Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πώς πήγαμε από τις «κούρσες» στην μανία των SUV; Τι σχήμα ακολουθεί;
Πώς θα είναι η ζωή με όριο τα 30 χλμ./ώρα;
Ποιο αμάξι θα αγόραζες αν ήξερες πως θα το κρατούσες 20 χρόνια;
Το αγοράζεις για κελεπούρι το μεταχειρισμένο GTi ή «απαπα»;
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Sportscar με 8.000 ευρώ
Διαβάστηκε από 44369 αναγνώστες

Περνώντας τα χρόνια κάποια αυτοκίνητα απαξιώνονται έντονα. Όχι γιατί δεν αξίζουν αλλά γιατί δεν ταιριάζουν στις οικονομικές συνθήκες της χώρας και γίνονται άκρως δελεαστικά. Με το Subaru Impeza WRX STi θα έχετε ένα οικογενειακό αυτοκίνητο, το οποίο θα σας δώσει μια μικρή γεύση από WRC. Περνώντας τα χρόνια κάποια αυτοκίνητα απαξιώνονται έντονα. Όχι γιατί δεν αξίζουν αλλά γιατί δεν ταιριάζουν στις οικονομικές συνθήκες της χώρας και γίνονται άκρως δελεαστικά. H Porsche Boxster του 2000 κοστίζει πλέον 8.000 ευρώ. Θα την αγοράζατε; Περνώντας τα χρόνια κάποια αυτοκίνητα απαξιώνονται έντονα. Όχι γιατί δεν αξίζουν αλλά γιατί δεν ταιριάζουν στις οικονομικές συνθήκες της χώρας και γίνονται άκρως δελεαστικά.
Τι θα έλεγες να πάρεις εκείνο το αυτοκίνητο που πριν από μία δεκαετία ονειρευόσουν και σήμερα κοστίζει όσο ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας μίνι; Να κυκλοφορείς για παράδειγμα με το κλειδί μιας Porsche στην τσέπη σου ή να στροφάρεις στις 9.000 σ.α.λ. τον V-TEC του Honda S2000 ή να παίρνεις λίγο από την αίγλη του WRC με ένα Subaru Impreza WRX STi;

Όλα τα παραπάνω αυτοκίνητα και μερικά ακόμη που θα δούμε στη συνέχεια έχουν μερικά κοινά χαρακτηριστικά. Κάποτε κόστιζαν δεκάδες χιλιάδες ευρώ και τώρα δεν ξεπερνούν τα 8.000 ευρώ. Λίγο τα χρόνια που πέρασαν, λίγο η οικονομική κρίση και το ανελέητο κυνήγι του κράτους προς τα αυτοκίνητα υψηλού κυβισμού, τα έχουν στείλει στα αζήτητα. Έτσι, η χαμηλή ζήτηση και φυσικά το υψηλό κόστος χρήσης έχουν κάνει την τιμή τους άκρως δελεαστική και σίγουρα προσιτή.

Συγκεκριμένα, ψάχνοντας τις τιμές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στους πίνακες του περιοδικού Auto Τρίτη, είδαμε πως αν κάποιος διαθέτει μέχρι 8.000 ευρώ τότε μπορεί να κάνει δικά του αυτοκίνητα, που πριν από μία δεκαετία και ίσως λίγο παραπάνω, μεσουρανούσαν και αποτελούσαν διακαή πόθο κάθε οπαδού της αυτοκίνησης. Ας τα δούμε παρακάτω αναλυτικά:

Porsche Boxster: Μία Porsche Boxster του 2000 είναι στα 8.000 ευρώ. Ο κυβισμός της θα σας δυσκολέψει καθώς είναι 2.500 κ.εκ. Θα έχετε όμως boxer μοτέρ 204 ίππων στην πλάτη σας, πίσω κίνηση και φυσικά Porsche!

Honda S2000: To S2000 έμεινε στην ιστορία ως το μοντέλο ευρείας παραγωγής με τον ισχυρότερο ατμοσφαιρικό κινητήρα καθώς απέδιδε 120 ίππους/λίτρο. Όποιος το αποκτήσει θα χαρεί πίσω κίνηση, μοτέρ που στροφάρει στις 9.000 σ.α.λ. και ένα εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο που ακόμη και σήμερα θεωρείται κορυφαίο σε αίσθηση. Οι τιμές του ξεκινούν από τις 8.000 ευρώ για μοντέλα του 2000. Τα 2,0 λτ. ίσως είναι απαγορευτικά για κάποιους.

Subaru Impreza WRX STi: Εδώ έχουμε το τετρακίνητο ιαπωνικό σεντάν της Subaru, το οποίο δείχνει να κρατά καλά την αξία του, καθώς θα σας κοστίσει ελαφρώς πάνω από 8.000 ευρώ. Θα βρείτε πολλά μοντέλα να πωλούνται και ακόμη περισσότερα να είναι βελτιωμένα… Στα συν πως μπορεί να είναι και το οικογενειακό σας αυτοκίνητο.

