Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Κάν`το όπως η Toyota: Peugeot, Citroen, Opel & DS έγιναν υβριδικά
Ηλεκτρικά: Μήπως έκατσαν «λουκούμι» για τους Κινέζους;
Γέμισε αφρικανική σκόνη: Το πλένεις έξω & πληρώνεις, στο χέρι ή άπλυτο;
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Δεν θες ηλεκτρικό, δεν θες SUV και θες να είναι προσιτό. Τι υπάρχει;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Μετά από Senna...
Διαβάστηκε από 5430 αναγνώστες

Είναι ο Senna ο κορυφαίος πιλότος της F1; Αν όχι αυτός τότε ποιος; Εσείς τι λέτε; Είναι ο Ayrton Senna ο καλύτερος πιλότος της F1; Είναι ο Senna ο κορυφαίος πιλότος της F1; Αν όχι αυτός τότε ποιος; Εσείς τι λέτε; Senna ξεκίνησε την ενασχόλησή του με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό μέσω των καρτ. Το 1981 μετακινήθηκε στο πρωτάθλημα «open-wheel», ενώ το 1983 κέρδισε το βρετανικό πρωτάθλημα Formula 3. Ντεμπούτο στην F1 έκανε το 1984 στην ομάδα Toleman-Hart και την επόμενη χρονιά πήρε μετεγγραφή στην Lotus-Renault, με την οποία κέρδισε 6 GP. Το 1988 αποτέλεσε με τον Alain Prost το δίδυμο της McLaren-Honda και πήρε αμέσως το πρωτάθλημα, κάτι που επανέλαβε το 1990 και 1991. Το 1994 πήγε στην κυρίαρχη τότε Williams-Renault, όπου είχε ραντεβού με την μοίρα του. Η πρώτη του νίκη ήταν στο GP Πορτογαλίας και η τελευταία στο GP Αυστραλίας.


Ο Senna συχνά ψηφίζεται ως ο κορυφαίος όλων των εποχών, παρόλο που έχει κερδίσει «μόνο» σε 41 αγώνες F1, καταλαμβάνοντας την 3η θέση πίσω από τους Schumacher και Prost. Μέχρι το 2006, κατείχε το ρεκόρ των περισσότερων pole position (65). Συχνά μνημονεύονται οι επιδόσεις του σε βρεγμένο οδόστρωμα, ενώ με 6 νίκες στο Μονακό, παραμένει ο πολυνίκης του εν λόγω GP. Η κόντρα του με τον Prost έχει μείνει αλησμόνητη και πώς θα μπορούσε διαφορετικά, αφού στο ιαπωνικό GP, τόσο του 1989 όσο και του 1990, που κρινόταν το πρωτάθλημα, οι συγκρούσεις των μονοθεσίων έβγαλαν τον νικητή.


Στις 11 Οκτωβρίου 1993 ο Senna υπέγραψε με την Williams-Renault, με αμοιβή 1 εκ. δολάρια ανά GP. Με την Williams FW16 ξεκίνησε να ανταγωνίζεται την Benetton B194 του Schumacher, αλλά το αυτοκίνητό του είχε χάσει πια την υπεροχή του. Έτσι, ο νέος τότε Schumacher κέρδισε τον πρώτο αγώνα στη Βραζιλία. Ο 2ος αγώνας ήταν στο Pacific GP και εκεί ο Senna, αν και πρώτος, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει, καθώς τον χτύπησε από πίσω ο Mika Hakkinen. Το κακό «τρίτωσε» στην Imola, στο GP του San Marino. Εκεί, ο Senna πήρε την τελευταία του pole position, αν και είχε παράπονα από το κράτημα του μονοθεσίου του. Στα απογευματινά δοκιμαστικά, ο Rubens Barrichello είχε ένα σοβαρό ατύχημα, με την Jordan του να πετάει πριν καταλήξει στα προστατευτικά. Το πρωί του αγώνα, ο Senna βρέθηκε να συνομιλεί με τον Prost, προκειμένου να δημιουργήσουν μια ένωση οδηγών, που θα προάγει την ασφάλειά τους. Ο αγώνας ξεκίνησε και επιφύλασσε εκ νέου μια μάχη ανάμεσα στους Senna και Schumacher. Στον 7ο γύρο του αγώνα, στην γρήγορη στροφή Tamburello, το μονοθέσιο του Senna δεν έστριψε ποτέ και χτύπησε στον τοίχο με 307 χλμ./ώρα. Ο Senna είχε σβήσει. Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της Bologna, από όπου ανακοινώθηκε λίγες ώρες αργότερα ο θάνατός του. Ο εμπρός τροχός και η ανάρτηση, ήταν αυτά που χτύπησαν τον μεγάλο Βραζιλιάνο στο κεφάλι.

