Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Με 2 ευρώ το λίτρο & κίνηση παντού τι θα το κάνεις το «φτιαγμένο» σου;
Σχεδίαση, υλικά, εξοπλισμός: Ποια παλιώνουν σαν κρασί & ποια σα γάλα;
Πώς γίνεται να σου φαίνονται «λίγα» τα 120χλμ./ώρα όταν είναι το όριο σχεδόν παντού;
Πόσο premium είναι ένα μεταχειρισμένο μετά από 15 χρόνια;
Turbo ή ατμόσφαιρα; Οι Έλληνες επιμένουν και υπάρχει λόγος!
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Κλιματισμός Vs τέντα τζάμια
Διαβάστηκε από 20558 αναγνώστες

Τελικά μήπως το κλιματιστικό είναι καλύτερη λύση από τα ανοιχτά παράθυρα; Δείτε τώρα πόσο αυξάνεται η κατανάλωση με το κλιματιστικό ανάλογα με το καύσιμο του αυτοκινήτου σας. Πόσο σας απασχολεί η επιβάρυνση στην κατανάλωση τους καλοκαιρινούς μήνες λόγω κλιματισμού, και τελικά τι κάνετε για να την περιορίσετε; Τελικά μήπως το κλιματιστικό είναι καλύτερη λύση από τα ανοιχτά παράθυρα; Δείτε τώρα πόσο αυξάνεται η κατανάλωση με το κλιματιστικό ανάλογα με το καύσιμο του αυτοκινήτου σας.
Ο κλιματισμός αυξάνει το φορτίο στον κινητήρα. Τα ανοιχτά παράθυρα αυξάνουν τις αεροδυναμικές αντιστάσεις. Τι μπορεί να κάνει κανείς ώστε να μην τινάξει τον κόστος καυσίμου στα ύψη το καλοκαίρι, αλλά να μείνει και στα δροσερά μέσα στο αυτοκίνητό του;

Ας αρχίσουμε από το δίλημμα κλιματισμός ή παράθυρα. Έχει πλέον αποδειχθεί με πολλές δοκιμές ότι το φορτίο στον κινητήρα από τον κλιματισμό είναι πολύ μικρότερο σε σχέση με το φορτίο της αεροδυναμικής αντίστασης που προσθέτουν τα ανοιχτά παράθυρα. Αν και το δεύτερο είναι συνάρτηση της ταχύτητας, και όσο πιο γρήγορα πηγαίνεις τόσο μεγαλύτερη η αντίσταση και άρα το φορτίο στον κινητήρα και τελικά η κατανάλωση, θα μπορούσε να πει κανείς πως πάνω από 60 χλμ./ώρα τα ανοιχτά παράθυρα «καίνε» περισσότερο.

Τι «καίει» όμως το κλιματιστικό; Σε εκτενή έρευνα που έγινε στην Καλιφόρνια δοκιμάστηκαν διάφορα μοντέλα με κινητήρες βενζίνης, ντίζελ και υβριδικούς. Η Καλιφόρνια, αν και πολύ μακριά από την Ελλάδα έχει σχεδόν το ίδιο κλίμα, με πολύ ζέστη τους θερινούς μήνες και μαλακούς χειμώνες. Οι ειδικοί κατέταξαν την Ελλάδα στις χώρες όπου τα αποτελέσματα θα είναι ταυτόσημα. Και αυτά μιλάνε μόνα τους. 

Πρώτο υπάρχει σαφής διαφοροποίηση στη χρήση. Μέσα στην πόλη, στο συχνό σταμάτα ξεκίνα και με τον κινητήρα συχνά στο ρελαντί, η κατανάλωση μπορεί να αυξηθεί πολύ. Μέχρι σχεδόν και 10%. 

Στον ανοιχτό δρόμο και στο ταξίδι η κατανάλωση πέφτει σχεδόν στα δύο τρίτα. Έτσι οι βενζινοκινητήρες στον ανοιχτό δρόμο έχουν την μικρότερη επιβάρυνση από τον κλιματισμό, με 3,8% αύξηση της κατανάλωσης. Στην πόλη η κατανάλωση ανεβαίνει στο 6,2%.

Οι κινητήρες ντίζελ έδειξαν μεγαλύτερη αύξηση και στα δύο σενάρια, με την επιβάρυνση στον αυτοκινητόδρομο στο 4,6% και στην πόλη στο 7,0%. 

Τη μεγαλύτερη επιβάρυνση είδαν τα υβριδικά με την αύξηση της κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομο στο 6,1% και στην πόλη στο 9,7%. Πράγμα όχι περίεργο αφού τα περιφερειακά σε αυτά τα αυτοκίνητα κινούνται από ηλεκτροκινητήρες που έχουν ένα στάδιο μετατροπής ενέργειας ακόμη, μειώνοντας έτσι την αποδοτικότητα.

Πόσο κοντά πέφτουν αυτά τα νούμερα στις δικές σας εκτιμήσεις; Πόσο σας απασχολεί η επιβάρυνση στην κατανάλωση τους καλοκαιρινούς μήνες λόγω κλιματισμού, και τελικά τι κάνετε για να την περιορίσετε;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
grafi... (2/10/2017, 13:55) Εαν θελετε να κανετε σωστο ρεπορταζ κανετε αυτην την ερωτηση: ποσο επιβαρυνει την υγεια το κλιματιστικο; γιατι ειναι κινδυνος θανατος για τον πνευμονα; ακομα και με το σπρει, δεν γλιτωνεις απο τη ζημια 100%. Το κλιματιστικο μπηκε λογω ανεσης.