Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Έρχεται και σου κολλάει στον προφυλακτήρα. Κάφρος ή «καλά σου κάνει»;
Σχεδίαση, υλικά, εξοπλισμός: Ποια παλιώνουν σαν κρασί & ποια σα γάλα;
Με 2 ευρώ το λίτρο & κίνηση παντού τι θα το κάνεις το «φτιαγμένο» σου;
Πώς γίνεται να σου φαίνονται «λίγα» τα 120χλμ./ώρα όταν είναι το όριο σχεδόν παντού;
Πόσο premium είναι ένα μεταχειρισμένο μετά από 15 χρόνια;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Με τις τιμές των μεταχειρισμένων σε ελεύθερη πτώση εσείς μετράτε ακόμη τη αξία μεταπώλησης ενός νέου αυτοκινήτου;
Διαβάστηκε από 34721 αναγνώστες

Γίναμε Ευρώπη! Μπορεί ακόμη να υστερούμε στους σημαντικούς τομείς, να διατηρούμε την απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης εντός Αθήνας και Θεσσαλονίκης, να φορολογούμε το λήζινγκ σε ιδιώτες και να έχουμε ειδικούς φόρους κατανάλωσης, έστω και στο μισό για λίγο στα αυτοκίνητα, όμως στην απαξίωσή τους φτάσαμε τους Ευρωπαίους; Μετράει ακόμη λοιπόν η αξία μεταπώλησης στην επιλογή ενός μοντέλου σήμερα; Γίναμε Ευρώπη! Μπορεί ακόμη να υστερούμε στους σημαντικούς τομείς, να διατηρούμε την απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης εντός Αθήνας και Θεσσαλονίκης, να φορολογούμε το λήζινγκ σε ιδιώτες και να έχουμε ειδικούς φόρους κατανάλωσης, έστω και στο μισό για λίγο στα αυτοκίνητα, όμως στην απαξίωσή τους φτάσαμε τους Ευρωπαίους; Μετράει ακόμη λοιπόν η αξία μεταπώλησης στην επιλογή ενός μοντέλου σήμερα; Η μεγάλη πτώση των πωλήσεων αυτοκινήτων και στην Ελλάδα σταμάτησε εκτός από το καινούργιο και την αγορά του μεταχειρισμένου. Αναμενόμενα το αποτέλεσμα ήταν μείωση των τιμών και περαιτέρω απαξίωση σε σημείο που τα νέα μέτρα για μείωση του ειδικού τέλους ταξινόμησης (ΕΤΤ) στο 50% και οι μεγάλες προσφορές συχνά δεν αρκούν για να καλύψουν.
Και τώρα που αγοράζουμε φθηνά, πριν διαλέξουμε από την αρχή αυτοκίνητο τίθεται και πάλι το ερώτημα: Πόσο θα μας απασχολήσει η αξία μεταπώλησης από τη στιγμή που και στην Ελλάδα η απαξίωση πλέον είναι μεγάλη;
Ένα μεγάλο διάστημα των τελευταίων 30 ετών διαλέγαμε αυτοκίνητο συχνά με βαρύνουσα προσοχή στο πόσο θα μπορέσουμε να το πουλήσουμε όταν χρειαστεί να το αντικαταστήσουμε. Με τα αυτοκίνητα να πωλούνται στις χαμηλότερες τιμές όλων των εποχών σήμερα είναι φυσικό το παλιό μας μεταχειρισμένο, ακόμη και αν έχει τα «φόντα» που κάποτε ήταν απαραίτητα για να κρατάει την τιμή του ψηλά, να μην αποτελεί κεφάλαιο για την επόμενη αγορά μας.
