Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Η ΕΕ θα αναγκάσει τους κατασκευαστές να φτιάξουν φθηνότερα ηλεκτρικά. Πως;
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Παλιό αλλά καλό;
Διαβάστηκε από 18048 αναγνώστες

Μπορεί να σας φαίνεται σαν χθες η αλλαγή της χιλιετίας, αλλά έχουν περάσει 15 χρόνια από τότε. Και αν το αυτοκίνητό σας είναι του 2000 τότε υπάρχουν λόγοι να θεωρείται παλιό. Δείτε τους. Ένα αυτοκίνητο 15ετίας έχει παλιώσει ή κρατάει ακόμη καλά με τα σημερινά δεδομένα της αυτοκίνησης; Μπορεί να σας φαίνεται σαν χθες η αλλαγή της χιλιετίας, αλλά έχουν περάσει 15 χρόνια από τότε. Και αν το αυτοκίνητό σας είναι του 2000 τότε υπάρχουν λόγοι να θεωρείται παλιό. Δείτε τους. Νομίζετε ακόμη πως το 2000 ήταν πρόπερσι; Σας φαίνεται ακόμη καινούργιο το αυτοκίνητό σας παρά τα 15 χρόνια του; Υπάρχουν πραγματικοί λόγοι που κάνουν το αυτοκίνητό σας παλιό ή είναι απλά θέμα μάρκετινγκ; Για να δούμε πέντε λόγους που μετά από 15 χρόνια το αυτοκίνητο παλιώνει.

5.
Πόσες νέες γενιές έχουν βγει από τότε; Σαφώς το δικό σας αυτοκίνητο δεν άλλαξε, παραμένει το ίδιο, καλό ή κακό, όμορφο ή άσχημο, πρακτικό ή δύσχρηστο, όπως ήταν και τη μέρα που το αγοράσατε. Όμως ο κόσμος γύρω του άλλαξε. Από τη μόδα και το τι θεωρούμε σήμερα όμορφο, μέχρι τις λύσεις που σήμερα θεωρούμε απαραίτητες. Κυρίως όμως τις τεχνολογίες που στη δεκαετία που πέρασε είδαν το μεγαλύτερο άλμα από το 1970 και μετά. Αν θέλετε να έχετε εικόνα πόσο παλιό είναι το αυτοκίνητό σας, τότε οι δύο ή τρεις νέες γενιές που έχουν βγει από τη μέρα που το αγοράσατε το μαρτυρούν.

4.
Πόσα κυβικά είναι; Θυμάστε που θέλατε το 1.600άρι για να τραβάει αλλά το 1.400άρι για να καίει; Που τα 100 άλογα ήταν μυθικά πολλά , όμως τα 130Νm ροπής έκαναν τις ρεπρίζ για κλάματα; Πάμε στο 2015 πάλι, όπου 1.400 κυβικά είναι ο «μεγάλος» κινητήρας και τα μοτέρ, αν είναι βενζίνης, παίζουν στο ένα λίτρο. Αν είχατε τότε κάνει το άνοιγμα για το 1.800άρι, για να προσπερνάει καλύτερα, σήμερα τα 1.000άρια έχουν την ίδια ισχύ και ακόμη περισσότερη ροπή και κάνουν το προσπέρασμα παιχνιδάκι. Με το μισό, σχεδόν, μοτέρ.

3.
Είναι ακόμη το αυτοκίνητό σας αυτό που χρειάζεστε; Γιατί πριν από δεκαπέντε χρόνια οι ανάγκες σας ήταν μάλλον διαφορετικές. Πόσοι κυκλοφορείτε με το αυτοκίνητο που αγοράσατε για τον εαυτό σας σήμερα που έχετε να κουβαλάτε ακόμη άλλους τρεις, ή τέσσερις, ή ενίοτε και όλη την οικογένεια του έτερου ήμισυ που το 2000 δεν ξέρατε καν ότι υπάρχει; Ξεμείνατε με το τρίθυρο μικρομεσαίο και βλαστημάτε κάθε φορά που βαζοβγάζετε το παιδί στο καθισματάκι; Το πιθανότερο είναι να έχετε βρεθεί με ένα αυτοκίνητο που δεν σας ταιριάζει καθόλου, γιατί απλά το ξεπεράσατε. Είτε οι ανάγκες σας είτε το πορτοφόλι σας.

2.