Φυσικά πολλοί είναι αυτοί που υποστηρίζουν πως ο Senna είναι ακόμη και σήμερα ο καλύτερος πιλότος της F1. Μετά από Senna, ποιος λοιπόν; Μα φυσικά ο Michael Schumacher θα λέγαμε εμείς. Ο άρχοντας των αριθμών. 91% ποσοστό νικών στα 248 γκραν πρι που έχει αγωνιστεί, 76 ταχύτερους γύρους (ποσοστό επιτυχίας 30%) και 154 πόντιουμς (62% επιτυχία) και φυσικά 7 παγκόσμιους τίτλους. Σε αυτά τα… ιλιγγιώδη στατιστικά, όμως, υπάρχει ένα στο οποίο υπολείπεται του Ayrton Senna. Και αυτό δεν είναι άλλο από το ποσοστό επιτυχίας στις πολ ποζίσιον. Εκεί ο Schumacher έχει να επιδείξει 68 πολ (27,4% επιτυχία), έναντι 65 του Ayrton Senna (40,4% επιτυχία). Όσον αφορά στα επιμέρους στατιστικά, ο Senna έχει 161 συμμετοχές, 19 ταχύτερους γύρους (11,8% επιτυχία) και 80 πόντιουμς (50% επιτυχία). Θυμίζουμε πως ο Senna κατέκτησε τρεις παγκόσμιους τίτλους. 

Εσείς τι λέτε; Είναι ο Senna ο καλύτερος πιλότος στην ιστορία της F1; Μήπως είναι ο Schumacher; Ποιος άλλος θεωρείται πως θα μπορούσε να φέρει τον τίτλο ο καλύτερος πιλότος στην F1 αν όχι αυτοί οι δύο;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
ch036... (6/5/2016, 18:12) ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΕΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΔΕΝ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΤΥΧΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΤΟΥ ΣΤΗ ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1. ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΟΝ SENNA ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΘΑ ΤΟΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ SCHUMACHER ΜΕ ΒΑΣΗ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΨΥΧΡΗ ΛΟΓΙΚΗ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ. ΠΡΩΤΑ ΑΠ ΟΛΑ Ο SENNA ETΡΕΞΕ 10 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΣΤΗ ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1 (1984-1994), ΕΝΩ Ο SCHUMACHER ΕΤΡΕΞΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ 1991-2006 ΚΑΙ 2010-2012 ΔΗΛΑΔΗ 18 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ. ΥΣΤΕΡΑ ΤΑ ΜΟΝΟΘΕΣΙΑ ΠΟΥ ΕΤΡΕΞΕ Ο ΚΑΘΕ ΟΔΗΓΟΣ. Ο SENNA ΟΔΗΓΟΥΣΕ ΚΑΤΑ ΒΑΣΗ ΔΥΣΚΟΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΜΟΝΟΘΕΣΙΑ ΟΠΟΥ ΑΡΚΟΥΣΑΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΜΕ ΛΟΓΙΚΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΤΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΘΑΝΑΣΙΜΑ. KAI BEBAIA AΛΛΑΓΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ. ΤΟ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ ΤΟΥ 1994 Η WILLIAMS RENAULT ΗΤΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΟΔΗΓΗΘΕΙ ΧΩΡΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΜΩΣ Ο SENNA TO ΕΦΕΡΝΕ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ POLE POSITION. Ο SCHUMACHER ΠΡΟΛΑΒΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΥΡΝΙΑ ΤΩΝ ΜΟΝΟΘΕΣΙΩΝ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΟΜΩΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟ 1995 ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΤΑ ΜΟΝΟΘΕΣΙΑ ΕΓΙΝΑΝ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΤΟ 2000 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΗΤΑΝ ΠΛΗΡΩΣ ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ. ΥΣΤΕΡΑ ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΟΔΗΓΟΥ. Ο SENNA OTAN ΠΗΓΕ ΣΤΗ MCLAREN HΡΘΕ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΗΔΗ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ALAIN PROST(ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ) Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΧΕ ΔΗΛΩΣΕΙ ΠΩΣ ΣΤΟΝ ΕΝΑ ΓΥΡΟ ΤΩΝ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ Ο SENNA ΗΤΑΝ ΑΝΙΚΗΤΟΣ. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ, ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΧΗΤΕΣ (NELSON PIQUET, RICHARDO PATRESE, NIGEL MANSELL), ΑΡΑ ΚΑΘΕ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΓΩΝΑΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΜΑΧΕΣ. KΥΡΙΩΣ ΤΟ 1991 ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΚΑΘΟΤΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΟΝΟΘΕΣΙΑ ΗΤΑΝ ΟΙ WILLIΑMS RENAULT ΤΩΝ MANSELL-PATRESE. Ο SCHUMACHER OYΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΙΧΕ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ 2 ΠΟΛΥ ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΠΙΛΟΤΟΥΣ ΤΟΝ MIKA HAKKINEN KAI TON FERNANTO ALONSO, OI OΠΟΙΟΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΛΛΑ ΑΝΕΡΧΟΜΕΝΑ ΤΑΛΕΝΤΑ. Ο ΜΟΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΩΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΗ ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1 ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΤΡΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟΝ SCHUMACHER ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΕΡΔΙΣΕ ΣΤΑ ΙΣΙΑ 2 ΦΟΡΕΣ (1996-1997) ΗΤΑΝ Ο JACQUES VILLENEUVE.
