Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πώς πήγαμε από τις «κούρσες» στην μανία των SUV; Τι σχήμα ακολουθεί;
Πώς θα είναι η ζωή με όριο τα 30 χλμ./ώρα;
Το αγοράζεις για κελεπούρι το μεταχειρισμένο GTi ή «απαπα»;
Ποιο αμάξι θα αγόραζες αν ήξερες πως θα το κρατούσες 20 χρόνια;
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Turbo ή ατμόσφαιρα, DSG ή Start&Stop, Γερμανία ή Ιαπωνία; Τελικά VW Polo ή Τoyota Yaris;
Διαβάστηκε από 22011 αναγνώστες

Πόσο διαφορετικά μπορεί να είναι δύο μοντέλα της ίδιας κατηγορίας; Αν κρίνει κανείς από τα δύο αυτοκίνητα των μεγαλύτερων κατασκευαστών VW Polo και Toyota Yaris η απάντηση είναι «εντελώς». Τι τα χωρίζει, και τι προτιμάτε; Πόσο διαφορετικά μπορεί να είναι δύο μοντέλα της ίδιας κατηγορίας; Αν κρίνει κανείς από τα δύο αυτοκίνητα των μεγαλύτερων κατασκευαστών VW Polo και Toyota Yaris η απάντηση είναι «εντελώς». Τι τα χωρίζει, και τι προτιμάτε; Πόσο διαφορετικά μπορεί να είναι δύο μοντέλα της ίδιας κατηγορίας; Αν κρίνει κανείς από τα δύο αυτοκίνητα των μεγαλύτερων κατασκευαστών VW Polo και Toyota Yaris η απάντηση είναι «εντελώς». Τι τα χωρίζει, και τι προτιμάτε; Θα έλεγε κανείς ότι το Yaris, διανύοντας το δεύτερο μισό της ζωής του στην αγορά, δεν είναι το πιο αντιπροσωπευτικό μικρό για να συγκριθεί με ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο όπως το Polo. Όμως αυτό το αποφασίζει η αγορά. Γιατί πριν έρθει το Polo, την πρωτοκαθεδρία του Yaris την αμφισβήτησε το Opel Corsa, και μετά το Ford Fiesta. Και στις δύο περιπτώσεις το Yaris στάθηκε στο ύψος του.
Αυτό που κάνει ενδιαφέρουσα αυτή την αντιπαράθεση όμως είναι ότι πρόκειται για τις δύο μάρκες που εξελίσσονται σε «αιώνιους» αντίπαλους, κάτι σαν Ολυμπιακό – Παναθηναϊκό, τουλάχιστον στο ελληνικό «πρωτάθλημα».
Από κει και πέρα είναι οι χαώδεις διαφορές τους. Από τη μία η γερμανική σχεδίαση που επιμένει στη λιτότητα και τη στιβαρότητα, από την άλλη η οργανική μορφή του Yaris που αναδεικνύει περισσότερο τα λειτουργικά στοιχεία του αυτοκινήτου. Το ίδιο ισχύει και στις διαστάσεις, με το Toyota να επιμένει «μικρό» και το Polo να πλησιάζει τα μικρομεσαία. Αν και στο εσωτερικό ο ιαπωνικός σχεδιασμός κερδίζει στην εκμετάλλευση των χώρων αφήνοντας μικρά περιθώρια στους Γερμανούς.

Και μετά έρχεται το θέμα του τεχνολογικού μοτίβου. Η VW θεωρεί πως επαναστατεί (αν και έρχεται δεύτερη) στα 1,2 λίτρα με τούρμπο και 105 ίππους, όμως η Toyota με τον νέο 1,33 έχει με το μέρος της την ίδια φορολογική ελάφρυνση στα τέλη κυκλοφορίας, ίδια σχεδόν ιπποδύναμη, ενώ προσφέρει (πρώτη στην κατηγορία) και σύστημα Start&Stop που σβήνει τον κινητήρα στο φανάρι.
Έτσι εκεί που χάνει σε επιδόσεις (η ροπή του TSI είναι σημαντικά υψηλότερη) το Yaris κερδίζει σε κατανάλωση και ρύπους. Τι είναι πιο σημαντικό όμως για την κατηγορία; Το «γκάζι» ή η «τσέπη»;
Και τέλος ερχόμαστε στο «σηματάκι». Δε μπορεί κανείς να πει ότι το ένα δεν αρκεί για το άλλο, εξάλλου Toyota και VW απολαμβάνουν την ίδια εκτίμηση από το κοινό. Το σηματάκι βέβαια αντανακλά και στη φιλοσοφία του υπολοίπου αυτοκινήτου. Στα υλικά, τη συναρμογή, την τοποθέτηση. Πιο σπόρ ή πολυτελές το VW, περισσότερο χρηστικό, εργαλείο και «αθάνατο» το Toyota.
