Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πώς πήγαμε από τις «κούρσες» στην μανία των SUV; Τι σχήμα ακολουθεί;
Πώς θα είναι η ζωή με όριο τα 30 χλμ./ώρα;
Ποιο αμάξι θα αγόραζες αν ήξερες πως θα το κρατούσες 20 χρόνια;
Το αγοράζεις για κελεπούρι το μεταχειρισμένο GTi ή «απαπα»;
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Το «σηματάκι» πεθαίνει, το «value for money» ξαναζεί. Εσείς διακρίνετε τώρα καλύτερα τη διαφορά ανάμεσα στην αξία και το κόστος ενός αυτοκινήτου;
Διαβάστηκε από 13974 αναγνώστες

Πόσο κοστίζει και πόσο αξίζει πραγματικά ένα αυτοκίνητο; Μπορεί μέχρι πριν λίγο καιρό αυτό να μην απασχολούσε ιδιαίτερα, χάρη σε αυτό που το μάρκετινγκ ονομάζει «added value» δηλαδή προστιθέμενη αξία που δημιουργεί (κυρίως) το «σηματάκι» στη μάσκα. Τώρα όμως; Μήπως όλα μετράνε ένα- ένα; Πόσο κοστίζει και πόσο αξίζει πραγματικά ένα αυτοκίνητο; Μπορεί μέχρι πριν λίγο καιρό αυτό να μην απασχολούσε ιδιαίτερα, χάρη σε αυτό που το μάρκετινγκ ονομάζει «added value» δηλαδή προστιθέμενη αξία που δημιουργεί (κυρίως) το «σηματάκι» στη μάσκα. Τώρα όμως; Μήπως όλα μετράνε ένα- ένα; Η αγορά στα ακριβά αυτοκίνητα είναι απλή. Ο κατασκευαστής διαλέγει τα καλύτερα υλικά, πληρώνει για τις πιο εξεζητημένες τεχνολογίες και παράγει ένα πολύ καλό αυτοκίνητο. Μετά απλά το τιμολογεί αναλόγως. Γιατί ξέρει ότι πουλάει ένα ακριβό αυτοκίνητο σε μια ακριβή τιμή και όποιος το θέλει, το αγοράζει. Υψηλή αξία, ακόμη υψηλότερο κόστος.
Στο άλλο άκρο, στα οικονομικά μοντέλα, τα πράγματα είναι και πάλι απλά. Γίνονται συνειδητές παραχωρήσεις, κυρίως στην τεχνολογία αιχμής, χρησιμοποιούνται παλιότερες πλατφόρμες και κινητήρες, η σχεδίαση είναι απλή, τα υλικά αποδεκτά και τα αυτοκίνητα που προκύπτουν αποτελούν τη λύση ανάγκης. Όποιος δεν μπορεί αλλιώς απλά συμβιβάζεται. Χαμηλή αξία, χαμηλό και το κόστος.
Η αγορά όμως ανάμεσα στα δύο άκρα είναι πολύ σκληρή. Το επονομαζόμενο «value for money» είναι το πιο δύσκολο από όλα. Γιατί πρέπει να συνδυάζει αξία όσο πιο κοντά γίνεται στην πρώτη περίπτωση και κόστος όσο πιο χαμηλά, σχεδόν όσο στη δεύτερη περίπτωση. Για κάντο.

Και όμως γίνεται. Ακόμη περισσότερο από ποτέ τώρα. Από τη μία γιατί μεσολαβεί η μαζική παραγωγή που φέρνει το κόστος της τεχνολογίας χαμηλά ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί η τρέχουσα γενιά σε όλα τα υποσυστήματα χωρίς συμβιβασμούς. Έτσι μοντέλα όπως το Hyundai i30 ή το Kia Cee’d όχι μόνο δεν «κόβουν» από την αξία τους, αλλά προσφέρουν και περισσότερη από τον ανταγωνισμό σε χαμηλότερες τιμές. Η πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση στη μικρομεσαία κατηγορία που διαθέτουν είναι μόνο ένα παράδειγμα.
Αυτό που όμως μετράει περισσότερο στον περιορισμό της τιμής είναι το περιθώριο κέρδους. Μια μάρκα «value for money» ξέρει πως θα δουλέψει με μικρότερα περιθώρια εξ αρχής. Περιμένει να χτίσει τον τζίρο της με πολλές πωλήσεις. Πως αλλιώς μπορεί να πουλάει η Chevrolet το Cruze με όλον αυτόν τον εξοπλισμό σε τόσο χαμηλή τιμή;
Το πρόβλημα που αντιμετώπιζαν μέχρι πρότινος αυτές οι μάρκες είναι πως η «εκπαιδευμένη» κοινή γνώμη είχε συνδυάσει το «προσιτό» με το «φτηνιάρικο». Μια ακόμη επιτυχία του μάρκετινγκ που πάντοτε προσπαθούσε να πουλήσει κάτι ακριβά.