Πόσο πληρώνετε για να το κινείτε; Γιατί το δικό σας αυτοκίνητο το αγοράσατε όταν η βενζίνη είχε το λίτρο είχε 100 δραχμές. Σήμερα η τιμή είναι τέσσερις φορές ακριβότερη, που σημαίνει πως το κόστος των καυσίμων και μόνο έχει τετραπλασιαστεί μέσα σε αυτά τα δεκαπέντε χρόνια. Ο μισθός σας; Τετραπλασιάστηκε; Κι αν η βενζίνη δεν σας φαίνεται, τότε μήπως σας φαίνονται τα τέλη κυκλοφορίας; Γιατί τα 1.400άρια του 2000 σήμερα πληρώνουν 300 ευρώ και πλέον λίγο πριν τα Χριστούγεννα, ενώ τα μοντέλα του 2015 με αντίστοιχες επιδόσεις το πιθανότερο είναι πως δεν πληρώνουν τίποτα.

1.
Πόσο γνήσιο είναι το αυτοκίνητό σας σήμερα; Μήπως έχει γίνει σαν το «σφυρί του παππού μου»; Αυτό που λέει «ο πατέρας μου άλλαξε το χερούλι του κι εγώ το κεφάλι του». Γιατί οι κατασκευαστές σταματούν να παράγουν ανταλλακτικά το πολύ ένα με δύο χρόνια μετά το τέλος της εγγύησης του τελευταίου μοντέλου. Που σημαίνει πως, αν το μοντέλο σας σταμάτησε το 2003, και είχε όπως όλα τότε, το πολύ δύο χρόνια εγγύηση, ότι ανταλλακτικό μπήκε στην αγορά μετά το 2006 είναι είτε στοκ, είτε από τρίτο κατασκευαστή. Στα 9 αυτά χρόνια πόσες φορές έχετε βάλει γνήσιο ανταλλακτικό; Μήπως όλο και λιγότερο συχνά;

Εσείς τι λέτε; Ισχύουν όλα αυτά ή το δικό σας 15χρονο «δεν σπάει, δεν χαλάει»;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
pan_8... (11/6/2015, 00:55) Κατά τη γνώμη μου, σε γενικές γραμμές όντως θεωρείται παλιό. Γενικές γραμμές όντως ισχύουν όλα αυτά, επειδή, κατά βάση, ένα σύγχρονο αυτοκίνητο είναι τουλάχιστον πιο ασφαλές. Ωστόσο, αυτό δεν είναι απόλυτο. Εδώ η έγκαιρη και εντός των προδιαγραφών συντήρηση, η κατάσταση του αμαξιού (π.χ. εάν έχει συγκρουστεί σφορδά), τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει σε συνδυασμό με τη χρήση που του έχει γίνει, καθώς και τα έξοδά του γενικά, παίζουν ρόλο. Γενικά είμαι υπέρ του καινούριου, αρκεί φυσικά ο αγοραστής να μπορεί να αγοράσει και συντηρήσει κάτι εφάμιλλο ή ανώτερο, και όχι να αναγκαστεί να δώσει το παλιό π.χ. μεσαίο στα 1800 για χιλιάρι μικρό πόλης. Υ.Γ. το πρώτο μου αμάξι, παλιό οικογενειακό μας, ήταν ένα σουηδικό μεσαίο σεντάν (το 460 GLE για τους γνώστες), μοντέλο 1992, στα 1700 κυβικά. Πολύ αξιόπιστο και χωρίς βλάβες. Είχε σχεδόν 300.000 χιλιόμετρα στο οδόμετρο και ήταν συντηρημένο έγκαιρα μεν, αλλά σε εξωτερικό συνεργείο, και όχι με τις εργοστασιακές προδιαγραφές. Ζητούσε μόνο αναλώσιμα. Το αμάξι απεσύρθη, επειδή δεν υπήρχαν ανταλλακτικά.
giala... (4/6/2015, 21:00) SAXO VTS 16v, του 2003 μοντελο 225000χιλ. ζορισμενα χιλιομετρα, εχω τωρα επανω 2 φορες μ εβγαλε άξονα και μικρη διαρροη λαδιων κινητηρα που ειχα στα 185000 χιλ. τοφτιαξα ενα καθαρισμα κεφαλης τσιμουχακια κλπ αλλαγη φλαντζας (πλαναρισμα) κεφαλης κομπλε ο κινητηρας πεντακαθαρος ελαχιστες εως μηδενικες φθορες λαδακι απαραιτητως 0w-40 ful synthetik mobil 1καθε 7000χιλ. και παντα φιλτρο λαδιου.Το μυστικό μου αν και το σκιζω καθημερινα (BILSTEIN GRUP N μπροστα 23αρες ραβδους στρεψης πισω για τους γνωριζοντες) ειναι οτι παντα το ζεσταινω κατα την πορεια οδηγησης μεχρι να σηκωθουν οι δεικτες λαδιου και νερου,ποτέ δεν το πατω δηλαδη κρυο.Επισης και αντλια βενζινης μ εβγαλε μια φορα.Θελω να το δω να γραψει 500000 χιλ. χαιρομαι να το οδηγαω δεν το χορταινω με τιποτα
lampr... (25/5/2015, 00:25) Toyota starlet του 1991 300000χιλ ενα ψυγείο άλλαξα και ενα δυναμό.