Εσείς τι προτιμάτε; Το νέο Polo με τις επιδόσεις και τη «γερμανική» του παρουσία, ή το Toyota με το ένα μάτι στην οικονομία (και οικολογία) και το άλλο στην χρηστικότητα; Σε αυτό το δίλημμα ανάμεσα σε Γερμανία και Ιαπωνία, τι διαλέγετε;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
thaka... (16/2/2010, 07:49) Δεν μπορώ να καταλάβω......... Σ΄αυτό το χώρο θα πρέπει να γίνεται εποικοδομιτικός διάλογος προς όφελος όλων μας. Παρατηρώ μια έντονη διαμάχη ανάμεσα σε "γερμανόφιλους" και "γιαπωνεζόφιλους". Τάπερ τα ιαπωνικά, σπάνε τα vw..... και το αποτέλεσμα.?.?.?. Υπάρχουν εξαιρετικά ιαπωνικά αυτοκίνητα. Τα vw και ειδικά τα τελευταία είναι από τα καλύτερα που έχουμε δει. Τα περιοδικό που μας φιλοξενεί έχει γράψει και πάρει θέση. Ας πάψουμε να είμαστε οι Ελληνάρες παντογνώστες. Ας δουμε τι λέει και η έγκριτη Dekra (γενικά λέει ότι ιαπωνικά ΚΑΙ vw είναι αξιόπιστα). Ας δούμε τι αγοράζουν και οι Ευρωπαίοι. Δεν είμαστε καλύτεροι γνώστες του αυτοκινήτου εμείς. Μάλλον εκείνοι ξέρουν κάτι παραπάνω..........
CUFLI... (15/2/2010, 19:48) γειά σας και από εμένα. είναι μύθος ότι οι γιαπονέζοι δεν χρησιμοποιούν turbo, δείτε όλα τα επαγγελματικά που υπάρχουν (η επαρχία είναι γεματη με turbo diesel). Άρα δεν τίθεται θέμα αξιοπιστίας των turbo, αλλά θέμα νοοτροπίας της κάθε εταιρείας. η Toyota η οποία συμφωνώ ότι δίνει 6 χρόνια εγγύηση, αλλά την πληρώνεις στην βασική τιμή του αυτοκινήτου που είναι πανάκριβη. Στις υπόλοιπες φίρμες με 400+ ευρώ περίπου σου κάνουν επέκταση για άλλα 3 χρόνια (3+2=5). συμφωνώ ότι η αξιοπιστία Toyota είναι από τις καλύτερες, αρκεί να μην τύχεις σε λάθος παρτίδα, κάτι το οποίο μπορεί να σειμβεί σε όλους (βλέπε ανάκληση toyota περί φρένων). εν κατακλείδι βασικά παίρνεις ότι σου αρέσει, τόσο αισθητικά, όσο και σε στυλ οδήγησης. το ωραίο είναι ότι τόσο yaris και polo είναι τόσο διαφορετικά μεταξύ τους, γεγονός που τα κάνει να έχουν κάποια προσωπικότητα. Ας μην ξεχνάμε ότι σήμερα τα αυτοκίνητα δεν φτιάχνονται για να κρατάνε 10ετίες και ότι οι εταιρείες κερδίζουν πάρα πολλά χρήματα από το after sale.
oagro... (14/2/2010, 18:27) vw mezexte ta kamena sas toyrmpo kai an zorizeste pame mia kontritsa?japan!!!!!!!!!!!!
mts36... (13/2/2010, 23:57) φιλε s yia ακριβως την ιδια απορια εχω και εγω που κοντευουν να μας πεισουνε οτι το turbo ανακαλυφθηκε το 2006 απο την vw.μιλανε για ζηλεια οταν μιλαμε για ιδιες τιμες μπορει και ακριβοτερα (απο την toyota) σαν να ειναι η vw το απιαστο ονειρο του μεσου ελληνα και οταν καταφερει να το παρει νομιζει οτι εγινε το status symbol της γειτονιας....εδω συγκρινουμε ενα αυτοκινητο του 2005 με ενα αυτοκινητο του 2010 και παλι το toyota ειναι πιο επικαιρο σε θεμα καταναλωσης και ρυπων!!!εδω γυρισαν και μηλησαν για καλο marketing της toyota τα magazine boys , the all test winners
hksma... (13/2/2010, 23:05) οπως ειπε και ο drikf, Polo και παλι polo, τουρμπο, δεν καει, ποιοτητα, αξιοπιστια μεταπωληση service εγγυηση και κυριως ονομασια προελευσης...
giann... (13/2/2010, 18:03) Οι ανακλήσεις συνεχίζονται στην Toyota. Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε την ανάκληση 8.000 φορτηγών Tacoma στις Ηνωμένες Πολιτείες, εξαιτίας ελαττώματος στον άξονα μετάδοσης που κατασκευάστηκε από την υπεργολαβική εταιρία Dana, ένα πρόβλημα που αφορά επίσης και τη Nissan, δήλωσε την Παρασκευή κυβερνητική πηγή στο Γαλλικό Πρακτορείο.
giann... (13/2/2010, 18:01) Μια γυναίκα από τη Νεμπράσκα των ΗΠΑ κατέθεσε μήνυση την Παρασκευή στο Λος Άντζελες εναντίον της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας Toyota, που είναι υπεύθυνη, όπως ισχυρίζεται, για το θάνατο του συζύγου της σε τροχαίο δυστύχημα που προκλήθηκε από την μη ελεγχόμενη επιτάχυνση του οχήματός του, ένα Prius του 2006. Σύμφωνα με τη μήνυση της Ζακλίν Ντόνοχιου, που υποβλήθηκε σε ομοσπονδιακό δικαστήριο, το δυστύχημα συνέβη σε αυτοκινητόδρομο στη Νεμπράσκα, καθώς η 67χρονη νοσοκόμα και ο σύζυγός της επέστρεφαν στο σπίτι του με το αυτοκίνητό τους. Το όχημα που οδηγούσε ο Ντόνοχιου άρχισε ξαφνικά να επιταχύνει και κατέστη ανεξέλεγκτο με αποτέλεσμα να πέσει πάνω σε ένα άλλο αυτοκίνητο και από την σύγκρουση να χάσει τη ζωή του ο σύζυγος της Ντόνοχιου. Η μηνύτρια υπέστη από το δυστύχημα τραύματα στο κεφάλι, κάταγμα στον ώμο, κάταγμα στο σαγόνι και ρήξη πνεύμονα. Αναφέρει επίσης ότι αναγκάστηκε να μετακομίσει, όταν βγήκε από το νοσοκομείο, για να είναι πιο κοντά στην οικογένειά της, ώστε να μπορούν οι συγγενείς της να την φροντίσουν. Σύμφωνα με τον δικηγόρο της Ντόνοχιου, «αρκετά εκατομμύρια οχήματα Toyota δεν ήταν εξοπλισμένα με σύστημα ασφαλείας» που επιτρέπει στον οδηγό να απενεργοποιήσει τον ηλεκτρονικό έλεγχο του οχήματος και να ανακτήσει τον απόλυτο έλεγχο του αυτοκινήτου.