Τώρα όμως; Τώρα πως μπορεί κανείς να πείσει ότι ένα αυτοκίνητο που έχει αξία δεν είναι «φτηνιάρικο» επειδή δεν έχει υψηλό κόστος; Μήπως πλέον υπερισχύει η αντίθετη λογική;
Μήπως εξετάζοντας το κόστος συχνά προκύπτει πως ξεπερνά κατά πολύ την αξία ενός αυτοκινήτου; Εσείς πλέον εξετάζετε πόσο κοντά βρίσκονται αυτά τα δύο; Σας ενδιαφέρει πόσο πραγματικά αξίζει αυτό που καλείστε να πληρώσετε; Και τελικά έχετε αρχίσει να αναζητάτε τα μοντέλα αυτά που έχουν πραγματικό «value for money»;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
trelo... (29/6/2010, 23:46) ειμαι κατοχος kia ceed απο το 2007 και το αμαξι ειναι πολυ καλο...κανα 2 προβληματακια που εβγαλε καλυφθηκαν απο την 7ετη εγγυηση...16μιση χιλιαρικα κλειδι με 6 αεροσακους,109 αλογα, ESP, ηλιοροφη,cd changer κτλ κτλ.... για να επαιρνα 1 golf με αντιστοιχο εξοπλισμο ηθελα 4-5000 επιπλεον κ θα ειχα 5 χρονια μικροτερη εγγυηση...
eneti... (29/6/2010, 20:14) μην τρελενεστε. ειχα toyota και μετα απο 3 χρονια και 40000χιλ το πουλησα οσο οσο πριν ενα μηνα..... ολοι μου τα ελεγαν αλλα δε τους πιστευα... την επαθα και τωρα δεν ξαναγοραζω οτι και ναγινει, ιαπωνεζικο αυτοκινητο. βαρεθηκα να το πηγαινω συνεργειο. τη μια το κιβωτιο που εσπασε απλα στο δρομο και με αφησε... την αλλη η αντλια βενζινης ,..... την αλλη το πισω δεξι φρενο δεν δουλευε..... ε αγανακτησα. το τελευταιο συμβαν ηταν και το καθοριστικο για να το πουλησω. με 140χιλ σε αυτοκινητοδρομο, κια ξαφνικα σβηνει ο κινητηρας... απλα εσβησε.... σταματησα στην ακρη και ειπα τελος αυτο ηταν. ειχα ακουσει για θανατους και αγωγες απο κολημενα γκαζια αλλα δεν το περιμενα ρε παιδια να ειναι τοσο αχρηστο και τοσο αναξιοπιστο. τωρα ειμαι ευτυχης κατοχος ενος σεατ και πραγματικα απολαμβανω την οδηγηση. μπορει να μην ειναι γερμανικο (δεν ειχα λεφτα...) αλλα εχει ποιοτητα και δινει γκαζια. και το τρελο ειναι πως ακομα και ο βενζινας με βλεπει ποιο σπανια!!!
makal... (29/6/2010, 20:03) giorg θα μας τρελανεις. εγω στην οικογενεια μου και στους φιλους εχουμε 5 ιαπωνεζικα 7 γερμανικα και 3 ιταλικα και τελος ενα γαλικο. παροδοξως τα ιαπωνεζικα πηγαινουν συνεργειο 4 φορες περισσοτερο!!!! τωρα οσο αναφορα το ποσοι πεθαναν απο toyota, ασε καλυτερα νμην ξερεις γιατι δε θα ξανανεβεις σε ιαπωνα
SIAMK... (29/6/2010, 16:58) DEN EINAI KEROS GIA PRIGGIPES, O KATHENAS GIA TO LOGO TOY THA ITHELE MIA BMW ENA AUDI ENA SAAB OMOS NOMIZO POS PREPI NA DOUN OLES OI ETRIES KSANA TO THEMA KOSTOS PARAGOGIA KAI TELIKI TIMI LIANIKIS STON PELATI.
stath... (29/6/2010, 11:39) GRANI... (25/6/2010, 14:46) αγορι μου τρελα πουλας;;;; συγκρινεις το α3 που ειναι το δευτερο μετα το golf με το κια;;; πραγματικα τωρα πας καλα; πρεπει να εχεις πληρη αγνοια απο αυτοκινηση. το golf ειναι κορυφαιο και παντα εκει μπαινει η τεχνολογια του γρκουπ και μετα απο μια γενια και στο α3. η audi υπερεχει στα μεγαλα αμαξια και η vw στα μικρα και στα μεσαια. το golf πρωτο απεκτησε φλας στους καθρεπτες , 10 αεροσακους, τουρμπο, αμορτισερ για ανοιγμα καπο κτλ κτλ κτλ οπως esp asr . στη συνεχεια μετα απο 4 χρονια η ιδια τεχνολογια πηγε και στο α3. παντα σε ολες τις γενεςες το α3 ακολουθει το προηγουμενης γενιας golf. αλλα πραγματικα τα πιστευεις καθολου αυτα που λες; ουτε ενα 7χρονο παιδακι δε θα ελεγε τετοια ψεματα. ησουν αναμεσα σε γερμανικο αυτοκινητο και κια και πηρες κια; ασε ρε φιλε. τα γερμανικα τα βλεπεις και τα ζηλευεις, δεν ειναι κακο που δεν εχεις χρηματα να τα αγορασεις. αλλα μην μιλας.
