BMW i8 Hillclimber: 880 ίπποι, 16 κύλινδροι και 14.800 στροφές ανά λεπτό
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

BMW i8 Hillclimber: 880 ίπποι, 16 κύλινδροι και 14.800 στροφές ανά λεπτό

1.628 Επισκέψεις στο άρθρο (3/1/2024)

- Η Team Edlinger μετέτρεψε το i8 σε 16κύλινδρο αγωνιστικό ανάβασης
- Στροφάρει στις 14.800 σ.α.λ. και αποδίδει 880 ίππους
- Aγνωστο το πότε θα αγωνιστεί σε πίστες

Η Team Edlinger μετέτρεψε το i8 σε 16κύλινδρο αγωνιστικό ανάβασης

Η αυστριακή αγωνιστική ομάδα Team Edlinger, η οποία αγωνίζεται επίσης με μια Σειρά 3 (E30) με τον V8 από ένα Indycar, άλλαξε εντελώς το σύστημα κίνησης του BMW i8. Ενώ το αυτοκίνητο έφυγε αρχικά από το εργοστάσιο της BMW με έναν τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,5 λίτρων και ένα υβριδικό σύστημα, η Team Edlinger εγκατέστησε τέσσερις τετρακύλινδρους κινητήρες 999 cc, που προέρχονται από τη σούπερ σπορ μοτοσικλέτα BMW HP4 1,0 λίτρων.

Στροφάρει στις 14.800 σ.α.λ. και αποδίδει 880 ίππους

Κάθε ένας από αυτούς τους κινητήρες ελέγχεται ξεχωριστά από ένα πολύπλοκο ηλεκτρονικό σύστημα και ικανό για 14.800 στροφές ανά λεπτό, αποδίδοντας συνολική ισχύ 880 ίππων. Με τη δυνατότητα ελέγχου κάθε ενός από τους τέσσερις κινητήρες ξεχωριστά, απαιτείται μεγάλη επεξεργαστική ισχύς και υπάρχουν 12 υπολογιστές για να λειτουργήσει αρμονικά το σύστημα. Η ομάδα Edlinger έχει επίσης εγκαταστήσει ένα σύστημα αμορτισέρ Sachs και έχει δημιουργήσει ένα προσαρμοσμένο αμάξωμα με στόχο την ενίσχυση της υποδύναμης. Τέλος, το i8 στηρίζεται σε ένα ειδικά σχεδιασμένο κελί ασφαλείας από ανθρακονήματα παρόμοιο με αυτό ενός μονοθέσιου LMP1, ενώ διαθέτει ένα ειδικά σχεδιασμένο σύστημα εξάτμισης τιτανίου και ανθρακοκεραμικά φρένα στις τέσσερις γωνίες με εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και τετραπίστονες μονάδες πίσω.

Aγνωστο το πότε θα αγωνιστεί σε πίστες

Δεν έχουν δοθεί ακόμη λεπτομέρειες για το πότε το τελικό αυτοκίνητο θα είναι έτοιμο να αγωνιστεί. Εντωμεταξύ, ένα άλλο αγωνιστικό ανάβασης με 14.000 στροφές ανά λεπτό έρχεται με τη μορφή ενός Fiat 600.

FORD E-TRANSIT
test center