Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πώς πήγαμε από τις «κούρσες» στην μανία των SUV; Τι σχήμα ακολουθεί;
Πώς θα είναι η ζωή με όριο τα 30 χλμ./ώρα;
Ποιο αμάξι θα αγόραζες αν ήξερες πως θα το κρατούσες 20 χρόνια;
Το αγοράζεις για κελεπούρι το μεταχειρισμένο GTi ή «απαπα»;
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Ποιες μάρκες ομόρφυναν;
Διαβάστηκε από 5024 αναγνώστες

Τι κάνει ένα αυτοκίνητο όμορφο; Αν και η ομορφιά είναι υποκειμενική, κανείς δεν μπορεί να μην παρατηρήσει την μεταμόρφωση που έχουμε δει σε αρκετά μοντέλα ή ακόμη και μάρκες, προς το καλύτερο. Εσείς ποιές τέτοιες μεταμορφώσεις ξεχωρίζετε; Τι κάνει ένα αυτοκίνητο όμορφο; Αν και η ομορφιά είναι υποκειμενική, κανείς δεν μπορεί να μην παρατηρήσει την μεταμόρφωση που έχουμε δει σε αρκετά μοντέλα ή ακόμη και μάρκες, προς το καλύτερο. Εσείς ποιές τέτοιες μεταμορφώσεις ξεχωρίζετε; Η σχεδίαση των μοντέλων της Nissan έχει βελτιωθεί πολύ και έτσι από το συντηρητικό Tiida του παρελθόντος περνάμε στο Nissan Micra του μέλλοντος. - SCHULTE DESIGN Τι κάνει ένα αυτοκίνητο όμορφο; Αν και η ομορφιά είναι υποκειμενική, κανείς δεν μπορεί να μην παρατηρήσει την μεταμόρφωση που έχουμε δει σε αρκετά μοντέλα ή ακόμη και μάρκες, προς το καλύτερο. Εσείς ποιές τέτοιες μεταμορφώσεις ξεχωρίζετε; Η σχεδιαστική στροφή της Mercedes είναι αξιοσέβαστη. Τα σημερινά μοντέλα της παντρεύουν τα premium χαρακτηριστικά της μάρκας με το δυναμισμό και το επιθετικό στιλ. Τι κάνει ένα αυτοκίνητο όμορφο; Αν και η ομορφιά είναι υποκειμενική, κανείς δεν μπορεί να μην παρατηρήσει την μεταμόρφωση που έχουμε δει σε αρκετά μοντέλα ή ακόμη και μάρκες, προς το καλύτερο. Εσείς ποιές τέτοιες μεταμορφώσεις ξεχωρίζετε; Μπορεί οι αλλαγές από γενιά σε γενιά να γίνονται με το σταγονόμετρο, πλέον όμως τα μοντέλα της Volkswagen έχουν ομορφύνει αρκετά εκπέμποντας δυναμικό και πολυτέλεια. Τι κάνει ένα αυτοκίνητο όμορφο; Αν και η ομορφιά είναι υποκειμενική, κανείς δεν μπορεί να μην παρατηρήσει την μεταμόρφωση που έχουμε δει σε αρκετά μοντέλα ή ακόμη και μάρκες, προς το καλύτερο. Εσείς ποιές τέτοιες μεταμορφώσεις ξεχωρίζετε; Η Ford εξελίσσει την σχεδιαστική της γλώσσα με την ονομασία Kinetic Design. Τα σύγχρονα Ford είναι άκρως επιβλητικά και με πολυτελή χαρακτηριστικά. Τι κάνει ένα αυτοκίνητο όμορφο; Αν και η ομορφιά είναι υποκειμενική, κανείς δεν μπορεί να μην παρατηρήσει την μεταμόρφωση που έχουμε δει σε αρκετά μοντέλα ή ακόμη και μάρκες, προς το καλύτερο. Εσείς ποιές τέτοιες μεταμορφώσεις ξεχωρίζετε; Η σχεδίαση της επόμενης γενιάς του Renault Megane (κατασκοπευτική φωτό) είναι αξιοσημείωτη. Όμως το αν αυτό θα μετατραπεί σε πωλήσεις δεν εξαρτάται από το design, αλλά από την καλύτερη οργάνωση της νέας αντιπροσωπείας. - SCHULTE DESIGN Τι κάνει ένα αυτοκίνητο όμορφο; Αν και η ομορφιά είναι υποκειμενική, κανείς δεν μπορεί να μην παρατηρήσει την μεταμόρφωση που έχουμε δει σε αρκετά μοντέλα ή ακόμη και μάρκες, προς το καλύτερο. Εσείς ποιές τέτοιες μεταμορφώσεις ξεχωρίζετε; Έχετε δει το νέο Nissan Maxima; Τύφλα να χει η Alfa Romeo. Μπορεί το μεγάλο Nissan να μην έρχεται στις δικές μας ακτές, φτάνουν όμως τα απόνερα της σχεδίασής του η οποία έχει επηρεάσει σχεδόν ολόκληρη τη γκάμα της μάρκας. Σίγουρα η νέα γενιά Qashqai και κυρίως το X-Trail δεν μπορεί να πέρασαν απαρατήρητα, ενώ και οι πρώτες εικόνες από το επερχόμενο Micra δείχνουν ένα από τα ωραιότερα μικρά της αγοράς. Όπως αποκαλύψαμε με τις αποκλειστικές μας φωτογραφίες στο προηγούμενο τεύχος, το νέο Nissan Micra το οποίο θα παρουσιαστεί το 2017, θα διαθέτει μία άκρως δυναμική και σφηνοειδή σχεδίαση με έντονες ακμές και καμπύλες που μοιάζει να έχει εμπνευστεί από το μέλλον και προκαλεί αμέσως το ενδιαφέρον. Τουλάχιστον για τους περισσότερους, αφού κάποιοι ίσως βρουν την νέα σχεδίαση της Nissan υπερβολική.

