Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Κάν`το όπως η Toyota: Peugeot, Citroen, Opel & DS έγιναν υβριδικά
Ηλεκτρικά: Μήπως έκατσαν «λουκούμι» για τους Κινέζους;
Γέμισε αφρικανική σκόνη: Το πλένεις έξω & πληρώνεις, στο χέρι ή άπλυτο;
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Δεν θες ηλεκτρικό, δεν θες SUV και θες να είναι προσιτό. Τι υπάρχει;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Για εσάς ή τα παιδιά;
Διαβάστηκε από 4490 αναγνώστες

Όταν ρωτάτε για την παθητική ασφάλεια ενός αυτοκινήτου, μένετε στα συνολικά αστέρια ή θέλετε να μάθετε και για την ασφάλεια των παιδιών σας; Όταν αγοράζετε αυτοκίνητο ασχολείστε με την επίδοσή του στην προστασία για τα παιδιά; Όταν ρωτάτε για την παθητική ασφάλεια ενός αυτοκινήτου, μένετε στα συνολικά αστέρια ή θέλετε να μάθετε και για την ασφάλεια των παιδιών σας;

Ο Οργανισμός που εξετάζει την παθητική ασφάλεια των αυτοκινήτων είναι ο EuroNCAP. Έχει συγκεκριμένα test πρόσκρουσης και όλοι οι κατασκευαστές στέλνουν σε αυτόν τα αυτοκίνητά τους για να τα αξιολογήσει και να τους βάλει τη βαθμολογία με τα αστέρια.

Αυτά τα αστέρια είναι που γνωρίζει και ο μέσος αγοραστής. Αν ένα μοντέλο έχει πάρει πέντε (το άριστο), τότε είναι καλό. Αν έχει βαθμολογηθεί με τέσσερα, τότε μόνο έρχεται η ερώτηση: «Γιατί; Που δεν είναι καλό;»

Το ερώτημα, λοιπόν, είναι, μήπως αυτήν την ερώτηση θα έπρεπε να την κάνει σε κάθε περίπτωση; Γνωρίζει πως ο EuroNCAP, όταν αξιολογεί την παθητική ασφάλεια ενός οχήματος, κοιτάει τέσσερις διαφορετικούς τομείς;

Ο πρώτος είναι η ασφάλεια των ενηλίκων. Και εδώ τα πράγματα είναι αυστηρά και δύσκολα.

Ο δεύτερος είναι -για κάποιους - πιο σημαντικός, αφού πρόκειται για την ασφάλεια των παιδιών. Εδώ, μάλιστα, υπάρχει περίπτωση ένα 4άστερο μοντέλο να έχει καλύτερη βαθμολογία στην ασφάλεια των παιδιών από ένα 5αστερο, π.χ. Ford Tourneo Courier και Skoda Fabia, ή ακόμα ένα με 2 αστέρια (Lancia Ypsilon), να έχει καλύτερη βαθμολογία από ένα 4άστερο (Mini Clubman)! Σας φαίνεται παράλογο ή εντυπωσιακό;

Και τέλος, οι άλλοι δύο τομείς που εξετάζει ο EuroNCAP είναι η ασφάλεια των πεζών, δηλαδή πόσο θα τραυματιστεί ο πεζός στο καπό, και η παρουσία επικουρικών συστημάτων, όπως το ESP ή το αυτόματο φρενάρισμα.

Μετά λοιπόν από τα παραπάνω, εσείς όταν ακούτε για 5 αστέρια στο EuroNCAP, τι σας έρχεται στο νου; Ότι ένα μοντέλο έχει καλή παθητική ασφάλεια γενικά, ή το ψάχνετε παραπάνω; Πόση βάση δίνετε στην παθητική ασφάλεια για τους επιβάτες στο πίσω κάθισμα; Σας ενδιαφέρει η επίδοση του αυτοκινήτου στην προστασία παιδιών;

Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
kater... (23/8/2016, 16:32) επιλεγω το κατα τεκμηριο καλυτερο για ολους με βαση τα χρηματα που διαθετω και φυσικα αναλογιζομενος τις ερευνες ασφαλειας που εχουν διενεργηθει.
sergi... (23/8/2016, 15:14) Αυτά τα τεστ συγκρούσεων σου δείχνουν τι γίνεται αν όλα τα αυτοκίνητα σε ίδιες συνθήκες συγκρουστούν με το ίδιο εμπόδιο. Στην πράξη όμως, λόγω της διαφορετικής ενεργητικής ασφάλειας ένα αμάξι μπορεί να αποφύγει τελείως το ατύχημα και κάποιο άλλο όχι. Όποιος ψάχνει σε μεγάλη λεπτομέρεια την παθητική ασφάλεια, χάνει την μισή ουσία: ότι το ατύχημα πρέπει να το αποφύγεις πρωτογενώς, αλλά για να το κάνεις αυτό δεν μπορεί να είσαι πχ. SUV 2 τον. με κέντρο βάρους στα ύψη...
panos... (26/3/2016, 10:23) Δεν λαμβάνω υπόψη τον ανωτέρω ''δολοφόνο εκ προμελέτης'' συμπολίτη που δηλώνει ανερυθρίαστα ότι ''κυκλοφορεί με καραφλά λάστιχα'' βάζοντας σε κίνδυνο εκτός από την δική του και τις ζωές όλων των αθώων που θα βρεθούν μπροστά του. Στο θέμα σας, προσωπικά θα αγόραζα αυτοκίνητο όπου η ασφάλεια ενηλίκων και ανηλίκων θα βρίσκεται σε ισορροπία.
alioy... (12/3/2016, 23:57) Δεν μας εχει μεινει ευρω για να συντηρησουμε το αυτοκινητο κυκλοφορουμε με φαλακρα λαστιχα και εσεις ασχολειστε με φρου φρου και αρωματα ,μαλον πρεπει να εισαστε κατοικοι εκαλης.