|
|
Non-Paper |
Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις | ||||||||||||||
περισσότερα » | ||||||||||||||
Ποιες μάρκες ομόρφυναν; | ||||||||||||||
Διαβάστηκε από 5024 αναγνώστες | ||||||||||||||
Η σχεδίαση των μοντέλων της Nissan έχει βελτιωθεί πολύ και έτσι από το συντηρητικό Tiida του παρελθόντος περνάμε στο Nissan Micra του μέλλοντος. - SCHULTE DESIGN
Η σχεδιαστική στροφή της Mercedes είναι
αξιοσέβαστη. Τα σημερινά μοντέλα της
παντρεύουν τα premium χαρακτηριστικά της μάρκας με το δυναμισμό και το επιθετικό στιλ.
Μπορεί οι αλλαγές από γενιά σε γενιά να γίνονται με το σταγονόμετρο, πλέον όμως
τα μοντέλα της Volkswagen έχουν ομορφύνει αρκετά εκπέμποντας δυναμικό και πολυτέλεια.
Η Ford εξελίσσει την σχεδιαστική της γλώσσα με την ονομασία Kinetic Design. Τα σύγχρονα Ford είναι άκρως επιβλητικά και με πολυτελή χαρακτηριστικά.
Η σχεδίαση της επόμενης γενιάς του Renault Megane (κατασκοπευτική φωτό) είναι αξιοσημείωτη. Όμως το αν αυτό θα μετατραπεί σε πωλήσεις δεν εξαρτάται από το design, αλλά από την καλύτερη οργάνωση της νέας αντιπροσωπείας. - SCHULTE DESIGN
Τι κάνει ένα αυτοκίνητο όμορφο; Αν και η ομορφιά είναι υποκειμενική, κανείς δεν μπορεί να μην παρατηρήσει την μεταμόρφωση που έχουμε δει σε αρκετά μοντέλα ή ακόμη και μάρκες, προς το καλύτερο. Εσείς ποιές τέτοιες μεταμορφώσεις ξεχωρίζετε;
Έχετε δει το νέο Nissan Maxima; Τύφλα να χει η Alfa Romeo. Μπορεί το μεγάλο Nissan να μην έρχεται στις δικές μας ακτές, φτάνουν όμως τα απόνερα της σχεδίασής του η οποία έχει επηρεάσει σχεδόν ολόκληρη τη γκάμα της μάρκας. Σίγουρα η νέα γενιά Qashqai και κυρίως το X-Trail δεν μπορεί να πέρασαν απαρατήρητα, ενώ και οι πρώτες εικόνες από το επερχόμενο Micra δείχνουν ένα από τα ωραιότερα μικρά της αγοράς. Όπως αποκαλύψαμε με τις αποκλειστικές μας φωτογραφίες στο προηγούμενο τεύχος, το νέο Nissan Micra το οποίο θα παρουσιαστεί το 2017, θα διαθέτει μία άκρως δυναμική και σφηνοειδή σχεδίαση με έντονες ακμές και καμπύλες που μοιάζει να έχει εμπνευστεί από το μέλλον και προκαλεί αμέσως το ενδιαφέρον. Τουλάχιστον για τους περισσότερους, αφού κάποιοι ίσως βρουν την νέα σχεδίαση της Nissan υπερβολική. Σε κάθε περίπτωση όμως, ακόμη και αυτοί που δεν τους αρέσει η νέα σχεδιαστική γλώσσα της ιαπωνικής εταιρείας, παραδέχονται πως έχει γίνει μεταμόρφωση προς το καλύτερο. Ρίξτε για παράδειγμα μια ματιά στο μικρομεσαίο Pulsar και δείτε την διαφορά με το τελευταίο Almera ή ακόμη και το μοντέλο που αντικατέστησε, το Tiida. Καμία σχέση. Αφήνοντας όμως την Nissan, και τα μοντέλα της Volkswagen, τα οποία είχαν τη φήμη του γεροντίστικου και του συντηρητικού, ομόρφυναν πολύ. Εντάξει, οι διαφορές από γενιά σε γενιά είναι μικρές, αφού οι Γερμανοί θέλουν αλλαγή με το σταγονόμετρο (ως απόδειξη αυτού βάλτε την υπάρχουσα γενιά του Golf με την προηγούμενη και αυτήν με την αμέσως προηγούμενη), όμως σε κάθε περίπτωση έφυγαν οι