Σε κάθε περίπτωση όμως, ακόμη και αυτοί που δεν τους αρέσει η νέα σχεδιαστική γλώσσα της ιαπωνικής εταιρείας, παραδέχονται πως έχει γίνει μεταμόρφωση προς το καλύτερο. Ρίξτε για παράδειγμα μια ματιά στο μικρομεσαίο Pulsar και δείτε την διαφορά με το τελευταίο Almera ή ακόμη και το μοντέλο που αντικατέστησε, το Tiida. Καμία σχέση. 

Αφήνοντας όμως την Nissan, και τα μοντέλα της Volkswagen, τα οποία είχαν τη φήμη του γεροντίστικου και του συντηρητικού, ομόρφυναν πολύ. Εντάξει, οι διαφορές από γενιά σε γενιά είναι μικρές, αφού οι Γερμανοί θέλουν αλλαγή με το σταγονόμετρο (ως απόδειξη αυτού βάλτε την υπάρχουσα γενιά του Golf με την προηγούμενη και αυτήν με την αμέσως προηγούμενη), όμως σε κάθε περίπτωση έφυγαν οι στρουμπουλές επιφάνειες και οι μακριές μούρες και στη θέση τους ήρθε μία κομψή, πολύ σοβαρή αλλά προσεγμένη σχεδίαση. Δεν κυνηγάει βραβεία, αλλά δεν μπορεί κανείς να την κρίνει και αρνητικά. Σε κάποιες γρήγορες εκδόσεις μάλιστα (βλ. GTI ή R) για πολλούς είναι πολύ γοητευτικά γιατί ισορροπούν στο βαθμό που πρέπει μεταξύ του σπορ και συμβατικού).

Μένοντας στην Γερμανία, και τα Opel έχουν φτιάξει επίσης, από τότε μάλιστα που ο Μαρκ Ανταμς, εισήγαγε την νέα σχεδιαστική γλώσσα με τη φιλοσοφία «η σχεδιαστική αρτιότητα εκτελείται με τη μηχανική εμπειρία της γερμανικής ακρίβειας». Όχι βέβαια ότι ήταν ποτέ άσχημα, αλλά δεν είχαν αυτή την προσοχή στη λεπτομέρεια που σήμερα τους δίνει έναν αέρα πιο premium. Ειδικά το νέο Astra το οποίο παρουσιάστηκε πριν λίγο διάστημα έχει πολλά τέτοια στοιχεία και δείχνει πως κινείται η μάρκα σχεδιαστικά.

Νέο πρόσωπο εμφανίζουν βέβαια και τα Ford τα οποία εδώ και μία 10ετία εξελίσσονται συνεχώς πάνω στη σχεδιαστική φιλοσοφία του Kinetic Design εμπνευστής του οποίου ήταν ο Martin Smith. Και έτσι σήμερα, όλα τα Ford έχουν μία κοινή σχεδιαστική γλώσσα, δίνουν την αίσθηση ότι κινούνται ακόμη και όταν βρίσκονται σε στάση, ενώ κοιτώντας τα από εμπρός, τα χαρακτηριστικά powerdomes στο καπό παραπέμπουν σε κάτι το πολύ premium και πολυτελές.

