Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πώς πήγαμε από τις «κούρσες» στην μανία των SUV; Τι σχήμα ακολουθεί;
Ποιο αμάξι θα αγόραζες αν ήξερες πως θα το κρατούσες 20 χρόνια;
Το αγοράζεις για κελεπούρι το μεταχειρισμένο GTi ή «απαπα»;
Πώς θα είναι η ζωή με όριο τα 30 χλμ./ώρα;
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Αυτοκίνητο «ρουφιάνος» με... μαύρο κουτί
Διαβάστηκε από 14857 αναγνώστες

Πως σας ακούγεται ένα σύστημα που καταγράφει κάθε λειτουργία του αυτοκινήτου σας; Που διατηρεί αρχείο κάθε συμβάντος στον κινητήρα και όλα τα υποσυστήματα; Πως σας ακούγεται ένα σύστημα που καταγράφει κάθε λειτουργία του αυτοκινήτου σας; Πως σας ακούγεται ένα σύστημα που καταγράφει κάθε λειτουργία του αυτοκινήτου σας; Που διατηρεί αρχείο κάθε συμβάντος στον κινητήρα και όλα τα υποσυστήματα;
Πως σας ακούγεται ένα σύστημα που καταγράφει κάθε λειτουργία του αυτοκινήτου σας; Που διατηρεί αρχείο κάθε συμβάντος στον κινητήρα και όλα τα υποσυστήματα; Που μπορεί να χρησιμεύσει για να αναγνωριστεί μια βλάβη, αλλά και για να αποσαφηνιστούν οι συνθήκες μίας σύγκρουσης; Καλό; Κακό; 

Τα «μαύρα κουτιά» στα αεροπλάνα τα έχουμε ακούσει. Και φυσικά η αναφορά τους σε κάθε δυστύχημα τραβά την προσοχή αφού από αυτά περιμένουμε να αποκαλυφθεί η αλήθεια για το τι συνέβη, τι πήγε στραβά, τι έπραξαν οι χειριστές και πως λειτουργούσε το αεροσκάφος τα τελευταία λεπτά.

Πως θα σας φαινόταν ένα τέτοιο σύστημα στο αυτοκίνητό σας; Μήπως υπάρχει ήδη; Βλέπεις σήμερα τα αυτοκίνητα είναι πολύ πιο «έξυπνα» από ποτέ. Οι βλάβες του κινητήρα, για παράδειγμα, ανιχνεύονται πρώτα από το «μαύρο κουτί» του και εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων συνήθως ως μία προειδοποίηση με το σήμα του κινητήρα. Το γνωστό «check engine».

Από κει και πέρα το μόνο που χρειάζεται είναι μία συσκευή ανάγνωσης της θύρας ODB για να μας πει ακριβώς τι βλάβη υπάρχει και αναλόγως να διορθωθεί. «Μαύρα κουτιά» στα αυτοκίνητα ήδη υπάρχουν. Όμως τα συστήματα αυτά δεν καταγράφουν το ιστορικό του χειρισμού του αυτοκινήτου. Για αυτή τη δουλειά υπάρχουν άλλα «μαύρα κουτιά». Αυτά που καταγράφουν στοιχεία της κίνησης του αυτοκινήτου στο δρόμο.
 
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
sgian... (18/12/2018, 09:34) Καλά τα συστήματα, αλλά αφού άρχισαν και αντικαθιστούν και τα όργανα θα πρέπει να λειτουργούν και πληροφοριακά άμεσα και όχι μόνο απολογιστικά στο συνεργείο. Θα ήθελα την επόμενη φορά που θα με ειδοποιήσει για επίσκεψη στο συνεργείο, να μου πει ότι υπερθερμαίνεται ο κινητήρας να μη πάω με κατεστραμμένο μοτέρ(τρόμπα νερού) συνεργείο από έλλειψη ρολογιού θερμοκρασίας,
c.bin... (17/12/2018, 15:52) "Αν ο οδηγός προκαλέσει ατύχημα, η εταιρεία γνωρίζει και δεν αποζημιώνει". Τότε ποιό το νόημα της ασφαλιστικής κάλυψης; Υποτίθεται ότι ασφαλίζουμε τα οχήματα μας γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο. Να αποζημιωθεί το θύμα από ατύχημα που προκαλέσαμε. Αν είναι να μην πληρώνει η ασφαλιστική της ζημίες, δεν έχει κανένα λόγο ύπαρξης. Όσο για καταγραφικό στο αμάξι, είμαι υπέρ, με την προϋπόθεση ότι θα έχω τον απόλυτο έλεγχο ως προς το ποιός θα έχει πρόσβαση στα δεδομένα και με ποιόν τρόπο θα χρησιμοποιηθούν.
stath... (16/12/2018, 21:55) Όταν δημιουργηθούν αυτά τα συστήματα, που θα καταγράφουν τα πάντα, θα δημιουργηθούν και τα αντίστοιχα συστήματα αντιμέτρων, από άλλες εταιρείες, που θα παρεμβαίνουν στο ηλεκτρονικό σύστημα και είτε θα αλλοιώνουν τα καταγεγραμμένα, είτε θα τα διαγράφουν. Αυτό θα το χρησιμοποιούν οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που δεν θα τους συμφέρει να αποκαλυφθούν οι τυχόν ατασθαλίες, στον τρόπο οδήγησης τους.