Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πώς πήγαμε από τις «κούρσες» στην μανία των SUV; Τι σχήμα ακολουθεί;
Ποιο αμάξι θα αγόραζες αν ήξερες πως θα το κρατούσες 20 χρόνια;
Πώς θα είναι η ζωή με όριο τα 30 χλμ./ώρα;
Το αγοράζεις για κελεπούρι το μεταχειρισμένο GTi ή «απαπα»;
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Ψηφιακή εποχή
Διαβάστηκε από 4153 αναγνώστες

Η Audi πάντως είναι έτοιμη. Μετά το ΤΤ και το A4, ανακοίνωσε πως και το επόμενο A3  θα διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων. Ας δούμε πέντε λόγους για τους οποίους δεν θέλουμε ψηφιακό πίνακα. Το νέο Audi A3 είναι ένα από τα αυτοκίνητα που θα έχουν πλήρως ψηφιακό, διαδραστικό, πίνακα οργάνων. Η Audi πάντως είναι έτοιμη. Μετά το ΤΤ και το A4, ανακοίνωσε πως και το επόμενο A3 θα διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων. Ας δούμε πέντε λόγους για τους οποίους δεν θέλουμε ψηφιακό πίνακα. Η αυτοκίνηση εξελίσσεται και οι ψηφιακοί πίνακες οργάνων είναι η νέα τάση με την Audi να πρωτοστατεί. Εσείς όμως μήπως είστε ακόμη πιο «αναλογικός» και σας πέφτει βαρύς ο ψηφιακός πίνακας οργάνων;
Για να δούμε πέντε λόγους γιατί μπορεί να μην σας αρέσει μια οθόνη στη θέση του κλασσικού πίνακα;

5.
Κοστίζει περισσότερο. Σαφώς, εδώ μιλάμε για την αντικατάσταση ενός συστήματος οργάνων με βελόνες και ντίζες, από μία οθόνη που συνοδεύται από έναν ολόκληρο υπολογιστή που την κάνει να λειτουργεί. Σαν να αλλάζεις το ποδήλατό σου με ένα μηχανάκι. Κάνουν και τα δύο περίπου την ίδια δουλειά, αλλά εμφανώς το δεύτερο είναι πιο προχωρημένο. Ποιός θα πληρώσει το έξτρα κόστος; Αρχικά εσύ, δηλαδή είναι στην τιμή. Σε λίγα χρόνια, όταν οι οθόνες γίνουν κοινοτυπία, δεν θα το νοιώθουμε καν.

4.
Αν χαλάσει την πάτησες. Σαφώς εντός εγγύησης το πρόβλημα είναι ανύπαρκτο. Χαλάει, στην αλλάζουν, τελείωσες. Με δύο χρόνια όμως εγγύηση, σημαίνει πως σύντομα εκτίθεσαι σε μία πολύ ακριβή επισκευή, που αν δεν κάνεις οδηγείς σχεδόν στα τυφλά. Ούτε πόση βενζίνη έχεις δεν θα ξέρεις. Με τα αυτοκίνητα να προωρίζονται πλέον βασικά για την αγορά με χρονομίσθωση, τέτοια προβλήματα παιρνούν στα ψιλά των κατασκευαστών. Στην Ελλάδα όμως που ακόμη αγοράζουμε δικό μας, τη νύφη την πληρώνει ο ιδιοκτήτης.

3.
Αποσπά την προσοχή. Μη λέμε ότι θέλουμε, αν ρίξεις μία ματιά στον πίνακα οργάνων του
ΤΤ δεν θες να ξανακοιτάξεις έξω. Αν ήταν τηλεόραση, αυτό θα ήταν κοπλιμέντο, για έναν πίνακα οργάνων σε ένα αυτοκίνητο όμως αυτό αγγίζει τα όρια του ασφαλούς. Γκρίνια. Γιατί όταν συνηθίσεις απλά γίνεται ένα μέρος της εμπειρίας του αυτοκινήτου σου και η προσοχή σου επιστρέφει στον δρόμο. Θα πάρει λίγο παραπάνω ο χειρισμός. Από κει που μόνο αν μηδενίσεις μπορούσες, τώρα έχεις καμιά σαρανταριά επιλογές για το τι και πως θέλεις να βλέπεις.

2.
Δεν φαίνεται καλά με φως. Όποιος έχει προσπαθήσει να σερφάρει στο Facebook από το κινητό του στην παραλία, θα έχει δει τους τύπους που χώνονται μέσα στην μπλούζα τους, με τη συσκευή τους για να κάνουν σκια. Δηλαδή γυρίζει ο ήλιος από πίσω και δεν βλέπεις τίποτα στο καντράν. Πιθανό σενάριο, σαφώς, όμως οι οθόνες αυτές είναι υψηλής αντίθεσης και δεν «μασάνε» από τέτοια. Δεν θα άφηνε η Audi να μην έχεις όργανα κάθε φορά που ο ήλιος δύει πίσω σου.

1.
Οι βελόνες είναι μια χαρά. Σαφώς, ο πρώτος λόγος που δεν θες οθόνη είναι γιατί σου αρέσουν οι παραδοσιακές βελόνες που χοροπηδάνε κάθε φορά που καις 50 λεπτά καύσιμο με το δεξί σου πόδι. Όμως και οι ψηφιακές οθόνες βελόνες σου δείχνουν γιατί ξέρουν οι κατασκευαστές ότι είναι ο πιο άμεσος τρόπος να δεις πόσο πας, και πόσο γρήγορα αυξάνεις ταχύτητα. Άρα το αποτέλεσμα είναι το ίδιο.