στρουμπουλές επιφάνειες και οι μακριές μούρες και στη θέση τους ήρθε μία κομψή, πολύ σοβαρή αλλά προσεγμένη σχεδίαση. Δεν κυνηγάει βραβεία, αλλά δεν μπορεί κανείς να την κρίνει και αρνητικά. Σε κάποιες γρήγορες εκδόσεις μάλιστα (βλ. GTI ή R) για πολλούς είναι πολύ γοητευτικά γιατί ισορροπούν στο βαθμό που πρέπει μεταξύ του σπορ και συμβατικού). Μένοντας στην Γερμανία, και τα Opel έχουν φτιάξει επίσης, από τότε μάλιστα που ο Μαρκ Ανταμς, εισήγαγε την νέα σχεδιαστική γλώσσα με τη φιλοσοφία «η σχεδιαστική αρτιότητα εκτελείται με τη μηχανική εμπειρία της γερμανικής ακρίβειας». Όχι βέβαια ότι ήταν ποτέ άσχημα, αλλά δεν είχαν αυτή την προσοχή στη λεπτομέρεια που σήμερα τους δίνει έναν αέρα πιο premium. Ειδικά το νέο Astra το οποίο παρουσιάστηκε πριν λίγο διάστημα έχει πολλά τέτοια στοιχεία και δείχνει πως κινείται η μάρκα σχεδιαστικά. Νέο πρόσωπο εμφανίζουν βέβαια και τα Ford τα οποία εδώ και μία 10ετία εξελίσσονται συνεχώς πάνω στη σχεδιαστική φιλοσοφία του Kinetic Design εμπνευστής του οποίου ήταν ο Martin Smith. Και έτσι σήμερα, όλα τα Ford έχουν μία κοινή σχεδιαστική γλώσσα, δίνουν την αίσθηση ότι κινούνται ακόμη και όταν βρίσκονται σε στάση, ενώ κοιτώντας τα από εμπρός, τα χαρακτηριστικά powerdomes στο καπό παραπέμπουν σε κάτι το πολύ premium και πολυτελές. Βελτίωση φυσικά είχε και η Renault, ειδικά σε σχέση με τα εξεζητημένα σχήματα της αρχής της περασμένης δεκαετίας. Αναμένοντας το νέο Megane και έχοντας δει το Clio και τα παράγωγά του, φαίνεται πως οι Γάλλοι ετοιμάζονται για νέα χρυσή εποχή. Αυτό αποκαλύπτεται και από την κατασκοπευτική φωτογραφία του νέου Megane που παραθέτουμε δίπλα. Όπως θα δείτε ιδιοις όμασι, στο εμπρός μέρος τα φώτα LED τα οποία κατεβαίνουν κάθετα στον προφυλακτήρα συνθέτουν ένα σκηνικό που θα κερδίσει αρκετούς, όμως το αν αυτό θα μετατραπεί σε πωλήσεις στην ελληνική αγορά, δεν έχει σχέση με το design, αλλά με την καλύτερη οργάνωση της νέας αντιπροσωπείας. Συνεχίζοντας, για πολλούς σημαντική βελτίωση έχει υπάρξει και στη BMW η οποία άφησε τα περίεργα σχήματα του Κρις Μπανγκλ στο παρελθόν της και με τη σφραγίδα του Andrian Van Hooydonk έγινε πιο «εύπεπτη». Λιγότερο τολμηρή αλλά και πολύ επιθετική, ειδικά στην 3άρα και 4άρα. Μεγαλύτερη αίσθηση όμως έχει κάνει η σχεδιαστική στροφή της Mercedes. Αν θεωρείτε τα μοντέλα του οίκου από την Στουτγάρδη «παππουδίστικα» τότε θα πρέπει να κοιτάξετε καλύτερα. Πάρτε για παράδειγμα την CLA-Class η οποία ενσωματώνει τα premium στοιχεία της μάρκας με νέα που αποκαλύπτουν ένα άκρως δυναμικό χαρακτήρα. Εσείς όμως ποια άλλα μοντέλα ή μάρκες είδατε να μεταμορφώνονται προς το καλύτερο τα περασμένα χρόνια; Ποια αυτοκίνητα βλέπετε σήμερα στους δρόμους και σας αρέσουν και ποιά είναι αυτά που σε προηγούμενες γενιές τους σας άφηναν ασυγκίνητους; |
||||||||||||||
Σχολιάστε την είδηση | ||||||||||||||
|
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr