Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Μπορεί το ID. Buzz να αναστήσει την κατηγορία των πολυμορφικών;
Τι κάνει ο «κάφρος» γείτονας με το αυτοκίνητό του και σε εκνευρίζει;
Σχεδίαση, υλικά, εξοπλισμός: Ποια παλιώνουν σαν κρασί & ποια σα γάλα;
Φώτα που τυφλώνουν: Φταίνε τα LED, τα ψηλά SUV ή η αδιαφορία;
Ποιο αμάξι θα αγόραζες αν ήξερες πως θα το κρατούσες 20 χρόνια;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Γιατί δεν βάζουν τούρμπο οι γιαπωνέζοι και επιμένουν ατμοσφαιρικά; Ξέρουν ή τους λείπει κάτι;
Διαβάστηκε από 44250 αναγνώστες

Πάει καιρός πια που συνδυάζαμε το τούρμπο με σούπερσπορ αυτοκίνητα ή ειδικές εκδόσεις. Σήμερα το τούρμπο αποτελεί ακόμη μία τεχνολογία εξίσου κοινή με τον καταλύτη ή τις πολυβάλβιδες κεφαλές. Όμως κάποιοι επιμένουν ατμοσφαιρικά. Αντίθετα με τους ευρωπαίους οι Ιάπωνες και κορεάτες κατασκευαστές δεν χρησιμοποιούν αυτή την λύση για μείωση κυβισμού, κατανάλωσης ρύπων και αύξηση απόδοσης. Είναι κάτι που ξέρουν παραπάνω, ή κάτι που δεν μπορούν να καταφέρουν; Πάει καιρός πια που συνδυάζαμε το τούρμπο με σούπερσπορ αυτοκίνητα ή ειδικές εκδόσεις. Σήμερα το τούρμπο αποτελεί ακόμη μία τεχνολογία εξίσου κοινή με τον καταλύτη ή τις πολυβάλβιδες κεφαλές. Όμως κάποιοι επιμένουν ατμοσφαιρικά. Αντίθετα με τους ευρωπαίους οι Ιάπωνες και κορεάτες κατασκευαστές δεν χρησιμοποιούν αυτή την λύση για μείωση κυβισμού, κατανάλωσης ρύπων και αύξηση απόδοσης. Είναι κάτι που ξέρουν παραπάνω, ή κάτι που δεν μπορούν να καταφέρουν; Πάει καιρός πια που συνδυάζαμε το τούρμπο με σούπερσπορ αυτοκίνητα ή ειδικές εκδόσεις. Σήμερα το τούρμπο αποτελεί ακόμη μία τεχνολογία εξίσου κοινή με τον καταλύτη ή τις πολυβάλβιδες κεφαλές. Όμως κάποιοι επιμένουν ατμοσφαιρικά. Αντίθετα με τους ευρωπαίους οι Ιάπωνες και κορεάτες κατασκευαστές δεν χρησιμοποιούν αυτή την λύση για μείωση κυβισμού, κατανάλωσης ρύπων και αύξηση απόδοσης. Είναι κάτι που ξέρουν παραπάνω, ή κάτι που δεν μπορούν να καταφέρουν; Μία γενιά κινητήρων πίσω, όταν η VW παρουσίαζε τους πρωτοποριακούς τότε κινητήρες άμεσου ψεκασμού οι μηχανικοί της Honda εξηγούσαν πως τα δικά τους μοτέρ επιτύγχαναν το ίδιο αποτέλεσμα με λιγότερο δραστικούς τρόπους. Έλεγαν πως ο άμεσος ψεκασμός (και το φτωχό μείγμα που επιτρέπει) δεν είναι τίποτε άλλο από ένας τρόπος μείωσης των μηχανικών απωλειών από τον οποίο προέκυπταν τα οφέλη της υψηλότερης απόδοσης και χαμηλότερης κατανάλωσης.
Και είχαν δίκιο αφού επιπλέον οι δικοί τους κινητήρες δεν απαιτούσαν και 100άρα βενζίνη. Η Mitsubishi εξάλλου ήταν η πρώτη που έφερε τον άμεσο ψεκασμό στη βενζίνη με τους κινητήρες GDI τον έβαλε στο ψυγείο μέχρι σήμερα που το συνδύασε με τούρμπο στο Lancer Evo X.

To ίδιο λένε οι ιάπωνες κατασκευαστές και σήμερα. Πως δηλαδή δε χρειάζεται να υπετροφοδοτήσεις έναν κινητήρα για να πετύχεις υψηλή απόδοση και χαμηλή κατανάλωση. Όταν η VW παρουσίαζε τον 1,4 TSI των 170 ίππων όλοι μιλήσαμε για θαύμα, όμως η έκδοση που εξοπλίζει τα περισσότερα μοντέλα του ομίλου, αυτή των 122 ίππων ήρθε δεύτερη και πίσω από τα αντίστοιχης απόδοσης 1.600άρια μοτέρ της Toyota αλλά και της Hyundai/Kia. To σύνθημα της Renault για τους κινητήρες TCE, για παράδειγμα τον 1,2 των 100 ίππων, λεει ιπποδύναμη σαν 1.600, κατανάλωση σαν 1.400. Ο ατμοσφαιρικός αντίλογος έρχεται με τον νέο κινητήρα 1,4 των 100 ίππων της Honda του ανανεωμένου Civic. O 1,4 του Kia Cee’d αποδίδει εδώ και καιρό πάνω από 100 ίππους χωρίς να καταναλώνει παραπάνω από οποιονδήποτε 1,4 ή τον 1,2 TCE της Renault. Άρα ποιος ο λόγος;

Φυσικά υπάρχει και ο αντίλογος. Οι κινητήρες τούρμπο έχουν σημαντικά περισσότερη ροπή από τους ατμοσφαιρικούς ίδιας απόδοσης. Η ροπή από μόνη της είναι ένα χαρακτηριστικό εθιστικό και αν τη συνηθίσεις δύσκολα την εγκαταλείπεις ακόμη και αν η άλλη πλευρά σου προσφέρει βαθύ κόκκινο στο στροφόμετρο που φτάνει στις 9.000 σ.α.λ. Επιπλέον υπάρχει το θέμα της φορολογίας. Ο χαμηλότερος κυβισμός των τούρμπο κινητήρων μπορεί να αλλάξει την κλίμακα των τελών κυκλοφορίας και τα ασφάλιστρα.

Όμως όσο εξελίσεται το τούρμπο εξελίσσονται και οι ιαπωνικοί ατμοσφαιρικοί κινητήρες. Ήδη η Toyota ετοιμάζεται να εξοπλίσει το νέο Avensis με έναν 1.800άρη 147 ίππων, μόλις 13 λιγότερους από τον 1,8 TSI του ομίλου VW. Δεδομένου πως οι τούρμπο κινητήρες που πωλούνται στα περισσότερα αυτοκίνητα είναι ήπιας υπερπλήρωσης (αφήνοντας τις μεγάλες αποδόσεις και άρα καταναλώσεις στις σπορ εκδόσεις), οι ιάπωνες και κορεάτες κατασκευαστές δείχνουν να έχουν αντίλογο σε κάθε κατηγορία κυβισμού και απόδοσης.

Εσείς τι λέτε; Το κάνουν γιατί δε μπορούν να φτιάξουν τούρμπο κινητήρες ή γιατί δε θέλουν; Και γιατί δε θέλουν; Εσείς συμφωνείτε με τη στάση τους ή είναι η ροπή τόσο γλυκιά που ότι και να λένε το τούρμπο βασιλεύει;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
ANTWN... (19/10/2014, 22:04) Μονο ενα πραγμα θα πω και τα σιμπερασματα δικα σας. Ειναι τηχαιο που τα γιαπονεζικα απο το προτο μεχρι και το τελευταιο ατμοσφερικο δε σπαει δε χαλαει? Αρα κατι ξερουνε παραπανω, και ας τους λυπει η εσθηση του turbo. Προσωπικη εμπηρια και γνωμη γιαπονεζος και παλι γιαπονεζος.

stavr... (27/9/2014, 16:32) ενα πραγμα να εχετε στο μυαλο σας.η honda σταματησε τους vtec κινητηρες γιατι ηταν απαγορευμενοι οσο αφορα τις εκπομπες ρυπων στην ευρωπη.το type r το φαγανε και ολους τους  κινητηρες vtec.και μετα θαυμα η αχρηστη vw ανακαλυψε το turbo.και ολα τα γατακια παθανε πλακα και τρεξανε να παρουν το super ουαου μοτερ.τα 170 προβλημα στο σασμαν στα 20.000 χιλιαδες χιλ.μετα απο 60.000 η εταιρια αναγκαζοταν να ριξει την ιπποδυναμη για να αντεξη ο κινητηρας και να μην τα διαλησει ολα πριν καν φτασει στα 100.000.και αυτοι οι ασχετοι ιαπωνεσ το 1988 εβγαλαν κατι μοτερ χαλια 1600 με 150 η 160 η 170 η 180 αλογα στις 8.200στρ.που μεχρι και σημερα μετα απο 240.000 και τερμα το γκαζι κοντα στις 9.000 δουλευει λες και πηρε μπροστα εχθες.ποιο vw αντεχει τοσο και μετα απο τοσα χρονια?καθε χρονο καινουργια αηδια βγαζουν.καλο σας απογευμα
ch_zi... (21/11/2008, 20:05) Μην ξεχνατε οτι το "φιλι" της ζωης στις τουρμπινες το εδωσαν τα πολυ μικρα αυτοκινητα πολης στην Ιαπωνια (minicars αν δε κανω λαθος ή καπως ετσι!) με κυβισμο εως 600cc το πολυ! Οι ιαπωνες το γνωριζουν το κεφαλαιο turbo πολυ καλα! απλα επελεξαν να επενδυσουν στα υβριδικα (ευτυχως) και πολυ καλα κανουν! καιρος να το καταλαβουν και οι ευρωπαιοι κατασκευαστες! οι ιαπωνες το καταλαβαν 12 χρονια πριν!!
insid... (20/11/2008, 13:30) To marketing kalla kratei, perimenw na dw ta Tsi, Fsi ktl ktl san moter apla na lamvanoun meros se WRC h se kapoia morfh agwna, ekei pisteyw dokimezetai kai kataksiwnetai h ka8e texnologia kai to "Mellon tou ka8e kinhthra" kai kataskeyasth
pkara... (20/11/2008, 12:53) O filos hexle... exei dikio, einai ti 8elei o ka8enas, "gazia" apo 1400cc turbo h 200.000km kai to kapw na anoigei mono gia allagh ladiwn...
ekara... (20/11/2008, 09:35) Εγώ νομίζω ότι είναι θέμα επιλογών. Άλλα τα χαρακτηριστικά ενός Γιαπωνέζικου΄και άλλα ενός Γερμανικού. Το Γιαπωνέζικο είναι πολύ πιο αξιόπιστο, θα τα κρατήσεις πολλά χρόνια. Συνήθως είναι πιο οικονομικό και η ποιότητα κατασκευής μέτρια. Τα Γερμανικά σαφώς βγάζουν περισσότερα προβλήματα, είναι ποιοτικότερα (εσωτερικό, σχεδίαση) και αρκετά ακριβότερα. Εγώ έχω ένα GOLF TSi 140HP εδώ και 1,5 χρόνο ακριβώς με 20000 Km. Μου έβγαλε ένα προβληματάκι στα ηλεκτρονικά άλλα δε με χάλασε. Είμαι σίγουρος ότι ένα Corolla πχ στον 1,5 χρόνο δε θα έβγαζε τίποτα. Όμως είμαι κατενθουσιασμένος με το αυτοκίνητό μου, με τη ροπή από τα χαμηλά, με την ποιότητα GOLF, ακόμα και σήμερα και ας έσκασα 21500Ε.
vgeor... (18/11/2008, 14:12) Το σύνολο των οδηγών χρησιμοποιούν τις χαμηλομεσαίες στροφές λειτουργίας. Εκεί οι κινητήρες με χρήση τούρμπο είναι απλά καλύτεροι λόγω ροπής. 100-140-170-200 (όσα θέλετε) άλογα στις 6.000+ μόνο σε... κόντρες (κι αυτό ισχύει για αμφότερα τα μοτέρ). Οι tsi της VW έχουν ενσωματωμένο τούρμπο timer. Άρα ισχύει ότι και στα ατμοσφαιρικά, μετά από χρήση υψηλού φορτίου θέλουν λειτουργία στο ρελαντί για λίγα λεπτά (το αναφέρουν όλα τα εγχειρίδια ΚΑΙ στα ατμοσφαιρικά) Προσπέραση που με ένα τούρμπο κάνεις γρηγορότερα με...3.000 το πολύ 4.000 στροφές, με ένα ατμοσφαιρικό ιαπωνέζικο θέλεις άλλες τόσες και κάποια δλπτα επιπλέον. (με ένα Octavia5 1.8 tsi έκανα προσπέραση...4 αυτοκίνητα με μόλις 3.000 στροφές και 5η σχέση! Άντε με ένα honda πως θα το κατάφερνα αυτό) Γιατί τότε όχι τούρμπο από τους εξ ανατολών; Απλά όπως είπαν και πολλοί άλλοι είναι απλά θέμα φιλοσοφίας και οικονομίας. Τα τουρμπισμένα τα αφήνουν για τους εξτριμ οδηγούς (βλέπε mitsu, suba κλπ). Προσωπικά όμως πιστεύω ότι δεν θα αποφύγουν τη μόδα της εποχής. Κι εκεί θα δούμε θαύματα από Ιάπωνες και Κορεάτες-όπως το έδειξαν με το colt czt (αν δεν κάνω λάθος μάλιστα κάτι είχα διαβάσει και για 800-1.000 κυβικά με τούρμπο από την subaru για αυτοκίνητο πόλης!)
IORDA... (18/11/2008, 14:11) ΦΙΛΕ NECRO ΓΡΑΦΕΙΣ: "ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ CITROEN KAI RENAULT? ΝΑ ΩΘΗΣΟΥΝ ΣΕ ΑΓΟΡΑ ΓΑΛΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ?"ΔΗΛΑΔΗ ΘΕΩΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΩΘΟΥΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ VAG?ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ?ΛΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΚΑΤΕΙΛΗΜΕΝΟΙ...ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ Ε?ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΖΑΛΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ...ΚΑΤΑΝΟΟΥΜΕ ΠΛΗΡΩΣ ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ!ΚΑΙ ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΥΠΕΡΠΡΟΒΑΛΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ-ΒΡΑΧΟΙ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΡΟΛΟΙ?ΟΠΟΤΕ ΘΕΣ ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ FORUM ΤΗΣ VAG ΚΑΙ....ΔΑΓΚΩΣΕ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΟΥ.ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ TSI ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ "ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΩ 15000 ΧΛΜ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΑΠΟΡΩ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ".ΑΝ ΔΕ ΜΕ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΨΑΞΤΟ ΚΙ ΕΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ.ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΛΟΙ ΚΑΙ ΨΕΥΤΕΣ!ΣΤΟ ΦΙΝΑΛΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΣΕ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΜΑ ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΑΥΤΟΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΣΑΝ ΜΕ ΤΟ ΦΟΡΤΗΓΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΠΗΚΑΝ ΣΕ SAFE MODE,ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΛΜ ΠΗΓΑΝ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΨΑΧΝΑΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΑ ΑΛΟΓΑ,AYTOI ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΟΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΘΟΡΥΒΟ,ΑΥΤΟΙ ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΡΜΟ ΣΤΟΝ ΚΟΜΠΡΕΣΟΡΑ.ΑΛΛΑ ΤΙ ΛΕΩ...ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΞΕΡΟΥΝ ΑΥΤΟΙ.ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΩΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΑΥΤΩΝ.ΟΠΟΤΕ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΣΤΕΚΕΙ...ΑΣ ΠΑΜΕ ΟΜΩΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ.ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΠΩΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΑΠΟΔΟΣΗ 200 ΙΠΠΩΝ ΜΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 1,4 ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ?ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΕΠΕΙΔΗ ΞΕΡΕΙΣ...Η ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΠΙΕΖΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟΥ ΠΙΝΩ ΤΟ ΑΙΜΑ) ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ 30 ΚΑΙ ΠΑΝΩ(ΔΗΛ. ΟΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ 8 ΜΗΝΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ).ΤΩΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΡΟΠΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΤΟ ΥΠΕΡΤΑΤΟ ΑΓΑΘΟ ΕΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΟ ΕΞΗΣ.ΟΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΤΙΣ 9000ΣΑΛ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΟΥΛΟΥΣ....ΑΠΛΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟ ΤΟΥΡΜΠΟ ΠΕΡΝΑΣ Π.Χ. ΜΕ 4Η ΣΤΟΝ ΠΟΛΥΣΤΡΟΦΟ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙΣ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!!!ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ CIVIC ΕΧΕΙ ΣΤΕΙΛΕΙ ΓΙΑ ΤΣΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΟΥΡΜΠΑΤΑ (ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΠΟΙΑ ΕΝΝΟΩ....) ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ.
alexh... (17/11/2008, 04:03) Οι Ιάπωνες σαν πρώτο στόχο έχουν την αξιοπιστία του αυτοκινήτου. Εκτός αυτού μάλλον κοιτάξανε πιο μακριά από τους Ευρωπαίους και βγάζουν κινητίρες υβριδικούς που και χαμηλότερη κατανάλωση έχουν και χαμηλώτερο κόστος συντήρησης και κίνητρα από το κράτος για την αγορά τους και είναι πιο αξιόπιστοι από τους turbo. Το turbo είναι η εύκολη λύση. Σε αυτό οι Ιάπωνες δε ποντάρουν τις περισσότερες φορές.
logad... (16/11/2008, 02:18) Οι Ιάπωνες,όπως και καμία άλλη "ομάδα" κατασκευαστών δεν έχει κάποιο "κόλλημα" σε N/A ή F/I.Για παράδειγμα η WV που έχει μεγάλη γκάμα μοντέλων με τουρμπο,στο R8 και RS4 έχει φορέσει ατμοσφαιρικό κινητήρα και η NISSAN στο GT-R εχει τούρμπο.Οπότε τίποτα δεν είναι απόλυτο.Αλλά ας το πάρουμε από την μεριά της μαζικής παραγωγής.Οι Ιάπωνες με βάση την θεώρηση τους ότι πρέπει να κάνεις τα πράγματα όσο ποιό απλά γίνεται δείχνουν σαφή προτίμηση στα NA σύνολα.Αυτό δεν έχει να κάνει με ανικανότητα να φτάξουν tourbo κινητήρες,(πραγμα αστείο μιας και μιλάμε για κατασκευαστες γίγαντες όπως η TOYOTA) αλλά καθαρά θέμα επιλογής.Και θέμα επιλογής είναι και το τι θα αγοράει ο καθένας.Αλλά καλά είναι και τα κιλά ροπής του 2.0 tfsi του S3,αλλά το ρίγος,ο απίστευτος ήχος και η αίσθηση όταν ο F20C του S2000 γυρνάει στις 9000rpm είναι απίστευτη εμπειρία και όποιος δεν το έχει ζήσει live αυτό το μοτέρ δεν μπορεί να φανταστεί τι χάνει.....
amoma... (15/11/2008, 16:00) Οι Ιάπωνες φυσικά και μπορούν να "επεκταθούν" στους κινητήρες Turbo. Άλλωστε στα αγωνιστικά και super sport αυτοκίνητά τους τους χρησιμοποιούν συνέχεια. Σε "απλά", οικονομικά και εμπορικά μοντέλα προτιμούν να εξελίξουν και να τοποθετούν κινητήρες δοκιμασμένους, φτηνούς σε κατασκευή χωρίς να επενδύουν πολύ χρήμα αλλά και χρόνο.Το βλέπουν καθαρά ΕΜΠΟΡΙΚΑ.
hexle... (13/11/2008, 21:26) Διάβασα ρουκέτες και ρουκέτες.Ένα σχόλιο μόνο.Οι ιάπωνες από τις αρχές του 80 είχαν υπεροτροφοδότηση.Οι ευρωπαίοι εκτός Fiat Renault άντε και καμιά που ξέχασα δεν είχαν ιδέα από αυτά.Όταν το 1990 όλα τα toyota ήταν turbo τότε η Vw έβγαζε 2.0 με 115 άλογα.Δηλαδή τι τεχνολογία τους λείπει;Έβγαλε η vw το 2003 ένα μοτέρ με 200 άλογα το Gti και τρελάθηκαν,σιγά το πράμα.Η Celica Gt4 του 94 είχε 242.Η Supra το 93 320 με δυνατότητες μαμά μετάλων για 650.Το ίδιο και το skyline.Και ακόμα τα βάζουν αυτά το μοτέρ σε μετατροπές.Να δω αν κάνει κανείς μετατροπή tfsi μοτέρ 10ετίας με 200.000χλμ όπως κάνουν με τα Γιαπωνέζικα.Δηλαδή έλεος.
agkor... (13/11/2008, 20:07) oi filoi mas sxisomatides nomizw oti edwsan tin apantisi tous me to s2000....as kataferoun oloi oi ipoloipoi na ftasoun auta ta aloga xwris turbo kai tote oi iapwnes tha bazoun 3 turbo se kathe neo kinitira tous!!!!
haris... (13/11/2008, 14:23) Παιδια οτι και να λεμε οι Ιαπωνες στα μοτερ ειναι μαστορια.Επειδη μας λενε συνεχεια για το μοτερ της VW σας πληροφορω οτι οι Γερμανοι αντεγραψαν γιατι πρωτη η Νissan ειχε τετοιο κινητηρα σε...micra 1000cc Και να εχετε υποψιν οτι εμεις κρινουμε με βαση τι ερχεται στην Ευρωπη,παραδειγμα η Νissan που στην Ιαπωνια εβγαζε το Αλμερα με 1600 175ps,και 200!!!ps ναι ναι VTEC και αυτο και το λεω γιατι το Αλμερακι μου εδω και εξι μηνες κινειται απο 175 ατμοσφαιρικα αλογα απο 1600 κυβικα και με μπλοκε διαφορικο ΣΤΑΝΤΑΡ στο σασμαν...
jkola... (13/11/2008, 13:20) Οι Ιάπωνες "δεν μπορούν"?? Η πιο τεχνολογικά προηγμένη χώρα στον κόσμο "δεν μπορεί" να κατασκευάσει κινητήρες turbo??? Νομίζω ότι είναι τουλάχιστον αστείο να ισχυρίζεται κάποιος κάτι τέτοιο. Οι Ιάπωνες κάνουν το χρέος τους απέναντι στα προβλήματα και τις απαιτήσεις τής σύγχρονης κοινωνίας κατασκεύαζοντας, στην περίπτωση μας, αυτοκίνητα που συνδυάζουν φιλικότητα προς το περιβάλλον και τεχνολογικές καινοτομίες χωρίς να κοστίζουν περιουσίες και το κυριότερο από την έρευνα στην (μαζική) παραγωγή, στην κατανάλωση. Honda, Toyota, Daihatsu και άλλες δείχνουν το δρόμο του μέλλοντος.
dlg_g... (13/11/2008, 11:09) ειναι και τι ζηταει ο καθενας απο ενα αυτοκινητο,ο ενας θελει ενα γιαπωνεζικο σενταν για να φερνει τα πορτοκαλια απ το χωριο,ο αλλος θελει να απολαμβανει οδηγηση ταυτοχρονα με ενα 1.8 τουρμπο ευρωπαικο πχ,οι ιαπωνες επιμενουν ακομα στα ατμοσφαιρικα γιατι ειναι η νοοτροποια τους αυτη,θελουν να αποδεικνυουν οτι ειναι οι καλυτεροι,αλλα ακομα δεν εχουν δωσει απαντηση στην vw που ολοι οι κινητηρες της πλεον θα ειναι τυρμπο,και αν θελουν να την φτασουν θα πρεπει να βαλουν βαθεια το χερι στην τσεπη για να εξελιξουν ενα μοτερ 1400 ατμοσφαιρικο και να βγαζει 170 ιππους!!!ενοειται με euro4 για να μην πω για τα 1.8 και 2.0 κυβικα που κοντευουν να φτασουν τα 400 αλογα !!!(με λιγη βοηθεια βεβαια πχ προγραμμα)
necro... (13/11/2008, 09:07) ΦΙΛΕ IORDA ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ CITROEN KAI RENAULT? ΝΑ ΩΘΗΣΟΥΝ ΣΕ ΑΓΟΡΑ ΓΑΛΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ? ΤΑ ΦΤΥΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΛΟΓΟ ΜΕ ΜΕΝΑ ΠΟΥ RENAULT MEGANE TOY 2004 80000ΧΛΜ ΜΟΥ ΚΛΩΤΣΗΣΕ ΓΡΑΝΑΖΙ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ (650€ ΖΗΜΙΑ) ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΕΛ ΤΩΝ ΠΟΡΤΩΝ ΤΡΙΖΟΥΝ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ? ΝΑ ΤΗΝ Χ*** ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΛΑΙΩ ΑΜΑΞΙ 4 ΕΤΩΝ ΜΟΝΟ. ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΜΠΟ ΣΤΑ 100.000ΧΛΜ, ΕΦΟΣΟΝ ΓΛΥΤΩΝΕΙΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ SERVICE ΤΟΥ ΙΜΑΝΤΑ ΛΟΓΩ ΚΑΔΕΝΑΣ, ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΒΑΡΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΜΠΟΥΡΑ ΜΑΣ Η ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΜΠΟ. ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΤΑ 200 ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΑΛΟΓΑ ΣΤΑ 2 ΛΙΤΡΑ ΕΑΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑΠΛΗΣΙΕΣ ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ ΜΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 1.4 ΛΙΤΡΩΝ?
theme... (13/11/2008, 06:16) Βασικό ανασταλτικό χαρακτηριστικό της "φιλοσοφίας" των Ιαπώνων ήταν και θα είναι η αξιοπιστία. Διότι καλά τα λένε και μάλιστα άριστα στις επιδόσεις οι τουρμπισμένοι κινητήρες, αλλά τι γίνεται με τις συχνά αναφερόμενες βλάβες? Στην καθημερινή φιλική χρήση είναι που ποντάρουν. Επιπλέον οι κινητήρες με τούρμπο είναι και ακριβότεροι στην παραγωγή.
andre... (12/11/2008, 23:28) Πάντα φαινόταν πως η ευρώπη ήταν ένα βήμα πίσω στη τεχνολογία των αυτοκινήτων,με εξαιρέσεις βέβαια(βλ.ΒΟSCH).Το οτι το τούρμπο τοποθετείται κατα κόρον σε ευρωπαικά μοντέλα δεν με κάνει να πιστεύω οτι τεχνολογικά ανεβήκανε απο τους ιάπωνες.Αν κάποιος το σκεφτεί σαβαρά,το αντίθετο θα έβγαινε μάλιστα,λόγω τούρμπο πάλι. Όμως,θα πεί κάποιος,έχει άλλη αίγλη να λέει κάποιος οτι το αμάξι του έχει τουρμπο,και άλλο να λέει οτι είναι ιαπωνικό της σειράς.Θα συμφωνήσω,δυστυχώς,πάνω σ΄αυτό,γιατί φουσκώνει λίγο το μυαλό,κυρίως των πιο νεαρών. Η ζυγαριά θα έλεγα οτι κλίνει υπέρ της Ιαπωνίας.
jz_ka... (12/11/2008, 21:48) Και να σκεφτείτε, ότι προχθές ανέβασα το ίδιο θέμα, στο jazzmania.gr!!! Αναρωτήθηκα και αναρωτιέμαι, γιατί η Honda δεν έχει προχωρήσει σε τεχνολογία Turbo??? Είναι ικανό το νέο Jazz, να δώσει μάχη με τον ανταγωνισμό??? Υπάρχει κίνητρο για τους νέους να προτιμήσουν τη Honda, εκτός από το type-R, που θα χρειαστεί να δώσουν τριάντα + χιλιάδες ευρώ...
leuki... (12/11/2008, 20:12) Όσοι επιμένετε στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες, οδηγήστε ένα οποιοδήποτε μοντέλο TSI των 140 ίππων και ένα Civic 1800cc, επίσης των 140 ίππων. Και μη μου πείτε για αξιοπιστία, κατανάλωση κλπ, κλπ, χιλιοειπωμένα. Οδηγείστε πρώτα, και μετά, αν είσαστε αρκετά ειλικρινείς, τα ξαναλέμε. Η ιπποδύναμη έχει ελάχιστα να κάνει με την ΑΠΟΛΑΥΣΗ. Η ροπή κάνει πραγματικά τη διαφορά. Με τη ροπή ξεκινάς, με τη ροπή προσπερνάς, με τη ροπή νιώθεις ότι κολλάς στο κάθισμα.
tech2... (12/11/2008, 19:51) Πολλες ανακριβειες. Ενας μη πιεσμενος ατμοσφαιρικος μεγαλης χωρητικοτητας με μακρυ κιβωτιο ειναι πιο οικονομικος απο οποιοδηποτε τουρμπο ακομη και στις 6000 σαλ. Αποδεικνυεται με τεχνικα αρθρα και φυσικη. Τωρα ποιος θα αγορασει διλιτρο με 130 αλογα και μακρυ κιβωιο αντι για 1400 τουρμπο ειναι θεμα πρεστιζ κ φορολογιας. Επισης τα τουρμπο ειναι οντως ευκολη λυση. Ειναι πιο φθηνα, κοιταξτε τις τιμες ενος 1400 τουρμπο κ ενος 1600 ειναι σχεδον ιδιες. Οσο για τους ιαπωνες ειναι καθαρα θεμα υπολογιεμνου κερδους κ οχι φιλοσοφιας. Στελεχος της toyota το ειπε καθαρα: Δεν αναπτυσουμε τουρμπο μοτερ γιατι αυτα που θα χασουμε απο τις πωλησεις(που τουλαχιστο εδω δεν εχασαν αθροιστε τις πωλησεις corολλα-auris και πειτε μου ποιο βγαινει πρωτο μοντελλο σητν ελληνικη αγορα) ειναι κατα πολυ μικροτερο απο τα ποσα που θα επρεπε να δαπανησουμε για να εξελιξουμε τετοιους κινητηρες. (αξιοπιστα the toyota way συμπληρωνω εγω). Γιατι στα diesel τους ολοι οι ιαπωνες εχουν turbo;
PZAFI... (12/11/2008, 15:40) η λυση του τουρμπο ειναι η ευκολη λυση.παρουσιαζει εκρηκτικες επιδοσεις σε βαρος ομως της αξιοπιστιας(και μην μου πειτε οτι δεν ισχυει αυτο γιατι το τουρμπο θελει συντηρηση καθε 100000 χλμ μεγιστο).οι ιαπωνες δεν το χρειαζονται αυτο αφου καταφερνουν αξιοπιστια ,επιδοσεις χαμηλη καταναλωση με ατμοσφαιρικους κινητηρες.Αν μπορουν που πολυ αμφιβαλο ας το κανουν και οι υπολοιποι.στα μηχανικα συνολα οι ιαπωνες εχουν τα πρωτια με εξαιρεσεις βεβαια(bmw m3 αλλα αυτο δεν το παιρνει ο καθενας)
ka-lo... (12/11/2008, 14:34) paidia symfwnw sto oti oi iapwnes einai toylaxiston 10 xronia mprosta sto thema kinithras...enw antoistixa oi europeoi sto thema stibarothtas kai plesiou tou oxhmatos...px den yparxei oute ena polo pou na exei kanei panw apo 300.000klm kai na min exei anoixtei mhxani,,,,enw antitheta me ta starlet pou einai se thesi na synagwnistoun akoma kai kainouria(panta anaferomai sto thema kinhthras)....
iorda... (12/11/2008, 09:23) Τα Τζαπόνια φίλοι μου ούτε καν ασχολούνται με το δίλλημα turbo ή ατμόσφαιρα.Η HONDA ετοιμάζει πολλαπλή επίθεση παντού με υβριδικά μοντέλα και οι Ευρωπαίοι προσπαθούν να μας πείσουν οτι η υπερπλήρωση είναι τεχνολογικό θαύμα εν έτει 2008.(Βέβαια αυτο ισχύει απο τη στιγμή που τα προσφέρει η VAG...διότι όταν τα έβγαζε η FIAT πριν δύο δεκαετίες δεν έβλεπα τους ίδιους διθυράμβους).Είδατε ποτε κανένα περιοδικό του έγκριτου ελληνικού ειδικού τύπου να κανει πολλαπλά αφιερώματα για τον 1,6 vtec με τα 160 άλογα?Για τον 2,0 με τα 240 άλογα?΄Για τον 1,8 με τα 170?Ρε σεις ακομα και την περίοδο που το GOLF III (ναι αυτο το αργοκίνητο καράβι με τα 60 άλογα στα 1,4) κυκλοφορούσε κάποια περιοδικά σε μεγάλα συγκριτικά προσπαθούσαν να μας πείσουν οτι το αυτοκίνητο ήταν κορυφαίο και πως παρα τον ψόφιο κινητήρα η ελαστικότητα του ήταν φοβερή γιατί έκανε τον καλύτερο χρόνο ρεπρίζ 50-80 με 3η!!!!!Τώρα αλλάξανε και το παν έγινε η ροπή (σε λίγο στα τεχνικά δε θα αναφέρουν πλέον ιπποδύναμη παρα μόνο ροπή).Τελευταία ερώτηση....πόσο συχνα στα ελληνικά περιοδικά αυτοκινήτων διαβάζεται δοκιμες των Golf,A3,Leon,Octavia κτλ και πόσες των Civic,Corolla,Mazda 3,Citroen C4,Peugeot 308,Megane.Φίλοι μου δεν ειμαι προκατειλημένος γιατί όποιοσ αγαπάει το αυτοκίνητο δεν πρέπει να κολλάει σε σήματα και να παραδέχεται το καλό αυτοκίνητο....Ομως αυτή η ισοπέδωση και υπερπροβολή συγκεκριμένων μοντέλων μου προκαλεί τουλάχιστον αηδία και στο φινάλε οδηγεί σε παραπληροφόρηση.
velik... (12/11/2008, 09:02) Μέχρι στιγμής, οι Ιάπωνες κρατούν ένα άκρως ικανοποιητικό μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς. Δε θα αναφερθώ σε θέματα ποιότητας κατασκευής, καθώς πλέον ούτε τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα κατασκευάζονται εξ ολοκλήρου στη χώρα προέλευσής τους (βλ. Yaris, Swift κλπ.). Επιπλέον, η αντοχή και η ποιότητα είναι πλεόν σε πολύ ικανοποιητικά επίπεδα από όλους τους κατασκευαστές και οι διαφοροποιήσεις ελάχιστες. Το θέμα turbo είναι σίγουρα κάτι που θα απασχολήσει τους Ιάπωνες στα επόμενα μοντέλα τους εάν θέλουν να διατηρήσουν την ανταγωνιστικότητά τους και το μερίδιο αγοράς που ήδη κατέχουν. Δεν είναι θέμα ποιότητας ή αντοχής του κινητήρα λοιπόν, αλλά καθαρά εμπορικό το θέμα. Μην ξεχνάμε τους κανόνες λειτουργίας της αγοράς. Και οι Ιάπωνες κάνουν business για το κέρδος.
mitso... (12/11/2008, 08:29) Η ιαπωνέζικη φιλοσοφία στον τροπο κατασκευής αυτοκινήτων κοιτα την απλοτητα και την λειτουργικοτητα, επομενως η προσθήκη turbo σε μεγαλη γκαμα μοντελων ειναι περιτη εως και ανουσια .Ενω οι ευρωπαιοι κατασκευαστες λογο εληξης ιπποδυναμης και ελειψη <<φαντασιας>> βαζουν μια τουρμπινα και λυσανε το θεμα της ιπποδυναμης. Αξιοπιστια-Απλοτητα ειναι οι λεξεις που θα πει ενας ιαπωνας φτιαχνοντας ενα αυτοκινητο.
oresk... (11/11/2008, 23:18) Θυμαμαι ειχα διαβασει το βιβλιο κατασκευαστη απο αυτοκινητο με τουρμπο.Εγραφε οτι αναλογα με την χρηση,στο τελος της διαδρομης επιβαλλοταν καποια λεπτα λειτουργιας στο ρελαντι για να κρυωσει η τουρμπινα,αλλιως υπαρχει κινδυνοε να ραγισει.Αν ισχυει και στα τελευταιας τεχνολογιας(που πιστευω οτι ισχυει),σκεφτειται ποση απο μας θα εχουτν την υπομονη να το κανουν.Επισης εναν κινητηρα τουρμπο,με την ροπη που διαθετει θα τον "ξεζουμισει" ο οδηγος.Δεν μπορεις ευκολα να κρατηθεις και να πηγαινεις χαλαρα (ειναι αδυνατον!!!).Και οταν αρχισουν τα προβληματα,λογω τον παραπανω, ποιος θα παραδεχτει οτι ο ιδιος φταιει και τεζαρε το οχημα?Σχεδον κανενας.Ολοι θα πουν η εταιρια φταιει κλπ κλπ κλπ.ΚΑι θα πληρωσει την νυφη η εταιρια.ΚΑι η Ιαπωνας πονταρουν στην αξιοπ[ιστια τυους.Δεν παιζουν με αυτην...!!!
drikf... (11/11/2008, 15:34) Τα τουρμπο εχουν τον πρωτο λογο πλεον. εχω εδω και 3 χρονια ενα GTI και συγουρα η ποιοτητα των γερμανων και η δυναμη των 210 μαμα αλογων με εχουν ενθουσιασει. ποτε ξανα ατμοσφαιρικο κινητηρα. οσο αναφορα αυτο που λεγεται για ζεσταμα, ειδικη συμπεριφορα κτλ, δεν ισχυει. το σκιζεις απο το πρωτο μετρο και δε λεει οχι. Οι Ιαπωνες εχουν μεινει πισω και απλα θα αντιγραψουν τους γερμανους και ειδικα την VW σε λιγα χρονια. τωρα απλα δεν μπορουν. ποιος παει και αγοραζει Ιαπωνα με 1600 κυβικα και 120 αλογα ενω μπορει να παρει τον γερμανο με 1400 κυβικα και 170 αλογα?
theot... (11/11/2008, 14:22) eimoun kai egw enas apo autous pou epemena me thn atmosfaira mexri pou poulisa to touota avensis kai agwrasa ena BMW 320d turbo ,,,,,Pragmatika a3izei ton kopo na parei kaneis turbo aytokinhto ....kai as afhsoume merikous sfunokefalous kai mikromialous na miloun gia iaponezous me 240 aloga atmosfairika.......turbo einai h texnologia tou mellontos ...oikonomia xamilostrofo doulema pou sunepagetai kai a3iopistia alla kai roph pou oti kai na poume lipei apo ta iapwnezika ,,,,,Kurioi an 8eletge to ama3i gia ta3idia kai oxi gia thn pista agoraste turbo afoba ...
panos... (11/11/2008, 13:55) ΠΟΙΟΣ ΔΕ ΒΑΖΕΙ ΤΟΥΡΜΠΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ?ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ?ΜΟΝΟ Η HONDA ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ,ΔΕ ΘΕΛΕΙ!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΠΟΥ ΚΟΚΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ VTEC-VTI 90 ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΥΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ.ΑΠΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΟΜΩΣ ΔΕ ΜΙΛΑΝΕ.ΤΗ ΡΟΠΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΜΠΟ Η ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ,ΕΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΟ VTEC.ΑΝ ΤΟ ΣΠΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΘΑ ΣΤΑ ΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΤΑ HONDAKIA ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΥ ΛΙΩΣΙΜΟ ΕΣΠΑΓΑΝ ΚΑΙ ΗΘΕΛΑΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ!ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΙΝΑΛΕ ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑΣ ΣΤΑ 100.000ΚΜ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΙΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΜΠΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ!ΟΛΑ ΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΘΕΛΟΥΝ ΣΩΣΤΗ ΧΡΗΣΗ.
dlg_g... (11/11/2008, 13:02) οτι και να λεμε η τουρμπινα ειναι τουρμπινα,τι να τα κανω τα 240 αλογα του honda στις 9000 στροφες !!! αν δεν μπορω να τα βαλω στο δρομο?π.χ στροφες,η ποιοτητα κατασκευης του ιαπωνα ειναι απαραδεκτη,βλεπε ταπετσαριες,πλαστικα,κλεισιμο πορτας(τενεκες),να μη πουμε για παθητικη ασφαλεια(καρυδοτσουφλα)παιρνουν 5 αστερια μονο και μονο επειδη βαζουν αεροσακους και εγω δεν ξερω που(π.χ πισω καθισμα)τι εχει απομεινει?αξιοπιστια,ναι ωραια αλλα μην μου πειτε οτι τα τελευταια χρονια δεν εχουν γινει αλματα εξελιξης απο τους ευρωπαιους?βλεπε fsi,tsi,kai loipa,o ο ιαπωνας τι εχει κανει μετα το twin cam 16v kai to vvti??και τελος μας συμφερει σαν ελληνες να αγοραζουμε ευρωπαικα αυτοκινητα,λογω ΟΝΕ και κατι ακομα ενας εργατης στην ευρωπη στοιχιζει 8 φορες παραπανω σε ασφαλιστικες εισφορες απο εναν συναδελφο του ιαπωνα,η ακομα χειροτερα κορεατη ,επισσης πολλα εργοστασια στην ευρωπη εχουν σταματησει την παραγωγη λογω κρισης,ανηκουμε στην ευρωπη μην το ξεχνατε..
rovas... (11/11/2008, 11:36) Ρε παιδια εγω νομίζω τι θέλει ο καθένας μας.Τώρα είμαι 40 χρονών και θέλω ένα αμάξι με ροπή να κανω μια προσπέραση της προκοπής.Είμαι Ιαπωνάκιας όπως λέτε κι εσείς.Έχω ένα Corrolla 1.4, είχα RAV του 94 πάλι Corolla 1.6 του 92.Μετά το RAV πήρα το 99 Golf.Δεν αμφισβητείται η αξιοπιστία των Ιαπώνων.Αλλά και ένα Leon TSI 1.8 που έκανα βόλτα έπαθα πλάκα.Η ροπή που έχει και το κράτημα δε παίζεται.Κάνεις προσπέραση και δε καταλαβαίνεις πότε τον πέρασες.Τώρα, αν θα κάψει λάδι...... και πότε,δε ξέρω.Για να κάνει 200 και 300 χιλιάδες που κάνουν τα γιαπωνέζικα... δε νομίζω. Αλλά έχει κι αυτό τη γλύκα του. Θέμα γούστου είναι εγώ νομίζω.Τι ζητάει ο καθένας μας και πόσο θα το κρατήσει.......!!!!!!
NECRO... (11/11/2008, 09:22) ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΓΙΑΠΩΝΕΖΟ ΝΑ ΤΡΩΕΙ ΜΕ ΠΑΧΑΙΡΟΠΗΡΟΥΝΑ Η ΝΑ ΚΑ8ΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΡΕΚΛΑ Η ΚΑΝΑΠΕ ΣΥΝΗΘΩΣ? ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΤΟΥΡΜΠΟ? ΔΙΚΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ, ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΟΛΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ. ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΝΑΙ. ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΑΠΛΑ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΩ TSI ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ ΤΟ LEON 1.4TSI ME TA 125 ΑΛΟΓΑΚΙΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΚΑΔΕΝΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΙΜΑΝΤΑ ΟΠΟΤΕ ΞΕΧΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ SERVICE. ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΡΟΠΗ, ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΑ, ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΜΕΡΗ.
100ag... (10/11/2008, 22:41) Είναι δυνατόν να μην μπορούν οι Ιαπωνέζοι να φτιάξουν τουρμπάτα μοτέρ, τη στιγμή που έχουμε ένα σωρό παραδείγματα (βλέπε CZT, EVO, Impreza, Mazda RX κτλ.) Απλά κι εκεί είναι καλλίτεροι... αλλά και στην ατμόσφαιρα. Ποιο 1,400άρι Ευρωπαικό συγκρίνεται με το 1,300 colt για παράδειγμα;ποιο 1600άρι Ευρωπαικό συγκρίνεται με τον θρυλικό 1600 της Carina; Από εκεί και πέρα είναι καθαρά θέμα νοοτροπίας και πάνω από όλα αξιοπιστίας, Δε σπάει Δε χαλάει! Και το λέω έχοντας περάσει από τα χέρια μου 2 ευρωπαικά αυτοκίνητα, πριν πάρω το Ιαπωνικό.
geok_... (10/11/2008, 21:47) Οι Ιάπωνες πάντα έδιναν τον πρώτο λόγο στην αξιοπιστία. Για όσους ενδιαφέρονται να κρατήσουν αρκετό χρονικό διάστημα ένα αυτοκίνητο η "περπατημένη" είναι πάντα μία καλή λύση. Για όσους ενδιαφέρονται να αλλάζουν το πολύ κάθε 5 χρόνια το αυτοκίνητό τους, επιτρέπονται όλοι οι πειραματισμοί! Εξάλλου ο καθένας μας πληρώνει από την τσέπη του τις επιλογές του...
kosta... (10/11/2008, 21:06) Ας μην προκαλούμε τους ιάπωνες γιατί έχουν αποδείξει την αξία τους. Για παράδειγμα όταν όλοι οι άλλοι κατασκευαστές βάζουν μίζα 0,8 ίππων ο Ιάπωνας βάζει μίζα 1,2 ίππων, και πάει λέγοντας. Εκτός των άλλων οταν το Ιαπωνικό όχημα πάει με τέρμα γκάζι τα υπόλοιπα καρφώνουν. Τέλος, ενα Ιαπωνικό όχημα με υπερτροφοδότηση θα ήταν υπερβολή γιατί ήδη σαν ατμοσφαιρικά βγάζουν καλές ιπποδυνάμεις.
fonis... (10/11/2008, 18:36) ναι οι ιαπωνες δε ξερουν απο τουρμπο.....οταν το 1998ειχαν διλιτρο στο ιμπρεζα με 211 αλογα! και τα εβο ειναι χρεπια μονο 280 αλογα και 7 χρονια εγγυηση και δε σπαει δε χαλαει.....κια η χοντα με 240 αλόγα στο s2000 ατμοσφαιρα!τι να το κανει το τουρμπο???και η 1800 κορολα βγαζει καπου στα 190!!!αμα εχεις τεχνολογια δε πας στην ευκολη λυση του τουρμπο...... οσο για το γκολγ με 170 και καλα ειναι κορυφη...... το αγροτικο νισσαν ναβαρα τουρμπο εχει 205 και βγαζει και ενα εκατομυριο χιλιομετρα............. τελικα οι ιαπωνες ειναι πισω σε τεχνολογια..........χαχα
?... (10/11/2008, 17:05) Ξεχάσαμε και την Mazda με τους Wankel, 1.3 ατμοσφαιρικός και 231 ή 192 άλογα και φυσικά 9500 στροφές στην Cosmo έκδοση.
hrvci... (10/11/2008, 14:23) Atmosferika: 1989 Honda crx vtec 1600cc 150HP, 1992 Honda civic 1600cc 160 HP (afta giati den ta lete kirioi tou autotriti?? den sas simferei ..?? i mipos to ksexasate??, 2000 civic type r 2000 cc 200 HP & Honda s2000 240 Hp kai ola afta atmosfera ee....ta skizeis kai sou lene ki allo,ki allo....einai san to anavoliko,epidosis me texnognosia,dokimes, prospathia ktl .. i i efkoli lisi to farmako(turbo gia tin periptosi)
musca... (10/11/2008, 12:52) Είναι μια εμμονη για το διαφορετικο,μια αλλη προσσεγγιση και το σοβαροτερο οτι στους turbo δεν μπορουν να ξεπερασουν τους ευρωπαίους...
konst... (10/11/2008, 01:08) Πολοί πιστεύουν ότι το turbo μειώνει την αξιοπιστία ενός κινητήρα. Η αλήθεια είναι ότι η κακή συντήρηση και χρήση μειώνουν την αξιοπιστία. Οι Ιάπωνες απλά έχουν επιλέξει διαφορετικό δρόμο, υψηλή συμπίεση, διαφορετικά προγράμματα διαχείρησης κινητήρα αντί για υπερτροφοδότηση. Προσωπικά θέλω ο κινητήρας να έχει ροπή, το αυτοκίνητο γίνεται πολύ πιο ευκολοδήγητο. Οδήγησα μία Porsche Carrera 4 και με 5η δεν έφευγε ούτε κατά διάνοια σαν το δικό μου Leon FR. Ναι, έχει δύναμη ψηλά αλλά χαμηλά πρέπει να κατεβάσεις ταχύτητα. Η ροπή του turbo δεν αντικαθίσταται!
eleus... (9/11/2008, 12:07) Το οτι εβγαλε η VW τους 1.4 κινητηρες με turbo δεν λεει κατι. Σε λιγα χρονια θα δειξει το ποσο αξιοπιστα θα ειναι τα μοντελα με αυτους τους κινητηρες. Μην ξεχνατε στις αρχες του 90 εβγαινε το daihatsu CΗΑRΑDΕ με turbo στα 1.3cc... Απλα οι ιαπωνες ενδιαφερονται περισσοτερο στην ουσια (βλεπε αξιοπιστια) και λιγοτερο σε καποια κινηση εντυπωσιασμου (βλεπε VW). Σε βαθος χρονου θα φανει το ποσο πρωτοποριακοι ειναι οι γερμανικοι κινητηρες!!! Το μονο σιγουρο ειναι οτι αν θελησουν να εντυπωσιασουν οι ιαπωνες ξερουν να το κανουν και μαλιστα παρα πολυ καλα!!! Δημητρης απο Ελευσινα
shark... (8/11/2008, 11:15) Θα μπορούσα να βρω ενα civic type r που να μην είναι υποστροφικό βαρύ ράθυμο αλλά να είναι σαν το παλιό με εκείνη την φοβερή ανάρτηση επιδόσεις και με τον σχεδιασμό του νέου;;Τότε ναι στον Ιάπωνα κατασκευαστή.....Μέχρι τότε όμως TURBO
astro... (7/11/2008, 23:10) Paidia eimai ths apopshs oti ta germanika aloga einai ta dynatotera kai oson afora marka BMW rulezzz!!! apisteuta skylia....
