Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Έρχεται και σου κολλάει στον προφυλακτήρα. Κάφρος ή «καλά σου κάνει»;
Με 2 ευρώ το λίτρο & κίνηση παντού τι θα το κάνεις το «φτιαγμένο» σου;
Σχεδίαση, υλικά, εξοπλισμός: Ποια παλιώνουν σαν κρασί & ποια σα γάλα;
Πόσο premium είναι ένα μεταχειρισμένο μετά από 15 χρόνια;
Πώς γίνεται να σου φαίνονται «λίγα» τα 120χλμ./ώρα όταν είναι το όριο σχεδόν παντού;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Εσύ του βάζεις κατοστάρα;
Διαβάστηκε από 83650 αναγνώστες

Εσύ ξέρεις τι βενζίνη θέλει το αυτοκίνητό σου, και αν θέλει κατοστάρα, του βάζεις; Απαραίτητη η 100άρα στα αυτοκίνητα της σύγχρονης εποχής ή απλά ένας αστικός μύθος; Εσύ ξέρεις τι βενζίνη θέλει το αυτοκίνητό σου, και αν θέλει κατοστάρα, του βάζεις;
Μπορεί με τον «πυρετό» του ντίζελ, που κράτησε κάποια χρόνια, να αφήσαμε τη βενζίνη σε δεύτερη μοίρα, όμως η βενζίνη όχι μόνο ζει αλλά και βασιλεύει, και οι κινητήρες νέας γενιάς πετυχαίνουν εκπληκτικές επιδόσεις με ιδιαίτερα χαμηλές καταναλώσεις και ρύπους. Το τίμημα; Κάποιοι από αυτούς θέλουν 100άρα αμόλυβδη.

Δεν είναι δα και το τέλος του κόσμου. 100άρα αμόλυβδη ήθελαν απλά μοτέρ όπως τα FSI του ομίλου VW πριν από 10 ή δώδεκα χρόνια. Και δεν ήταν και τίποτα κελεπούρια. Ούτε είχαν τίποτε επιδόσεις, ούτε είχαν χαμηλούς ρύπους, ούτε και έκαιγαν λίγο. Αλλά ήθελαν 100άρα.

Οπότε τώρα που τα μοτέρ είναι ρυθμισμένα στην κόψη του ξυραφιού, δεν καίνε τίποτα, δεν ρυπαίνουν όπως τα diesel, και πάνε όπως ποτέ άλλοτε, η 100άρα δεν πρέπει να είναι και φοβερή έκπληξη. Ή είναι; Γιατί σε έρευνα που έγινε στην Μ. Βρετανία μόλις 1 στους 20 αγοραστές βενζίνης ελέγχει αν το αυτοκίνητο που θα αγοράσει απαιτεί 100άρα. Οι άλλοι 19 το ανακαλύπτουν μετά την αγορά.

Και η απαίτηση 100άρας έχει αυξηθεί, πράγμα που φαίνεται και στην κατανάλωση του καυσίμου αυτού. Τα τελευταία 10 χρόνια στην Ε.Ε. η 100άρα ανέβηκε από το 8,2% μεριδίου αγοράς στα καύσιμα, στο 10,2%. Δεν ακούγεται πολύ αλλά μία αύξηση 25% είναι σημαντική.

Και δεν είναι περίεργο. Τα αυτοκίνητα σήμερα όλα ελέγχονται με εγκεφάλους, που ρυθμίζουν αβάνς συνεχώς, έχουν μεταβλητό χρονισμό και βύθιση βαλβίδων, ενώ πολλά λειτουργούν και σε εναλλακτικούς κύκλους που απαιτούν πολύ υψηλές συμπιέσεις, και άρα 100άρα βενζίνη.

Σε αντίθεση με 10 χρόνια πριν, η 100άρα είναι σήμερα απαραίτητη στα αυτοκίνητα που τη ζητούν. Μπορεί η μόδα της 100άρας της περασμένης δεκαετίας να απογοήτευσε πολλούς που την έβαζαν σε αυτοκίνητα που δεν μπορούσαν να επωφεληθούν από αυτή (και μάλιστα είχαν και μείωση απόδοσης) και να δόθηκε η εντύπωση που «δεν κάνει τίποτα». Κάνει όμως στα αυτοκίνητα που την θέλουν.

Εσείς; Έχετε αυτοκίνητο που θέλει 100άρα; Τη βάζετε; Το ξέρατε πριν αγοράσετε το αυτοκίνητο; Ή το μάθατε αργότερα; Και τελικά το ψάχνετε πριν αγοράσετε για το τι βενζίνη θέλει το αυτοκίνητο που θα αγοράσετε;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
geome... (4/11/2018, 18:59) Οι περισσότερες έρευνες συμφωνούν ότι οι βενζίνες υψηλών οκτανίων δίνουν λίγο καλύτερη οικονομία καυσίμου, αλλά όχι αρκετή ώστε να καλύπτει τη διαφορά κόστους του καυσίμου. Λογικά, μόνο οι κινητήρες υψηλής συμπίεσης (με τα σύγχρονα κριτήρια) χρειάζονται πραγματικά βενζίνη υψηλών οκτανίων, αλλιώς το σύστημα ανίχνευσης προανάφλεξης μειώνει λίγο το αβάνς για να προστατεύσει τον κινητήρα, σε βάρος της απόδοσής του.