stath... (29/6/2010, 11:34) για tasos... προφανως δεν εχεις κια γιατο μιλας. εγω ειχα..... 3 χρονια αντεξε, και ευτυχως βγηκε η αποσυρση. στην πρεσα πηγε το αμαξι μετα τα 3 χρονια. απλα δεν αντεχουν αλλο.
fmark... (29/6/2010, 11:10) τελικα ειναι αρκετοι που πληρωνονται για να γραφουν υπερτου κια! ρε ειστε στα καλα σας. το πραγματικο αυτοκινητο value for money ειναι το golf! αξιοπιστια κορυφαια, ποιοτητα κορυφαια, ασφαλεια κορυφαια.και για οσους λενε αρνητικα σχολια, εχω να πω πως κανεις δεν σακατευτηκε απο golf!! ελεος. αντιθετως πολλοι εχασαν τη ζωη τους απο τα χαλασμενα φρενα των toyota και πολλοι σακατευτηκαν απο την μικρη υποδυναμη των αυτοκινητων τους που τους οδηγησε σε προσπερασεις ματραθωνιους!!!!
karax... (28/6/2010, 19:40) vw = value for money
giorg... (26/6/2010, 11:42) Τoyota αναξιοπιστη; τι αλλο θα ακουσουμε βρε παιδια εδω μεσα, για ονομα του Θεου! Για ρωτηστε τον κοσμο διπλα σας, για διαβαστε παλιοτερο τυπο. Το οτι δημοσιοποιησε το προβλημα της και ανακαλεσε ειναι προς τιμην της, και φυσικα δεν σκοτωθηκαν 23000 ατομα! Γιατι το διαβασα καπου εδω και αυτο! Ξεχασατε τα πρωτα audi tt και Mercedes A class? Και ποσοι ακομη εχουν σακατευτει επειδη δε μπορουν να διαχειριστουν την ιπποδυναμη των νεων golf? Και για ποια αξιοπιστια μιλατε, εχω φιλο με golf που του εκαψε ολο το λαδι στα πρωτα 10000 χμ., το ιδιο αλλος με seat, αλλος με audi A3 με διακοπες κινητηρα στα 18000. Τελοσπαντων, ανοιξτε τα ματια σας γιατι με τις παρανοιες σας μας βαλατε στην κριση. Ολα τα αυτοκινητα ειναι καλα, αρκει να συντηρουνται, και τα value for money ηταν και θα ειναι οι πιο καλες αγορες γιατι καθε επιπλεον ευρω στην τιμη, εχει να κανει με ποιοτητα πλαστικων, αξεσουαρ και gadgets και οχι με ουσιαστικη και πρακτικη ποιοτητα. Για την ιστορια, στην οικογενεια εχουμε 2 ιταλικα, 1 γερμανικο και 1 γιαπωνεζικο, παραδοξως για σας, φυσιολογικα για μενα, τα ιταλικα βγηκαν τα καλυτερα, μετα το γιαπωνεζικο και τελευταιο το γερμανικο.
tasos... (26/6/2010, 00:50) evamp....ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΑΔΕΡΦΕ,ΤΑ KIA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΑ.ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ GOLF ΚΑΙ ΚΑΤΙ SCIROCCO ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ.ΣΥΓΚΡΙΝΕ ΤΑ ΔΥΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΤΟ PROCEED ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΠΡΟΣΕΓΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ,ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΥΠΕΡΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΣΤΗ ΣΛΟΒΑΚΙΑ,ΕΙΝΑΙ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΟ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ,ΔΙΝΕΙ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ 2 ΟΠΩΣ ΤΑ ΣΑΒΟΥΡΙΑ ΣΑΣ,ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΟΠΩΣ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ 20ΕΤΙΑΣ,ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΟΙ ΓΙΑΠΩΝΕΖΟΙ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΤΑ VTEC,MIVEC,KAI ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΥΣ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥΣ ΒΑΛΒΙΔΩΝ,ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΠΙΑΣΕΤΕ ΤΑ 160 ΧΛΜ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΚΥΒΙΚΑ.ΔΕΣ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥ PROCEED ΠΟΥ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΑΣΠΡΟ,ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΙΚΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ,ΠΑΛΙ ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΕΙ,ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΠΠΟΥΔΕ GOLF Η ΤΟ ΚΑΓΚΟΥΡΕ ΜΥΓΑΚΙ SCIROCCO.ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΜΠΕΙ ΣΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ KIA,ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΙΛΑΣ...ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΦΙΛΟΥΣ ΟΠΩΣ Ο ΚΑΤΟΧΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΟΝ sakp,ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ...
ferra... (25/6/2010, 23:30) ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΧΑΙΡΕΤΑΙ...ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ AUTO ΤΡΙΤΗ.ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΤΑΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ,ΜΙΚΡΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΞΥΠΝΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΡΑ ΚΛΑΣΣΙΚΟΙ.ΕΙΜΑΙ ΛΑΤΡΗΣ ΤΩΝ ΟΛΩΝ ΚΛΑΣΣΙΚΩΝ.Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ,ΜΑΣ ΕΝΑ ΟΧΗΜΑ ΑΠΟ HYUNDAI ΕΩΣ APOLLO,ΑΠΟ MATIZ ΕΩΣ FERRARI ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΜΕΤΡΗΤΟΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΕΠΤΟ ΠΟΥΛΗΣΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΑΙ ΤΟ VALUE FOR MONEY ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΑΞΙΖΕΙ ΤΕΛΙΚΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...
anna.... (25/6/2010, 21:52) H axia enos autokinitou me ta xrimata apoktisistou prokiptoi apo to ginomeno ton xaraktipistikon pou prosferi kai tin poiotita auton-axiopoistia kathos kai ta extra stin basiki tou ekdosi.Den einai mono enas kinitiras alla to sinolo auton...