Βελτίωση φυσικά είχε και η Renault, ειδικά σε σχέση με τα εξεζητημένα σχήματα της αρχής της περασμένης δεκαετίας. Αναμένοντας το νέο Megane και έχοντας δει το Clio και τα παράγωγά του, φαίνεται πως οι Γάλλοι ετοιμάζονται για νέα χρυσή εποχή. Αυτό αποκαλύπτεται και από την κατασκοπευτική φωτογραφία του νέου Megane που παραθέτουμε δίπλα. Όπως θα δείτε ιδιοις όμασι, στο εμπρός μέρος τα φώτα LED τα οποία κατεβαίνουν κάθετα στον προφυλακτήρα συνθέτουν ένα σκηνικό που θα κερδίσει αρκετούς, όμως το αν αυτό θα μετατραπεί σε πωλήσεις στην ελληνική αγορά, δεν έχει σχέση με το design, αλλά με την καλύτερη οργάνωση της νέας αντιπροσωπείας.

Συνεχίζοντας, για πολλούς σημαντική βελτίωση έχει υπάρξει και στη BMW η οποία άφησε τα περίεργα σχήματα του Κρις Μπανγκλ στο παρελθόν της και με τη σφραγίδα του Andrian Van Hooydonk έγινε πιο «εύπεπτη». Λιγότερο τολμηρή αλλά και πολύ επιθετική, ειδικά στην 3άρα και 4άρα. 

Μεγαλύτερη αίσθηση όμως έχει κάνει η σχεδιαστική στροφή της Mercedes. Αν θεωρείτε τα μοντέλα του οίκου από την Στουτγάρδη «παππουδίστικα» τότε θα πρέπει να κοιτάξετε καλύτερα. Πάρτε για παράδειγμα την CLA-Class η οποία ενσωματώνει τα premium στοιχεία της μάρκας με νέα που αποκαλύπτουν ένα άκρως δυναμικό χαρακτήρα. 

Εσείς όμως ποια άλλα μοντέλα ή μάρκες είδατε να μεταμορφώνονται προς το καλύτερο τα περασμένα χρόνια; Ποια αυτοκίνητα βλέπετε σήμερα στους δρόμους και σας αρέσουν και ποιά είναι αυτά που σε προηγούμενες γενιές τους σας άφηναν ασυγκίνητους;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
pap_3... (31/8/2015, 19:41) Παρολου που δεν υπάρχει. Η εταιρεία τώρα ποια Pontiac firebird trans am 1982 33 χρονών αυτοκίνητο και είναι πανεμορφο σαν καινούριο
fntal... (31/8/2015, 00:03) Για την KIA που έχει κερδίσει πόσες φορές το Red Dot Award ούτε λόγος...
stath... (30/8/2015, 23:59) Η ομορφιά είναι υποκειμενική, πλην όμως υπάρχουν διαχρονικά κάποια αυτοκίνητα που θεωρούνται γενικά όμορφα. Τέτοια είναι αρκετά μοντέλα της Alfa Romeo, όπως αυτή της φωτογραφίας. Όμως εγώ δεν θα σταθώ στο θέμα της εμφάνισης, αν και πολύ σημαντικό όταν θα χρειαστεί να αποφασίσεις μια αγορά, αλλά θα δώσω έμφαση στο σχήμα του αμαξώματος, από λειτουργικής πλευράς. Όταν χρειάζεται να πλησιάσει κανείς ένα εμπόδιο, ή ένα άλλο αυτοκίνητο, σε μανούβρες παρκαρίσματος, ή όταν θα χρειαστεί να περάσει ανάμεσα από παρκαρισμένα αυτοκίνητα και από τις δύο πλευρές των στενών δρόμων της πόλης, όπου το αυτοκίνητο χωράει ίσα ίσα να περάσει, τότε το σχήμα του αμαξώματος και η καλή ορατότητα έχουν τη μεγαλύτερη σημασία. Αν δεν βλέπεις ή δεν μπορείς να υπολογίσεις που βρίσκονται οι άκρες του αμαξώματος, ταλαιπωρείσαι πολύ για να καταφέρεις να μην τις κτυπήσεις. Εδώ υπερέχουν τα παλιότερα αμαξώματα, με τις ορθές γωνίες, αυτά που είχαν το σχήμα κουτιού. Με αυτά δεν υποστηρίζω ότι εκείνα τα αυτοκίνητα ήσαν όμορφα, αλλά τουλάχιστον ήσαν πολύ περισσότερο λειτουργικά. Τα σημερινά αυτοκίνητα με τις ατελείωτες καμπύλες, είναι ένας εφιάλτης όταν θα πρέπει να περάσεις φίλερ, ανάμεσα σε παρκαρισμένα αυτοκίνητα, ή να παρκάρεις σε ιδιαίτερα στενούς χώρους. Με αυτό θέλω να ευαισθητοποιήσω τους κατασκευαστές να προσέξουν το θέμα της ορατότητας, αλλά και τον περιορισμό των νεκρών γωνιών, που είναι υπεύθυνες για περιπτώσεις που πίσω από αυτές κρύβονται μηχανές, ή ακόμα και αυτοκίνητα, που δεν τα βλέπει ο οδηγός και μπορεί να γίνουν αιτία ατυχημάτων.
migai... (30/8/2015, 22:22) Κ παλι δεν αναφερετε τιποτα για Kia Hyundai... Ισως το πιο τρανταχτο παραδειγμα αλλαγης εμφανισης...Κ γενικα σε κανενα τεστ δεν αναφερετε την υπεροχη του ceed η του i30 εναντι αλλων ''ευρωπαιων''...Εμμονες αναχρονιστικες...