hksma... (7/11/2008, 22:18) "Είναι κάτι που ξέρουν παραπάνω, ή κάτι που δεν μπορούν να καταφέρουν"...χιουμοριστική η προσέγγιση αυτή.Επί της ουσίας αφού το ζητούμενο είναι η μείωση της κατανάλωσης, οι Ιαπωνες προτιμούν την μείωση του βάρους και την υβριδική τεχνολογία (που ειναι παρουσα στις εκθεσεις τους και όχι demo cars) από την υπερπλήρωση. Για σκεφτείτε έναν 1.600 ΤΟΥΟΤΑ με σύστημα ανάκτησης ενέργειας,τεχνολογία που ήδη κατέχουν...Σε απάντηση οι Ευρωπαίοι θυμήθηκαν την υπερπλήρωση, η οποία για μένα είναι λύση ανάγκης-πανικού, με τα 6αρια κιβώτια.Καλή σκέψη μεν αλλά εάν ένας αρχαίος 1600 MPI θέλει 600-800 ευρώ στις 60.000 τι θα χρειαστεί ο turbo?Η υπερπλήρωση, τέλος, σύμφωνα με όλες τις απόψεις των πανεπιστημιακών συγραμμάτων ταιριάζει σε κινητήρες diesel.....
n2kak... (7/11/2008, 21:37) νομιζω πως οι ιαπωνες κατι περισοτερο θα ξερουν.αλλωστε εχουν φοβερη τεχνολογια παντου απο μηχανες μεχρι αεροπλανα και με ενα απο τα πιο γρηγοροτερα τρενα στον κοσμο.οσον αφορα τους κινητηρες τους εχουν δωσει ρεσιταλ εδω και δεκαετιες σε διαφορα μοντελα τους.
tolis... (7/11/2008, 19:57) Οι Ιάπωνες δεν είναι θεοί. Είναι και αυτοί άνθρωποι......Θέλουν το χρόνο τους για να αντιγράψουν και το τούρμπο. Όπως έχουν αντιγράψει τόσα άλλα. Και πριν αρχίσουν οι "Ιαπωνάκηδες" να με στολίζουν, να πω ότι δεν αμφισβητώ την αξιοπιστία των ιαπωνικών αυτοκινήτων ούτε τους -πραγματικά- καλούς κινητήρες τους.
panos... (7/11/2008, 17:28) εγω παιδια ενα παιδια ενα πραγμα θα πω.το μονο ευκολο ειναι να βγαλεις αλογα σε ενα αμαξι με μια τουρμπινα.το δυσκολο ειναι να τα βγαλεις ατμοσφαιρικα.οσο για το αν ξερουν οι ιαπωνες να τουρμπιζουν το εχουν αποδειξει στο παρελθον ουκο λιγες φορες με skyline με supra με sylvia ακομα κ με sunny gtr που εβγαζε πανω απο 200 αλογα κ ηταν πολλα για την τοτε εποχη.οσο για την honda δεν τουρμπιζε κ ουτε προκειτε να τουρμπισει γιατι ηταν θελημα του ιδρυτη της.
efthi... (7/11/2008, 16:03) Το θέμα αυτό έχει τεθεί σε συζήτηση και πρίν λίγο καιρό . Θα πρέπει όλοι να καταλάβουμε ότι το μέλλον είναι στην ηλεκτροκίνηση (και πιθανόν στο υδρογόνο). Το TURBO είναι πολύ παλαιά τεχνολογία και αν ήταν μιά σαφής πρόοδος θα είχε γενική εφαρμογή , όπως έγινε με τις τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο. Σχετικά τώρα με την δυνατότητα προσαρμογής των Ιαπώνων και Κορεατών σε αντίστοιχες τεχνολογικές λύσεις , είναι αστείο και μόνο να το συζητάμε . Υπομονή λίγα χρόνια και θα δούμε αυτοκίνητα που σήμερα μόνο να τα φαντασθούμε μπορούμε .
ggera... (7/11/2008, 13:31) ειναι βεβαιο οτι οι τουρμπο κινητηρες παρουσιαζουν προβληματα και για παραδειγμα δες τα νεα VW με τους τουρμπο κινητηρες 170 κτλ ίππους που τα τρεχουν στις αντιπροσωπειες και στα συνεργεια. επισης η διαρκεια ζωης των κινητηρων αυτων ειναι μικροτερη και για να πουμε την αληθεια η ταση ειναι πλεον στα υβριδικα
rovit... (7/11/2008, 11:35) entaksei paidia otan theloune dynatous kinitires oi iapwnes vazoun tourbo!mitsubishi colt czt, subaru impreza k forester ,lancer evo, mazda 3-6- mps k cx7.mono h honda exei ksefygei me to type r k s2000 pou einai poly mprosta se texnologia!aplws oi gama twn modelwn pou paragoun oi iapwnes den apeuthinetai se grigorous odigous (oxi kata kanona) kai pio poly se ena aplo metaforiko mesw.to poio dynato avensis ths toyota einai 147hp, to poio dynato auris einai 124 hp, to poio dynato micra k tiida einai 110 k 124hp antistoixa.th stigmi pou ta modela ths antistixis katigorias opws astra 240hp,corsa 192, focus 225, insignia 260, a3 265, octavia oute pou thimame!!an thelane oi iapwnes na ftasoun ta oria twn 200hp+ pisteuw tha xrisimopoiousan se pio polla modela turbo.
death... (7/11/2008, 11:21) Η άποψη μου έιναι οτι οι ιάπωνες δεν βγάζουν τούρμπο κινητήρες λόγο αξιοπιστίας.Δεν ειναι λίγες οι περιπτώσεις που έχουμε ακούσει για προβλήματα στίς τουρμπίνες τον κινήτηρων μετα απο αρκετά "γραμμένα" στο κοντέρ χιλίομετρα.Άλλωστε η τούρμπο κινητήρες θέλουν και ειδηκή μεταχείριση για να μπορούν να ειναι αξιόπιστοι(προθέρμανση κινητήρα,ήπια μεταχείριση για κάποιο αριθμό χιλιομέτρων(στρώσιμο )).
ikons... (7/11/2008, 09:08) Ότι και να λέμε, η υπερτροφοδότηση αυξάνει την ενεργειακή απόδοση και τα χαρακτηριστικά ροπής-ισχύος ενός κινητήρα εσ. καύσης. Αλλά οι Ιάπωνες βλέπουν πολύ μακριά. Είναι οι μόνοι που προσφέρουν υβριδικά εδώ και χρόνια ενώ σε 1-2 χρόνια ξεκινούν μαζική παραγωγή ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων. Με την απόδοση των ηλεκτρικινητήρων σε επίπεδα άνω του 90%, ελάχιστο κόστος συντήρησης,100% ροπή από τις 0 στροφές και αθόρυβη λειτουργία οι κινητήρες εσ. κάυσης, είτε με τουρμπο είτε χωρίς, δεν έχουν καμμία ελπίδα... Οι Ιάπωνες ξυπνήσαν, οι δικοί μας στην Ευρώπη πότε θα ξυπνήσουν?
gazom... (7/11/2008, 01:20) Απλά....για να παραμένουν πάντα οι πιό αξιόπιστοι...
s2000... (6/11/2008, 23:01) Έχω ένα Α3 1.8 TFSI. Θα το ονόμαζα μέγα ταξιδευτή, ποιοτικό και στιβαρό. Αν θες το κάτι παραπάνω τότε το S3 και € 20.000 είναι η λύση.Πριν είχα ένα HONDA CIVIC 1.3 DX για 14 χρόνια και 270.000 χλμ. Δεν έσπαγε, δεν χάλαγε και τώρα το έχω δώσει στον πατέρα μου. Θα μείνει κοντά μας για πάντα. Το AUDI όμως είναι άλλο πράγμα. Τα κάνει όλα εύκολα και ξεκούραστα. ΟΛΑ. Αν ήμουν 14 χρόνια νεώτερος πάντως θα έπαιρνα ένα HONDA CIVIC TYPE R. ΗΛΙΑΣ