Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  10/6/2008
Πρώτη επαφή
Ανανεωμένη Μercedes B-Class
Εven “B” etter…*
(*Aκόμα καλύτερη)
Διαβάστηκε από 1384 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:10/6/2008
Στην Ελλάδα μέχρι τα τέλη Ιουνίου
Στο ίδιο κλίμα με την A-Class και η B-Class απέκτησε ανανεωμένο look και υψηλή τεχνολογία με οικολογικό προσανατολισμό.
Πέρασαν κιόλας 3 χρόνια από το πρώτο λανσάρισμα της B-Class και η Mercedes φρόντισε να την ανανεώσει αισθητικά και τεχνολογικά, χρονικά μαζί με την A-Class. Το μικρομεσαίο πολυχρηστικό μοντέλο διαθέτει ξανασχεδιασμένο καπό και μάσκα, αλλά και διαφορετικούς προφυλακτήρες. Στο πίσω άκρο συναντάμε πλέον περισσότερες λεπτομέρειες χρωμίου, ενώ νέες είναι οι ζάντες αλουμινίου, καθώς και τα καλύμματα στους καθρέπτες. Οι υπόλοιπες αλλαγές που φέρει η B-Class είναι ίδιες με αυτές στην A-Class. Πιο συγκεκριμένα, οι εκδόσεις Β150 και Β170 θα προσφέρονται προαιρετικά από τον Σεπτέμβριο με το σύστημα εξοικονόμησης ενέργειας ECO start/stop, το ESP συνοδεύεται στάνταρτ από σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό του μοντέλου θα υπάρχει το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης Parktronic.
Κινητήρες – Mε «πράσινη» τεχνολογία
Οι μηχανικοί της Mercedes τοποθέτησαν προαιρετικά, όπως προείπαμε, και στις B150 και B170 ένα νέο σύστημα εξοικονόμησης ενέργειας με την κωδική ονομασία ECO Start/Stop, στο πλαίσιο των «πράσινων» εκδόσεων BlueEfficiency. Το Start/Stop δουλεύει όπως ακριβώς και στην A-Class. Ουσιαστικά απενεργοποιεί τον κινητήρα όταν το αυτοκίνητο σταματήσει προσωρινά και με νεκρά στο κιβώτιο και τον θέτει και πάλι σε λειτουργία όταν ο οδηγός πατήσει συμπλέκτη για να επιλέξει την 1η σχέση στο κιβώτιο. Χάρη σ' αυτό, η B-Class επιτυγχάνει ακόμα και κατά 7% μικρότερη κατανάλωση καυσίμου, αλλά και σημαντικά μειωμένες εκπομπές CO2. Αυτές είναι και οι μοναδικές αλλαγές που φέρει στον τομέα των κινητήρων η ανανεωμένη B-Class.
Eσωτερικό – Χώροι
Το περιβάλλον στο εσωτερικό της ανανεωμένης B-Class διατήρησε το ίδιο premium ύφος, αυτήν τη φορά με νέες ακόμα καλύτερες επενδύσεις στα καθίσματα. Η τεχνολογία της τηλεματικής βρήκε και εδώ εφαρμογή στο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης των επιβατών. Στον τομέα των χώρων, διαφορές δεν συναντάμε. Θυμίζουμε ότι στο πίσω κάθισμα της B-Class μπορούν δίχως παραχωρήσεις να φιλοξενηθούν ακόμα και 3 ενήλικοι, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 544 λίτρα.
Σταθερή και άνετη είναι η B-Class στο δρόμο, χάρη στο στιβαρό πλαίσιο και το ισορροπημένο της στήσιμο.
Oδική συμπεριφορά
Το στιβαρό πλαίσιο της B-Class εξασφαλίζει απροβλημάτιστη οδική συμπεριφορά για το μοντέλο της Mercedes. Kινούμενo σε αστικό περιβάλλον, το γερμανικό μοντέλο αποδεικνύεται άνετο και ικανοποιητικά ευέλικτο με τη σχετικά ψηλή θέση οδήγησης να παρέχει και εδώ ένα σημαντικό πλεονέκτημα. Σε ανοιχτούς δρόμους με στροφές παρουσιάζεται και με το παραπάνω ασφαλές, ενώ οποιεσδήποτε μικρές τάσεις υποστροφής εμφανίζονται προοδευτικά την ώρα που το σύστημα ευστάθειας διορθώνει οποιαδήποτε παρεκτροπή. Η αίσθηση και η πληροφόρηση από το σύστημα διεύθυνσης θα μπορούσε να είναι καλύτερη, δίχως ωστόσο αυτό να αποτελεί σημαντικό πρόβλημα. Συνολικά, oι επιβάτες της B-Class απολαμβάνουν πολύ καλά επίπεδα άνεσης, χάρη στη σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση, αλλά και τα μαλακά καθίσματα.