βαστας γυρω στα τεσσερα δευρολεπτα μαζι με το φρενο .το θεμα ειναι μονο αν θα μπορεσεις να βρεις το κουμπι
ptson... (5/5/2015, 13:57) Απλή απορία: Ξέρει κάποιος που έχει ήδη ηλεκτρικό χειρόφρενο να μου πει τι γίνεται αν μείνει το αυτοκίνητο από μπαταρία; Επίσης όταν σβήσει το μοτέρ για οποιοδήποτε λόγο πιάνει ή δε πιάνει;
elmar... (5/5/2015, 13:14) Εγώ που δεν είμαι technology victim (θύμα τεχνολογίας) αλλά έχω τεχνικές γνώσεις πόσο εύκολο είναι να αλλάξω τα πίσω τακάκια φρένων όταν οι δαγκάνες ενεργοποιούνται με σέρβο μηχανισμούς ;;;;;;;; Αν καταφέρω και αλλάξω τα πίσω τακάκια θα χρειαστώ και laptop για να δώσω εντολή στην ΕCU για την αλλαγή ;;;;;;;;;;;;;;; Γιατί τότε μιλάμε για επίσκεψη στην αντιπροσωπία. Τι διάρκεια ζωής έχει ο διακόπτης ενεργοποίησης - απενεργοποίησης του ηλεκτρικού χειρόφρενου και πόσο κοστίζει η αγορά του μαζί με τα εργατικά ;;;;;;;;;;;;;; Στο δικό μου Nissan στα πίσω φρένα έχει ξεχωριστά το χειρόφρενο με σιαγόνες μέσα στους δίσκους και έξω τις δαγκάνες. Όποτε όταν αλλάζω τακάκια (στο πεζοδρόμιο) δεν χρειάζεται να κουρδίσω τα κυλινδράκια στις δαγκάνες μιας και είναι ξεχωριστά φρένα και χειρόφρενο.
ioaza... (5/5/2015, 12:01) Τόσο το χειρότερο ήθελα να γράψω..... χα χα χα
ioaza... (5/5/2015, 11:56) Μία φίλη είχε το PASSAT και κάτι έπαθε ο εγκέφαλος και μπλόκαρε το χειρόφρενο. Είχε μουλαρώσει.δε κουνούσε με τίποτα.καινούργιο αμάξι μόλις μερικών μηνών. Όσο πιο πολλά ηλεκτρικά λοιπόν τόσο το καλύτερο. Εεεεε, ας πληρώσει και κανένα ξενοδοχείο ο μηχανικός........
johnm... (5/5/2015, 11:53) Καλημέρα! Καλά τα λέει το άρθρο! Όταν υπάρχει κίνδυνος όπου προανέφερε ο αρθρογράφος, λαμβάνουμε υπόψιν ότι μπορεί να γίνει εξάλλου ο άνθρωπος από τα ατυχήματα μαθαίνει όχι από φαντασία. Φυσικά πρέπει να ιεράρχησετε τι είναι πιο σημαντικό η άνεση ή η ασφάλεια; Το ηλεκτρικό χειρόφρενο είναι ένα εντυπωσιακό τρικ για να εντυπωσουμε τον γείτονα μας. Μην μου πείτε ότι δεν έχουμε και μια δόση ματαιοδοξία μέσα μας για να γίνουμε αυτό που δεν είμαστε.πολλές φορές έχω νοιώσει ότι σε περίπτωση υπότροφος θα τραβήξω 2 σκάλες για να επαναφέρω.πόσες φορές κατέβηκα όχι με τετρακίνητο κατηφόρα και τράβηξα 1-2 σκάλες για να κραταει το πίσω μέρος.αν κάποιος από εσάς δεν έχετε την ικανότητα να τα κάνει αυτά πάρτε ηλεκτρικό αλλά μην λετε κάτι που δεν ξέρετε. Πιο αξιόπιστο από το μηχανικό δεν υπάρχει.το ηλεκτρικό χειρόφρενο είναι μια χαρά για γυναίκες και για ηλικιωμένους εμάς τους υπόλοιπους αφήστε μας με τα μηχανικά.
motoe... (5/5/2015, 10:27) ειναι πολυ της μοδας τελικα, περιοδικα ειδικου τυπου να γινονται κουτσομπολιστικα ,να μη πω τι αλλο, με τα "αρθρα" που ανεβαζουν κατα καιρους
pagal... (5/5/2015, 10:24) Στο δικό μου πάντως (Avensis 1.8) δεν χρειάζεται κάτι παράξενο για την ενεργοποίηση/απενεργοποίηση του. Απλά πατάς/σπρώχνεις το "κουμπί". Επίσης δεν νομίζω ότι η πλειοψηφία των οδηγών σε μια τόσο υπερβολική υποστροφή θα μπορούσε να σώσει το αυτοκίνητο με χειρόφρενο ή απλά θα έκανε τα πράγματα χειρότερα... Εκτός αν το επίπεδο του οδηγού είναι επίπεδο οδηγού αγώνων, οπότε τότε δεν θα δικαιολογούνταν η υπερβολική υποστροφή... Ναι και εμένα μου λείπει το κανονικό χειρόφρενο αλλά μόνο σε κάποιες στιγμές. Κατα τα άλλα μια χαρά βολικό είναι το ηλεκτρικό και έχω και ένα τεράστιο ντουλαπάκι στην θέση του κλασσικού. Επίσης πριν γράψετε τέτοια άρθρα καλό θα είναι να οδηγήσετε και περισσότερα αυτοκίνητα που έχουν ηλεκτρικό χειρόφρενο.