Mazda RX8: Εδώ έχουμε ίσως το πιο προσιτό sportscar. Και αυτό γιατί οι τιμές του είναι πολύ χαμηλές. Συγκεκριμένα ξεκινούν από τις 5.000 ευρώ και οι επιλογές είναι πάρα πολλές. Ακόμη ένα πλεονέκτημά του η ιδιαιτερότητα του χαμηλού κυβισμού η οποία απαλλάσσει από υψηλά τέλη κυκλοφορίας. Παρόλα αυτά θα πρέπει να έχετε κατά νου την υψηλή μέση κατανάλωσή του, ακόμη και όταν είναι… σταματημένο.

BMW Z4 3.0: Εδώ έχουμε το roadster της BMW το οποίο με το 3λιτρο μοτέρ ξεκινά από τις 8.000 ευρώ. Ο κυβισμός σίγουρα είναι αποτρεπτικός… η τιμή όμως άκρως δελεαστική.

VW Golf GTI: Το «καυτό» γερμανικό μοντέλο με 200 άλογα προερχόμενα από το 2λιτρο TFSI μοτέρ του Group κοστίζει περί τις 8.000 και κάτι ψιλά (μοντέλο του 2007). Αν βρείτε δε μοντέλο με DSG κιβώτιο οι οδηγικές απολαύσεις που θα σας χαρίσει θα είναι σαφώς πλουσιότερες.

Ποια άλλα αυτοκίνητα έχετε στο μυαλό σας που κάποτε αποτελούσαν όνειρό σας και πλέον είναι προσιτά;

Opel Astra OPC: Το 2λιτρο της Opel ξεκινά από τις 7.000 ευρώ (μοντέλο του 2007). Τα 240 τουρμπάτα άλογά του προσφέρουν εξαιρετικές επιδόσεις. Στα θετικά το ότι πρόκειται για ένα μοντέλο το οποίο έχει την πρακτικότητα ενός 3θυρου χάτσμπακ.

Renault Clio RS: Ένα από τα πλέον καλοστημένα hot hatch εκεί έξω, είναι το Clio RS. Το γαλλικό μοντέλο πλέον ξεκινά από τα 7.000 ευρώ, τιμή για μοντέλα του 2007. Με λίγα λεφτά παραπάνω μπορείτε να πάρετε πιο νέο μοντέλο, ακόμη και έκδοση Cup. Δυστυχώς ο κυβισμός του δεν βοηθά στην αγορά του, καθώς είναι 2.000 κ.εκ. Αυτός είναι και ο σημαντικότερος λόγος όμως που είναι πλέον τόσο φθηνό.

Εσείς τι λέτε; Θα παίρνατε ποτέ την απόφαση να κάνετε πραγματικότητα το τετράτροχο όνειρο που είχατε μερικά χρόνια πριν; Αν ναι, ποιο από τα παραπάνω αυτοκίνητα θα επιλέγατε και γιατί; Μήπως έχετε κάποιο άλλο στη λίστα σας;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
lawfu... (27/12/2017, 00:20) Τα τέλη κυκλοφορίας είναι απαγορευτικά για όλα αυτά τα αμάξια εξαιρουμένου του ΜΑΖDA. Ξεκινάνε από 690 ευρω για τα δίλιτρα. Αφήστε τα δε τα κόστη των σερβις. Τεσπά αν όλα αυτά τα βγαλεις από την εξίσωση είναι όντος ευκαιρίες.
stath... (25/12/2017, 19:53) Η αγορά σήμερα ενός αυτοκινήτου, αυτής της κατηγορίας, είναι πολύ συμφέρουσα, ακόμη και αν δεν κυκλοφορήσεις το αυτοκίνητο, που θα αγοράσεις. Να το αγοράσεις δηλαδή και αμέσως μετά να καταθέσεις τις πινακίδες, στην εφορεία. Με τον τρόπο αυτό κάνεις μια πολύ σημαντική επένδυση χωρίς να έχεις προβλήματα από τα τέλη κυκλοφορίας και τα τεκμήρια. Να ληφθεί επίσης υπόψη ότι τα αυτοκίνητα αυτά, θα αποκτήσουν μεγάλη αξία, όταν γίνουν πλέον ιστορικά, όταν δηλαδή θα κλείσουν τα 30 χρόνια κυκλοφορίας. Για κάποιον λοιπόν, που θέλει να επενδύσει χρήματα, για το μέλλον, είναι μια πολύ καλή λύση. Πολύ σημαντικό όμως στην περίπτωση αυτή είναι να διαθέτουν δικό τους χώρο στάθμευσης, ώστε το αυτοκίνητο που θα αγοράσουν, να διατηρηθεί σε άριστη κατάσταση.