Η αγορά αλλάζει, εμείς; Μπορούμε άραγε τώρα απαλλαγμένοι από αυτό το άγχος να προχωρήσουμε σε μια επιλογή με βάση το τι έχουμε εμείς ανάγκη και όχι ο επόμενος ιδιοκτήτης; Μπορούμε να σταθούμε στην ουσία του τι αγοράζουμε και όχι στο τι νομίζουν οι γύρω μας ότι έχουμε; Είμαστε έτοιμοι να κάνουμε μια πραγματικά καλή αγορά έναντι μίας που νομίζουμε πως μεταφράζεται σε μελλοντική επένδυση;
Σαφώς η μείωση του ΕΤΤ ανοίγει το δρόμο για ακριβότερα αυτοκίνητα που πλέον έρχονται στο δικό μας οικονομικό ορίζοντα χάρη στις νέες χαμηλότερες τιμές. Μπορεί κανείς έτσι να «πιαστεί» και να κινηθεί προς την αγορά μιας μάρκας που στο παρελθόν διατηρούσε τη μεταπωλητική της αξία καλύτερα από κάποιες άλλες, και «έδινε πίσω» τα λεφτά που ζητούσε στην αγορά όταν το αυτοκίνητο πωλούνταν δεύτερο χέρι. Όμως αυτό δεν ισχύει πια. Τουλάχιστον όχι στο βαθμό που να το κάνει να αξίζει.
Άρα πως θα διαλέξουμε αυτοκίνητο σήμερα; Θα αρπάξουμε την ευκαιρία να πάρουμε αυτό που θέλουμε ή θα μείνουμε κολλημένοι στο «τι πουλάει καλύτερα» αύριο; Εσείς πόσο μετράτε τώρα την απαξίωση στην επιλογή σας, και πόσο θα επηρεάσει την επόμενη αγορά σας; Ξεχωρίζουν ακόμη οι μάρκες όπως κάποτε στην αξία μεταπώλησης;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
micha... (17/4/2009, 11:02) Είμαι λάτρης του αυτοκινήτου όσο δεν πάει, αλλά με τόσα αυτοκίνητα έξω και με τέτοιες συνθήκες μετακίνησης δεν αξίζει το καινούργιο αυτοκίνητο ειδικά στην πόλη. Έμαθε ο κάθε Ελληνάρας να δίνει όλο το βάρος της ζωή του στο αυτοκίνητο και ας μένει σε μια καλύβα λες και είναι το συμπλήρωμα του κενού της προσωπικότητας του. Το αυτοκίνητο για να έχει νόημα πρέπει να υπάρχει η σωστή αναλογία ανάλογα με τους κατοίκους και τους δρόμους που έχουμε. Αν δεν γίνει απόσυρση να φύγει η σαβούρα δεν υπάρχει αύριο. Και λόγο της νοοτροπίας του Έλληνα που δεν δέχεται οτι ο κουβάς του χάνει λεφτά, το κρατάει και αυτό και έτσι έχουμε γεμήσει με σαπάκια πεταμένα παντού. Πολύς κόσμος θα ζωριστεί να πάρει αυτοκίνητο που δεν το έχει ανάγκη τώρα, απλά γιατι θα είναι ευκαιρία να κάνει το "όνειρό" του πραγματικότητα. Την πραγματική οικονομική κατάσταση θα την δούμε από το πως θα κινηθούν κατασχέσεις από το Φθινόπορο.
anakt... (13/4/2009, 09:29) Oσοι αδιαφορούσαν γιά το value for money και κοίταζαν μόνο τα λεγόμενα premium γιά να μπουν στο μάτι του γείτονα , τώρα θα πληρώσουν το τίμημα . Σε μερικές εταιρείες από αυτές το πληρώνουν ήδη πολλοί με τις συνεχείς αλλαγές κινητήρων που κάνει , απαξιώνοντας τους προηγούμενους . Αλλωστε πλέον και οι οικονομικοί μετανάστες που αγόραζαν πολλά τέτοια μεταχειρισμένα , μπορούν πλέον να τα πάρουν καινούργια .