drikf... (13/2/2010, 13:19) s_yia... (12/2/2010, 11:38) αφου οι ιαπωνες βγαζουν τουρμπο, αγορασε ενα... εισαι για γελια φιλε μου οσο αναφορα τα σπασμενα vw, δειξε μου ενα και θα σου δωσω 100.000 ευρω. συμβουλη: μη λες αρλουμπες γιατι καποιοι ισως σε πιστεψουν και την πατησουν οπως και εσυ. το οτι εσυ τη νπατησες δε σημαινει οτι για να νιωσεις καλυτερα πρεπει να την πατησουν αλλοι. μην εισαι ζηλιαρης. εσυ την πατησες κ λυπουμαστε αλλα βοηθησε τους αλλους να μην την πατησουν και εκεινοι. και σου ευχομαι και εσενα γρηγορα με ενα αξιοπιστο τουρμπατο γρηγορο ΑΣΦΑΛΕΣ ποιοτικο απροβληματιστο VW golf. γιατι αν συνεχισεις να εισαι θυμα του ιαπωνεζικου μαρκετινγκ, ποτε δε θα νιωσεις την απολαυση του DSG και του τουρμπο κινητηρα
ilian... (13/2/2010, 13:14) http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=104890&cid=5 οι μηνυσεις κατα της toyota ηδη εχουν ξεκινησει για τα καλα. πολυ φοβαμαι πως το δικο μου toyota που πλεον περασε απο την εγγυηση, δε θα το παρει κανεις. για αποσυρση με βλεπω. παντως ηδη κοιταω για VW που με λιγα κυβικα θα εχω πολλα αλογα. και βαρεθηκα ρε παιδια με τις ζημιες και τα προβληματα . ολα τα συνεργεια toyota με ξερουν καλα... βαρεθηκα
billi... (13/2/2010, 13:08) Γνωμη μου ειναι οταν αγοραζω ενα αυτοκινητο το αξιολογω στο συνολο του (κινιτηρας,ασφαλεια,οδηγικη συμπεριφορα.ποιοτητα κατασκευης)σε αυτα οπωσ και να το κανουμε οι ευρωπαιοι υπερτερουν.καλοι οι ιαπωνες αλλα κουβαδες...
ilian... (13/2/2010, 12:01) φυσικα τουρμπο και μαλιστα VW . εφερε την επανασταση στην συτοκινηση. και φυσικα DSG καθως ειναι το πρωτο διπλου συμπλεκτη κιβωτιο . σε λιγο ολοι τετοια κιβωτια θα φορανε. μιλαμε για κιβωτιο επανασταση. αλλαγες σε χιλιοστα του δευτερολεπτου και 2 χρονια τωρα ποτε δεν χρειαστηκε να επεμβω. πανεξυπνο παντα ξερει ποια ταχυτητα να βαλει
drikf... (13/2/2010, 11:59) http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1105991&lngDtrID=245 αλλη μια ανακληση με σοβαρο προβλημα για την αναξιοπιστη toyota. στην αμερικη ηδη εχουν καταθεσει πολλοι πολιτες κατοχοι toyota, μηνυσεις κατα της εταιρειας καθως εχουν υποστει σοβαρα ατυχηματα!!! καθε μερα οι ιαπωνες ανακοινωνουν και μια ανακληση... ξεραμε οτι εχουν επικυνδυνα και ζημιαρικα αμαξια αλλα τους τελευταιους μηνες εχει παραγινει τ ο κακο.
oatyx... (13/2/2010, 10:17) με κανατε και γελασα για αλλη μια φορα. φυσικα και διαλεγει κανεις vw και τουρμπο αφου ειναι η πρωτη εταιρεια που τα εβγαλε πριν 4 χρονια και συνδιασε τουρμπο με κομπρεσορα. η toyota κανει ανακλησεις συνεχεια. πολλα ατυχηματα λογω κολημενου πεταλ γκαζιου!!! προσεξτε. πηγαινετε αμεσα για ελενχο!! και για τον φιλο που λεει πως αξια μεταπωλησης εχουν το ιδιο ας γελασω. περνεις ιαπωνα και σε 5 χρονια το αμαξι δεν αξιζει τιποτα. και οσο αναφορα για την εγγυηση, φυσικα ουτε που με νοιαζει η εγγυηση των γερμανων καθως δεν χαλανε ποτε ενω ιαπωνα ουτεμε 15χρ εγγυηση δε θα αγοραζααφου συνεχεια συνεργειο θελει. και επειδη ειχα και εγω toyota μεχρι πριν 4 χρονια και ειχα τραβηξει παρα πολλα μεχρτι και γκομενα ειχα βγαλει απο το συνεργειο! πριν 4 χρονια αγορασα vw και ακομα ουτε λαμπα δεν καηκε!!!! τα δε σερβις ποιο φτηνα ειναι τελικα απο αυτα της toyota και τελικα τωρα καταλαβα ποσο βλακας ημουν τοσα χρονια που υποστηριζα την toyota! γνωμη μου να ξυπνηστε κ εσεις και να αγοραστε γερμανο ωστε να απολαυσετε οδηγηση και αξιοπιστια. η ιαπωνικη καραμελα εχει λιωσει εδω και πολλα χρονια. αν επιμενετε να μιλατε υπερ του ιαπωνα, απλα εκτειθεστε. σε ολη την ευρωπη δεν βλεπεις ιαπωνα πουθενα. μονο στο ελαδισταν
kpara... (12/2/2010, 23:30) Ανακλήσεις οχημάτων της Volkswagen (12.02.10) Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen ανακοίνωσε την ανάκληση 193.620 οχημάτων για ένα πρόβλημα στους πίσω τροχούς.
