Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πώς πήγαμε από τις «κούρσες» στην μανία των SUV; Τι σχήμα ακολουθεί;
Ποιο αμάξι θα αγόραζες αν ήξερες πως θα το κρατούσες 20 χρόνια;
Πώς θα είναι η ζωή με όριο τα 30 χλμ./ώρα;
Το αγοράζεις για κελεπούρι το μεταχειρισμένο GTi ή «απαπα»;
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Χαμηλωμένο ή υπερυψωμένο;
Διαβάστηκε από 2334 αναγνώστες

Ο καθένας μας έχει διαφορετικές οδηγικές προτιμήσεις και σίγουρα αποτελεί υποκειμενικό κριτήριο το τι θεωρούμε απολαυστικό στην οδήγηση. Σωστό και λάθος δεν υπάρχει στο δίλλημα χαμηλωμένο ή υπερυψωμένο αυτοκίνητο, υπάρχουν όμως προσωπικά γούστα. Θέλετε να βλέπετε τους άλλους αφ υψηλού και να είστε σε απόσταση από το δρόμο ή προτιμάτε πιο «άμεση» επαφή με το οδόστρωμα; Ο καθένας μας έχει διαφορετικές οδηγικές προτιμήσεις και σίγουρα αποτελεί υποκειμενικό κριτήριο το τι θεωρούμε απολαυστικό στην οδήγηση. Σωστό και λάθος δεν υπάρχει στο δίλλημα χαμηλωμένο ή υπερυψωμένο αυτοκίνητο, υπάρχουν όμως προσωπικά γούστα.
Τα μικρομεσαία hatchback είναι ιδιαίτερα δημοφιλή, αφού καταφέρνουν να προσφέρουν χώρους και πρακτικότητα σε μικρές διαστάσεις και λογική τιμή. Τα τελευταία χρόνια όμως, ιδιαίτερη άνθιση γνωρίζει η κατηγορία των crossover, οχημάτων δηλαδή που φέρνουν στο νου το υπερυψωμένο hatchback. Λογικό αν αναλογιστούμε πως πολλά crossover «πατάνε» στην ίδια πλατφόρμα με hatchback. 

Τα υπερυψωμένα οχήματα δίνουν στον οδηγό τη δυνατότητα να κάθεται σαφώς πιο ψηλά με αποτέλεσμα να υπάρχει πανοραμική ορατότητα και μια αυξημένη αίσθηση (και μόνο) ασφάλειας. Από την άλλη βέβαια σε ένα χαμηλωμένο όχημα δημιουργείται η αίσθηση ότι είσαι μέσα στη δράση και όχι παρατηρητής της, αφού η επαφή με το έδαφος οξύνει την οδηγική ευχαρίστηση.


Ο συνδυασμός του ψηλού αμαξώματος με μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων που διαθέτουν τα crossover, τους δίνουν τη δυνατότητα να είναι άνετα σε λακκούβες, σαμαράκια και να ανεβαίνουν σε πεζοδρόμια. Επιπλέον αν χρειαστεί να «λερωθούν» και με λίγο χώμα θα το κάνουν με ευχαρίστηση. Από την άλλη στην άσφαλτο το αμάξωμά τους στρίβοντας παίρνει μεγαλύτερη κλίση λόγω της απόστασης.

Μάλιστα οι λάτρεις των «κοντών» σε αυτό εστιάζουν. Όπως λένε μπορεί να μην έχουν το υπόβαθρο για παιχνίδι στο χώμα αλλά στην τελική πόσες φορές θα βγεις εκτός δρόμου; Στην άσφαλτο κινείσαι και εκεί τα χαμηλωμένα είναι «τρένο».

Δύο διαφορετικές φιλοσοφίες, για διαφορετικά γούστα. Ψηλά με άνεση και χαμηλά με δυναμισμό. Εσείς όμως τι απολαμβάνετε να οδηγείτε περισσότερο και τι αποτελεί για εσάς οδηγική απόλαυση;  
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...