ekall... (10/4/2009, 22:51) Μην βιασζεστε να αγορασετε καμια εταιρεια δεν θα σταματησει τις προσφορες ,οσο για αυτα που λενε οι εμποροι οτι οι ευκεριες δεν θα ειναι για πολυ,τα ιδια ελεγαν και οταν αρχισε η κριση τον Οκτωβριο.Περιμενετε να δειτε τι εχει να γινει τωρα που θα αρχισουν οι τραπεζες να πουλανε σε ανοιχτες δημοπρασιες τα κατασχεμενα.Τα μεταχειρισμενα θα πεσουν στο μισο και θα παρασυρουν και τα καινουρια, οι μαντρες θα κλεινουν η μια μετα την αλλη και οιπροσφορες και σε καινουρια και σε μεταχειρισμενα θα ειναι ολο και μεγαλυτερες.Ο οποιος κανει μερικους μηνες υπομονη και αγορασει αυτο που πραγματικα χρειαζεται μετα απο ερευνα αγορας και σε μεταχειρισμενα και σε καινουρια θα βγει κερδισμενος,αν δεν χρειαστει να μπει σε διαδικασια ανταλλαγης.Οσο για τη μειωση των τελων και παραταση θα δωσουνε στο τελος και μεγαλυτερη θα τι κανουνε ,μη σας πειζει χρονικα.Επισης σε τετειες δυσκολεσ εποχες μη ντρεπεστε το παζαρι ειναι πολυ αποδοτικο.
delta... (10/4/2009, 16:42) ολοι εχουν καποιο δικιο αναλογα απο την σκοπια που βλεπει κανεις τα πραγματα. εγω αυτο που ξερω ειναι οτι δεν υπαρχει σπιτι που να μην εχει 2 με 3 αυτοκινητα. αρα το μεγαλυτερο ποσοστο των αγορών καινουργιων αυτοκινητων γίνεται με ανταλλαγές των παλαιότερων. Οταν λοιπον πηγαίνεις να συζητήσεις για καινουργιο επειδη θεώρησες οτι είναι ευκαιρία τωρα με τα νεα μέτρα γιατι θα το βρεις 5 ή 10 χιλ ευρω φθηνώτερα, μήπως την ίδια στιγμή σου παίρνουν το παλαιότερο με 15 χιλ φθηνώτερα? Εγω εχω μια CLK 200 Cabrio fully tuning by Carlsson, μοντελο Σεπτ. 2004 σκετη κουκλα και αθικτη και πριν ένα μήνα γνωστή εκθεση-αντιπροσωπεια αυτοκινητων μου εδινε 37.000 για ανταλλαγή με ένα CLS 350 των 87.000. Δηλ. spread 50.000 ακριβως. Χθες 9/4/2009 η ίδια έκθεση-αντιπροσωπεια μου προσέφερε με το ζόρι 27.000 για το παλαιό έναντι 77.000 για την ιδια CLS. Δηλ. αν προχωρήσω στην αγορά, η μεν αντιπροσωπεια θα κάνει την δουλειά της ενω εγω δεν θα βγω απο εκει μόνο με μηδενικό οφελος αλλα με ένα πρόσθετο βάρος 50.000 ευρω εν μέσω δύσκολων και πονηρών καιρών! Μήπως εν τελει ολοι μας βλέπουμε μόνο το τυρί και οχι την φάκα? Δεν λέω, πάντα θα υπάρχουν οι ευκαιρίες αλλα ας αποβαλλουμε λιγο την υπερβολη, την παρορμητικότητα και ροπή στην φιγούρα, ας βλέπουμε ψυχραιμότερα τα πραγματα και ας μην τρέχουμε λες και θα χάσουμε το λαχείο... ξαναλέω οι καιροί είναι δύσκολοι και πονηροι για να συνεχίσουμε να συμπεριφερόμαστε ως γνήσιοι έλληνες!