GRANI... (25/6/2010, 14:46) ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ Η ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ EVAMP!!! 2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΩ KIA PROCEED 1.6. ΗΜΟΥΝΑ ΜΕΤΑΞΥ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ Α3 ΩΣ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΠΡΟΣ ΑΓΟΡΑ. ΝΑΙ ΚΥΡΙΟΥ ΤΟ CEED ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΟΥ ΚΑΝΩ 30.000 ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΣΤΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΣΟΥ!!! ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 50.000 ΧΛΜ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΜΟΝΟ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ. ΣΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ Α3 ΘΑ ΕΚΑΝΑ 5 SERVICE ΚΑΙ ΘΑ ΚΥΝΗΓΟΥΣΑ Α)ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΠΟΥ ΠΕΦΤΟΥΝ Β)ΛΑΜΠΑΚΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΒΟΥΝ Γ)ΧΥΔΑΙΕΣ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ-ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΩΝ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ LOOK AND FEEL... ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΗΡΑ(ΤΟ SC3 ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ) 6 ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΡΩΤΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ! ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΚΑΘΕ ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑ ΤΟΤΕ ΤΙ...
tasso... (24/6/2010, 11:27) Pragmatika den mporw na katalavw pws exei dimiourgithei se pollous i entypwsi oti ta Toyota einai ta kalytera autokinita.To provlima me to kollimeno gazi pou stin ameriki skotwse dekades anthrwpous to ksexasate?10 ekatommyria autokinita anaklithikan pagosmiws me en dynamei to idio provlima.Gia poia aksiopistia loipon milate?Egw proswpika exw VW edw kai 4 xronia kai den mou exei vgalei oute ena provlima.Antithetws exw filous me Yaris pou paraponiountai synexeia gia triksimata twn plastikwn sto eswteriko alla kai gia ypsili katanalwsi kausimou.Episis exw diavasei edw sto autotriti oti to auris vgazei polla provlimata stous katoxous tou.Epipleon to oti oi germanikes etairies opws h VW,h BMW,AUDI,OPEL kathe xrono vraveuontai gia ta autokinita tous(POLO,GOLF,INSIGNIA) kai gia tous kinitires tous(VW 1.4 TSI,BMW 1.6 TURBO,AUDI 2.5 LITRE TURBO) einai tyxaio?Den nomizw.An koitas to value for money sigoura dialegeis germaniko amaksi.
otyxe... (24/6/2010, 08:20) τι να σχολιασω ρε κακομοιρη που λες πως τα τουρμπο εχουν προβληματα... ετσι λεγατε εσεις οι πωλητες των ιαπωνων πριν 5 χρονια οταν η VW εφερε τα πανω κατω στη ναυτοκινηση και τωρα το εχουν βουλωσει ακομα και τα αφεντικα σας. αν τα τουρμπο δεν αξιζουν τοτε γιατι ολες οι αλλες εταιριες τρεχουν να αντιγραψουν την VW? τυχαιο; δεν νομιζω. λεγατε για τα τουρμπο και τωρα βαζετε και εσεις τουρμπο. λεγατε για το κορυφαιο και καινοτομο DSG και τωρα το αντιγραφετε! ειστε απιστευτοι. τα γερμανικα και ειδικα τα VW ειναι κορυφαια . τελος
eleut... (24/6/2010, 08:18) makis... νασαιι καλα μας εκανες να γελασουμε! το κια αγορακι μου δεν αντεχει σε συγκριση ουτε με τα φιατ ποσο μαλον με τα VW !!!! κανε 20.000χιλ και μετα να δω που θα το πας το κια να το σκοτωσεις αφου ειναι γνωστο πως μετα απο 20-30000χιλ τα κια απλα ΔΕΝ πανε αλλο. βλεπω πως αρκετοι τελικα το φυσανε και δεν κρυωνει που τα γερμανικα ειναι κορυφαια αμαξια. η ζηλεια παει συνεφο. απορω με καποιον που λεει πως τα γερμανικα εχουν ρποβληματα. εγω λογω και δουλειας εχω αλλαξει πολλα αυτοκινητα και εχω κανει πολλα πολλα χιλιομετρα. ειχα ford toyota alfaromeo κα και VW .ε με το toyota καλα ας μη το συζηταμε, καθε μηνα μα καθε μηνα σοβαρες βλαβες, τα αλλα το ιδιο πανακριβα σερβις και συχνα. πηρα VW και εχω ροπη, εχω ασφαλεια κα ι ποιοτητα και αξιοπιστια και μπορει εσεις να λετε οτι θελετε αλλα μετα απο 140000χ με τον τουρμπατο μου κινητηρα, κανενα προβλημα εκτος απο υπερβολικη ευχαριστηση.
