Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πώς θα είναι η ζωή με όριο τα 30 χλμ./ώρα;
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Από «αποκλειστικά ηλεκτρικά» νέα μοντέλα, τώρα και με μοτέρ βενζίνης!
Η ΕΕ θα αναγκάσει τους κατασκευαστές να φτιάξουν φθηνότερα ηλεκτρικά. Πως;
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Επιστροφή πίσω
Διαβάστηκε από 3473 αναγνώστες

Τη θυμάστε την εποχή που η πίσω κίνηση δεν ήταν αποκλειστικότητα των premium μαρκών; Που σε κάθε σχεδόν κατασκευαστή υπήρχε και ένα πισωκίνητο μοντέλο; Μήπως είναι καιρός κάποιες μάρκες να επιστρέψουν στη φιλοσοφία αυτή; Κάποιες μάρκες επιστρέφουν στα πισωκίνητα, άλλες προσθέτουν στην γκάμα τους προσθιοκίνητα. Εσείς τι γνώμη έχετε; Ποια μοντέλα θα θέλατε πισωκίνητα; Τη θυμάστε την εποχή που η πίσω κίνηση δεν ήταν αποκλειστικότητα των premium μαρκών; Που σε κάθε σχεδόν κατασκευαστή υπήρχε και ένα πισωκίνητο μοντέλο; Μήπως είναι καιρός κάποιες μάρκες να επιστρέψουν στη φιλοσοφία αυτή; Εντάξει, δεν περιμένει κανείς ένα νέο μεσαίο ή μεγάλο Peugeot, με την κίνηση πίσω, όπως το 504 40 χρόνια πριν. Ούτε ελπίζει κανείς να δει ξανά πισωκίνητα μικρά μοντέλα όπως το θρυλικό Starlet της Toyota, που εξαιτίας της πίσω κίνησής του κυκλοφορεί ακόμη.

Όμως σίγουρα θα θυμάστε την χρυσή δεκαετία του `90 όπου οι Ιάπωνες κατασκευαστές είχαν μοντέλα με κίνηση σε όλους τους άξονες. Η Nissan είχε τα προσθιοκίνητα μικρά, μικρομεσαία, και μεγάλα μοντέλα με κίνηση πίσω. Πιο παλιά βέβαια, ως Datsun είχε αρκετά πισωκίνητα, ακόμη και μικρά, ταπεινά μοντέλα. Είχε επίσης και σπορ πισωκίνητα μοντέλα, όχι τα πολύ ακριβά της, μεσαίας τιμής, όπως το 200SX.

Το ίδιο έκανε και η Mazda μέχρι να γυρίσει στην κίνηση εμπρός (με εξαίρεση τα αυτοκίνητα με μοτέρ Wankel), ενώ πρώτη η Toyota επέστρεψε σε αυτή τη φιλοσοφία, με ένα πισωκίνητο μοντέλο εδώ και πολλά χρόνια για την Ευρώπη, το GT86. Αν και σε συνδυασμό με την Lexus, η Toyota ποτέ δεν εγκατέλειψε την πισωκίνηση.

Ποιος άλλος; Ποιος κατασκευαστής μπορεί να θέλει να γυρίσει πισωκίνητος; Η Hyundai έχει πλέον ξεχωριστή πισωκίνητη μάρκα, την Genesis, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως θα δούμε κάτι με την κίνηση πίσω από τους κορεάτες σύντομα.

Από Γαλλία μεριά, το μόνο πισωκίνητο μοντέλο που περιμένουμε θα είναι το νέο Alpine από τη Renault που δεν μπορεί να είναι και αλλιώς, λόγω αρχιτεκτονικής.

Η Alfa Romeo έκανε μία δυνατή επιλογή με την επιστροφή στην πίσω κίνηση, αρχικά με τη Giulia, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλα μοντέλα της. Φυσικά BMW και Mercedes-Benz θα διατηρήσουν πολλά μοντέλα τους πισωκίνητα, αν και πλέον ακόμη και αυτοί τα πιο μικρά τους αυτοκίνητα τα κάνουν προσθιοκίνητα πλέον.

Αρα ποιος άλλος; Το πιθανότερο είναι κανείς. Αφού οι πισωκίνητες πλατφόρμες είναι πανάκριβες, η οικονομία κλίμακας μικρή, το κόστος εξέλιξης τεράστιο και η απαίτηση για πίσω κίνηση ελάχιστη. Η μόνη σωτηρία θα είναι η ηλεκτροκίνηση, που θα απελευθερώσει τους κατασκευαστές να τοποθετούν τον άξονα κίνησης όπου θέλουν και στην ίδια πλατφόρμα θα έχουμε εμπρός, πίσω ή κίνηση παντού. Εύκολα!

Μέχρι τότε, η συζήτηση είναι φιλοσοφική. Ακόμη και έτσι όμως... Ποιες μάρκες ή ποια μοντέλα θα θέλατε να δείτε πισωκίνητα και γιατί; Τι λέτε; Τελικά έχει νόημα σε ποιον άξονα είναι η κίνηση; Εσας σας ενδιαφέρει; Θα επιλέγατε αυτοκίνητο με αυτό το κριτήριο;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
nikos... (5/10/2016, 15:56) Θα μιλησω μονο για τα Γερμανικα και τα Ιαπωνικα, αφου αυτα ειναι μακραν τα καλυτερα αυτοκινητα που υπαρχουν. Τα Ιταλικα, δεν τα υπολογιζω καν και κυριως την Alfa Romeo, που ειναι μια αναξιοπιστη και πολυ κακοφημη μαρκα.Σιγουρα θα ηθελα να δω την Audi να επιστρεφει μετα απο πολλα χρονια στην πισωκινηση, αφου εχει κολλημα με την προσθιοκινηση. Τα αυτοκινητα της ειναι σκετη μαγεια οδηγικα και ιδιως με την εξαιρετικη τετρακινση quattro, η πισωκινηση θα ειναι υπεροχη. Επισης η επισης καταπληκτικη Opel δεν διαθετει αυτη τη στιγμη ενα πισωκινητο μοντελο. Το τελευταιο πισωκινητο ηταν το πανεμορφο GT που απεδιδε 264 ατμοσφαιρικους ιππους. Αδημονω επισης και για την παρουσιαση της νεας μοναδικης Mercedes-AMG R50, που θα φορα τον κινητηρα της WO7 της Μercedes AMG Petronas στη F1. Θα ειναι ηλεκτρικο και θα αποδιδει συνδυαστικη ισχυ 1.300 ιππων. Επισης περιμενω την κουκα Z5 της BMW, που θα ειναι προιον συνεργασιας με την Toyota, η οποια θα επαναφερει τη συγκλονιστικη Supra. Για να ανφερω τωρα τους εκπληκτικους επισης Ιαπωνες, θα ηθελα τον αντικαταστατη του θρυλικου Honda S2000, καθως και το νεο Νissan GT-R, που θα ειναι για πρωτη φορα ηλεκτρικο και θα παρουσιαστει το 2020. Περιμενω επισης το νεο Mazda RX-9 με Wankel και ηλεκτρικο κινητηρα, και συνδυαστικη ισχυ 400 ιππων. Τελος θα ηθελα η Subaru να παρουσιασει ενα ακομη πισωκινητο σπορ που να τοποθετησει πανω απο το BRZ.
ferra... (21/9/2016, 16:52) Όλα τα οχήματα τα προτιμώ πισωκίνητα και μόνο...