|
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | Τιμές με Leasing |
LIVE: κίνηση στους δρόμους |
Non-Paper |
![]() | |||||||||||
Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις | |||||||||||
![]() | |||||||||||
![]() | |||||||||||
περισσότερα » | |||||||||||
![]() | |||||||||||
![]() |
|||||||||||
![]() | |||||||||||
Διαβάστηκε από 15580 αναγνώστες | |||||||||||
![]() Στα οικονομικά αυτοκίνητα τα πράγματα είναι αντίστροφα. Κόβουν δρόμο, γωνίες, χρησιμοποιούν τεχνολογίες μία ή δύο γενιές πιο πίσω, επιμένουν λίγο στην αξιοπιστία (για να μη χάνουν πελάτες) και βγάζουν το αυτοκίνητο στην αγορά σε χαμηλή τιμή, όσο δηλαδή τους επιτρέπει το κόστος παραγωγής. Στα αυτοκίνητα με «value for money» τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα. Γιατί δεν πρόκειται απλά για φτηνά αυτοκίνητα λόγω κατασκευής, αλλά λόγω φιλοσοφίας. Η ποιότητα υπάρχει σε κάθε τομέα, απλά περιορίζεται το κέρδος ώστε να μειωθεί η τιμή. ¶ρα το «ότι πληρώνεις παίρνεις» πού κολλάει; Σίγουρα στα δύο άκρα ισχύει, αφού τα ακριβά είναι καλά, και τα οικονομικά έχουν τους συμβιβασμούς τους. Όμως οι περισσότερες μάρκες λειτουργούν στο παράθυρο του «value for money» και γι αυτό ο ανταγωνισμός είναι τόσο σκληρός. Μπορεί να κρίνει κανείς από την τιμή ενός αυτοκινήτου πόσο καλό είναι; Μπορεί κανείς να πει πως ένα Hyundai i30 είναι «χειρότερο» από ένα Ford Focus επειδή το δεύτερο είναι ακριβότερο; Είναι προφανές πως κάποιες μάρκες έχουν τη δυνατότητα να λειτουργούν με μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους. Είτε λόγω ονόματος που φέρνει από μόνο του κόσμο στις εκθέσεις πριν δουν καν τα μοντέλα, είτε λόγω φορολογικών τερτιπιών. Όπως το VW Tiguan στην Ελλάδα που αν και 1,4 πουλάει στην ίδια σχεδόν τιμή με το δίλιτρο Toyota Rav4 τη στιγμή που έχουν 28 ποσοστιαίες μονάδες φόρου διαφορά (τουλάχιστον με τον πλήρη ΕΤΤ). Από την άλλη όμως η τιμή δεν εξασφαλίζει πάντα το «καλύτερο». Για παράδειγμα η Skoda σήμερα διαθέτει καλύτερη τεχνολογία παραγωγής πλαστικών στο εσωτερικό από τη Mercedes. Αυτό όμως δε μεταφράζεται αμέσως σε χρήμα. Δεδομένου πως οικονομικές μάρκες στην ελληνική αγορά έχουν μείνει δύο τρεις και οι περισσότερες βρίσκονται στο παράθυρο του «value for money», μπορεί πλέον κανείς να πει πως «ότι πληρώνεις παίρνεις». Ακόμη και όταν μπουν στο παιχνίδι οι πιο ακριβές μάρκες; Εσείς έτσι μετράτε τα αυτοκίνητα; Ή βλέπετε στην τιμή τους «τιμιότητα» ή «απληστία»; Είστε της λογικής «ακριβότερο = καλύτερο» και ποιες μάρκες βάζετε σε αυτήν την κατηγορία; Και τελικά μήπως με αυτό το δεδομένο, το «value for money» κάνει ζημιά σε μια μάρκα εφόσον τα μετράμε όλα με χρήμα; |
|||||||||||
Σχολιάστε την είδηση | |||||||||||
![]() | |||||||||||
|
autotriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.autotriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Κώστας Καπογιάννης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.