axis1... (24/5/2015, 15:08) HYUNDAI Accent Full Ls Mod. 2001 (84 HP) (225.000 Km) Τί να πρωτογράψω, τώρα συνειδητοποιώ ότι πέρασαν (14) χρόνια που το έχω!!!! Χιλιόμετρα μέσα στο χαμό της Θεσσαλονίκης και στην Εθνική....Είναι κατά σειρά το τέταρτο αυτοκίνητο που έχω στη διάθεσή μου και με ανέχεται τόσα χρόνια... Απόλυτα Value for money!!! Απροβλημάτιστο και φυσικά μόνο (14) επισκέψεις στην αντιπροσωπεία για ετήσιο Service..
giann... (24/5/2015, 14:27) Seat Cordoba 1.4 101hp μοντέλο του 1998 είναι το αυτοκίνητο του πατέρου μου και του χρόνου περνάει στα δικά μου χέρια εχει γίνει μετατροπή στα 120hp έχει κάνει 200,000 χλμ αλλά είναι καλό συντηρημένο στα χιλιόμετρα που χρειάζεται γίνεται έλενχος και γενικα το αυτοκίνητο είναι καταπληκτικό !!!
octav... (24/5/2015, 02:12) SCODA OCTAVIA 1.8t του 2001.Απλα τελειο.240 αλογα αρκετο κυνηγη στο δρομο δεν σπαει δεν χαλαει.Με σκληρα ρυθμειζομενα αμορτισερ KW δεν ακους το παραμικρο.απο βλαβες?πολαπλασιαστες και το ενα βεντιλατερ δηλαδη τιποτα.βενζινη?αν το κυνηγας θα καψει.τα καινουργια τα τουρμπατα για να φερουνε χιλιομετρα δεν καινε?τη να ζηλεψω απο τα καινουργια?ας ερθει οποιο μικρο η μεσαιο διπλα μου.Α Ν μπορει.....
arist... (24/5/2015, 00:57) Ο ΠΕΘΕΡΟΣ ΜΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΕΔΩ & 14 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΑ TOYOTA AVENSIS ΣΑΝ ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΣΑΣ. ΕΔΩ ΚΑΙ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΑ ΕΞΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ: ΚΑΙΕΙ Ο,ΤΙ ΛΑΔΙ ΚΙ ΑΝ ΤΟΥ ΒΑΛΕΙΣ, Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΧΕΙ ΜΕΙΩΘΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 30 ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ, ΤΟ R/CD ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΓΙΑΤΙ Η ΠΛΑΚΕΤΑ ΤΟΥ ΚΑΗΚΕ , ΤΑ ΠΙΣΩ ΦΑΝΑΡΙΑ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΤΗ ΣΤΕΓΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ & ΜΟΛΙΣ ΒΡΕΞΕΙ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΜΕ ΝΕΡΟ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΧΩΡΟ ΟΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΡΕΖΕΡΒΑ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ. ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Η TOYOTA ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΛΛΑΖΕΙ; ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ. . .
geome... (24/5/2015, 00:19) Από τις απαντήσεις φαίνεται ότι ένα προσεγμένο αυτοκίνητο δεκαπενταετίας και κατά προτίμηση Ιαπωνικό, δεν χρειάζεται αντικατάσταση. Και η δική μου εμπειρία από το HRV μου του 2002 είναι παρόμοια. Θα έλεγα ότι οι βασικοί λόγοι για να σκεφτεί κάποιος την αντικατάσταση ενός ικανοποιητικού κατά τα άλλα αυτοκινήτου, είναι: 1. Να έχει μείνει σημαντικά πίσω σε συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. 2. Η κατανάλωσή του να είναι αρκετά αυξημένη σε σχέση με τα σύγχρονα αντίστοιχα αυτοκίνητα, και σε σχέση βέβαια με τα χιλιόμετρα που κάνει. Διακρίνω πάντως ότι η τάση να εξιδανικεύσουμε (συμπεριλαμβάνω και τον εαυτό μου) το παλιό και αγαπημένο μας αυτοκίνητο σε σχέση με τα σύγχρονα, έχει περισσότερο συναισθηματική παρά ρεαλιστική βάση.
zafol... (23/5/2015, 23:28) Toyota land cruiser 120 diesel του 2006 με 150.000 χλμ , σαν καινουργιο, δεν εχει κάψει ουτε λάμπα παρόλο που εχει πάει απειρες φορές σε ειδικές διαδρομές μεγάλης δυσκολίας. Αψογο.