troxo... (12/2/2010, 22:12) TO DSG 7 EINAI ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟ!!! ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΧΑΝΕΙ....
s_yia... (12/2/2010, 11:38) Δεν καταλάβατε καλά, δε λέμε οτι τα turbo σπάνε, άλλωστε οι Γιαπωνέζοι κι αν δεν έχουν βγάλει turbo, απλά λέμε οτι τα vw σπάνε και οτι δεν έχει κανένα νόημα να πάρεις turbo για αστική χρήση και κάνα ταξιδάκι που και πού! Πως έχει δημιουργηθεί η εντύπωση οτι η vw ανακάλυψε τα turbo δεν μπορώ να καταλάβω ειλικρινά....
drikf... (12/2/2010, 09:41) και οι ιαπωνες σιγα σιγα τρεχουν να προλαβουν. ηδη η nissan εβγαλε τωρα το juke με τουρμπο κινητηρα. να δω τι θα κανετε ολοι εσεις που λογω του οτι δεν εχετε τουρμπο ζηλευετε και λετε εδω και 4 χρονια τα ψεματα. τωρα που και οι ιαπωνες θα καταφερουν να βγαλουν τουρμπο, τι θα λετε; μαλον δε θα ξαναγορασετε αμαξι. το μελον ειναι οι τουρμπο κινητηρες και το αυτοματο κιβωτιο διπλου συμπλεκτη. οτι και να λετε οσοι απλα δεν ξερετε η απλα ζηλευετε, αυτη ειναι η αληθεια. τελος
gicon... (12/2/2010, 08:54) εσεις οι γερμανοι,δειτε τις μετρησεις του περιοδικου πριν 4 χρονια,για να καταλαβετε γιατι οι γερμανοι κανανε τουρμπο!σαν χελωνες φαινοταν μπροστα στα ιαπωνικα οι γερμανοι!οταν οι ιαπωνες εκαναν τα vvti vvtl kai vtec οι γερμανοι παλευαν ;με τα 8βαλβιδα!οταν η celika γκρεμισε την lancia απο το wrc με τεχνολογια μοτοσυκλετας στον κινητηρα οι γερμανοι φανταζαν αρχαιοι!αλλα αν θελετε και συγχρονη τεχνολογια τουρμπο και κρατηματος δειτε το τιμιοτατο nissan gtr που εκανε τους ψωροπερηφανους γερμανους της audi kai tis porche ,να εχουν χασει τον υπνο τους γιατι δεν μπορουν να το φτασουν στην πιστα!το gtr με 100000 χιλ ευρο ,και τα γερμανικα με τα διπλασια και τα τριπλασια!αν θελετε να συγκρινετε καταστασεις διαβαστε και λιγο!
bab... (12/2/2010, 07:24) Πέρα από τις πρώτες μέρες αγοράς που υπάρχει η αίσθηση του καινούργιου , αργότερα σε ένα αυτοκίνητο εκτιμάς την αξιοπιστία, την ευκολία την πρακτικότητα και φυσικά το κόστος χρήσης. 2 χρόνια εγγύηση η VW, 6 χρόνια η toyota. Με κάποιο κόστος στην vw μπορεί να γίνει επέκταση εγγύησης για άλλα δυο χρόνια. Σύνολο 4 με κόστος. Και τα δύο θέλουν κάθε 15.000 ή ενα χρόνο λάδια και κάθε 30.000 service. Ομως το service της toyota είναι πάμφηνο με το αντίστοιχο της VW. Η vw-audi και γενικά το group νομίζει ότι είναι rols royce και κοστολογεί απίστευτα ποσά. Θα με θυμηθήτε στο ταμείο. Για μεταπώληση και τα δύο είναι πολύ καλά. Ομως επειδή μιλάμε για αυτοκίνητα πόλης, το yaris υπερέχει ξεκάθαρα για τις λύσεις και την πρακτικότητα του. Αν στην ζυγαριά βάλω την εγγύηση , το τρομερό after sales της toyota τότε λεω YARIS.
seads... (11/2/2010, 22:58) Aγαπώ και τις 2 εταιρείες διατηρώντας πρώτη Corolla 82 αλόγων και Golf 1.5 ετών με τα ίδια τέλη κυκλοφορίας. Έχω παρατηρήσει ότι οδηγοί Ροlo είναι πιο αργοί από τον μέσο οδηγό. Το Yaris ομόρφηνε.