kursa... (10/4/2009, 11:04) PISTEYW OTI SE LIGOUS MHNES 8A DOUME OLOI TA METAXEIRISMENA AYTOKINHTA POU DIOXETEUONTAI TWRA STHN AGORA APO ANTALAGES GIA KAINOURGIA SE TIMES EKSEFTELISTIKES. SYMPERASMA LOIPON, APO EDW KAI PERA 8A SYMFEREI TO METAXEIRISMENO ME XILIA. APLA XREIAZETE YPOMONH KAI OXI VIASTIKES KINHSEIS KAI NA MH MAS PARASUROUN OI ETAIRIES ME TIS ROSFORES TOUS.LIGO YPOMONH KAI OI PROSFORES STA METAXEIRISMENA 8A EINAI POLY KALUTERES.
grs1... (9/4/2009, 21:40) Προσωπικα πιστευω οτι σε αυτη την χωρα ειτε παρεις καινουργιο ειτε μεταχειρισμενο εαν εχεις ανταλλαγη εισαι μια ζωη χαμενος. Αυτη την περιδο οφελειμενοι ειναι οσοι δεν εχουν αυτοκινητο για ανταλλαγη και διαθετουν μετρητα για την αγορα τους.Τελος εδω και ενα μηνα κοιταζω για AUDI A5μεσω του site tou Auto triti σας ενημερωνω οτι και τα 7 διαθεσιμα αυτοκινητα εχουν ακριβως τις ιδιες τιμες δεν βλεπω να εχει υπαρξει καμια αλλαγη μεχρι και πριν απο λιγο που τις ξανατσεκαρα. Τωρα εαν πας και ρωτησεις για ανταλλαγη του αυτοκινητου σου καλυτερα να εχεις και κανενα υπογλωσσιο μαζί σου.
sachl... (9/4/2009, 14:45) Όταν η μεταπώληση ήταν απλά ένα σημαντικό κριτήριο πρίν την κρίση και τις μειώσεις των τιμών των αυτοκινήτων, τώρα θα γίνει σημαντικότερο. Γιατί πολυ απλά, τα μη εμπορικά αυτοκίνητα σε όλες τις κατηγορίες κάποτε τα "παντρέυόσουν", ενώ σήμερα κυριολεκτικά "πέθαναν" (πχ: σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία)...
anton... (9/4/2009, 14:36) Εγω πιστευω πως οτι και να αγορασεις σημερα η αξια που θα χασει το αυτοκινητο μετα απο 4-5 χρονια θα ειναι πολυ μεγαλη ανεξαρτητα απο την μαρκα η το μοντελο.Ο ανταγωνισμος ειναι μεγαλος και οι επιλογες πολλες αρκει να ψαξεις λιγο.Οι μαντρες πλεον ειναι πιο πολλες απο τα σουπερ μαρκετ.Χιλιαδες αυτοκινητα μεταχειρισμενα περιμενουν αγοραστη και εμεις αγοραζουμε καινουργιο καθε 2-3 χρονια τι θα γινουν αυτα?Οποτε αγοραζεις με βαση τις αναγκες σου και οχι το ποσο θα το παρει ο αλλος. Οσοι ελεγαν οτι "πηρα golf γιατι δεν χανει αξια "περασαν αυτα.Σε αυτο βεβαια φταινε και οι συχνες αλλαγες μοντελων.Καθε 3-4 χρονια αλλαγη η face lift. Οποτε παρε κατι που σου αρεσει και αν εχεις την οικονομικη δυνατοτητα το αλλαζεις αλλιως το παντρευεσαι.Τωρα ειδικα με τη μειωση αντι να παρεις ενα Tucson καινουργιο με 19000 βρισκεις πιστευω ενα 2ετιας με 13000-14000.Αρα ας ψαξουμε και για μεταχειρισμενο μπορει να συμφερει πιο πολυ.
aqua_... (9/4/2009, 09:34) Όχι, διότι με τις τιμές των μεταχειρισμένων σε ελεύθερη πτώση και τις τιμές των καινούργιων, από ό,τι είδα, σε... ελάχιστη πτώση (εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων) δεν πρόκειται πλέον να πάρω καινούργιο...