sspyr... (23/5/2015, 21:39) Είμαι ένας ευτυχισμένος κάτοχος ενός BMW 328 Ε36 station Wagon μοντέλο 1997 και ενός Hyundai Atos Prime 2006. Ας αρχίσουμε από το μικρό. Το πήρα μεταχειρισμένο 3 χρονών με 26.900 χλμ. Τώρα έχει πάνω απο 80.000. Μία φορά μόνο χρειάστηκε να αλλάξω το λαμπάκι της καμπίνας των επιβατών που μου κάηκε. Κόστος 0.5 ευρώ. Μόνο λάδια, βενζίνη, και μία φορά που του έβαλα καινούργια μπαταρία. Δεν καταλαβαίνει τίποτα το μικρό, σίγουρα δεν είναι το πιο όμορφο, το πιο οικονομικό, το πιο δυνατό, έχει χάλια πλαστικά ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ. Πάμε στο μεγάλο, την αγάπη μου. Μοτερ από άλλο πλανήτη 2800κκ , ίσως ένα από τα πιο πετυχημένα μοτερ που έχει βγάλει η BMW, καίει κανονικά για τα κυβικά του, αξιοπιστία άνευ προηγουμένου, στρίβει όπως θέλω εγώ, φρενάρει όπως θέλω εγώ, το μόνο ηλεκτρονικό που έχει είναι ένα ABS και ειλικρινά δεν μου λείπει κανένα esp, tsc, antispin, και ένα άλλο σωρό ηλεκτρικά καλούδια που μας έχουν φορτώσει τελευταία. Το μοναδικό πράγμα που χρειάζεται είναι ένα ΜΗΧΑΝΙΚΟ μπλοκέ. Το χρησιμοποιώ συνήθως χειμώνα σε δύσκολες χειμερινές συνθήκες, χιόνια και πάγο. Με μία τετράδα χειμερινά απλά κάνει θαύματα. Δεν θα άλλαζα κανένα από τα δύο. Εάν ήθελα να κάνω παραπάνω οικονομία απλά ίσως να έκανα υγραέριο το Hyundai. Ακούω κατά καιρούς διάφορες βλάβες που βγάζουν καινούργια αυτοκίνητα και ειλικρινά γελάω.
anade... (23/5/2015, 20:31) Passat 99 1600cc . 130000χιλιομετρα όλα σε ταξιδια, έχω αλλάξει μονο αμορτισέρ και τακάκια. Αυτοκίνητο όνειρο και καλοφτιαγμένο.
tsagt... (23/5/2015, 20:18) ΘΑ ήθελα να δω το ίδιο άρθρο σε 10 χρόνια που τα σημερινά σαπάκια Γαλλίας, Γερμανίας, Ιαπωνίας και κάθε χώρας πάνε πιο συχνά στο συνεργείο για τις ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ παρά στο βενζινάδικο... σίγουρα έχουν αλλάξει οι εποχές , τα σημερινά είναι σε όλα καλύτερα αλλά καθαρά αναλώσιμα σαν τα ψυγεία, τους υπολογιστές , τα κινητά και κάθε τεχνολογικό κατασκεύασμα... σημεία της υπερκαταναλωτικής κοινωνίας....
aster... (23/5/2015, 17:33) Το αυτοκίνητο πρέπει να μένει στην κατοχή μας μέχρι να λιώσει, ώστε να αποσβέσει το κόστος του (αγοράς αλλά και παραγωγής). Επιπλέον λίγοι Έλληνες έχουν πραγματικά την οικονομική δυνατότοτητα να κυκλοφορούν καινούριο αυτοκίνητο. Οι περισσότεροι από αυτούς που αγόρασαν καινούριο αυτοκίνητο έκαναν λάθος οικονομική κίνηση και ουσιαστικά έχουν υποθηκεύσει (ακόμη και αν δεν το αντιλαμβάνονται) το οικονομικό μέλλον τους και της οικογένειάς τους.
diona... (23/5/2015, 17:09) 16 Χρόνια συμβίωσης με ένα PASSAT 1.6 του 99 το πρόσεχα και το προσέχω δεν μου έβγαλε τίποτα εκτός ενός μηχανισμού παραθύρου. Σε λίγο ακουμπάω τα 220000 Κm. Είμαι απόλυτα σίγουρος για το οχημά μου και δεν έλκομαι από τα φωτεινά μπιχλιμπίδια που μας κατέκλεισαν τελευταία, για μένα πχ δεν είναι κόπος να κουνήσω το δαχτυλό μου και να καθαρίσω το τζάμι όταν βρέχει από το να το κάνει ένας αισθητήρας.Από την άλλη η τεχνολογία προχώρησε και δεν θα έλεγα όχι σε ένα προηγμένο σύστημα ευστάθειας, όμως οι συμβιβασμοί συνυπάρχουν και με άλλα πράγματα, όμως ποτέ δεν θα έβγαζα στο δρόμο ένα κακοσυντηρημένο αυτοκίνητο.