leyst... (11/2/2010, 22:31) Τα τούρμπο και τα εφέ είναι για τους νέους που επηρεάζονται εύκολα από την έκρηξη. όλοι γνωρίζουν και ειδικά οι γιαπωνέζοι που επιμένουν ότι οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες είναι για πιο πολά χιλιόμετρα και δεν στοιχίζουν ακριβά στη συντήρηση. Έχεις γιαπωνέζο, δεν ανοίγεις το καπό για πάρα πολλά χρόνια. Πέρασαν απο τα χέρια μου 35 αυτοκίνητα. Για πρώτη φορά με δυσπιστία αγόρασα γιαπωνέζικο το 1993 και παρέμεινα φανατικός υποστηρικτής. ενδεικτικά αναφέρω μιας και γίνεται λόγος για VW απογοητέυτηκα τελείως απο το GOLF 4. Άλλωστε εάν παρατηρήσει κανείς τις βλάβες που αναφέρονται θα δει ότι τα ευρωπαικά παρουσιάζουν τις περισσότερες και ειδικά τα VW. Ο γιαπωνέζος δεν στοιχίζει, είναι απροβλημάτιστος.
chvez... (11/2/2010, 22:27) ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΤΟ POLO ΥΠΕΡΕΧΕΙ ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ, ΕΝΩ ΤΟ YARIS ΣΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΒΕΒΑΙΑ ΨΗΛΟΤΕΡΟ ΚΕΝΤΡΟ ΒΑΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΟ ΘΟΡΥΒΟ. ΘΥΜΙΖΩ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ TOYOTA ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΕ ΑΚΟΜΗ TURBO ΑΜΕΣΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ ΛΟΓΩ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΕΝ ΜΕΣΩ ΚΡΙΣΗΣ. ΟΠΩΣ ΟΜΩΣ -ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ- ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ ΤΟ "ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ" (ΚΟΝΤΟ) ΣΑΖΜΑΝ, ΕΤΣΙ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Η TOYOTA ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΚΑΙ TURBO ΚΑΙ ΚΙΒΩΤΙΟ ΔΙΠΛΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ. ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΥΠΟΨΗ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ "ΑΝΤΙΠΑΛΟΥ". ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΤΟ POLO ΥΠΕΡΕΧΕΙ ΚΑΙ Η TOYOTA ΕΧΟΝΤΑΣ ΔΕΧΘΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΛΗΓΜΑ (ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΠΟΣΟ ΣΟΒΑΡΟ) ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΗΣ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ ΜΕ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ, ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ.
drikf... (11/2/2010, 17:44) http://new.e-go.gr/wmotors/article.asp?catid=15704&subid=2&pubid=1968005 και η volvo ανακοινωσε πως θα βαλει τουρμπο σε διλιτρο κινητηρα και συντομα θα παρουσιασε αυτοματο κιβωτιο με δυο συμπλεκτες. αλλη μια εταιρεια αντιγραφει την VW με το GTI και το DSG κιβωτιο του!!!! και εσεις ακομα υποστηριζεται τους ιαπωνες και λετε πως τα τουρμπο σπανε. ειστε για γελια αγαπητοι μου.
kwsta... (11/2/2010, 13:31) αν και ειμαι της ιταλικης σχολης δεν μπορω να μην παραδεχτω πως το polo ειναι πολυ καλυτερο απο το yaris και σε κινητηρα και σε ποιοτητα και σε εμφανιση οσο για αξιοπιστια καλυτερα να σου βγαζει μικρα και ακινδυνα προβληματα που σπανιο ειναι και αυτο παρα να εισαι με τον φοβο μην τυχον σου κολλησει το γκαζι η δεν λειτουργεισουν τα φρενα οπως εδειξε και η προσφατη ανακληση της toyota στα περισσοτερα μοντελα της
panos... (11/2/2010, 11:09) Ennoeitai Japan kai eidika Toyota einai kathara thema axiopistias kai parathetw to akolouthw link: http://www.reliabilityindex.co.uk/tophundred.html?apc=3128339010848601 aplws deite to rate of failure tou yaris kai tou vw polo.Opws kai to meso kostos episkeuhs pou sto yaris einai arketa xamilo pragma pou ypodeiknuei kai to megethos ths vlavhs.gia to thema oti sthn Toyota den exoun texnognwsia tourbo as gurisoun sta modela ths etairias (Toyota) tou 90 modela pou dusthxws den hrthan ellada.h Toyota akoma kataskeuazei dikes ths tourbines gia ta modela ths kai den vazei tourbines tou emporiou opws enas kalos metatropeas.
nicka... (11/2/2010, 08:44) πολυ ζηλια για την toyota βλεπω απο σχολια μερικων μαλλον οι ιαπωνες τρωνε απο το φαι τους...λεω τωρα εγω οτι και να κανετε Ηταν Ειναι και θα Ειναι ο καλυτερος και μεγαλυτερος κατασκευαστης αυτοκινητων παγκοσμιως,αν σας λεει κατι αυτο γιατι αυτο τον τιτλο εχει παγκοσμιως απο τον τυπο του αυτοκινητου ΕΠΙΣΗΣ TOYOTA ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ, ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΡΕΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΟΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΣ ΕΧΟΥΜΕ 3 TOYOTA ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΨΕΙ ΛΑΜΠΑ ENA ΘΑ ΠΩ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑ ΓΕΡΜΑΝΟΦΙΛΟΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ Η ΙΑΠΩΝΙΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ TURBO ΟΠΩς ΕΚΑΝΕ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 90 ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΝΩ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΘΑ ΑΛΛΑΖΑΤΕ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΒΡΑΔΥ..ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ
thaka... (11/2/2010, 08:09) Ο φίλος s...yia αναφέρει το tuv report. Μεταξύ άλλων εκεί αναφέρεται ότι τα αυτοκίνητα τριετίας που είναι πιο αξιόπιστα είναι..... Ι. mazda 3 II. mazda 2 III. Golf IV. honda jazz
steli... (10/2/2010, 20:00) Ατμοσφαιρα,start & stop,Ιαπωνια και TOYOTA Yaris.Τελος.
