Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Η ΕΕ θα αναγκάσει τους κατασκευαστές να φτιάξουν φθηνότερα ηλεκτρικά. Πως;
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Alfa Romeo vs BMW
Διαβάστηκε από 14110 αναγνώστες

Τώρα που η Alfa Romeo επιστρέφει στην πίσω κίνηση, η BMW την εγκαταλείπει και πάει μπροστά. Οπότε, μοιραία μπαίνει το ερώτημα, ποιος από τους δύο τελικά είναι πιο σπορ; Τώρα που η Alfa Romeo επιστρέφει στην πίσω κίνηση, η BMW την εγκαταλείπει και πάει μπροστά. Οπότε, μοιραία μπαίνει το ερώτημα, ποιος από τους δύο τελικά είναι πιο σπορ; Η νέα Alfa Romeo Giulia ήταν ένα από τα πιο σημαντικά μοντέλα του 2015. Εκτός της αναβίωσης ενός ιστορικού ονόματος, η Giulia επανέφερε την κίνηση στον πίσω άξονα σε ένα μοντέλο της Alfa, 23 χρόνια μετά την τελευταία πισωκίνητη σεντάν Alfa Romeo, την 75.

Και σύμφωνα με νέες πληροφορίες, φαίνεται ότι η Alfa Romeo δεν θα γυρίσει στην πίσω κίνηση μόνο για τη Giulia, αφού και η νέα, δεύτερης γενιάς Giulietta θα έχει και αυτή κίνηση στους πίσω τροχούς, επωφελούμενη από το πάτωμα της μεσαίας Alfa.

Την ίδια στιγμή η BMW, μια εταιρεία που έχει ταυτιστεί με την πίσω κίνηση, έχει ξεκινήσει εδώ και ένα χρόνο μια στροφή προς την μπροστινή κίνηση, ξεκινώντας από την περσινή BMW Σειρά 2 Active Tourer και συνεχίζοντας σε περίπου 1 ½ χρόνο από σήμερα, με την πρώτη προσθιοκίνητη Σειρά 1 της ιστορίας.

Ουσιαστικά, έχουμε να κάνουμε με δύο αντίθετους δρόμους, που θα μας φέρουν στο άμεσο μέλλον π.χ. στη μικρομεσαία κατηγορία μια πισωκίνητη Alfa Romeo Giulietta και μια προσθιοκίνητη BMW Σειρά 1, σε μια αλλαγή όχι μόνο εντυπώσεων, αλλά και ουσίας.

Το γιατί γίνονται αυτές οι αλλαγές, το γνωρίζουμε:

Από τη μια η Alfa Romeo θέλοντας να διαφοροποιηθεί πλέον μέσα στις τάξεις του Fiat-Chrysler Group, επιστρέφει στις πισωκίνητες ρίζες της, «απλώνει» τη γκάμα των μοντέλων της και αναζητά την αίγλη του παρελθόντος.

Από την άλλη πλευρά, η BMW θέλει και πρέπει να μειώσει το βάρος των αυτοκινήτων της (ώστε να μειώσει τις εκπομπές ρύπων τους), και εκτός από τη νέα γενιά των ελαφρύτερων 3κύλινδρων turbo κινητήρων των πιο compact επιλογών τους, η στροφή προς μια προσθιοκίνητη πλατφόρμα αποτελεί σημείο-κλειδί για να επιτευχθεί αυτή η μείωση τους βάρους τους.

Οπότε, ύστερα από αυτά, τι μένει; Ποιος από τους δύο τελικά είναι πιο σπορ; Η Alfa Romeo που επιστρέφει στις πισωκίνητες ρίζες της ή η BMW που σιγά-σιγά την εγκαταλείπει; Εσείς, τι λέτε; Ποια αλλαγή από τις δύο προτιμάτε;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
thano... (12/8/2016, 16:44) Fiat Romeo και με τα 2 χερια!!(Ειδικα αν με καθε Τζουλια δινουν και dvd με στιγμιοτυπα του μοντελου να καβαλαει την ...ασφαλτο ντεεεε)
tokko... (13/8/2016, 01:50) Ειμαι θαυμαστης της ιταλικης φιρμας και υπερψηφιζω καθε προσπαθεια της. Τα βρισκω να παρουσιαζονται με το γνωστο σχεδιαστικο ταπεραμεντο της alfa που εκτος απο μοναδικο ειναι και χρονια μπροστα με αυτο των γερμανων που απλα παρουσιαζουν αδιακριτως επαναληψεις τοσο βαρετες και μηδενικης φαντασιας. Οδηγικα αν και δεν εχω ιδια πειρα πανω σε alfa πιστευω ειναι επισης μπροστα οι ιταλοι και με την νεα ιουλια το απεδειξαν οτι και να λενε οι κακοπροαιρετη,κανοντας μεγαλο βημα και στον τομεα της ποιοτητας. Σαν πισωκινητα εχουν και ιστορια....στο μυαλο μου παντα φωλιαζει η πανεμορφη κουκλα 8c competizione,το θαυμα που λατρευει καθε νοημων...ενα απο τα ομορφοτερα οχηματα που εχουν βγει ποτε.