water... (23/5/2015, 16:31) 1991 Opel Kadett 1.4 E LS. Σημερα εχει περισσοτερες απο 350.000 Το παρκαρουμε σε πυλωτη και το χρωμα του σε λαμαρινα και πλαστικα επηρεαστικε λιγοτερο απο οσο θα περιμενα. Μεγαλο πορτ μπαγκαζ νορμαλ χωροι. Σε αυτο εμαθα να οδηγω ενοσω ο πατερας μου το οδηγουσε καθημερινα. Στα νεανικα χρονια, στα κρυφα το πιεζα πολυ αλλα σποραδικα. Δεν ειχε ποτε καλο ρεπριζ αλλα δεν σε εξεθετε κι ολας. Πολυ οικονομικο εντος και εκτος πολης. Στην αρχη το συντηρουσαμε προσεκτικα, αργοτερα οχι και τοσο.. Δεν χαλασε ποτε. Αν θυμαμαι καλα μια φορα μια φορα πηρε δυσκολα μπρος και αλλαξαμε κατι σαν ασφαλεια. Δεν εχει τπτ ηλεκτρικο ουτε παραθυρα ουτε κλιματισμο. Ομως με κλειστα ματια παω διακοπες αδιαφορωντας για το πως φαινομαι. Το κυριοτερο ειναι οτι δεν δανειστηκα απο τραπεζα για να αγχωνομαι ουτε ξοδεψα χρηματα για αλλο καλυτερο λογο οπως σπιτι κτλ. Θα το κρατησω κι αλλο. Αν ημουν πλουσιος ηξερα τι να παρω. Χαιρομαι για το κατεντακι μου
kmilo... (23/5/2015, 16:05) Μazda2/2003 12χρονια μονο servis λαστιχα και το ελατηριο επαναφορας του αμπραγιαζ 2 φορες το μονο ελλατωμα που μου παρουσιασε δεν νομιζω οτι θα το αντικαταστησω με κατι καλυτερο
pkats... (23/5/2015, 15:59) TOYOTA AVENSIS 1600 του 2000 με 230000 χιλ.ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος χωρις προβληματα δεν τριζει δεν κτυπαει καταναλωση 7 lit/100 χιλ τραβαει σαν καινουριο και ουτε με αφησε ουτε φοβαμε μην με αφησει στο δρομο μακαρι και το επομενο οταν το αντικαταστησω να εχει την ιδια αξιοπιστια
petra... (23/5/2015, 15:04) Nissan Almera N15 1.4 16v του 1999. 220.000 χλμ και ζημιες τιποτα. Μονο service και μπαταρια λαστιχα. Εχει περασει ελιες κουβαλημα μπαγκαζιερα και τρεξιμο στο κοκκινο πολλες φορες. Α και εθνικη κανει ακομα καταναλωση λιγο κατω απο 5λτ/100 με συντηρητικη οδηγηση απειρες φορες μετρημενο. Απλα δυσκολευομαι να σκεφτω πως θα πληρωσω εξτρα 15000 για καινουργιο κ θα "σωζω" λεφτα απο το σημα κ τη βενζινη.. Δεν ειναι λογικη οταν το αμαξι μου ειναι σκυλι ακομα με τσαμπα service και ανταλλακτικα.. Παλια Nissan απλα...
panos... (23/5/2015, 14:43) Ford Mondeo 1,8cc 125hp του 2002. Το πήρα καινούργιο, τώρα έχει 240.000χλμ. Μόλις χθες έπιασε τα 200 στην εθνική. Αστέρι, τα μόνα που του έχω αλλάξει είναι το κομπρεσερ του κλιματιστικού 350€ στον 7ο χρόνο, μια πισω δεξιά λάμπα stop, μπαταρία και πριν μια βδομάδα δίσκο για πρωτη φορά. Στο δρόμο ταξιδεύει σαν πάνω σε ράγες, στρίβει με τρόπο που όποιος ακολουθεί τρομάζει... Φθηνά σέρβις ακόμη και στην αντιπροσωπεία, δε το αλλάζω με τίποτα...
