mototriti.gr autotritipro.gr xrimatistirio.gr 4green.gr
2.280 Καινούρια μοντέλα
Test - Συγκριτικά - Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά
Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
42.900 Μεταχειρισμένα
Αυτοκίνητα - Επαγγελματικά - Autoaccessories
Μοτοσυκλέτες - Motoaccessories
facebook twitter youtube rss

  Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Τι απαιτείται για να χαρακτηριστεί μια γενιά ενός μοντέλου ως «νέα»; (5 σχόλια)
Είναι μόδα τα τετράθυρα κουπέ και θα περάσει ή ήρθαν για να μείνουν; (2 σχόλια)
Η τεχνολογία στο αυτοκίνητο μας κάνει καλύτερους ή χειρότερους οδηγούς; (5 σχόλια)
Είναι οι μικρές ιπποδυνάμεις πιο οικονομικές, ή μήπως καίνε γιατί πατάμε περισσότερο γκάζι; (3 σχόλια)
Είναι ένα δίπλωμα οδήγησης στην Ελλάδα αρκετή απόδειξη της ικανότητας να οδηγεί κανείς; (4 σχόλια)
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Εσείς τι ελαστικά επιλέγετε για το αυτοκίνητό σας; Κάθε πότε τα αντικαθιστάτε με καινούρια;
Διαβάστηκε από 36119 αναγνώστες

Ίσως ο σημαντικότερος παράγοντας για σίγουρες μετακινήσεις με αυτοκίνητο είναι  τα ελαστικά διότι αυτά είναι υπεύθυνα για την επαφή του με το δρόμο. Έτσι, η κατάστασή τους παίζει πρωταρχικό ρόλο για την ασφάλεια μας. Ίσως ο σημαντικότερος παράγοντας για σίγουρες μετακινήσεις με αυτοκίνητο είναι  τα ελαστικά διότι αυτά είναι υπεύθυνα για την επαφή του με το δρόμο. Έτσι, η κατάστασή τους παίζει πρωταρχικό ρόλο για την ασφάλεια μας. Ίσως ο σημαντικότερος παράγοντας για σίγουρες μετακινήσεις με αυτοκίνητο είναι τα ελαστικά διότι αυτά είναι υπεύθυνα για την επαφή του με το δρόμο. Έτσι, η κατάστασή τους παίζει πρωταρχικό ρόλο για την ασφάλεια μας. Τα καινούρια αυτοκίνητα εξοπλίζονται συνεχώς με νέα συστήματα, όπως οι διάφορες εξελίξεις του ESP ή οι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις οι οποίες αντιλαμβάνονται το στυλ οδήγησης και ρυθμίζονται ανάλογα. Όλα αυτά τα συστήματα όμως απαιτούν την πολύ καλή κατάσταση των ελαστικών του αυτοκινήτου ώστε να είναι αποδοτικά. Στο εμπόριο μπορούμε να βρούμε πολλές κατηγορίες ελαστικών, ανάλογα με την κατηγορία του αυτοκινήτου που διαθέτουμε, τις απαιτήσεις που έχουμε, αλλά και το στυλ οδήγησης.
Τα ελαστικά χωρίζονται σε θερινά ή χειμερινά, αλλά συνήθως λόγω του κλίματος της χώρος μας επιλέγουμε τα ελαστικά 4 εποχών, που αποδίδουν σε στεγνό και σε βρεγμένο οδόστρωμα. Βέβαια, υπάρχει μία ακόμα κατηγορία την οποία επιλέγουν αρκετοί πλέον κατασκευαστές για ελαστικά πρώτης τοποθέτησης. Πρόκειται για τα ελαστικά με χαμηλή αντίσταση κύλισης τα οποία μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων ενώ παράλληλα παράγουν χαμηλότερο θόρυβο κατή την κύλισή τους και όλα αυτά χωρίς να υστερούν σε απόδοση.
