Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πώς πήγαμε από τις «κούρσες» στην μανία των SUV; Τι σχήμα ακολουθεί;
Ποιο αμάξι θα αγόραζες αν ήξερες πως θα το κρατούσες 20 χρόνια;
Πώς θα είναι η ζωή με όριο τα 30 χλμ./ώρα;
Το αγοράζεις για κελεπούρι το μεταχειρισμένο GTi ή «απαπα»;
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Γερμανικά vs Ιαπωνικά
Διαβάστηκε από 13643 αναγνώστες

Ένα από τα μεγαλύτερα ντέρμπι στην αυτοκινητοβιομηχανία είναι αυτό ανάμεσα στα γερμανικά και τα ιαπωνικά αυτοκίνητα. Γερμανική ποιότητα ή ιαπωνική αντοχή και αξιοπιστία; Ποια κρατάνε περισσότερο τα λεφτά τους; Τελικά ποια αυτοκίνητα κρατάνε περισσότερο την αξία τους; Τα ιαπωνικά ή τα γερμανικά; Ένα από τα μεγαλύτερα ντέρμπι στην αυτοκινητοβιομηχανία είναι αυτό ανάμεσα στα γερμανικά και τα ιαπωνικά αυτοκίνητα. Γερμανική ποιότητα ή ιαπωνική αντοχή και αξιοπιστία; Ποια κρατάνε περισσότερο τα λεφτά τους; Γερμανία ή Ιαπωνία;
Opel Corsa ή Toyota Yaris;
VW Tiguan ή Nissan Qasqhai;
VW Golf GTI ή Honda Civic Type R;
Γερμανική ποιότητα ή ιαπωνική αντοχή και αξιοπιστία;
Κιβώτιο DSG ή CVT;

Για τα παραπάνω ερωτήματα έχει χυθεί πολύ μελάνι στον κόσμο της αυτοκίνησης και ίσως ξεκάθαρη απάντηση να μην υπάρχει. Ό,τι και να διαλέξετε, μάλλον σωστό θα είναι, ανάλογα την οπτική σας γωνία.

Οι Γερμανοί φημίζονται π.χ. για την στιβαρή ποιότητα κατασκευής των μοντέλων τους και την καλή ποιότητα κύλισής τους, ότι ρε παιδί μου πας με 160 χλμ./ώρα στον αυτοκινητόδρομο και νομίζεις πως πας με 120 χλμ./ώρα. Οι Ιάπωνες από την άλλη για την αντοχή τους στην κακομεταχείριση, τα φθηνότερα ανταλλακτικά και το service. Για άλλους, οι μεν έχουν επενδύσει εδώ και πολλά χρόνια στα υβριδικά, οι δε εξειδικεύονται στους diesel.

Σε κάθε περίπτωση, και οι δύο φιλοσοφίες, η γερμανική ή ιαπωνική, έχουν τα υπέρ και τα κατά τους. Σε αυτό, όμως που θέλουμε στην προκειμένη περίπτωση να μας απαντήσετε, είναι, τελικά ποια κρατάνε ψηλότερα την μεταπωλητική τους αξία;

Ένα Corsa ή ένα Yaris 6ετίας
Ένα Golf ή ένα Civic 8ετίας;
To Tiguan ή το Qashqai;

Σύμφωνα με την έρευνα Autocheck του AutoΤρίτη (κάντε κλικ εδώ για να δείτε τα αποτελέσματα της τρίτης φάσης και τα σχόλια περισσοτέρων από 1.800 χρηστών), αλλά και τις τιμές των μεταχειρισμένων (κάντε κλικ εδώ για να βρείτε αναλυτικά ανά μάρκα), τα ιαπωνικά έχουν ένα μικρό προβάδισμα, όμως τα best seller γερμανικά, μπορούν να κρατήσουν και αυτά ψηλά την αξία τους.

Εσείς τι λέτε; Ποιο κρατάει τα λεφτά του; Το Ιαπωνικό ή Γερμανικό; Και γιατί;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
nikos... (14/9/2016, 16:53) Ιαπωνικα και Γερμανικα και ξερο ψωμι. Ασχετα με το τι λεει ο αξιολυπητος απατεωνας giorgoalfa75america, αυτα ειναι τα καλυτερα. giorgoalf75america εισαι ενας μηδενικος αρχιψευτης και κακοπροαιρετος που κοιτα να κατηγορει τους αλλους και δεν κοιτα τα χαλια του.
tokko... (31/7/2016, 17:35) Ιαπωνεζικο παντα...κρατα την αξια του εχει ποιοτητα αναγνωρισμενη και οχι στα χαρτια οπως τα γερμανικα αξιοπιστια που απλα δεν υπαρχει γιατι ειναι πρωτα οπως και να το κανουμε,και πανω απο ολα τιμια κατασκευη που δεν θα σε προδωσει και φυσικα δεν θα δωσεις μια περιουσια αλλα οσα πρεπει σε κατι που ειναι αυτο που δειχνει. Οχι οπως ειθισται τα γερμανικα φυλα να κανουν στους πελατες που πληρωνουν την μετριοτητα χρυσαφι και μετα χτυπανε το κεφαλι τους!!
sk8ha... (31/7/2016, 11:22) Φυσικα τα Japan! Yaris 10ετιας και δεν θα το δεις με κατω απο 4000 - 5000 ευρω. Σου λεει 1000 και 1300 κυβικα μοτερακι απο τα ποιο αξιοπιστα που κυκλοφορησαν. Δεν πινει, δεν ζηταει. Ενα σερβισακι το χρονο και ξεκινας να λες πως το μοτερ βρισκεται στα μισα της ζωης του μετα τα 200.000 χιλιομετρα. Βεβαια μην ακουω για φτηνα ανταλλακτικα στα Japan. Ειμαι κατοχος Mitsubishi και τα ανταλλακτικα του κανουν οσο ενα αμαξι!