fntal... (23/5/2015, 14:38) Kia Sportage High 2001. Η πραγματική έννοια του σκυλιού για μένα...14 χρόνια κανένα πρόβλημα...ούτε λαμπάκι δεν έχει καεί...Δεν έχει αλλαχτεί ούτε δίσκος ακόμα παρ'ολα τα ζόρια που έχει φάει...δεν τρίζει τίποτα στο εσωτερικό...όλα λειτουργούν άψογα...Επειδή είμαι και ψείρας κι εγώ, το φροντίζω και το έχω στην τρίχα λες και αγοράστηκε τώρα...Τα σέρβις του στην ώρα του...Σε κάθε ΚΤΕΟ οι μετρήσεις του είναι καινούριου...Εκτός δρόμου δεν το συζητώ...το στοιχείο του...Χώροι, πολύ καλοί για την κατηγορία του...Το μόνο του μείον είναι η κατανάλωση...αν και για 2000 κ.ε καίει λογικά...Από τη στιγμή που δεν έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα και δεν ζητάει τίποτα ακόμα, ποιος ο λόγος να αλλαχτεί με κάποιο πιο καινούριο; Δεν είναι δα και τόσο παλιο...Έχει όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις του όπως και αερόσακους και ABS...καλά θα μου πείτε την ίδια ασφάλεια έχει με ένα καινούριο; Όχι βέβαια, αλλά έστω τα έχει...Και όσο φροντίζεις ένα αυτοκίνητο και δεν το παραμελείς, τόσο και αυτό σε υπηρετεί...
ivlah... (23/5/2015, 14:34) Τoyota Anensis του 1999 ο λόγος που θα το άλλαζα έχει πλέον μεγαλώσει !!!!!!! Δεν σπάει δεν χαλάει δεν τρίζει δεν μένει στο δρόμο δεν έχει προβλήματα ηλέκτρικά ,το μόνο που θέλει είναι βενζίνη κ αλλαγή λαδιών ένα τυπικό σέρβις Το κοντέρ λέει 230.000 km λάδια δεν καίει διαρροή στον κινητήρα καμία ,απλώς ότι καιρός και να έιναι βάζεις το κλειδί γυρνάς διακόπτη και φεύγεις . Σκουριές ανύπαρκτες ,εσωτερικές φθοορές στις λάβες των πορτών έχουν ξεβάψει ,στο δρόμο φωτιά δεν βάζει ,η ζωή του να κινείται πάνω από τις 3500 rpm χαμηλά κινείται άνετα χωρίς κραδασμούς με 5η με 60-70 km/h και ακόμα το κοντέρ γεμίζει στην τελική που έδινε ο κατασκέυαστής .Aνετο ταξιδιάρικο οικονομικό 7.5 έως 9.5 lt/100 km ανάλογα τα κέφια στο δεξί πόδι .Συντήρηση στα προβλεπόμενα διαστήματα ειδικά τα λάδια ,ανταλλακτικά απο την δευτερογενή αγορά , εκτός απο τα αναλώσιμα του σέρβις κάτι άλλο δεν έχει ζητήσει Το κόστος να το έχω στην κατοχή μου σίγουρα είναι μεγαλύτερο από τα ήδη αντίστοιχα σημερινά μοντέλα μα η σιγουριά πως δεν αγαπάει τα συνεργεία είναι κάτι άλλο . Η βοιμηχανία του αυτοκινήτου συνεχώς αναπτύσεται τα αυτοκίνητα βελτιώνονται με γνώμονα την οδική ασφάλεια ,την ασφάλεια των επιβατών της ηλεκρικές ευκολίες ,τους κινητήρες όπου απαιτούν λογότερο καύσιμο να είναι πλέον πιο καθαροί ,είναι σημαντική η εξελιξή τους τα τελευταία 15 χρόνια Φυσικά επείδη το χρήμα πρέπει να κινείται είναι πολύ περισσότερο αναλώσιμα η αποκατάσταση βλάβης ,θέλει πολυ μεγαλύτερη γνώση και κόστος μάζι ,αυτά πάνε μαζί . Αν μπορούσα θα το άλλαζα με κάτι νέο όπου έιμαι σίγουρος πως θα είναι το ίδιο αξιόπιστο .
beta1... (23/5/2015, 14:21) Vw polo 6n2 1.4 16v 75 HP μοντελο 2000. Ακομα παει σφαιρα μετα απο 465.000 χλμ. με σωστη και οικονομικη συντηρηση σε ανθρωπο που ξερει απο vw. Παντως παιδες μετα τη δεκαετια το αυτοκινητο κανονικα θελει αλλαγη. Αλλα μην ξεχναμε για την ελλαδιτσα μιλαμε. Αν φτιαχναμε μονοι μας ......θα τα αλλαζαμε και εμεις σαν τα πουκαμισα.
john_... (23/5/2015, 14:17) honda civic 1.6 esi vtec 125 hp του 1995 αυτόματο του πατέρα μου έχει κάνει 250000 χλμ+ δεν έχει αλάξει τίποτα εκτός απο λάστιχα και μπαταρία και ακόμα του γουστάρω έχει γκάζι 200 και κάτι τελική μιλάμε για σκυλί!!!
oagro... (23/5/2015, 13:51) sunny1.4 490000χλ σαν καινουριο!!!