1) Κάθε πότε αλλάζετε τα ελαστικά του αυτοκινήτου σας;
Κάθε 2 χρόνια
Κάθε 3 χρόνια
Κάθε 30.000 - 40.000 χλμ.
Όποτε φθαρούν
2) Ποια κατηγορία ελαστικών επιλέγετε;
Χειμερινά ελαστικά
Θερινά ελαστικά
Ελαστικά 4 εποχών
Ελαστικά οικονομίας
3) Θα ήσασταν υπέρ μια πρακτικής που θέλει τους ιδιώτες να οδηγούν μόνοι τους τα παλαιά τους ελαστικά σε ειδικό κέντρο ανακύκλωσης;
Ναι
Όχι
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
nikde... (25/9/2012, 19:57) Αλλάζω τα Ελαστικά μου κάθε 35-45000 διάσταση 225/45/17 Σε Golf με 270 άλογα μπροστοκίνητο και Leon 270άλογα μπροστοκίνητο, επιλογές μου μέχρι στιγμής ήταν Continental SC3 Continental SC5 Goodyear Assymetic 2 Michelin Pilot Sport 3 όλα σε 91/94 με δείκτες W ή Υ. Όλα φαγώθηκαν σχετικά γρήγορα, δηλαδή στο χρόνο περίπου αλλαγή με τα χιλιόμετρα που προανέφερα. 1. Περισσότερο αντέχουν τα Goodyear. 2. Καλύτερα στο στεγνό Conti 3. 3. Καλύτερα στο βρεγμένο (πορεία - υδρολίσθηση) Pilot 3 και assymetric 2. 4. Στο στεγνό φρενάρισμα conti 3, στο βρεγμένο conti5 και assymetric 2. 5. Καλύτερο handling pilot3 και assymetric 2. Θα τα ξαναέβαζα όλα εκτός του Conti 5 το περίμενα καλύτερο.
SSSST... (25/1/2010, 09:30) Οταν διαβάζει κανείς ότι κάποιοι κρατάνε ελαστικά για 80.000 χλμ ή 5 χρόνια, καταλαβαίνεις γιατί σκοτωνόμαστε... απλά είναι ανευθυνότητα (και δεν θα το συζητήσουμε...)! Τα ελαστικά έχουν βέβαια βελτιωθεί σε σχ'εση με 10-20 χρόνια πριν, και εάν αγοράζουμε ποιοτικές μάρκες, τα 3 χρόνια ή 40.000 χλμ (ανάλογα πάντα με στυλ οδήγησης, πόσο καλά ρυθμισμένο είναι το ABS, κλπ κλπ) είναι ανεκτά. Το ελάστικό ακόμη και εάν φαίνεται εντάξει στη χάραξη, η γόμα του έχε σίγουρα ι 'καεί' (ειδικά στην Ελλάδα που το καλοκαίρι η άσφαλτος κυριολεκτικά 'ψήνει') και δεν κρατάει καλά. Ακόμη χειρότερα για ελαστικά υψηλών επιδόσεων (zero κλπ), τα οποία είναι πολύ μαλακά και καμιά φορά ούτε 10-20.000 χλμ δεν βγάζουν...
stath... (22/1/2010, 11:52) Αλλάζω τα λάστιχά μου όταν κρίνω ότι χρειάζονται αλλάγή. Κάνω ελάχιστα χιλιόμετρα το χρόνο, όχι πάνω από 5000 και έτσι τα λάστιχα μου δεν φθείρονται από τη χρήση αλλά μόνο από το χρόνο. Μπορεί βέβαια οταν παλιώνουν τα λάστιχα να μειώνεται η πρόσφυσή τους, αλλά αυτό το ξέρω και οδηγώ ανάλογα. Ειδικά στο βρεγμένο δρόμο, που η μείωση της πρόσφυσης είναι μεγαλύτερη, προσέχω να μην υπερβαίνω την ταχύτητα στην οποία τα λάστιχα θα χάσουν την πρόσφυσή τους. Αυτό το ξέρω με δοκιμές που κάνω συχνά σε έρημους δρόμους με φρενάρισμα σε βρεγμένο δρόμο και στροφή με ταχύτητα τόση μέχρι να γλυστρήσει το αυτοκίνητο. Έτσι έχω μια εικόνα για την δυναμική κατάσταση των ελαστικών μου.