klout... (5/5/2015, 10:03) "Το πιο σημαντικό για όλους τους πραγματικούς οδηγούς όμως είναι πως το ηλεκτρικό χειρόφρενο δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να σώσει τον οδηγό από μια ακραία κατάσταση υποστροφής." Νομίζω ότι οι περισσότεροι θα συμφωνήσουμε ότι αυτή τη στιγμή το 99,9% των οδηγών, δεν χρησιμοποιεί το χειρόφρενο με αυτό τον τρόπο. Για το παραπάνω σχόλιο πλέον υπάρχουν τα κατάλληλα ABS, ESP κτλ. Το ηλεκτρικό χειρόφρενο είναι μονόδρομος και θα εφαρμοστεί αργά ή γρήγορα σε όλα τα αυτοκίνητα.
Panpi... (5/5/2015, 09:49) Σαν την αίσθηση των ταχυτήτων και του κανονικού χειροφρενου οταν θέλεις να οδηγάς δεν εχει !!!! Ολα τα αλλα ειναι για γυναίκες και για ανθρώπους ώριμης ηλικίας που θελουν μια ποιο ξεκούραστη και εύκολη οδήγηση .. Η γνώμη μου πάντα ..
geome... (5/5/2015, 09:31) Κανονικό!
cheal... (5/5/2015, 09:19) Πραγματικά απορώ για το ποίος έγραψε ένα τόσο απίθανο σχόλιο! Να τα πάρω με τη σειρά; Λέτε: "Αν ένα παιδάκι, από περιέργεια και χωρίς να το πάρει είδηση ο οδηγός, τραβήξει το κουμπί το ηλεκτρικό χειρόφρενο επενεργεί κανονικά" Συγνώμη, το έχετε δοκιμάσει; Εγώ που το δοκίμασα όταν πρωτοαγόρασα το αυτοκίνητο (με λίγα χιλιόμετρα εννοείται) ένιωσα ένα ελάχιστο στιγμιαίο φρενάρισμα και έλαβα μια προειδοποιητικό μήνυμα στο καντραν των ενδείξεων. ΔΕΝ επενεργησε καθόλου κανονικά! Και όταν ένας φίλος μου ήθελε να το δοκιμάσει σε υψηλότερη ταχύτητα νιώσαμε απλά ένα φρενάρισμα απότομο μεν στιγμιαίο δε, αλλά απουδενί "κανονική επενέργεια"!!!! Για να μή σχολιάσω το οτι τί δουλειά έχει ένα παιδάκι στο μπροστινό κάθισμα του αυτοκινήτου. Είστε περιοδικό αυτοκινήτου και όχι κοτσομπολίστικο... Λέτε: "Επίσης η απενεργοποίηση του ηλεκτρικού χειρόφρενου απαιτεί πάτημα του φρένου και κατάλληλη εκπαίδευση" Δεν είναι δεδομένο ότι ο οδηγός φοράει ζώνη; Είστε περιοδικό αυτοκινήτου... Χρειάζεται εκπαίδευση; Ναι όντως θυμάμαι και εγώ πήγα δυο χρόνια μια σχολή και μετά μου το δώσανε το αμάξι.... Οδηγός θα το χρησιμοποιεί όχι παιδάκι ετσι δεν είναι; και ξαφνικά! "Το πιο σημαντικό για όλους τους πραγματικούς οδηγούς όμως είναι πως το ηλεκτρικό χειρόφρενο δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να σώσει τον οδηγό από μια ακραία κατάσταση υποστροφής." περάσαμε στους πραγματικούς οδηγούς!!! Απο παιδάκια που παίζουν στο μπροστινό κάθισμα και απο οδηγούς που "χρειάζονται εκπαίδευση" για να πατήσουν ένα κουμπάκι με το πόδι στο φρένο περάσαμε σε "πραγματικούς οδηγούς με υποστροφές"!!! Αποφασίστε.... Μη γράφουμε για να γράψουμε... Ηλεκτρικό ή μεσαιωνικό χειρόφρενο, ανάλογα τα μυαλά λοιπόν κατα τη γνώμη μου.
stran... (5/5/2015, 09:17) Έχετε ένα λάθος στο άρθρο...στο δικο μου αμάξι,που ειναι απο τα πρώτα που φόρεσαν ηλεκτρικό χειρόφρενο (Tiguan mod 2/08) αν το ενεργοποιήσεις κατα την πορεία λειτουργεί ως φρένο έκτακτης ανάγκης,ακινητοποιείται το αμάξι άμεσα..το έχω τεστάρει..εχουν ένα θεματάκι στην αλλαγή στα τακάκια...
stor... (5/5/2015, 09:02) εγινε της μοδας τωρα και ολοι βαζουν ηλεκτρικα χειροφρενα, και οταν τους ρωτας το γιατι , για εξοικονομηση χωρου , στο qashqai το βγαλαν και βαλαν ποτηροθηκες και θηκη για i-phone