- Έχει αναβαθμισμένο κινητήρα που λειτουργεί σε κύκλο Miller & έχει turbo μεταβλητής γεωμετρίας - Μέσα στο νέο αυτόματο κιβώτιο υπάρχει μικρό ηλεκτρομοτέρ 29 ίππων - Κάτω από τον οδηγό υπάρχει μπαταρία, που δεν «κόβει» το πορτ-μπαγκάζ αλλά δίνει πιο σωστή κατανομή βάρους - Έχει καδένα χρονισμού και όχι ιμάντα, για χαμηλότερο κόστος συντήρησης
- Ανανεωμένη και ήπια υβριδική με βενζίνη-diesel. - Κορυφαία η σκληροπυρηνική G 63. - Παρούσα και η νέα ηλεκτρική. - Δείτε τις τιμές.
- Είναι καλύτερο στην συνολική αξιολόγηση (φρένα-κράτημα) στο στεγνό, το Turanza 6 - Κερδίζει με 85 - 76 και στο βρεγμένο (φρένα-κράτημα) το λάστιχο της Bridgestone - Μειώνει το σκορ με καλή επίδοση στο φρενάρισμα το Goodyear - Αυξάνει την διαφορά αφού έχει καλύτερη τιμή & καλύτερο δείκτη Value for money, το Turanza 6 - Με τεχνολογία τελευταίας 3ετίας το Bridgestone (2023), του 2020 το Goodyear
- Ο Verstappen ισοφαρίζει τον Senna και ξεπερνά τον Prost με 8 σερί pole position - Δύο McLaren σε 2η (Piastri) και 3η θέση (Norris) για το αυριανό grid - Απογοήτευση στη Ferrari: πήραν 4η και 5η θέση
- Με κάθε νέο λανσάρισμα τα νέα μοντέλα της Renault χάνουν τις diesel εκδόσεις - Η αγορά diesel συρρικνώνεται στην Ευρώπη, όμως υπάρχει ακόμα ζήτηση - Η Renault μπορούσε να δικαιολογήσει τσιμπημένες τιμές όσο πρόσφερε diesel μοτέρ - Ήπια υβριδικά υπάρχουν πολλά άλλα και το LPG δεν πουλάει
- Κατασκευάστηκε πριν από 150+ χρόνια στο Λονδίνο - Δεν είχε καμία σχέση με τα φανάρια του σήμερα - Είχε πράσινο και κόκκινο χρώμα, όμως λίγοι το καταλάβαιναν - Ο «εκρηκτικός» του χαρακτήρας το έκανε επικίνδυνο και τελικά αφαιρέθηκε 1 χρόνο μετά
«Smartάκι, ένα icon μοντέλο πόλης που χωράει παντού». Πλέον ο ορισμός αυτός περνάει στην ιστορία και η smart μας ξανασυστήνεται τη Δευτέρα στην Ελλάδα σε επίσημη παρουσίαση. To smart #1 που οδηγήσαμε στο εξωτερικό είναι ενδεικτικό της μεταμόρφωσης που έρχεται...