john_... (10/2/2010, 17:47) kai den anaferomai vevaia sto susthma start and stop
s_yia... (10/2/2010, 16:37) Όταν το tuv report, απ τους εγκυρότερους δείκτες αξιοπιστίας στον κόσμο που βγαίνει και απο Γερμανικό οργανισμό, κατατάσει το vw polo κάπου στην 70η θέση, το yaris στην 6η και το mazda 2 στη δεύτερη μεταξύ ΟΛΩΝ των μοντέλων της αγοράς νομίζω οτι η συζήτηση περι αξιοπιστίας πρέπει να τελειώσει επιτέλους. Τώρα για κάποιους που αυτό δεν είναι σημαντικό, αλλά σημαντικά είναι τα άλογα και το πόσο μαλακά είναι τα πλαστικά, ανεξάρτητά με το αν περιέχουν κιλά τοξικού αφρού πολυουρεθάνης με γειά τους το καινούριο polo.
john_... (10/2/2010, 16:26) fusika kai 8a dialega vw giati 8elw to autokinhto mou na stamataei kai na 3ekinaei opote 8elw egw
alkmi... (10/2/2010, 16:10) Ειχα πολο 1000αρι απο το 2000 με ετρωγε λιγο λιγο σαν το ΣΚΟΥΛΙΚΙ ,ετσι δεν αντεξα αλλο και κατερευσα οικονονικα.Το πουλησα ευτυχως..
tcher... (10/2/2010, 15:23) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ Η ΤΟΥΟΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΗ ΣΕ ΠΩΛΕΙΣΕΙΣ ΧΕΔΟΝ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΦΟΡΙΕΣ.ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΠΡΩΤΟ ΜΕΤΡΑΕΙ Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ... ΜΑΤΑΙΟΣ..
arisg... (10/2/2010, 07:59) Πολύ λίγοι φίλοι στο site βλέπουν αντικειμενικά αυτή την κόντρα ανάμεσα στην VW και την ΤΟΥΟΤΑ καθώς επίσης και την σύγκριση ανάμεσα στα Ιαπωνικά και τα Γερμανικά αυτοκίνητα. Δεν καταλαβαίνω γιατί. Και οι δυο έχουν κάνει βήματα μπροστά και έχουν βελτιώσει τα αυτοκ/τά τους στα σημεία που υστερούσαν. Οι Ιάπωνες βελτίωσαν τα κρατήματα (βλ. Mazda 3 κλπ) και οι Γερμανοί την αξιοπιστία τους. Ανατρέξτε τις μετρήσεις που έχει κάνει η έγκυρη DEKRA. Το Golf ανήκει στα πλέον αξιόπιστα. Δεν έσπασε ΚΑΝΕΝΑΣ TSI κινητήρας ούτε καίει λάδια. Ανάλογα με τα γούστα και τις προτεραιότητες ο καθένας αγοράζει το αυτοκ/τό του. Το ΥΑRIS δείχει λίγο καλύτερο για χρήση στη πόλη και το POLO αρκετά καλύτερο για χρήση στον αυτοκινητόδρομο. Και τα δυο όμως μπορούν να κάνουν καλά τη δουλειά τους εντός και εκτός πόλης. Σύμφωνα πάντα με τις δυνατότητές τους.
jimk1... (9/2/2010, 23:29) i vw me tous tfsi prospathei na pisei ton kosmo oti exei ftiaksei kinitira tourbo me antoxi.afta einai gia gelia otan prin apo 10 xronia den iksere ti itan 16 valbides kai paleve me 8.paradeigma ta teleftaia golf me 8 valvides prin 6 xronia nomizo.otan i toyota eixe to turbo me to starlet kai me 16 valvides apo 1.3 kai 136hp pou den pathenane tipota mono ladia alazes kai to eliones oli mera.turbo kai mono iaponas TELOS
drikf... (9/2/2010, 20:52) emari... (9/2/2010, 15:54) η ζηλεια δεν εχει ορια. το DSG ειναι το διαμαντι της αυτοκινησης και κανενα προβλημα δεν εχει παρουσιαστει μεχρι τωρα. απο τα να λες ψεματα καλυτερα πηγαινε αγορασε ενα VW να απολαυσεις και εσυ οπως εμεις, την οδηγηση
emari... (9/2/2010, 15:54) Οι κίνδυνοι στην ασφάλεια των TSI κατά την οδήγηση, που απορρέουν από τις αδυναμίες ή τα ελαττώματα της σχεδίασης και των ανταλλακτικών της VW, καθώς και οι συχνές και ακριβές βλάβες οδηγούν στο μέτριο σε ομορφιά και επιδόσεις Υaris. Πήγα να πληρώσω με τη ζωή μου το κακό DSG κιβώτιο της vw σε ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο και έμαθα. Μου έβαλαν μετά καινουργιο ανταλλακτικό και ούτε συγνώμη που για αυτό που πήγα να σκοτοθώ. Tα μάτια σας 14 για επικύνδινες επαναλαμβανόμενες βλάβες.