Αν βέβαια είναι το ίδιο, τότε ποιος ο λόγος; Εσείς όμως τι λέτε; Σας αρέσει η αλλαγή που έρχεται στη θέση του οδηγού; Ή επιμένετε αναλογικά;  
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
00006... (1/8/2015, 22:56) Μ'ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ Ο ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΡΓΑΝΩΝ,ΑΛΛΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΑΝ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ.
stath... (1/8/2015, 22:10) Τα αναλογικά όργανα έχουν το πλεονέκτημα ότι δεν χρειάζεται να αποσπάσεις πολύ το βλέμμα σου, από το δρόμο, προκειμένου να δεις τι λένε, επειδή γνωρίζοντας τη θέση του δείκτη κάθε οργάνου, με μια γρήγορη ματιά μπορείς να δεις στο περίπου που βρίσκεται και να καταλάβεις τι παίζει. Τα ψηφιακά όργανα όμως θα πρέπει να δεις ξεκάθαρα το νούμερο που δείχνουν για να καταλάβεις τι λέει το κάθε όργανο. Αυτό απαιτεί λίγο μεγαλύτερη προσοχή στο όργανο, που σημαίνει λίγο περισσότερη απόσπαση του βλέμματος από το δρόμο. Επίσης υπάρχει ένα πρόβλημα για τους οδηγούς με προβλήματα όρασης, μυωπία ή πρεσβυωπία, επειδή τα γυαλιά που φοράνε για μακρυά, προκειμένου να βλέπουν το δρόμο, δεν δίνουν ακριβή κοντινή όραση, για να διαβάσουν τον πίνακα οργάνων, οπότε ο οδηγός, όταν οδηγεί, θα πρέπει να αλλάζει γυαλιά μακρυνά και κοντινά κάτι σχεδόν αδύνατο. Με όλα αυτά το διάβασμα του πίνακα οργάνων, ιδιαίτερα αν αυτά είναι ψηφιακά, είναι πολύ επικίνδυνο και θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη. Η λύση είναι η προβολή του πίνακα οργάνων στο παρμπρίζ, όπως γίνεται στα μαχητικά αεροσκάφη, το λεγόμενο Head Up Display, που δεν απαιτεί την απόσπαση της προσοχής του οδηγού, από το δρόμο.
geome... (1/8/2015, 19:39) Θα προτιμούσα τα τέσσερα βασικά όργανα να παραμείνουν αναλογικά, δηλαδή: ταχύμετρο, στροφόμετρο, ποσότητα καύσιμο και θερμοκρασία κινητήρα, κυρίως για την καλύτερη αναγνωσιμότητα (όχι όμως με κόκκινο φωτισμό). Όλες οι υπόλοιπες ενδείξεις μπορεί να είναι ψηφιακές.
alexh... (1/8/2015, 14:45) Δε θα το ήθελα. 1ον γιατί έχει μεγάλο κόστος αν χαλάσει. 2ον μου αρέσει το παραδοσιακό όχι μόνον στα αυτοκίνητα αλλά και στις μοτοσυκλέτες. 3ον και να μη χαλάσει αν αρχίσουν να καίγονται Pixels τι γίνεται; 4ον και 20 επιλογές να έχει αντί για 40, ποιος κάθεται να ασχοληθεί;
00006... (1/8/2015, 13:56) Μ'ΑΡΕΣΕΙ Ο ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΡΓΑΝΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΑΝ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ.
willi... (1/8/2015, 08:43) ena sxolio gia to autotriti.gr vrisko to athro doulemeno sto podi kai oxi me vasi ti logiki oi logoi einai toso aioli oso kai o aeras stin mikono.... analio 5) safos kai kostizi perisotero afou einai iletroniko alla einai kai proeeretiko omos pou simeni to plironi autos pou to thelis extra.. 4) ola ta iletronika xalane opote empisteuese kataskeuasti pou einai pios sthatheros kai pernis to risko sou kai ama den exete epafi me to eksoteriko kalitera na min grafete astikous mithous... xronomistosthi einai mono gia etetires kai gia idiotes pou exo prosopikes eteries gia ton aplo lao den einai etsi kai ta amaksia den vgenoun me vasi tin ellada einai sto mono pou simfonoume 3) oles oi othones apaspane tin prosoxi oles omos gia ton logo auto exoun valoi oi kateskeuastes tis plirofories sto mpampriz i exoun fonitikes edoles...... 2) me to fos piso einai odos ena thema kai se auto eimai kai ego provlimatismenos.... 1) "Σαφώς, ο πρώτος λόγος που δεν θες οθόνη είναι γιατί σου αρέσουν οι παραδοσιακές βελόνες που χοροπηδάνε κάθε φορά που καις 50 λεπτά καύσιμο με το δεξί σου πόδι." ti na po edo i epistimi sikoni to xeria psila os gnoston ta iletronika exoun taxiteri adapokrisi apo ta analogika kai pio akrivi kai kati telefteo oso afora tin audi to koino sto opio apeftinete einai atoma pou exoun to "paketo" kai oi timi einai deftereuon.....