thano... (24/6/2010, 01:07) Είναι φοβερά τα ανέκδοτα που ακούγονται. Ρε παιδιά είναι δυνατόν να συγκρίνετε ένα golf με ένα kia και να λέτε ότι το κορεάτικο είναι καλύτερο παντού. Ουτε το περιοδικό που μας φιλοξενεί δεν τολμά να κάνει τέτοιες συγκρίσεις. Καλό το kia αλλά το golf είναι το σημείο αναφοράς στην κατηγορία, τόσο εδώ όσο και στην Ευρώπη. Σταματήστε τις μιζέριες
aperi... (23/6/2010, 18:03) toyota=αναξιοπιστια, σπασμενοι κινητηρες, γεματα τα συνεργεια VW = αξιοπιστια, ποιοτητα, ολα οκ!
aperi... (23/6/2010, 18:02) apist... σιγουρα λες καλα ανεκδοτα. ολοι ξερουν πως τα vw ειναι κορυφη σε αξιοπιστια και ποιοτητα και πως τα toyota σκοτωφσαν χιλιαδες ανθρωπους με κατι προβληματα οπως κολημμενο γκαζι!!!! σε λιγο θα μας πεις πως εξω χιονιζει.
gatou... (23/6/2010, 18:00) γιατι ολα μοιαζουν με τα γερμανικα; γιατι οι γερμανοι ειναι κορυφη. γιατι πολλοι προσπαθουν να μειωσουν τα γερμανικα; γιατι ζηλευουν!!!!!! τυχαιο; δεν νομιζω
makis... (23/6/2010, 14:34) διαβαζω τα σχολια των γερμανοφιλων και σκεφτομαι αν εχουν σωας στα φρενας!!!!δηλ το σχολιο του otyxe τρελαινει κοσμο!ειμαι κατοχος kia ceed 1.400 και το αμαξι ειναι ποιοτικο,δεν τριζει δεν χαλαει και οταν μπαινω για service δεν κοστιζει οπως τα γερμανικα!!!σεβασμος λοιπον σε καποιες εταιρειες που εχουν βγαλει γερα και αξιοπιστα αμαξια(toyota,nissan,suzuki,daihatsu!!!!!!!!)οταν οι ιαπωνες φτιαχναν κινητηρες οι γερμανοι παλευαν με turbo και αλχημειες!βεβαια υπαρχουν διαφορες:οι ιαπωνες εχουν τελοιοποιησει τουσ ατμοσφαιρικους και δεν χαλανε ενω οι αλλοι παλεθουν με τα turbo και το κοστος τους!α και να μην ξεχασω το νεο swift ειναι 1200 και εχειμ 98αλογα και το κυριοτερο ειναι ατμοσφαιρικο.τυχαιο δεν νομιζω που οι γερμανοφιλοι κρυβονται πισω απο τα δακτυλακια τους.
anna.... (22/6/2010, 20:36) 1.VOLVO --2.FORD--3.KIA
helde... (21/6/2010, 21:08) Λοιπων,ειμαι 42 ετων,εχω αλλαξει καμια δεκαρια αμαξια.Σαν οδικη συμπεριφορα,εκτιμουσα παντα την VW.Αλλα πολλες βλαβες ρε παιδια:( Αν δεν θες τουρμπο η σηματακη προς επειδηξη σε γνωστους και φιλους,πας σε κατι πραγματικα καλο και φθηνο. KIA CEED!!!!!!!!!! Το εχω 2,5 χρονια,75,000 ΧΛΜ,καλη ποιοτητα κατασκευης,οδικη συμπεριφορα,καμια βλαβη εως τωρα,σερβις με 200 εθρω καθε 20,000 ΧΛΜ,λαδια με 35 εθρω καθε 10,000ΧΛΜ. Ισως οτι καλυτερω εχω αγορασει εως σημερα! Ειχα ενα corolla G6,το τρακαρα στα 310,000,χωρις να αλλαξω ουτε λαμπακι!! Αλλα σκληρα παλστικα,σκληρη αναρτηση,σχετικα ακριβα σερβις:( Η γυναικα μου εχει ενα golf 2008, 80 ιππων.δεν τραβαει,αλλα δεν μας πειραζει διοτι δεν κανει πολλα χιλιομετρα.Αλλα εχει βγαλει βλαβες( ταχυμετρο,αμορτισερ,μοτερακι πλυστικο παμπριζ,καμενες ασφαλειες,κτλπ.Μεχρι χθες ηταν στην εγυηση,τωρα.....Και το ετησιο σερβις εδω στην κρητη,(εχει κανει 2)ανερχεται στα 380 ευρω). Δεν ξερω,τελικα δεν νομιζω ομως οτι ισχυει το <οτι πηρωσεις παιρνεις>,τουλαχιστων στην δικη μου περιπτωση.Το ceed μεχρι τωρα μας εχει βγει καταπληκτικο,το golf oxi. Και σαν ποιοτιτα μου φαινονται τα ιδια,σαν οδιγικη συμπεριφορα σιγοθρα πιο καλο το Ceed,σαν Value for momey,ε,τωρα τι να λεμε! Το σηματακι πλεων στην Ελλαδα της κρισης,δεν πρεπει να μετραει,κατα την δικη μου γνωμη.Εκτος αν εχεις τα χρηματα για να παρεις και να συντηρης ενα Αυτοκινητο που σου αρεσει σαν εμφανισει,αδιαφοροντας για ολα τα αλλα!