nikos... (5/5/2016, 12:26) Ο Schumacher ειναι μακραν ο καλυτερος οδηγος ολων των εποχων και μετα ακολουθει ο Senna. Πολλοι αποκαλουν τον Senna θεο της F1 και βασιλια της τον Schumacher. O Schumacher ειναι θεος και βασιλιας μαζι. Ετρεχε σε μαι εποχη χωρις ηλεκτρονικαι βοηθηματα και απο τελευταιος ειχα κερδισει τον αγωνα αρκετες φορες. Εκτος ομως απο το απιστευτο του ταλεντο, ηταν και πολυ προσιτος και γελαστος στον κοσμο. Οταν μαλιστα ειχε πεθανει η μητερα του, οχι μονο ετρεξε αλλα κερδισε και τον αγωνα. Ευχομαι ολοψυχα να αποκατασταθει η υγεια αυτου του υπεροχου ανθρωπου. SCHUMACHER FOR EVER!
mac.e... (4/5/2016, 14:12) Ο Σένα καλύτερος όλων των εποχών; Not even close. Ο πιο λατρεμένος στην Ελλάδα; Ναι χάρη στην αγάπη που του είχε ο κ. Σταθάκης. Η περιβόητη όπισθεν ήταν λάθος συμπέρασμα του Σταθάκη, το οποίο δεν επιβεβαιώθηκε από τον ίδιο ούτε και αναφέρθηκε σε κανένα άλλο κανάλι. Από που να αρχίσω; Θα γράψω μερικά στατιστικά για να φανεί η γενική εικόνα. Πρωταθλήματα: 5ος σε αριθμό μαζί με Brabham, Stewart, Lauda & Piquet Κατάταξη με βάση την ηλικία που πήρε το 1ο πρωτάθλημα: 17ος Αριθμός νικών σε αγώνες: 5ος Ποσοστό νικών σε σχεση με τις συμμετοχές : 10ος Ταχύτερος γύρος σε αγώνα : 15ος Σε αριθμό νικών σε οποιοδήποτε πίστα 3ος στο Μονακό μαζί με Schumacher ο οποίος όμως είναι και ο κυρίαρχος σχεδόν σε όλες τις κατατάξεις. Μόνο στις pole position είναι 2ος πίσω από τον κορυφαίο όλων των εποχών (ΚΟΤΕ) με 65, αλλά με τα σημερινά δεδομένα θα είχει τιμωρηθεί για τις μισές από αυτές αφού σκόπιμα παρεμπόδιζε τους αντιπάλους του σε κάθε ευκαιρία. Σε ποσοστό pole position ανάλογα με τους αγώνες που συμμετείχε είναι 4ος πίσω από Fangio, Clark, Ascari. Μπορώ να συνεχίσω για πάντα. Αλλά μπορείτε να βρείτε τα νούμερα σε πολλά site με στατιστικά για την F1 όπως αυτό http://www.statsf1.com/en Τώρα κάποιοι θα πουν ότι τα νούμερα δεν λένε όλη την αλήθεια και ο Σένα ήταν συναρπαστικός οδηγός κλπ. Όλοι οι οδηγοί είναι συναρπαστικοί και έχουν τις καλές και τις κακές ημέρες τους. Θα αναφέρω τον πατέρα Vilneve, και τους Arnou, Mansel, Moss και πολλούς άλλους. Ο Σένα είναι υπερτιμημένος ειδικά στην Ελλάδα λόγω Σταθάκη αλλά και γενικά λόγω και του θανάτου του που έκοψε την πορεία του. Συμπέρασμα: Ο Σένα καλύτερος όλων των εποχών; Not even close.
