Με νέο «πρόσωπο» και μπαταρία το ανανεωμένο Kia EV6

4.597 Επισκέψεις στο άρθρο (14/5/2024)
Με νέο «πρόσωπο» και μπαταρία το ανανεωμένο Kia EV6
7 Φωτογραφίες »

- Κοστίζει από 37.500 ευρώ στη Νότια Κορέα
- Νέα τα φώτα μπροστά και νέα προσθήκη στις ζάντες
- Ανασχεδιασμένη η καμπυλωτή πανοραμική οθόνη
- Έρχεται με νέα μπαταρία 84 kWh και ξανά με πισωκίνητη και τετρακίνητη έκδοση

Κοστίζει από 37.500 ευρώ στη Νότια Κορέα

Στην παρουσίαση του ανανεωμένου EV6 προχώρησε η Kia για την αγορά της Νότιας Κορέας με το αυτοκίνητο να υιοθετεί πιο ριζοσπαστική εμφάνιση, να λαμβάνει μικρές αλλαγές στο εσωτερικό αλλά και να λανσάρεται με νέα μπαταρία. Οι τιμές στη Νότια Κορέα ξεκινούν από περίπου 37.500 ευρώ σύμφωνα με τις συναλλαγματικές ισοτιμίες. Η παρουσίαση του ανανεωμένου Kia EV6 για τις ευρωπαϊκές αγορές αναμένεται να γίνει σύντομα.

Νέα τα φώτα μπροστά και νέα προσθήκη στις ζάντες

Το μπροστινό μέρος του EV6 facelift είναι σε μεγάλο βαθμό αλλαγμένο καθώς τώρα, στην θέση των προηγούμενων φωτιστικών σωμάτων, λαμβάνει λεπτά φώτα ημέρας και φωτιστικά σώματα παρόμοια με αυτά των concept EV3 και EV4 και των EV6 και EV9. Διαφορές υπάρχουν επίσης στον προφυλακτήρα χαμηλά. Ο υπόλοιπος σχεδιασμός  του EV6 είναι σε μεγάλο βαθμό ίδιος με εξαίρεση τις νέες ζάντες που είναι διαθέσιμες με διάμετρο 19 και 20 ιντσών. Στο πίσω μέρος, η λεπτή μπάρα LED συνεχίζει να επεκτείνεται σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου.

Ανασχεδιασμένη η καμπυλωτή πανοραμική οθόνη

Στο εσωτερικό, η μεγαλύτερη αλλαγή είναι η τοποθέτηση μιας ανασχεδιασμένης καμπυλωτής πανοραμικής οθόνης που περιλαμβάνει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το σύστημα infotainment. To EV6 έρχεται επίσης με ανασχεδιασμένο διάκτινο τιμόνι και μπορεί πλέον να εκκινήσει μόνο με το αποτύπωμα του δακτύλου του ιδιοκτήτη. Επίσης, η σύνδεση του αυτοκινήτου με Apple CarPlay και Android Auto γίνεται πλέον ασύρματα. Το EV6 μπορεί τέλος να αναβαθμίζεται αυτόματα over-the-air σε πολλές λειτουργίες.

Έρχεται με νέα μπαταρία 84 kWh και ξανά με πισωκίνητη και τετρακίνητη έκδοση

To EV6 στη Νότια Κορέα συνδυάζεται με νέα μπαταρία 84 kWh που αντικαθιστά την μπαταρία των 77,4kWh με την οποία ερχόταν το προηγούμενο μοντέλο, η οποία προσφέρει σύμφωνα με τη μάρκα 10-12 χιλιόμετρα παραπάνω. Η μεγαλύτερη μπαταρία μπορεί να φορτιστεί με 350 kW DC και να φτάσει από το 10 έως το 80% σε 18 λεπτά. Οι πισωκίνητες εκδόσεις αποδίδουν 229 άλογα και 350 Nm ροπής ενώ οι τετρακίνητες 325 άλογα και 605 Nm ροπής.

LINGLONG VS CONTINENTAL
moto