pvaik... (21/6/2010, 15:06) ΤΟ VALUE FOR MONEY ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ. ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΤΙΜΙΕΣ ΣΤΗΝ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΤΟΥΣ, ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΛΛΕΣ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΚΤΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΟΝΟΜΑ, ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ Ή ΜΗ, ΧΡΕΩΝΟΥΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΟΥ. ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΤΙΝΟΣ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕ ΓΙΑΤΙ ΟΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΔΙΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟ ΕΠΑΙΡΝΕΣ ΚΑΤΑ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗ, ΟΠΟΤΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ. ΣΗΜΕΡΑ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΜΑΣ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΠΙΑ. ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΥΠΟΥ ΜΕΙΩΜΕΝΟ ΤΕΛΟΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΕΡΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΣΜΟ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ, ΑΓΟΡΑΣΘΗΚΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΚΡΙΒΑ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΤΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΟΥΝ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΤΑ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΟΣΟ ΟΣΟ. ΟΠΟΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ, ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΖΗΤΗΣΗ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΣΥΓΚΥΡΙΑΣ, ΜΕ ΑΜΕΣΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΒΑΡΥ ΟΝΟΜΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΦΙΓΟΥΡΑΣ. ΔΕ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΓΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ. ΠΛΕΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ ΣΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΑΣ. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΜΑΓΚΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΤΑΞΟΔΕΥΤΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΜΑΤΩΝΟΥΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΜΕ ΕΝΑ PREMIUM ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΜΑΛΛΟΝ ΘΥΜΑΤΑ ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΕΣΟΥΝ. ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΕΛΟΣ ΟΤΙ ΟΙ ΤΥΧΟΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΑΝ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΥΡΕΙΑΣ ΖΗΤΗΣΗΣ, ΤΕΙΝΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΕΞΑΛΕΙΦΘΟΥΝ.
greek... (21/6/2010, 09:39) Το value for money, δεν ίσχυε ποτέ για τα ακριβά αυτοκίνητα, ειδικά εδώ στην Ελλάδα. Και αυτό γιατί πληρώνουμε δυσανάλογα ψηλούς φόρους για αυτά τα αυτοκίνητα. Αλλά και στο εξωτερικό τα ακριβά δεν αξίζουν τα λεφτά τους. Τρανή απόδειξη, η υπεροχή του Nissan GTR, που έχοντας την μισή τιμή από μια Porshe 911 turbo και μικρότερη τιμή από το Audi R8, είναι γρηγορότερο (ότι πληρώνεις παίρνεις και κολοκύθια). Θα ήθελα όμως, την επόμενη φορά που κάποιος φίλος της στήλης χαρακτηρίσει τα Ιαπωνικά αναξιόπιστα, να μας διαφωτίσει και εμάς, παραθέτοντας κάποιες διευθύνσεις στο δια-δίκτυο, που να πιστοποιούν τα λεγόμενα του και να μην συγχέει την αξιοπιστία με τα πατάκια και την ποιότητα στα πλαστικά. Φρου-φρού και αρώματα δηλαδή. Αν θέλουν το αυτοκίνητο αντί για εργαλείο, να το χρησιμοποιούν για να αναπαύονται, καλύτερα να μείνουν στο σαλόνι του σπιτιού τους, το οποίο και ποιο αναπαυτικό είναι και πιο πολυτελές και πιο ασφαλές… Ίσως έτσι να γλιτώσουμε και κανένα ατύχημα από αναπαυόμενους… οι οποίοι ξαφνικά ξυπνάνε και τσαρουχώνουν το γκάζι των, υποκειμενικά πολυτελών, αυτοκινήτων τους. Σε θέματα οδικής συμπεριφοράς, όντως φαίνεται ότι τα Ευρωπαϊκά αυτοκίνητα είναι καλύτερα και αυτό λόγω φιλοσοφίας. Όταν οι ιάπωνες θέλησαν να κάνουν κάτι γρήγορο, το έκαναν σωστά (Rx7, Rx8, Supra, 200sx, 300zx, Skyline, GTR, LFA κλπ). Πάντως, πέστε μου εσείς οι φίλοι του VW Golf, πόσα Golf ΙΙ κυκλοφορούν (1983-1991) και πόσα Corolla έκτης γενιάς κυκλοφορούν (1987-1991). Και τα δύο πουλούσαν με ανταγωνιστικούς ρυθμούς και το Golf ήταν στην αγορά τέσσερα επιπλέον χρόνια. Πού είναι τα Golf; Μήπως στην πρέσα; Πιο είναι το πιο αξιόπιστο από τα δύο; Πάντως συγχωρείστε λόγο ηλικίας, γιατί από τον τρόπο που γράφετε (evamp, drikf και δυο τρεις άλλοι) και από τα ανύπαρκτα επιχειρήματα που παραθέτετε, σας κόβω πως είστε κάτω από 20! Οπότε δικαιολογήστε… Κακώς ασχολούμαι με το θέμα.