verro... (21/1/2010, 13:21) Τα αλλάζω κάθε 4 χρόνια ή κάθε 50-60.000 Km. Μάρκες που προτιμώ: Michelin, Pirelli, Bridgestone.
stamg... (20/1/2010, 23:17) Αλλαγη καθε 35000-40000 χλμ. Περιπου καθε 2 χρονια βαση των χλμ που κανω καθε χρονο. Η μαρκα που βαζω ειναι Uniroyal rainsport 2.
nikos... (20/1/2010, 20:34) εγώ παιδιά αποφάσισα να το μετατρέψω σε ελκυθρο , οπότε δεν τα αλλάζω ποτε
vgeor... (20/1/2010, 11:22) Τα θερινά τα αλλάζω στα 40.000 με 45.000 χλμ το πολύ. Σε μάρκα δεν μπορώ να πω ότι κατέληξα, αυτή τη σαιζόν έχω τα Continental Sport Contact 2 σε 205/55/16 και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος (30.000 χλμ περίπου με ακόμη άψογη συμπεριφορά) Επειδή λόγω εργασίας διανύω περίπου 7.000 με 10.000 χλμ σε ορεινό δίκτυο κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου, έχω και ένα σετ χειμερινά ελαστικά σε μια διάσταση μικρότερη ζάντα (από 16 σε 15) Μέρες όπως η σημερινή (χιονόπτωση και χαμηλές θερμοκρασίες) μου δείχνουν πόσο σωστός είμαι σ' αυτή μου την επιλογή. ΣΟΥΒ πήγαιναν με 10-15 χλμ την ώρα και εγώ με τα 50 ήμουν σταθερότατος. Εν κατακλείδι τα ελαστικά είναι το Α και το Ω. Αλλιώς επαφή με το δρόμο δεν υπάρχει, ούτε abs ούτε esp σε σώνουν.
chvez... (19/1/2010, 21:39) ΣΥΜΦΩΝΩ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΟΤΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΤΟΣ ΔΕΝ ΦΘΕΙΡΕΙ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ, ΙΔΙΩΣ ΣΕ ΑΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. ΕΥΤΥΧΩΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΔΙΑΝΥΩ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΚΑΤΑ ΚΑΝΟΝΑ ΑΝΤΙΟΛΙΣΘΗΤΙΚΟ ΤΑΠΗΤΑ. ΕΤΣΙ, ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΦΘΟΡΑ, ΤΟ ΛΑΣΤΙΧΑ "ΦΡΕΣΚΑΡΟΝΤΑΙ" ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΦΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΥΑΛΙΣΤΕΡΗ ΑΣΦΑΛΤΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ. [ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ: ΓΙ ΑΥΤΟ ΟΙ ΕΥΘΕΙΕΣ ΤΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΦΘΕΙΡΟΥΝ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ.] ΣΥΝΕΠΩΣ ΜΙΑ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΡΟΣ-ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΤΑΝ ΦΘΑΡΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΠΡΙΝ ΦΤΑΣΟΥΝ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΝΟΜΙΜΟ ΟΡΙΟ, ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΦΡΕΝΑΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΛΑΣΤΙΧΟ ΣΤΟ ΒΡΕΓΜΕΝΟ (ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΑ ΕΙΔΙΚΑ ΒΡΟΧΟΛΑΣΤΙΧΑ).
trelo... (19/1/2010, 19:19) τα ελαστικα τα κραταω για 45000 km περιπου κ οχι πανω απο 4 χρονια....στις 22-23000 αλλαζω τα μπροστα με τα πισω....
zonk... (19/1/2010, 14:17) Τ αλλαζω οταν απλω νιωσω οτι γλιστρανε...