giorg... (23/5/2015, 13:49) Renault clio ii 2005 170.000 σχεδόν το αυτοκίνητο πέρα απο ανάρτηση kw φίλτρο τελικό και πρόγραμμα δεν έχω κάνει τίποτα αλλο δεν βγάζει βλάβες είναι οικονομικο έχει τελια οδήγηση..... Πέρα απο το servis δεν θέλει τίποτα και δεν καταναλώνει σταγόνα λάδι ....
zeros... (23/5/2015, 13:12) Bmw 318i E46 1895cc, 118hp του 2000, πρώτο χέρι. Αγορασμένο από Γερμανία και έχει 75.000 χλμ, αρκετά αξιόπιστο και οικονομικό (7,5 λίτρα στα 100 χλμ). Μηχανή απείραχτη. Το μόνο που έχω αλλάξει είναι ο γρύλος του παραθύρου του συνοδηγού. Πολύ καλό για ταξίδια αλλά και για την πόλη. Έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος και δεν έχω μετανιώσει ποτέ που το αγόρασα!!
g_jim... (23/5/2015, 12:38) Opel astra g sport 2003. 122.000 km τα μισά σε πόλη. Μετά από 12 χρόνια το μοναδικό του πρόβλημα ότι άναψε το λαμπάκι της μηχανής για egr. 6 χρόνια το πηγαίνω έτσι χωρις να παρατηρω διαφορα στη συμπεριφορα του κινητήρα. Μειονέκτημα του τα φρένα που από την Οπελ τα εχουν μετρια. Εαν εξαιρέσουμε αυτα παραμενει αξιόπιστο με 6,7 λιτρα στα 100 χιλ.
johnk... (23/5/2015, 12:14) OPEL ASTRA 1.4 SPORT του 2000. Εχω κανει 151.000 χλμ , μονο προβλημα αλλαγη πολλαπλασιαστη πριν 4 χρονια και κουμπια a/c πριν δυο μηνες(κοστος 260 ευρω τα παραπανω).7lt/100km καταναλωση , 9-10lt με a/c και φορτωμενο με την οικογενεια (2 μεγαλοι 2 παιδια) και τιγκα το πορτμαγκαζ.Μελανο σημειο του αυτοκινητου τα φρενα (ειναι ετσι απο την μανα του) , ολα τα αλλα θετικα.Πιστευω οτι με την σωστη συντηρηση εχει 5 χρονια ακομα χωρις να με αφησει στον δρομο , αν και σκεφτομαι να το αλλαξω με μεταχειρισμενο opel astra j 1.7d.Φιλος μου στο σιδνει μου περιγραφει οτι κυκλοφορουν πολλα σαν το δικο μου με την ντοπια φιρμα Holden (opel αυστραλιας) και οτι εκει μεση ηλικια αυτοκινητου ειναι 15ετιας.Τα συμπερασματα δικα σας...
toxot... (23/5/2015, 12:04) nissan almera 3d challenge 2006.απο τα πρωτα ηλεκτρογκαζα της νισσαν.το αμαξι ακομη και τωρα,9 χρονια μετα,ειναι οπως οταν το πηρα.το μοναδικο που κανει διαφορα ειναι καποιοι τριγμοι στο εσωτερικο,αποτελεσμα των coilover και της πιστας..ειτε στο μελλον χρειαστω μεγαλυτερο αμαξι ειτε οχι,αυτο το αμαξι δεν προκειται να φυγει απο την κατοχη μου ποτε...ειναι η τρελα μου και η αγαπη μου.
papf4... (23/5/2015, 11:58) Nissan Almera n16 1.5 μοντέλο του 2004, 94000 χιλιόμετρα..ολα τα χρονια αξιόπιστο..ουτε ενα πρόβλημα μονο τα κλασσικα (λαστιχα,μπαταρία ) σκυλί στο δρόμο! Πουθενα ξανά τετοια αυτοκίνητα!