vagel... (21/6/2010, 08:45) Τα γερμανικά και ιαπωνικά αυτοκίνητα δεν είναι ζημιάρικα, δεν αποτελούν πρόταση για value of money και δεν υπάρχει μόνο η wv. Προσωπικά γνωρίζω άτομα που τους έβγαλε ζημιές το golf. Υποστηρίζω τα γερμανικά και γιαυτό έχω ford. Επί του θέματος όμως η kia και η chevrolet είναι μία από τις εταιρίες που κοιτάζουν το value of money. Όμως εγώ προσωπικά συγχαίρω όσους πήραν το ceed και το cruze γιατί πραγματικά τα αξίζουν τα λεφτά τους.
konpa... (21/6/2010, 08:41) μα τι λεει ο φιλος για τα τoyota? βγαζουν προβλήματα? ειναι ιεροσυλος πουτ βαζει στην ιδια κατηγορια toyota και κια μαζί!! Έχω ένα τοyota yaris του 2001 και δεν εχω αλλάξει ούτε τακάκια φρένων ακόμα μόνο λαδάκια και μπουζί τίποτε άλλο!!
tiest... (20/6/2010, 16:53) Μην τρελαθούμε κιόλας. H VW value for money?? ας γελάσω, χα χα... Άντε να μου πεις η SKODA να συμφωνήσω μαζί σου, γιατί πλέον βγάζει πολύ καλά αυτοκίνητα σε σχέση πάντα με την τιμή τους (βλέπε octavia5, fabia). Επίσης, και τα κορεάτικα είναι αξιόπιστα αυτοκίνητα σε προσιτή τιμή και με πολύ καλό εξοπλισμό από την βασική τους κιόλας έκδοση. Το ρητό "ό,τι πληρώνεις, παίρνεις" φαίνεται πως δεν ισχύει πάντοτε.
ollan... (20/6/2010, 16:52) H VW value for money?? ας γελάσω, χα χα... Άντε να μου πεις η SKODA να συμφωνήσω μαζί σου, γιατί πλέον βγάζει πολύ καλά αυτοκίνητα σε σχέση πάντα με την τιμή τους (βλέπε octavia5, fabia). Επίσης, και τα κορεάτικα είναι αξιόπιστα αυτοκίνητα σε προσιτή τιμή και με πολύ καλό εξοπλισμό από την βασική τους κιόλας έκδοση. Το ρητό "ό,τι πληρώνεις, παίρνεις" φαίνεται πως δεν ισχύει πάντοτε.
ollan... (20/6/2010, 16:14) H VW value for money?? ας γελάσω, χα χα... Άντε να μου πεις η SKODA να συμφωνήσω μαζί σου, γιατί πλέον βγάζει πολύ καλά αυτοκίνητα σε σχέση πάντα με την τιμή τους (βλέπε octavia5, fabia). Επίσης, και τα κορεάτικα είναι αξιόπιστα αυτοκίνητα σε προσιτή τιμή και με πολύ καλό εξοπλισμό από την βασική τους κιόλας έκδοση. Το ρητό "ό,τι πληρώνεις, παίρνεις" φαίνεται πως δεν ισχύει πάντοτε.
letha... (20/6/2010, 15:35) Πως μπορεις να κατηγορεις μια εταιρια για την αξιοπιστια της απο την στιγμη που σου δινει 7 χρονια εγγυηση? (kia)
sak_p... (20/6/2010, 12:31) τι λεει?φιλε μου ψαξε την αξιοπιστια των πιο εγκυρων οργανισμων και κοιτα τη αξιοπιστια της vw και γενικα των γερμανικων αυτοκινητων.δεν λεω απο ποιοτητα δεν παιζονται αλλα την πληρωνεις χρυση..!hyundai kia λοιπον εχουμε και λεμε:γερμανικη ποιοτητα πλεον με κορεατικη αξιοπιστια.βγαλτε τα γερμανικα γυαλια.τα αυτοκινητα ειναι παγκοσμια πλεον.το κεντρο σχεδιασης και εξελιξης τους βρισκονται αλλωστε στην γερμανια.καλο ειναι οταν εκφερουμε γνωμη να γνωριζουμε εστω τα βασικα.ο αρχισχεδιαστης της audi δουλευει στην κια πλεον.αυτα και...γεια χαρα!
apist... (20/6/2010, 11:18) evamp...δε σε πολυκαταλαβαίνω. Βγάζουν προβλήμα τα toyota και τα κια και οχι τα vw? Περισσότερο για ανέκδοτο μου κάνει αυτό! Ειναι γνωστό σε όλους , πολύ περισσότερο σε κατόχους vw, πόσο ζημιάρικα είναι. Κάτι παράθυρα που πέφτουν στα καλά καθούμενα.....λάδια να καίγονται....λαμπάκια κινιτήρα μονίμως αναμμένα για άγνωστη αιτία.... κτλ κτλ....