panag... (19/1/2010, 12:30) Αλλαζω τα ελαστικα καθε 3,5 χρονια ή 50.000 χλμ. Ενα εξάμηνο πρίν την αλλαγή, αλλάζω τα πίσω με τα μπροστά. Στα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα τα μπροστινά λάστιχα είναι διπλάσια φθαρμένα από τα πίσω μετά από τρία χρόνια.
valka... (19/1/2010, 12:18) ΚΑΘΕ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ,ΤΑ ΑΛΛΑΖΩ.ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΠΟΥ Ο ΗΛΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟΣ ΤΑ ΚΑΙΕΙ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ.ΒΛΕΠΩ ΤΟΥΣ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΝΑ ΤΑ ΚΡΑΤΟΥΝ 5-7 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ Η ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
mosai... (18/1/2010, 23:54) ΠΡΟΣΟΧΗ Τα λαστιχα στην Ελλαδα ΔΕΝ φθειρονται. Οποτε μην ακουω φθαρθηκαν λιγο .. η οχι πολυ και κατι τετοια Με την ασφαλτο που υπαρχει στην Ελλαδα και την ελλειψη τριβης τα λαστιχα "φαινονται" ενταξυ. Στη πραξη ομως πετρωνουν...χανουν την ελαστικοτητα τους (καποιοι το λενε σαπουνιαζουν) ...αρα χανουν το κρατημα τους..και ειναι για πεταμα
manos... (18/1/2010, 22:37) προσωπικα τα ελαστικα τ'αλλαζω ανα 2 χρονια ανεξαρτητως χιλιομετρων, λογω οδοστρωματος κ μονο. τα λαστιχα απο την ωρα που διανυσουν πανω απο 20000 χλμ την ελληνικη ασφαλτο ειναι τελειωμενα ολισθηρο οδοστρωμα, λακουβες. μην αυταπατασται κυριοι δεν εχουμε γερμανικους δρομους για να αντεχουν τα λαστιχα μας 35000 χλμ κ να συμπεριφερονται σαν καινουρια...
d-lek... (18/1/2010, 15:04) Εγώ στο Almera (του 2003) είχα βάλει Yokohama. Καλό λάστιχο και έκανα 80.000 χιλ., αργότερα τα άλλαξα με Michellin energy. Φοβερό λάστιχο αλλά θελει αντικατάσταση επειδή είναι μαλακό κάθε 30.000 χιλ. Επειδή μένω στην Αθήνα βάζω λάστιχα "καλοκαιρινά" χειμώνα - καλοκαιρι και δεν τα κρατάω περισσότερο απο 4 χρόνια.
ebeta... (18/1/2010, 14:18) ΤΑ ΑΛΛΑΖΩ ΚΑΘΕ 40000ΧΛΜ.ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ ΟΡΙΟ ΤΟΥ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ.
tsiot... (18/1/2010, 12:20) εδω στη βόρια ελλάδα αγοράζουμε ελαστικα χειμερινής περιόδου εξτρα απο τα καλοκαιρινά έχοντας επιπλέον κόστος καθε τρία με τέσσερα χρόνια άσχετα εάν το αυτοκίνητο μας είναι παλιο ή καινούριο καντε μία ερευνα να το διαπιστώσετε
ocean... (18/1/2010, 09:45) Πιστεύω ότι η καλύτερη στιγμή να αλλάξει κάποιος τα ελαστικά είναι στα 3 έως 3,5 χρόνια. Βέβαια σε αυτό το διάστημα δεν μου έτυχε ποτέ να φθαρούν τα λάστιχα, ούτε καν στο μισό, όμως οι συνθήκες στην Ελλάδα (ζέστη, λακούβες, σαμαράκια, δρόμοι γυαλί) επιβάλλουν την αλλαγή τους ώστε να αποφευχθούν τυχόν δυσάρεστες καταστάσεις. Πέρα από τα παραπάνω, κατά τη γνώμη μου, υπάρχει ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα. Κανένας μα κανένας (ούτε λαστιχάς, ούτε περιοδικό αυτοκινήτου) δεν πρόκειται να βγει και να πει ευθαρσώς ποιες μάρκες ελαστικών είναι δεύτερες ή επικίνδυνες για τη ζωή των επιβατών. Και αυτό το λέω με κάθε υπευθυνότητα, διότι δυστυχώς από κοροιδία λαστιχέμπορα τράκαρα δύο φορές και μάλιστα με λάστιχα ολοκαίνουργια, αναγραφόμενης ημερομηνίας τριών μηνών και πολύ γερμανικής γνωστής μάρκας. Γι΄αυτό το λόγο θα παρακαλούσα το περιοδικό να κάνει μία έρευνα σχετικά με τα ελαστικά όπου και εμείς οι αναγνώστες θα σχολιάσουμε κατά πόσον είμαστε ευχαριστημένοι από τις διάφορες μάρκες που έχουμε χρησιμοποιήσει.
