|
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | Τιμές με Leasing |
LIVE: κίνηση στους δρόμους |
Non-Paper |
![]() | |||||||||||||||
Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις | |||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||
περισσότερα » | |||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||
Διαβάστηκε από 36487 αναγνώστες | |||||||||||||||
![]() Η ανάρτηση έχει δύο βασικούς σκοπούς. Πρώτον να επιτρέπει στο αυτοκίνητο να διατηρεί την επαφή του με την άσφαλτο και δεύτερον να απομονώνει την καμπίνα από τις ανωμαλίες προσφέροντας σχετική άνεση. Αντίθετα με ότι πιστεύεται τα δύο αυτά χαρακτηριστικά δεν είναι αντιμαχόμενα. Δε σημαίνει δηλαδή πως μία ανάρτηση που εκμηδενίζει την άνεση έχει κάνει πετύχει να αυξήσει την πρόσφυση και άρα ασφάλεια ή ακόμη και επιδόσεις του αυτοκινήτου. Και όμως αυτό είναι το μόνο που επιτυγχάνουν οι αυτοσχέδιες «βελτιώσεις». Αφαιρώντας τελείως την άνεση και μαζί τις κλίσεις του αμαξώματος, δίνουν την εντύπωση πως βελτιώνουν την οδική συμπεριφορά. Όμως αυτό δεν ισχύει. Δεν είναι σπάνιο ακόμη και βελτιώσεις που γίνονται από αντιπροσωπίες ή ακόμη και τους ίδιους τους κατασκευαστές να δίνουν μεν τον σπορ χαρακτήρα που θέλει μια έκδοση ενός μοντέλου, να χειροτερεύουν όμως εκτός από την άνεση και την οδική συμπεριφορά. Είναι εξάλλου πολύ λιγότερος ο χρόνος που έχει δοθεί στην εξέλιξη της ανάρτησης μιας μόνο έκδοσης σε σχέση με τη δουλειά που έχει γίνει για ολόκληρο το μοντέλο. Συχνά η ανάρτηση γίνεται τότε ξερή, τερματίζει αμέσως, ξεκολλάει τον τροχό από το δρόμο στις ανωμαλίες, και οδηγεί σε έντονα φαινόμενα υποστροφής. Μαζί με την άνεση, χάνεται και η οδική συμπεριφορά. Υπάρχουν βέβαια και εκδόσεις μοντέλων που φέρουν πραγματικά βελτιωμένη ανάρτηση που λειτουργεί άψογα και με μικρές απέριττες παραχωρήσεις στην άνεση. Τα GTI μοντέλα των περισσότερων εταιρειών έχουν τέτοια ανάρτηση, όμως αυτή συνοδεύεται συχνά και με άλλες αλλαγές, όπως στις αντιστρεπτικές, τα ψαλίδια ή ακόμη και ενισχύσεις στο αμάξωμα. Η δική μας αυτοσχέδια «βελτίωση» είναι συνήθως εμπειρική και το γεγονός ότι χρησιμοποιούμε ανταλλακτικά από άλλες εκδόσεις ή από τρίτους κατασκευαστές που ταιριάζουν στο αυτοκίνητό μας δεν εγγυάται ουσιαστικά κάτι. Εσείς την πειράζετε την ανάρτηση; Εμπιστεύεστε τη δική σας εμπειρία έναντι της δουλειάς που έχει γίνει στο εργοστάσιο; Πιστεύεται πως η ανάρτηση του αυτοκινήτου σας είναι προϊόν οικονομικού συμβιβασμού και με την επένδυση που κάνετε παρέχετε πραγματική βελτίωση; |
|||||||||||||||
Σχολιάστε την είδηση | |||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||
|
autotriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.autotriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Κώστας Καπογιάννης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.