ch036... (3/5/2016, 17:26) ΠΡΟΦΑΝΩΣ Ο SENNA ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΠΟΡ ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΤΟ 1975 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΠΟΥ ΤΑ ΜΟΝΟΘΕΣΙΑ ΕΦΤΑΝΑΝ ΣΕ ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΠΙΣΤΑΣ. ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΣΑΡΑΝΤΑΡΗΔΕΣ-ΠΕΝΗΝΤΑΡΗΔΕΣ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ 80 ΕΩΣ ΤΟ 1994. ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 70 ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΗΤΑΝ ΑΛΛΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΠΙΟ ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΜΕ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΟΙ ΠΙΣΤΕΣ ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ STANDARDS ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.
manos... (3/5/2016, 10:27) Senna... ο καλύτερος όλων... κανείς σαν εSenna. Για μένα είναι ο πιο αγαπημένος, ο πιο σεμνός, ταπεινός ο μεγαλύτερος κ ο καλύτερος οδηγός της F1. Μου έκανε εντύπωση η πίστη του στον Θεό τον βοηθούσε, νικούσε πάντα, ένα παιδί φαίνεται ότι είχε πολύ καλή ψυχή. Όλοι τον είχαν εκεί ας πούμε για θεό , εκεινος αγαπούσε το Θεό ήταν χαμηλών τόνων. Με συγκίνησε πολύ αυτό το παιδί, κ ειδικά στο ντοκιμαντέρ που κυκλοφόρησε και η στιγμή του ατυχηματος. Πάντα ο πιο αγαπημενος μου... ζει στην καρδιά μου, τον νιώθω σαν να ταν δικός μου άνθρωπος. Δακρυζω τέτοια μέρα κ πάντα όταν τον θυμάμαι που τον θυμάμαι πάντα με συγκινεί πολύ. RIP Ayrton Senna.. μας λείπεις!
CHKO4... (2/5/2016, 21:55) Μαλλον χτυπησε ο Δαίμων του τυπογραφείου...... 1η Μαιου του 1994 ο Αυρτον εφυγε απο την ζωη....και τότε είχε γκραν πρι..... Πολλά τα ρεκόρ του,μοναδικό το στύλ οδηγησης του.....ΓΚΡΑΝ ΠΡΙ ΜΟΝΑΚΟ!!!! Μοναδικός του ο τροπος αντίδρασης του,σε ακραίες καταστάσεις,αποσόβησαν σοβαρα ατυχήματα.....θυμηθείτε την οπισθεν μετα απο σβούρες..... Ακομα πιο μοναδική η αντίδραση του,όταν κατέβηκε απο το μονοθέσιο του για να βοηθήσει.......ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΧΙ ΡΟΜΠΟΤ.....!!! Οτι έκανε,το εκανε απο την αγάπη του,και το πάθος που έβγαζε για την φόρμουλα 1... ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ Ο ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ....!!!
ferra... (2/5/2016, 13:02) Σταθρή και επάνω αξία ο Σένα, όμως για εμένα προσωπικά ΔΕΝ είναι ο καλύτερος οδηγός στην φόρμουλα 1, είναι για εμένα ο Χουάν Μανουέλ Φάντζιο, αν συγκρίνουμε τα τεκτενόμενα, κ.τ.λ. θα καταλάβουμε...Απλά πιστεύουμε ότι επειδή δεν έχουμε πολλά στοιχεία για οτιδήποτε του παρελθόντος ότι δεν υπάρχει, κ.τ.λ. ενώ υπάρχουν τα πάντα όλα...Η ιστορία είναι ιστορία, δεν υπάρχει νεότερη και παλαιότερη, ας μάθουμε...
nikos... (1/5/2016, 21:26) Αν και φανατικός του senna έχω να πω τα εξής 1) ηθικός αυτουργός ήταν ο Schumacher στο θάνατο του γιατί ενώ οδηγούσε την κούρσα στην ιμολα μ ένα αυτοκίνητο που στην κυριολεξία ήταν ανεκδιήγητο ένα νιανιαρο τον κυνηγούσε και τον πλησίαζε. Ε αυτο δεν το κατάπινε με τίποτα και ήταν και ο λόγος που έστριψε πέραν της φυσικής του αυτοκινήτου στην ταμπουρελο 2) senna vs Prost εδώ μιλάμε για τον υπολογιστή εναντίον του απόλυτου οδηγού της εποχής senna. Θα τον σύγκρινα μόνο με τον τρελό Άγγλο Mansell για την εποχή του 3) ο Schumacher τα είχε ολα. Μηχανικός, υπολογιστής, Οδηγός, κρύο αίμα 4) απο τους τωρινους θα ξεχώριζα Hamilton vettel. Συμπερασματικά αν ο senna αγωνιζόταν σήμερα με τα μυαλά του 1993 σίγουρα δεν θα βαριομασταν.