ngrou... (16/1/2010, 12:23) τα αλλαζω καθε 45000 η καθε 3-3,5 χρονια,,,βαζω παντα την ιδια διασταση με τις προδιαγραφες του αυτοκινητου,,, οσο αφορα την μαρκα ελαστικων ουτε την πιο ακριβη ουτε την πιο φτηνη,,και μετα απο πολυ ψαξιμο στα βουλκανιζατερ γιατι εχω παρατηρησει οτι οι διαφορες ακομα για του ιδιου τυπου ελαστικα φτανουν 25-30% η ακριβοτερη με την φτηνοτερη,,,
ge.ef... (15/1/2010, 17:54) TOYO TOYO και μονο TOYO και μονο MADE IN JAPAN!
pvena... (15/1/2010, 17:41) Τα καλά λάστιχα σημαίνουν ασφάλεια και άνεση. Εγώ έχω 2 σετ και βάζω χειμερινά λάστιχα το χειμώνα και θερινά το καλοκαίρι



ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ | BEST BUY
autotriti-asfaleies
ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
BEST BUY:Ποιο είναι το καλύτερο αυτοκίνητο που μπορώ να αγοράσω;
AUDI:Top Service τρέχουσες προσφόρες.
ANYTIME:Πρόστιμα στα ανασφάλιστα οχήματα - Ακόμη χαμηλότερα ασφάλιστρα στην Anytime
NISSAN:Nέο X-TRAIL με 1,6 diesel & 130 ίππους
AUTO ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ:Best Auto Deals
FORD:Focus με 1.000αρη κινητήρα 125 ίππων
CAR-e:Έξυπνο πακέτο συντήρησης για το αυτοκίνητο.
ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ:Όλες οι προσφορές των εταιρειών
non - paper Πείτε μας τη γνώμη σας
Πρέπει σώνει και καλά, ενώ υπάρχει ένα πολύ καλό υπόβαθρο, να αλλάζει συχνά μόνο και μόνο για να λέμε ότι είναι ολοκαίνουργιο; Ειδικά όταν όλα τα άλλα είναι; Πρέπει να αλλάζουν δηλαδή και τα ρομπότ στο εργοστάσιο για να είμαστε ικανοποιημένοι; Τι λέτε; Τι απαιτείται για να χαρακτηριστεί μια γενιά ενός μοντέλου ως «νέα»;
Η τεχνολογία στο αυτοκίνητο μας κάνει καλύτερους ή χειρότερους οδηγούς; Η τεχνολογία στο αυτοκίνητο μας κάνει καλύτερους ή χειρότερους οδηγούς;
Μήπως τα 4θυρα κουπέ είναι απλά μία ακόμη μόδα και θα περάσει; Ή μήπως είναι αυτό που σας αρέσει και δεν θέλετε να περάσει ποτέ; Τι λέτε; Είναι μόδα τα τετράθυρα κουπέ και θα περάσει ή ήρθαν για να μείνουν;
Διαβάστε: 684 non papers 11522 σχόλια




ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΕΛΛΑΔΑΣ




© 2014 autotriti.gr