aris-... (19/6/2010, 14:55) Re file mas douleueis den exoun aksiopistia ta toyota kai ta nissan ta vw ta telaiytea xronai vgazoun synexeia provlimata kai ennoeite pos se thema aksiopistias na nissan ta toyota mazi me ta honda einai ta pio akiopista apo ola
mpala... (19/6/2010, 11:54) ΕΝΩ ΟΙ ΤΣΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ...ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΤΕ VW ΚΑΙ NA ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ STO XRONO 200 ε!!!!ΓΙΑ 4 ΛΙΤΡΑ ΛΑΔΑΚΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΦΙΛΤΡΟ ΤΩΝ 5 ΕΥΡΩ...
seads... (19/6/2010, 00:24) Tο "σηματάκι" μάλλον συζεί και βασιλεύει μια χαρά με το "value for money": Golf 1.4 160 ps: 21370 ευρώ διά 160 άλογα ίσον 133.56 ευρώ το άλογο. Kia Ceed 1.4 109 ps: 14850 ευρώ διά 109 άλογα ίσον 136.23 ευρώ το άλογο. Μάλλον "φτηνιάρικα" τα 160 άλογα.. (Με την ευκαιρία να ευχηθώ, αν μού επιτρέπετε, με γειά και καλορίζικη την Maserati στον κ. stath, ασφαλείς "αστραπιαίες" προσπεράσεις).
giorg... (18/6/2010, 23:33) Τωρα που καλως η κακως εχω και εγω αποκτησει σηματακι, αρχισα να εκτιμω τα value for money. Πραγματικα, στην καθημερινη μετακινηση δεν υστερουν ουτε σε ασφαλεια, ουτε σε ανεση ουτε σε ουσιαστικη ποιοτητα, και επιπλεον δεν τρεμεις καθε στιγμη μην τα πληγωσεις απο δικο σου λαθος η απο λαθος αλλου. Εξαλλου, το αυτοκινητο ηταν, ειναι και θα ειναι περιουσια εκτεθειμενη στο δρομο και στους καιρους που ζουμε η διαφορετικοτητα χαρακτηριζεται δικαια σπαταλη.
digit... (18/6/2010, 22:15) Η τουοτα προβληματικη κ η vw αξιοπιστη? χαχαχαχαχαχ Τι αλλο θα ακουσουμε!!!
mintz... (18/6/2010, 20:23) xa, kalo ki auto file m. "apofygete amaksia pou vgazoun vlaves opws toyota nissan klp". i antiproswpos tis vw eisai i apexthanesai ta giapwnezika. ta golf ta kanoun ola men ,alla kaine ladia kai oi tsi dn exoun kai tin apisteuti antoxi sto xrono. antitheta ta toyota,nissan klp exoun ginei gnwsta an mi ti allo gia tin aksiopistia tous. se parapempw kai stous antistoixous pinakes tou autotriti. allo poiotita kataskeuis allo aksiopistia, min ta sygxeoume.
theo1... (18/6/2010, 18:21) Σιγουρα το χειροτερο value for money ειναι η αγορα ενος VW. Εκει βεβαια παραδεχομαι οτι το marketing δουλευει αριστα πιο καλα απο οποιαδηποτε αλλη εταιρια καθως πουλαει φυκια για μεταξωτες κορδελες. Βεβαια υπαρχουν πολλοι κατοχοι που πλεον ειναι μετανιωμενοι για αυτη την αγορα τους κ χτυπανε το κεφαλι τους μιας κ σκασανε ενα σωρο λεφτα για να αποκτησουν το πιο αναξιοπιστο αυτοκινητο αυτη την στιγμη στην αγορα. Δειτε λιγο στο club του σιροκο (στην κατηγορια προβληματα) κ θα παρετε μια γευση απο χιλιαδες προβληματα (τουρμπινες, τριξιματα παντου, dsg) και ποσσα αλλα. Αλλωστε κ απο τους πινακες του autotriti φαινονται ολα αυτα ξεκαθαρα. Τυχαιο..Δεν νομιζω..
otyxe... (18/6/2010, 18:18) φυσικα δε θα δωσω τα χρηματα για μια μερσεντες αλλα δε θα παρω κια ιαπωνεζικο κουβαδακι. προτιμω την αξεπεραστη ποιοτητα και ασφαλεια των VW που και αλογα εχουν και ασφαλεια κα ι ποιοτητα και ποτε δεν χαλανε. νομιζω αξιζει να δωσω κατι παρπαανω για να εχω ενα αμαξι που ποτε δε θα ζητησει συνεργειο οπως τα toyota με τα κολημμενα φρενα!!!
evamp... (18/6/2010, 18:03) μια εταιρεια ειναι value for money και συχρονως παραγει τα ποιο αξιοπιστα αμαξια. η VW η οποια ειναι η μονη που μεσα στην κριση βγαζει κερδη και αυξανει τις πωλησεις της, τυχαιο; Δεν νομιζω! αποφυγετε αυτοκινητα toyota kia ford nissan ktl που βγαζουν πολλα προβληματα. να ιμπορει να ειναι ποιο φτηνα αλλα απο ποιοτητα μηδεν κα ιαπο αξιοπιστια πολυ κατω.