Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πώς πήγαμε από τις «κούρσες» στην μανία των SUV; Τι σχήμα ακολουθεί;
Πώς θα είναι η ζωή με όριο τα 30 χλμ./ώρα;
Το αγοράζεις για κελεπούρι το μεταχειρισμένο GTi ή «απαπα»;
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Από «αποκλειστικά ηλεκτρικά» νέα μοντέλα, τώρα και με μοτέρ βενζίνης!
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Pick-Up ή... αγροτικά;
Διαβάστηκε από 23331 αναγνώστες

Εσείς λέτε τα Pick-Up ακόμα αγροτικά; Μήπως έχει έρθει η ώρα να αναθεωρήσετε; Εσείς λέτε τα Pick-Up ακόμα αγροτικά; Μήπως έχει έρθει η ώρα να αναθεωρήσετε; Εσείς λέτε τα Pick-Up ακόμα αγροτικά; Μήπως έχει έρθει η ώρα να αναθεωρήσετε;
Αγροτικό είναι το τρακτέρ. Ένα όχημα που προορίζεται για χρήση στους αγρούς. Όταν ένα όχημα χρησιμοποιείται από ανθρώπους που δεν έχουν καμία σχέση με χωράφια, παύει να είναι αγροτικό. Όχι γιατί είναι μακριά από τα χωράφια, αλλά γιατί παύει να είναι φτιαγμένο για τα χωράφια.

Μετά τα εκτός δρόμου οχήματα που μεταμορφώθηκαν σε SUV, σειρά έχουν τα «αγροτικά». Όπως δεν θα αποκαλούσε κανείς σήμερα «όχημα εκτός δρόμου» ένα Audi Q2 ή ένα Citroen C4 Cactus επειδή είναι ψηλά και «φέρνουν» στο σχήμα, έτσι το να αποκαλούμε αγροτικό οτιδήποτε έχει καρότσα είναι μάλλον άκυρο.

Όπως και με τα SUV, η αγορά των pickup έχει εξελιχθεί με βάση τις προτιμήσεις αυτών που τα αγοράζουν, και όχι αυτών που θεωρούμε εμείς ότι «πρέπει» να τα αγοράζουν. Η αγορά αυτή ξεκινά από τις ΗΠΑ, όπου πολλά χαρακτηριστικά που αξιοποιούνται βασικά στους αγρούς παραμένουν επιθυμητά. Όπως η ικανότητα έλξης και η εκτός δρόμου χρήση. Όμως το να μπορεί κανείς να κουνήσει βουνό με ένα τέτοιο όχημα είναι τόσο χρήσιμο όσο το να πιάσει τελική 400 χλμ./ώρα με ένα άλλο. Παρόλα αυτά τέτοια χαρακτηριστικά πουλάνε.

Και πουλάνε σε ανθρώπους που θέλουν άνεση, πολυτέλεια, ποιότητα κατασκευής και το σημαντικότερο ποιότητα κύλισης. Τα αγροτικά του παρελθόντος, όπως όλα τα άλλα αγροτικά μηχανήματα, ήταν σπαρτιάτικα στον εξοπλισμό, φτωχά στην ποιότητα, και τρακτέρ στην κύλιση.

Τα pickup σήμερα, παρότι ακόμη διατηρούν στοιχεία όπως άκαμπτοι άξονες και τρακτερωτά ελαστικά, συγκρίνονται περισσότερο με τα SUV παρά με τα αγροτικά οχήματα του παρελθόντος. Με την Mercedes να κατεβαίνει πρώτη στην κατηγορία με την νέα Χ-Class, στο άμεσο μέλλον τα pickup θα μεταμορφωθούν πλήρως. Ανεξάρτητες αναρτήσεις θα μεταμορφώσουν την ποιότητα κύλισης, ενώ με τους άλλους premium κατασκευαστές να θέλουν μερίδιο της πίτας, σταδιακά η καρότσα θα γίνει στοιχείο lifestyle και όχι επαγγελματική ανάγκη.

Με τέτοιες αλλαγές στην κατηγορία, εσείς εξακολουθείτε να τα λέτε αγροτικά; Μήπως είναι καιρός να αλλάξουμε όνομα στην κατηγορία και να τη δούμε και ως πιθανή αγορά για τις δικές μας ανάγκες; Τι λέτε;  
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...