Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Με 2 ευρώ το λίτρο & κίνηση παντού τι θα το κάνεις το «φτιαγμένο» σου;
Σχεδίαση, υλικά, εξοπλισμός: Ποια παλιώνουν σαν κρασί & ποια σα γάλα;
Πώς γίνεται να σου φαίνονται «λίγα» τα 120χλμ./ώρα όταν είναι το όριο σχεδόν παντού;
Πόσο premium είναι ένα μεταχειρισμένο μετά από 15 χρόνια;
Turbo ή ατμόσφαιρα; Οι Έλληνες επιμένουν και υπάρχει λόγος!
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Καμπίνα ή Κινητήρας;
Διαβάστηκε από 4600 αναγνώστες

Ποτέ πριν μοντέλα δεν λανσάρονταν με πρώτα στοιχεία το πόσους χρωματικούς συνδυασμούς έχει η καμπίνα, πόσες ίντσες είναι η οθόνη, και με πόσες υπηρεσίες μουσικής από το ίντερνετ είναι συμβατό το ηχοσύστημα. Ποτέ πριν δεν έμεναν οι κινητήρες για το τέλος της ανακοίνωσης. Μήπως κάτι άλλαξε; Μήπως το τι έχει μέσα η καμπίνα απασχολεί περισσότερο από το τι έχει κάτω από το καπό; Ποτέ πριν μοντέλα δεν λανσάρονταν με πρώτα στοιχεία το πόσους χρωματικούς συνδυασμούς έχει η καμπίνα, πόσες ίντσες είναι η οθόνη, και με πόσες υπηρεσίες μουσικής από το ίντερνετ είναι συμβατό το ηχοσύστημα. Ποτέ πριν δεν έμεναν οι κινητήρες για το τέλος της ανακοίνωσης. Μήπως κάτι άλλαξε; Εσείς ακόμη ψάχνετε αν το αυτοκίνητο που θα αγοράσετε είναι 1.100 ή 1.400 κυβικά; Αν είναι βενζίνη ή ντίζελ; Ασχολείστε με την ιπποδύναμη και το 0-100; Γιατί φαίνεται πως οι κατασκευαστές ακούνε φωνές από ανθρώπους που προσέχουν περισσότερο κάτι άλλο: την καμπίνα.

Έρευνες αγοράς στην Ευρώπη και την Αμερική δείχνουν πως οι νέες γενιές αγοραστών ελάχιστα ενδιαφέρονται με τα τεχνικά κάτω από το καπό. Τη θέση τους έχουν πάρει τα τεχνικά μέσα στην καμπίνα. Έτσι οι κατασκευαστές πλέον ανακοινώνουν πρώτα το μέγεθος της οθόνης στην καμπίνα, τον αριθμό των ηχείων, την συμβατότητα με τα λογισμικά της Google ή της Apple και με ποιες υπηρεσίες μουσικής μέσω ίντερνετ, όπως το Spotify, είναι συμβατά τα ηχοσυστήματα.
Στο Παρίσι φέτος, τα δύο μικρά μοντέλα που λανσαρίστηκαν, το Nissan Micra και το Citroen C3 εστίασαν τόσο έντονα στην καμπίνα που χρειάστηκε να ρωτήσουμε για τα μοτέρ και τα κιβώτια. Και στο περιθώριο των συζητήσεων, η ιδέα που βγήκε προς τα έξω είναι πως οι νέοι αγοραστές της κατηγορίας θα ασχοληθούν ώρες για το ποιο επίπεδο εξοπλισμού θα έχει στην καμπίνα το αυτοκίνητό τους, ενώ θα αποφασίσουν για το μοτέρ με μία μόνο ερώτηση: Πόσο καίει. Και θα συμβιβάσουν την κατανάλωση με τις επιδόσεις σε μία από τις εκδόσεις βενζινοκινητήρων τούρμπο που διατίθενται. Τα ντίζελ θα πάνε σε εταιρείες.

Είναι όμως δυνατόν; Να διαλέγεις μοτέρ με το σκεπτικό «γρήγορο αλλά ακριβό και καίει» ή «οικονομικό, φθηνό και δεν καίει τίποτα» και να μην ασχολείσαι ούτε με κυβικά ούτε με κιβώτια;

Και όμως είναι. Τόσο η Citroen όσο και η Nissan έχουν ουσιαστικά ένα μοτέρ τρικύλινδρο σε τρεις εκδόσεις. 1,2 λίτρα για τη Citroen, 0,9 λίτρα για τη Nissan. To «παζάρι» επιδόσεις κατανάλωση παίζεται στις επιμέρους εκδόσεις.