Απάντηση:
Όπως σε όλα τα non paper, έτσι και σε αυτό, βάζουμε παραδείγματα και στο τέλος ρωτάμε τη γνώμη των αναγνωστών: "Εσείς όμως ποια άλλα μοντέλα ή μάρκες είδατε να μεταμορφώνονται προς το καλύτερο τα περασμένα χρόνια; Ποια αυτοκίνητα βλέπετε σήμερα στους δρόμους και σας αρέσουν και ποιά είναι αυτά που σε προηγούμενες γενιές τους σας άφηναν ασυγκίνητους;"
nikos... (30/8/2015, 19:43) Τα Volvo σχεδιαστικα εχουν αλλαξει ριζικα σε σχεση με το παρελθον,τα παλια Volvo ηταν πολύ συντηρητικα για την εποχη τους ενώ τωρα τα τελευταια μοντελα εχουν γινει πιο μοντερνα σχεδιαστικα.Επισης σχεδιαστικα μου αρεσουν Alfa Romeo BMW Audi Jaguar.
giomi... (30/8/2015, 16:14) Suzuki sx4 s-cross κατα πολυ πιο ομορφο απο τον προκατοχο του..
ioann... (30/8/2015, 13:11) κοιταξτε mazda. kodo soul ...fiat σειρα 500
ipsi_... (30/8/2015, 12:32) Και εγω ημουν χρονια λατρης της Vw απολυτα ικανοποιημενος.ειμαι πρωιν κατοχος του golf 5 R32 και τον τελευταιο χρονο με το tuning kit της HPA Motors. Μετα το αντικατεστησα με το golf 6 R το οποιο το εχω με ολα τα καλουδια της APR. Αλλα πλεον το εχω ως δευτερο συτοκινητο γιατι με γοητευσε με την ομορφιά της η A45 AMG και την αγορασα αντι να παω σε golf 7 R που ειμαι πολυ κολλημενος με τις προηγουμενες γενιες. Και αυτα ολα ηταν το νεο look της μερσεντες που με τραβηξε σ αυτη. Με το εκπληκτικο mango grey matte. Πλεον την αναβαθμισα με το παρακατω κιτ που ειχατε αναρτησει http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/A45-AMG-anabei-ta-pathh_127632.asp νομιζω ειναι πολυ σημαντικο που μια εταιρια καταφερε να αποσπασει το αγοραστικο κοικο δοκιμαζοντας κατι νεο. Γιατι τη προηγουμενη Α ουτε να με πληρωναν δεν την επαιρνα
gc330... (30/8/2015, 12:11) Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΕΣΤΙΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ,ΑΠΛΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ! Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΤΙΜΟΝΙΟΥ,Ο ΗΧΟΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ,ΤΟ ''ΔΙΑΒΑΣΜΑ'' ΤΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ,ΤΟ ΚΟΥΜΠΩΜΑ ΤΟΥ ΣΑΖΜΑΝ ΚΑΙ Η ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ,ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΙΑ! ΟΣΟΙ ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΝ,BMW 2002,ALFA ROMEO JUNIOR VELOCE KAI COROLLA 86 ΞΕΡΟΥΝ...