info... (23/5/2015, 11:53) Nissan Sunny του 1991, Ελληνικής συναρμολόγησης στο Βόλο. 200.000km "γραμμένα" σε ταξίδια, στην πόλη, σε μετακομίσεις, σε κουβάλημα υλικών. Ελάχιστα έχει οδηγηθεί σε χιόνι και άμμο.Σκουρίτσες μόνο στους πίσω θόλους, με γυαλοχαρτάκι και καλό αντισκωριακό και τέλος, εδώ και 10 χρόνια.Είναι αυτό που λέμε, δεν τρίζει, δεν χαλάει. Εννοείτε όλα τα σέρβις στην ώρα του, τώρα πια τα κάνω μόνος μου όσο μπορώ λόγω στενότητας οικονομικών. Αξιόπιστο μέχρι εκεί που δεν παίρνει. Δεν ξέρω τι σημαίνει άνοιξα καπώ να συπληρώσω λάδι,αντιψυκτικό κτλ.Απλά βάζεις βενζίνα και ταξιδεύεις και σταματάς μόνο για να ξαναβάλεις.Ναι, έχει υψηλή κατανάλωση βενζίνας-γύρω στα 10λίτρα/100km στην πόλη ενώ στο ταξίδι είναι λίγο πιο οικονομικό -, αλλά δεν έχει ούτε και "τρελά" γκάζια -84 ίπποι - που ουσιαστικά δεν με ενδιαφέρουν, αλλά έχει πολύ δυνατή τρίτη που είναι μανούλα στις προσπεράσεις.Βαρύ και δύσκολο τιμόνι στο παρκάρισμα αλλά όνειρο και σιγουρότατο στην οδήγηση.Έχει κάποιες τάσεις υποστροφής στις κλειστές και ανηφορικές στροφές αλλά τα monroe αμορτισέρ σε συνδυασμό με πάντοτε καλής κατάστασης λάστιχα, δεν προβληματίζουν ούτε στο ελάχιστο. Αδιάφορο αισθητικά και με στενό εσωτερικό χώρο αλλά δεν το διάλεξα για τις αεροδυναμικές του εντυπώσεις, με έπεισε πιο πολύ ένας φίλος μου ταξιτζής που πρίν 25 χρόνια μου είπε "πάρε νισσάν" και θα με θυμάσαι και σε θυμάμαι μέχρι σήμερα φίλε μου.Το αυτοκίνητο τώρα είναι δεύτερο μιας και μεγάλωσε η οικογένεια και χρησιμοποιείτε περισσότερο για να μάθει οδήγηση η θετή μου κόρη. Σκυλί ακόμα και μέχρι σήμερα, αξιόπιστο και αξιοθαύμαστο ακόμα και για την νέα γενιά.
manos... (23/5/2015, 11:50) Έχουμε στην οικογένεια Toyota Corolla 1,4 4d VVT-i (97hp) του 2000. Απόλυτα αξιόπιστο, ποτέ δε χάλασε στα 15 χρόνια που το έχουμε. Ποτέ δεν έκανε κιχ, και τώρα μια χαρά πάει, και ποτέ δεν μας άφησε σε δρόμο. Η τελευταία γενιά (8η) που φτιάχτηκε στην Ιαπωνία, TOYOTAPA = αξιοπιστία. Δεν το αλλάζουμε!
johny... (23/5/2015, 11:45) ford focus 2001 1.400ari 80 aloga kai me 270.500 xlm sto konter!! axiopisto sto terma midamines vlaves apisteuti odiki simperifora!! kamia 15aria aloga parapano na eixe tha htan jet
mylon... (23/5/2015, 11:45) TOYOTA AVENSIS 2005 1600cc Μετά από 10 χρόνια, αξιόπιστο (μόνο ένα αυτόματο δυναμό έχω αλλάξει), πολυτελές (δεν τρίζει τίποτα - είναι σαν καινούριο), οικονομικό (8,5 λίτρα/100 Χλμ μετρημένα από εμένα στην Αθήνα), ευρύχωρο (αν και όπως λέει το άρθρο πλέον σπάνια βάζει τέσσερις γιατί τα παιδιά μεγάλωσαν), κανένα πρόβλημα!!!! Καινούριο πλέον είναι πολύ δύσκολο στους καιρούς μας. Και πότε θα κάνω απόσβεση από τα οφέλη του καινούριου αυτοκινήτου;
npapa... (23/5/2015, 10:29) Mazda MX-5, 1.8, 2004. 11 χρόνια τώρα και ανυπομονώ ακόμη να το οδηγήσω... Έχει πολλά γρήγορα (και "στριφτερά") km, πίστα κλπ. Τώρα και με παιδικό κάθισμα στο συνοδηγό!!! Τέρας αξιοπιστίας: ακόμη έχω - αν θέλετε να το πιστέψετε - την "μαμά" Panasonic μπαταρία!!!! Απλά Κ-Α-Τ-Α-Π-Λ-Η-Κ-Τ-Ι-Κ-Ο!
mostr... (23/5/2015, 10:11) Hyundai Atos Prime του 2001 πρώτο χέρι. 1000 κυβικά 55 άλογα. Έχει κάνει 85.000 χλμ. Απόλυτα αξιόπιστο. Στο σαλόνι παρά τα σκληρά πλαστικά δεν ακούγεται τίποτα. Για τις καθημερινές μετακινήσεις εντός πόλης είναι ιδανικό και ευρύχωρο. Θα ήθελα βέβαια καμμιά 10αριά άλογα παραπάνω για να σηκώνει και το AC το καλοκαίρι. Αυτό μόνο. Κατά τα άλλα με τόσα λίγα χλμ και με τη σωστή συντήρηση που του κάνω θα με συντροφεύει ίσως για άλλα τόσα χρόνια.