pkara... (9/2/2010, 15:38) Ton iapwna, giati ektos twn proanaferthentwn einai o monos pou vriskei elattwma kai kanei anaklhsh, oi alloi kyriws sthn eyrwph to 8avoun polla xronia twra, kai kyriws oi germanoi pou eynoountai apo thn nomo8esia ths xwras toys.
ocean... (9/2/2010, 08:38) Την ΤΟΥΟΤΑ ποτέ δεν τη συμπάθησα σαν εταιρεία. Ποτέ δεν με ενθουσίασαν τα μοντέλα της όσο και αξιόπιστα ή τεχνολογικά εξοπλισμένα κι αν ήταν. Επίσης, όλα τα Πόλο μέχρι την προηγούμενη γενιά ήταν αδιάφορα έως άκρως γυναικεία. Το τελευταίο όμως είναι απλά ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ. Θα μπορούσα να το αγοράσω με κλειστά μάτια.
ge.ef... (8/2/2010, 21:55) Να ριξουμε μια ματια στη λιστα αξιοπιστιας των εν λογω μοντελων η' κανει τζιζζζζζ.......για το γερμανικο.....
stath... (8/2/2010, 16:43) Θα ήθελα να σχολιάσω το σύστημα Start & Stop, το οποίο βέβαια φτιάχτηκε για την οικονομία καυσίμου, αλλά εκτιμώ ότι έχει μειονεκτήματα. Ένα από αυτά είναι η μεγαλύτερη φθορά της μηχανής, η οποία προκαλείται στα κουζινέτα των μπιελών και του στροφάλου καθώς σε αυτά παρατηρούνται αυξημένες τριβές κατά το ξεκίνημα, μέχρι να ανέβει η πίεση του λαδιού. Η μεγαλύτερη φθορά στα εξαρτήματα αυτά οφείλεται στο ξεκίνημα και όχι τόσο στα χιλιόμετρα που κάνει το αυτοκίνητο. Αυτό βέβαια έχει σημασία για κάποιον που ενδιαφέρεται να κρατήσει το αυτοκίνητό του για πολλά χρόνια. Ένα άλλο μειονέκτημα είναι ότι πολλά φανάρια δεν διαρκούν πολύ. Έτσι δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο μόλις ανάψει το πράσινο. Για την όσο καλύτερη εκμετάλλευση αυτού του λίγου χρόνου θα πρέπει όσοι περιμένουν το πράσινο, να είναι σε ετοιμότητα να ξεκινήσουν αμέσως. Όταν σβήνει η μηχανή στο φανάρι, χρειάζεται κάποιος χρόνος για να πάρει μπρός, να ανέβουν οι στροφές και να ξεκινήσει το αυτοκίνητο. Έτσι δημιουργείται καθυστέρηση στο ξεκίνημα και λιγότερα αυτοκίνητα προλαβαίνουν να περάσουν, αυξάνοντας έτσι το κυκλοφοριακό.
a.kou... (8/2/2010, 15:17) ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΓΟΥΣΤΟΥ. ΕΚΦΕΡΩΝ ΚΑΘΑΡΑ ΠΡΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ, ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΤΟ ΓΙΑΡΙΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΛΗΣ ΕΝΩ ΤΟ ΠΟΛΟ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΙΚΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ.
ehatz... (8/2/2010, 14:12) Επί προσωπικού, διαλέγω Ιάπωνα. Λόγω αξιοπιστίας και απλότητας στην κατασκευή. Δεν με αφορά ο θόρυβος που κάνουν τα πλαστικά, αλλά ο θόρυβος που ΔΕΝ κάνουν. Και στην τελική, κανείς δεν με υποχρεώνει να προσπερνάω προπορευόμενο όχημα με 4η ή 5η. Υπάρχει και η κόκκινη περιοχή του στροφομέτρου γι αυτήν τη δουλειά. Στροφές που μάλλον έχει ξεψυχήσει όμως το μοτέρ με το τουρμπάκι. Κρίμα, και σπάει και πιο εύκολα. . .
thano... (7/2/2010, 15:33) Παιδια το polο παει σε αλλη κατηγορια ....απο ολα τα μικρα . Εχουν περασει πολλα μικρα απο τα χερια μου .Το πολο ειναι αμαξι αθορυβο,δεν τριζει φρεναρει καλα και πλεον με τον 1.2tsi... θα ειναι υπεροχο .Το μονο που εχει η toyota ειναι η αξιοπιστια ...στο κινητηρα 1000cc γιατι στους αλλους...τα τελευταια 3 χρονια ...ειδα και επαθα με το auris τελικα το εδωσα (124.000χιλ). Τωρα οσο αφορα επιδοσεις....οι tsi ειναι διαμαντια και για τα αλογα τους πανε πολυ καλα....δειτε πχ τον 160 αλογα tσι που ξεφτυληζει τον 180 της opel .... για πλακα .1sec διαφορα μπροστα ενω ειναι -20 αλογα!!! Ετσι και ο 1.2tsi και διαμαντι θα ειναι και 107-110 δυναμομετρημενα αλογακια θα εχει ...απο αξιοπιστια πιστευω να ειναι οκ λογω και απουσιας κομπρεσσορα κυριως . Η κοπελα ,μου εχει το Golf 5 122 και εχει 97.000 χιλ ... δεν ζητησε τιποτα εως τωρα ! αλλα και να ζητησει χαλαλι γιατι ειναι πυραυλακι στο δρομο! Το θεμα ειναι να γουστραεις αυτο που οδηγας...και οτι και να λεμε (ελεγα παλια) τα Golf ειναι μπροστα σε ολους τους τομεις πλην αξιοπιστιας αν και εοχυν κανει σοβαρα βηματα πλεον .