Εσείς όμως έτσι βλέπετε τα αυτοκίνητα; Είστε στην μερίδα αυτή της αγοράς που πλέον ασχολείται περισσότερο με το πως θα περάσει μέσα στο αυτοκίνητο και λιγότερο το πως θα περάσει πίσω από το τιμόνι; Μήπως τα πράγματα αλλάζουν και τα αυτοκίνητα πλέον σχεδιάζονται με βάση ανάγκες τις οποίες εσείς δεν έχετε; Τι λέτε; 
 
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
mario... (9/12/2016, 15:33) Αξιοπιστία, χαμηλό βάρος, ροπή, κίνηση στο σωστό άξονα και σωστή συναρμολόγηση. Τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες.
masdi... (9/12/2016, 11:29) Είναι γεγονός ότι πλέον ο κόσμος ασχολείται περισσότερο με το "φαίνεσθαι" παρά με το "είσθε", η αρρώστια της εποχής μας.
ferra... (8/12/2016, 14:20) Καθείς ότι ιεραρχεί πρώτα, ότι κρίνει, κ.τ.λ.Προσωπικά επειδή δεν ανήκω στην κατηγορία που γνωρίζω να οδηγάω... 'ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΟΔΗΓΑΩ' ... με ενδιαφέρει πάρα πολύ η ιπποδύναμη, οι κύλινδροι, το στήσιμο, κ.τ.λ. ενός οχήματος... ίσως αυτό το "βλέπει" το 1% των οδηγών που 'ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΟΔΗΓΟΥΝΕ'... ανήκω στην κατηγορία των "ΣΑΛΩΝ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ, ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙ' ΑΥΤΟ"... ΑΝ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΣΕΡΝΕΙ ΤΑΝΚΣ, ΕΠΙΚΑΘΗΜΕΝΟ, ΣΥΡΟΜΕΝΟ, ΤΑΝΚΣ, Κ.Τ.Λ. δεν αισθάνομαι καλά... όσο για τα διάφορα γκάτζετ, ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ, να έχω υπολογιστή μέσα στο όχημα μου, fax, να χτενίζομαι, να βάφομαι ελαφρώς, κ.τ.λ. όμως αυτά τα τοποθετείς και όταν χρειάζεται τα ξαναβγάζεις... ΕΠΙΛΕΓΩ ΚΑΙ ΡΟΖ ΧΡΩΜΑ... Μετά τα 350 χιλιόμετρα ανά ώρα, 'ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ'...Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΗ...Κυλιέσαι σε απάτητα μονοπάτια της αυτοκινιτιστικής ακολασίας και ηδονής... ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΠΑ... ΜΑΚΑΡΙΟΙ ΟΙ ΠΤΩΧΟΙ ΤΩ ΠΝΕΥΜΑΤΙ...
mostr... (8/12/2016, 10:54) Προτεραιοτητα μου θα ειναι παντα ο κινητηρας και η φημη της εταιρειας που επιλεγω αναφορικα με την αξιοπιστια στην κατασκευη τους! Εχω πονεσει απο τα ευρωπαικα - και κυριως απο τα γερμανικα - σε αυτον τον τομεα και πραγματικα μονο η αξιοπιστια με ενδιαφερει πλεον! Ειμαι γκατζετακιας και αν υπαρχουν διαφορα γκατζετ στον στανταρ εξοπλισμο καλως. Αν δεν υπαρχουν ομως δεν θα επηρρεασει αυτο αρνητικα την επιλογη μου.
nikos... (8/12/2016, 15:17) Με ενδιαφερει χωρις δευτερη σκεψη ο κινητηρας του αυτοκινητου. Μιλαω φυσικα για τη σωστη και ευρυθμη λειτουργια του αλλα και για το θεμα των επιδοσεων (ρεπριζ, 0-100 και τελικη ταχυτητα). Αυτα ειναι που σου εξασφαλιζουν σπορ οδικη συμπεριφορα αλλα και απολαυστικη οδηγηση. Τωρα σαφως και με ενδιαφερει το αυτοκινητο που θα αγορασω να εχει ποιοτικα υλικα στην καμπινα με αναλογα υψηλο φινιρισμα και συναρμολογηση αλλα και τον αναλογο εξοπλισμο. Ομως τα βαζω σε δευτερη μοιρα. Προτιμω ο κινητηρας του να με ικανοποιει απολυτα τοσο απο θεμα επιδοσεων οσο και απο λειτουργικης σημασιας.