resko... (7/2/2010, 13:02) Ειναι σίγουρο πως και τα δυο αυτοκίνητα ειναι απο τις καλύτερες επιλογές της κατηγορίας.Το Polo με την ποιότητα κατασκευής και την οδική συμπεριφορά του κερδίζει...από την άλλη το Yaris κερδίζει σε πρακτικότητα και αξιοπιστία.Διαλέγεις και παίρνεις...
marak... (6/2/2010, 20:29) 'Ισως πριν από 2 μήνες έλεγα ανεπιφύλακτα "το Yaris" για τον οικονομικό του κινητήρα με αξιοθαύμαστη ιπποδύναμη για ατμοσφαιρικό! και για την αξιοπιστία του... Μετά από το θέμα του "κολλήματος" του γκαζιού στα Toyota και την καθυστερημένη ενημέρωσή μας και αυτή από τον τύπο και όχι από την Toyota μέχρι σήμερα μπαίνει ένα θέμα ... πόσο σέβεται κάθε εταιρεία τους πελάτες της... στα δύσκολα!
palio... (6/2/2010, 16:10) http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1103341&lngDtrID=251 απορω που ακομα υπαρχουν αγοραστες για τους ιαπωνες.... η vw ειναι ετη φωτος μπροστα σε αξιοπιστια ποιοτητα κατασκευης ασφαλεια ενεργητικη κ παθητικη κτλ
drikf... (6/2/2010, 04:07) μονο στην Ελλαδα πουλαει η toyota και ειδικα μοντελα απατη σαν το yaris φυσικα θα διαλεγα vw. γιατι υπερεχει σε αξιοπιστια ποιοτητα κατασκευης, αξιοπιστια, τουρμπο κινητηρες αρα χαμηλοτερη καταναλωση και μεγαλυτερη ροπη και αφθονα αλογα. οι ιαπωνες ειδαν τις πωλησεις να πεδτουν θεαματικα καθως πλαον αποδειχτηκε πως το μονο το μαρκετινγκ τους κρατουσε ψηλα και ελαχιστοι που εχουν αγορασει toyota, ξαναγοραζουν . αντιθετως οσοι αγορασαν μια φορα vw , δεν ξανα αλλαζουν μαρκα. οσοι δεν εχετε vw παψτε να ζηλευεται τα τουρμπο θαυματα και αγοραστε ενα ωστε πλεον να απολαμβανετε και εσεις ενα κορυφαιο αμαξι . εκτος κ αν θελετε να μεινετε μια ζωη με την ζηλεια σας παρεα κια οχι με την απολαυση. δυστυχως κ εγω ειχα πεσει θυμα της toyota και ευτυχως αγορασα vw και σταματησα να εχω γκομενα το συνεργειο της toyota! επιτελους μετα απο πολλα χρονια και ατελειωτα χιλιομετρα απολαυσης, το συνεργειο με βλεπει μονο καθε 15,000χ για αλλαγη λαδιων και σερβις καθε 30,000χιλ.
oatyx... (6/2/2010, 03:57) φυσικα η πρωτη επιλογη ειναι vw το κιβωτιο DSG ειναι οτι καλυτερο και το πρωτ οαυτοματο 6ταχυτο με 2!!! συμπλεκτες! η ποιοτητα κατασκευης ειναι 5 κλικπανω στους γερμανους. η αξιοπιστια εχει αποδειχτει 8 κλικ επανω στους γερμανους καθως θα δεις ακομα κ τωρα να κυκλοφορουν vw 20ετιας ενω toyota 10 ετων ειναι σαραβαλα. και φυσικα καλυτερα τουρμπο ωστε με λιγοτερα κυβικασ να εχεις τα ιδια αλογα ,λιγοτερη καταναλωση και περισσοτερη ροπη σε σχεση με μεγαλυτερο ατμοσφαιρικο κινητηρα. δεν ειναι τυχαιο που ηδη οι ιαπωνες ανακοινωσαν πως θα βγαλουν και εκεινοι τουρμπο οσο ποιο γρηγορα μπορεσουν
blauu... (5/2/2010, 22:10) Η αδελφή μου έχει 10 χρόνια yaris και δεν έχει χαλάσει ποτέ.
mitho... (5/2/2010, 21:17) ΤΟ POLO ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΛΟΓΩ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΚΑΙ ΡΟΠΗΣ, ΚΑΙ ΣΑΝ ΜΙΚΡΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΕΝΩ ΤΟ YARIS ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΛΗΣ ΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ ΑΠΛΑ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ.ΟΠΟΤΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΥΑRIS ΚΑΘΩΣ Η ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗ ΠΟΛΗ ΔΕΝ ΕΥΝΟΕΙ ΤΟ ΤΟΥΡΜΠΟ ΟΥΤΕ ΣΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΟΥΤΕ ΣΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ(ΥΨΗΛΕΣ ΘΕΡΜΟΚΡ ΚΤΛ) ΣΕ ΑΛΛΗ ΠΕΡΙΤΩΣΗ TO POLO ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ
zwel2... (5/2/2010, 21:05) Τα στοιχεια που καθοριζουν τον χαρακτηρα ενος αυτοκινητου πολης υπαρχουν περισσοτερο στο ιαπωνικο μικρο νομιζω,παρα στο γερμανικο. Ολα τα υπολοιπα ειναι θεμα γουστου νομιζω και προτιμησεων...